Deleted
•
Post by Deleted on Jun 11, 2018 18:49:10 GMT
@bodin Klokken 23:03 En bar inde i central London
Liam havde lige blevet færdig med endnu et fotoshoot. Hvilket havde gjort at han havde fundet en muggler bar inde i central London ikke så langt væk igen fra hans egen lejelighed. Havde havde nu været på denne bar før, han havde også fundet en masse lækre piger og drenge før. Hun ville han dog selv mene at han mest var til drenge selv om han var bi seksuel. Var han nu mest til drengene men samtid kunne han også lige bruge en nat med en pige engang imellem dog var det mest drenge han gik efter. Han havde rettet sin kurs mod baren. Hvor han vinket bartenderen hen. Hun kom også en til ham lige så snart hun havde tid. Hvilket ikke havde været nok til ham. Imens han rettet på din læderjakke. Kigget han på kvinden og sagde “den bedste og dyreste whiskey i har bare hele flasken.” Han skulle ikke ha noget billigt han ville ha noget som var kvalitet nu havde han så også pengene til det og derfor kunne han også godt købe den dyr whiskey. Han stod og kigget rundt imens han kigget på folk der var inde på baren.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 11, 2018 20:44:46 GMT
Det var efter hånden ved at være utroligt længe siden at Bodin havde taget sig sammen til at tage i byen. Efter det sidste forhold gik i vasken havde han lidt holdt sig væk fra at gå ud, og så havde der også været en hel del arbejde at se til. Men nu var han endelig taget afsted, og det var med sikre skridt at han valgte at gå ind på baren. Det var en helt almindelig bar der ikke lå så frygteligt langt fra hans lejlighed. Med rolige skridt gik han op i baren og trak stolen ud så han kunne tage plads. Han var iført sorte bukser og en lilla skjorte samt et mønstret tørklæde af et silkelignende stof. Hånden gled op igennem det røde hår inden han med et roligt blik så sig om i baren, måske han så en han kendte og kunne sludre med imens han ventede på at få en drink, måske to.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 11, 2018 20:54:49 GMT
Liam var som altid selv sikker samt klædt i mode tøj. Hans bukser var sort hullet stramme bukser, imens havde han en hvid mærkevare trøje og sidst men ikke mindst hans læder jakke. Imens hans hår stadig var sat fra shootet tidligere på aften og da han modtog din flaske med whiskey, havde han hældt op i et glas i det han lagde mærke til en farverig fyr kom ind på baren. Hvilket fik ham selv til at bede om et til glas for han tog begge glas og sin flaske og gik selvsikkert hen til fyren. “Kan jeg byde på et glas whiskey?” Liam havde et skævt smil på læben. For han slog sig ned på en bar stol ved siden af den farverige rødhåret fyr. Han gad ikke at vente på svar Liam hældte whiskey op i det rene glas og skubbet hen foran ham. “Navnet er Liam.” Sagde han stadig selv sikkert imens han kigget på den anden fyr, der havde fanget hans opmærksomhed. Nogle gange var han squ lidt som en slange der kredset om sit bytte før han tog det med hjem og smed det ud efter en nat. Dog følte han noget over denne fyr der gjorde at han ikke bare ville gøre sådan med ham her som han ellers plejede at gøre med piger som drenge han mødte på en bar en sen aften.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 12, 2018 14:16:32 GMT
Bodin havde ikke sat der ret længe for han opdagede fyren med læderjakke på var på vej hen imod ham. Han smilede lidt for sig selv og betragtede kort jakken, det var på en eller anden måde ikke svært t regne ud at her kom der en fyr som regnede med at han kunne det hele, ikke at der generede Bodin på nogen måde, men udstrålingen sagde blot det hele. Og med et sad han ved hans side og præsenterede sig, Bodin smilede til ham "Jeg hedder Bodin" hilste han med sin bløde stamme og den tydelige franske accent. Hans øjne faldt på glsset der tydeligvis nu tilhørte ham, og med et smil så han ind i fyrens øjne "mange tak" hviskede han nærmest og skubbede lidt til det røde hår inden han løftede glasset til en skål. Hurtigt tog han en slurk og mærkede varmen brede sig i kroppen " Og hvor kommer du så fra?" spurgte han med et glimt i øjet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 12, 2018 17:30:31 GMT
Liam lod et charmerende smil glide over hans læber i det den anden mand sagde sit navn. "et smukt navn til en smuk ung mand" sagde han ret så selvsikker. Imens han nød Bodins franske accent. Der havde været noget over denne fyr som Liam ikke rigtigt kunne lide. Han var begyndt at blive lidt blødere end han normalt ville være over for andre. Dog lod han det ikke vise siden at han helst gerne ville virkd til at være den fyr han altid udstråled at være.
