Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2018 1:15:54 GMT
@ryan Kl. 22.30 På en bar i London
Det var længe siden at Tyler havde haft en god bytur. Efter han havde overtaget Profettidende igen, mente han dog at det var tid til at fejre. Tyler havde været på baren en times tid, selvom han først havde aftalt at mødes med Ryan halv elleve, så kunne han jo godt tjekke omgivelserne en smule ud. Tyler og Ryan havde aldrig været super nærre venner, men de havde dog mødt hinanden i byen et par gange, og af en eller anden grund var det altid endt med at være ganske morsomt, selvom de ofte ikke snakkede om noget specielt seriøst. Men nogengange skulle man også bare have venner til forskellige lejligheder, og Ryan var nok bare en af de venner man gik i byen med. Tyler sad ved et af de mange borde, og havde drukket et par øl, de øl mugglerne havde var nu altså noget bedre end ingefærs øl. Han smilede kort for sig selv, og lod blikket glide over baren, når nu ikke Ryan var kommet endnu, kunne han jo altid se om der var en flot pige i sigte. Tyler var rimeligt glad for at han havde styr på sit liv, et par måneder i Tibét og nu en avis der stod klar til ham. Tyler kunne mærke at han atter engang var klar til at overtage verden. Ingen kæreste, ingen børn (ikke nogen han så ihvertfald) og absolut ingen forpligtelser! Det var fuldkommen fantastisk. Tyler var endeligt kommet sig over Isabella, hvilket dog havde været en hård omgang.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2018 1:33:48 GMT
Ryan var klar på en aften i byen, der var ikke længe til at han skulle afsted sammen med Eleina, og i aften havde han fået "go" fra Zarina til bare at tage ud og hygge sig med vennerne. Ryan havde mødt Tyler igennem Profettidende og havde et par gange sammen med nogen andre venner været i byen hvor Tyler havde været der. Af en eller anden grund var det altid endt ret... Sjovt. Ryan syntes Tyler var lidt for fremme i skoene til hans smag, men når det var en bytur det drejede sig om, så plejede Tyler at være det sjoveste selskab man kunne finde.
Ryan havde kysset Zarina farvel og havde været med til at putte Derek, inden han var taget afsted i mod baren i london, det var det sted de som oftest kom. Ryan kom ind af døren og smilede som han fik øje på Tyler. "Hva fanden, har du snydt?" spurgte Ryan i et grin og pegede på det tomme ølglas der stod foran Tyler. Han kiggede op i mod bartenderen og gjorde tegn til at han gerne ville have to øl ned til bordet, Ryan havde nok bare brug for en bytur lige nu. Glemme lidt af alle de ting der foregik i hans ret så stressede liv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2018 2:01:07 GMT
Tyler var glad for at se Ryan træde ind i rummet. For dælen det var ved at være lang tid siden han havde haft en god bytur! I aften skulle han give den gas, og han skulle ikke hjem før han havde brug for at kravle hele vejen op i sin lejligheden. "Snydt? Hvad fanden snakker du om! Du kunne da bare være kommet noget før" sagde Tyler i et grin og gjorde tegn til at Ryan skulle sætte sig på den anden side af bordet. Det her skulle ok ende med at blive en ganske underholdende aften.
"Hva så.. Har du haft en dag der er værd at snakke om?" spurgte Tyler, nok mest fordi han sjældent havde dage der var værd at snakke om. Lige i dag var måske en af de bedre, han havde endeligt fået skrevet kontrakt med Profettidende igen, det var 3. gang at han overtog den. "jeg har sgu skrevet kontrakt i dag... Jeg er tilbage på chefposten hos Profettidende" sagde Tyler og rystede på hovedet, han fattede ikke helt selv at han havde gjort det, for han havde virkeligt troet at sidste gang han forlod Profettidende, så var det en gang for alle. Men næ, den ville åbenbart være i hans hænder.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2018 2:14:08 GMT
Ryan vidste godt at ham og Ryan havde haft sine problemer i fortiden, men Ryan var kommet videre. Tyler var en flink fyr så længe han holde fingrene fra Scarlett, Kayla og alle andre kvinder som Ryan kendte. Det var nok lidt sådan han også havde det med Trescott, selvom ham og Scott var noget bedre venner end ham og Tyler. "Jeg havde lige en kæreste at kysse og en søn at putte... Men jeg er klar nu, bare rolig" sagde Ryan i et grin, han var glad for at han kunne bruge lidt tid i byen og trække vejret fra livet som far og mand i huset.
