Deleted
•
Post by Deleted on Jul 2, 2018 20:44:44 GMT
Audrey smilede til ham: "Ja..." sagde hun blot, hun glædede sig virkeligt over at skulle have et barn med Joey, alt havde bare været så perfekt det sidste stykke tid og hun holde bare så utroligt meget af ham. Hun smilede let: "Min mor ved det godt" sagde hun roligt, hun havde haft brug for at snakke med nogen om det: "Også en healer på Skt. Mungos" sagde hun bare. Hun havde jo været nødt til at sikre sig at hendes mistanke var rigtigt og der var jo ikke lige nogen graviditetstest at købe på De Tre Koste eller noget i den stil.
"jeg er glad... Jeg tror måske bare jeg er lidt... Forvirret i mine følelser lige nu" indrømmede hun, han var lige blevet skudt og havde været i livsfarer,og nu stod hun her og fejrede med ham at de skulle have et barn, det virkede så absurt. "Jeg glæder mig også.." sagde hun: "Skal jeg ikke sige til de andre at du er vågen?" spurgte hun roligt og aede hans hår. De ville helt sikkert gerne sige hej til ham, Mitch havde jo været helt ude af sig selv, og det var måske sundt nok at han lige fik sagt hej til Joey. Hun lod en hånd falde ned på hendes mave, hun kunne slet ikke fatte at hun skulle til at være mor.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 3, 2018 21:56:11 GMT
Hans blik var blevet en hel del mere vågen i alt dette her, han kunne slet ikke komme sig over at han faktisk skulle være far. "Hvor bliver det spændende." Han havde mest lyst til at løbe ned af hospitals gangen og råbe det ind på alle stuerne eller bare åbne vinduet og råbe det ned til alle de rapporterer der stod ude foran hospitalet og ventede på en udtalelse omkring hans tilstand. Joey nikkede igen forstående. Han kunne godt sætte sig ind i at hun havde haft brug for at sige det til sin mor, igen var det jo en ret stor ting at gå med selv og hvis hun ikke havde været helt sikker på hvordan hun skulle fortælle ham det havde det nok været rart med en rådgiver. Og healeren gav vel lidt sig selv, der skulle jo være en som kunne checke det. Skønt hun selv var healer var det jo ikke fordi hun kunne checke det selv udover en graviditetstest.
"Jeg ved hvad du mener, jeg ville også ønske at du kunne have fortalt det som du gerne ville og ikke imens jeg lå her efter at være blevet skudt, men jeg mener virkelig at det er den mest perfekte nyhed jeg har hørt." Han var så inderligt glad at han ikke kunne finde ord for det. Joey fulgte hendes hånd med blikket og rakte selv ud for at ligge sin over hendes. Tænk at der lå en lille baby under opbygning derinde. Det var simpelthen nærmest magi i sig selv. Han sendte hende et lidt træt smil. "For at være ærlig er jeg virkelig træt og kunne godt bruge at sove lidt. Måske jeg kan vente med at snakke med alle til i morgen?" Han sagde det ikke for at være streng, men det var midt om natten og han følte sig stadigvæk slået ud af de bedøvende midler så han kunne ikke helt overskue at snakke med en masse mennersker lige nu, han ville hellere bare få lidt søvn.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 9, 2018 12:15:13 GMT
Audrey var bare lykkelig for at Joey havde taget det som han gjorde. Det var da ikke fordi hun havde forventet han ville blive sur eller det ville blive noget drama. Men de havde jo ikke rigtigt haft en chance for at tale om børn. Hun havde altid vidst hun gerne ville have børn og hun vidste da også Joey ville, hun havde nok bare ikke forventet det var lige nu. "Ja jeg ville nok gerne have haft tingene var anderledes, men nu er det jo som det er... Det vigtigste er at du har det godt" sagde hun i et smil og kyssede han pande. Hun havde bare brug for at vide at han var i sikkerhed. Nu håbede hun bare de fandt hvemend der havde gjort det.
"Jo det siger jeg til dem, skal jeg give dig lidt ro til at sove?" spurgte hun og aede hans pande, nu var der nok også en chance for at hun kunne sove bare nogenlunde, hun elskede virkeligt Joey og hun var mere tryg når hun vidste han havde det godt. De andre ville sikkert også blive lettede når de hørte han var i live, hun havde jo ikke vidst had hun skulle forvente, dte var der nok ikke rigtigt nogen der gjorde.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 10, 2018 7:38:39 GMT
Joey var virkelig oprigtigt glad for nyheden. Det føltes som den perfekte kontrast til alt det andet der lige var sket. Sommetider havde man bare brug for gode nyheder og lidt grotesk set så var det vel passende at en "nær-død" oplevelse skulle opvejes med en "nyt-liv" nyhed. Det gav mening i hans trætte hjerne. Han sendte hende et hjerteligt smil og nikkede til hende, "det gør virkelig ingenting. Jeg er glad for nyheden uanset om den kommer på denne måde eller om du havde fortalt mig den over en romantisk middag," han blinkede til hende, men følte at trætheden var temmelig overvældende så det var svært at holde sig vågen.
Han smilede udmattet op til hende. "Egentlig ville jeg gerne sige at du bare skulle blive herinde, men du må da også være temmelig udkørt, det er nok bedste hvis du også kommer tilbage til hotellet og får noget søvn?" forslog han. I virkeligheden ville han hellere have hende siddende her og holde hans hånd og stryge ham over kinden, at have hende nær gav ham en indre ro, men samtidig ville det heller ikke være fair at bede hende om. Hun skulle også passe på sig selv, især nu hvor hun havde en kommende baby at tage hensyn til. Som hun aede hans pande kunne han mærke hvordan han langsomt gled ud og ind af søvnen. Han kæmpede virkelig for at holde sig vågen, men måtte til sidst opgive og lod sig selv glide ind i søvnen.
//out
|
|