Et lille smil fandt Liams læber i det den anden fyr tog imod det. Han hørte dog ikke helt hans hvisken, han høre han sagde noget men ikke hvad. Derfor kom der blot et nik fra Liam. Der blev lidt overrasket over Bodins spørgsmål om hvor han var fra. "født og levet de første 6 år af mit liv i Skotland, vi flyttet så til USA og der skiftet jeg skole et par gange men endte med at jeg så kom på en kostskole ved navn Ilvermorny, en meget lille en. Nu bor jeg så her i London ikke så langt væk." han havde prøvet at få den magiske skole Ilvermorny til at lyde som var det en helt normal kostskole. "hvad med dig?" det charmerende smil havde igen fundet hans læber
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2018 12:07:58 GMT
Bodin smilede lidt til ham da han sagde at han havde et smukt navn, og det gjorde også at hans kinder rødmede en smule. Han rystede det lidt af sig og drak en slurk mere inden han satte glasset fra sig, og rettede sig lidt i sædet så han bedre kunne se over på fyren som han snakkede med. Han nikkede lidt og og så ind i fyrens øjne imens han fortalte om hvor han kom fra og med et lille grin lænede han sig frem så han var sikker på det kun var Liam der kunne hører ham " Er det ikke lidt farligt at nævne en magisk skole?" drillede han tydeligt og bed sig i læben, inden han rykkede tilbage på plads dog uden at stoppe med at smile til ham "Jeg kommer fra frankrig, men det er efterhånden mange år siden nu" Han trak på sine skuldre, for det var ikke længe siden han havde boet der med en fyr som han havde holdt meget af, men det var slut nu, og nu var han tilbage i London "Men nu bor jeg her i byen, og arbejder for ministeriet som sekretær" fortalte han og smilede roligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2018 13:43:06 GMT
Liam havde allermest regnet denne fyr for at være en muggler. Derfor blev han også lidt overasket da Bodin spurgte om det ikke var lidt farligt at nævne en magisk skole. Han lænede sig lidt frem mod ham sådan at han vidste at bodin kun kunne høre ham. “De fleste no ma. Vent muggler tror bare det er en normal kostskole. Derfor tær jeg godt nævne navnet” siden han i forvejen var nær Bodin øre og dermed hans kind. Gav Liam den anden fyr et kys på kinden. For han trak sig væk og bed sig selv flirtende i læben. Liam havde lidt regnet den del med der var noget fransk i denne herre som sad foran ham. “Så en fyr med en god uddannelse og en god karriere? Formoder jeg. Jeg er selv model så det er lidt bor i London men bliver kastet lidt grundet hvor der nu er behov for mig. Nogle af os kan jo leve på hvor pæne man blev født.” Liam smilet charmere til denne fyr før han tog en til tår af sit eget glas whiskey. Han nød hvordan den gode væske lod sin varme sprede sig ned imellem hans krop.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 17, 2018 11:40:05 GMT
Bodin smilede til fyren og bed sig i læben da han kom tæt på, han nikke lidt til hans ord, det gav jo mening at mugglere ikke kendte noget til skolen. Da fyrens læber rørte hans kind dukkede en kraftig rødmen op på Bodins kinder, og han skyndte sig at drikke lidt, inden han atter så ind i fyrens øjne " tjo, jeg er da glad for det jeg laver" Han bed sig i læben og betragtede ham, og det gik op for ham at det var der han havde set ham før, i model arbejde, det havde sikkert været en eller anden reklame eller sådan noget, han var ikke sikker på hvor, ikke endnu. Stille lagde han sine ben over kors og så sig kort omkring i baren inden han fortsatte " Det må være dejligt at være født med gode gener" smilede han og bed sig kort i underlæben.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 17, 2018 16:55:34 GMT
Liam lagde godt mærke til hvordan den franske fyres kinder rødmet i det han gav ham på kinden. Hvilket fik Liam til at smile lidt større. Han nød lidt at han havde denne virkning på Bodin. “Nyder nu også som en hyggelig ting.” Han havde regnet ud at denne fyr var magisk siden at han kendte til den magiske skole i USA. “Det er nogenlunde, men trodsalt mere spændende end så meget andet. Ville dog ønske jeg havde været en god nok målmand til at kunne ha haft en sportslig karriere.” Liam havde skam spillet quidditch dog havde han aldrig været særlig god til det. Selv om han havde været bedste til at være målmand. Han tog endnu en tår af sit glas før han tømte flasken i sit eget glas. Han havde skam finder sit bytte som han gerne ville have med hjem denne aften.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 25, 2018 11:31:00 GMT
Bodin drak lidt af glasset og lyttede til fyren imens han betragtede ham, han så faktisk ret sød ud, men det var jo på ingen måde sikkert at han var sød når det kom til stykket. Han nikkede en smule "Så du har spillet? altså i skolen eller også efter den tid" spurgte han og bed sig en smule i underlæben, han havde aldrig selv rigtigt spillet. Han var nok mere typen der sad på tribunen og betragtede alle de flotte muskuløse mænd der fløj rundt på koste. en hånd fandt på igennem hans røde hår i det han lagde hovedet lidt på skrå og smilede sødt " Har du så en uddannelse ud over dit arbejde som model? altså et eller andet som du kan falde tilbage på hvis du en dag ikke gider mere? eller finder en fyr som ikke vil dele dig med andre" han lo hjerteligt og blinkede til ham
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 25, 2018 16:18:21 GMT
“Jeg spillet lidt i skolen med aldrig efter den tid. Hvis du så mig spille vil du forstå hvorfor jeg aldrig kom på et skole hold.” Hans træning havde skam aldrig givet pote selv om prøvede dog havde alt den sport hjulpet ham med at se bedre ud. Liam smed efter midt tid sin lædder jakke, sådan at man kunne se hans tatoveringer. “Hvad med dig? Har du nogensinde spillet?” Han kunne godt mærke at han ikke rigtigt gad uddannelses spørgsmålet. Dog svarede han så smart som han kunne “Nope har kun skolen, mon ikke jeg kan leve på mit udseene længe nok ellers må jeg da finde en uddanelse og tage den.” Han havde ikke rigtigt nogen uddanelse udover den skole han afsluttet. Siden der havde han levet ned drømmen som model. Hvilket han nu også nød. Han lagde nok godt mærke til den anden fyrs sidste kommentar. “Har du allerede besluttet dig for at du ikke vil dele mig med andre eller hvad?” Liam var som altid smart i det
|
|
|