"Ikke specielt, same old same old... jeg har en del papir arbejde på kontoret pt" sagde han, Ryan havde ikke fortalt Tyler at han snart skulle afsted i mod Judas, for selvom de var venner så stolede Ryan ikke på at ting han sagde ikke pludseligt ville stå i en avis. "Virkeligt?" sagde Ryan overrasket og kunne ikke lade være med at grine: "Er det en 3 gang er lykkens gang - ting?" spurgte han i et grin: "Tillykke med det, det er sgu da fedt... Jeg vidste slet ikke du var interesseret i at komme tilbage på den post" sagde Ryan overrasket og smilede som bartenderen kom over og satte deres øl foran dem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2018 4:18:54 GMT
Tyler var glad for at Ryan også var frisk på en bytur, han var sgu altid en kammerat når det kom til de ting: "Arh ja, der er jo folk der har den slags" sagde Tyler i et grin. Han vidste fandeme snart ikke om han var glad for det, eller om han faktisk savnede at have nogen at komme hjem til. "Jeg tror sgu' bare jeg forbliver single forevigt, det virker meget mere overskueligt" sagde Tyler og rystede let på hovedet, han magtede bare slet ikke at skulle have debatter, ikke at kunne finde ud af det, knuse drømme og mest af alt så orkede han ikke at få knust sit eget hjerte.
"Åh ja... Alt med papirer, det kender jeg jo til..." sagde Tyler, han lavede jo ikke andet end at sidde på et kontor hele dagen og skrive, men egentligt så var det også et fantastisk job: "Tusinde tak... Og jo... Den gamle chefredaktør opsagde også blev jeg spurgt og well... Profettidende er sgu min baby. Så jeg er back in business" sagde han og hævede sin øl i en skål i mod Ryan da den ankom. Han nød virkeligt at være tilbage. Ligegyldigt hvor stort et røvhul Tyler var overfor folk, så havde han trods alt styr på avisen og hvordan den skulle ordnes.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2018 4:35:47 GMT
Ryan smilede: "Det er der nemlig... og det er faktisk slet ikke så skidt som man måske skulle tro" sagde Ryan blot, han vidste da godt at Tyler måske ikke lige var manden man snakkede om parforhold med, men altså... Det var nu ikke så slemt at have nogen at binde sig til, det var rart altid at have den kærlighed i sit liv. "Det kan også være det er sådan du lever bedst... Single er vel heller ikke det værste" sagde Ryan og trak på skuldrende, med undtagelse af det år imellem Adriela og Zarina, så havde Ryan jo egentligt været i et forhold det meste af hans liv, han kunne nok bare godt lide trygheden. Han havde jo ikke været mere end 13 år dengang ham og Masja havde fundet sammen.
"Jamen det er da fantastisk... Så har du jo fuldtidsarbejde igen" sagde Ryan og vidste godt at Tyler jo havde holdt en smule fri det sidste års tid. Ryan løftede sin øl og skålede så med Tyler, inden han tog en tår af den. "Så, nu ikke noget med at forlade mig i aften bare fordi du ser en flot tøs veL?" sagde Ryan i et grin og vidste ikke helt om han ville turde stole nok på Tyler, selv hvis han endte med at love det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2018 5:28:00 GMT
Tyler smilede: "Nej det siger du jo... jeg tror nu bare jeg skal forsøge at holde mit hjerte for mig selv det næste... lange lange laaange stykke tid" sagde Tyler, det havde taget ham lang tid at komme sig over Isabella, og han var ikke klar til bare at kaste sit hjerte efter en ny pige, det her havde gjort rigeligt ondt på ham. "Det må man sige jeg har,... Det er vildt faktisk, men det er også rart at få mit gamle kontor tilbage. Udsigten over diagonalstrædet er nu bare ikke til at slå" sagde Tyler, det var en del år siden han første gang var blevet ansat.
"Jeg skal nok forsøge at lade være" sagde han i et smil og tog en tår mere af sin øl, Tyler kunne da ikke udelukke at han ville tage med en smuk kvinde hjem hvis han fandt en, men som udgangspunkt havde han da ikke lige nogen planer om det. "Nåh.. Jeg tænker vi er ved at være klar til shots ikke?" sagde Tyler i et lumsk smil og gjorde tegn til bartenderen, han var klar på at få en fed nat ud af det her, og det hele kunne jo lige så godt starte med at de fik en lille skid på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2018 16:15:34 GMT
Ryan var glad for at komme lidt i byen, bare for at huske på at der var en verden udenfor arbejde, børn og Zarina: "Det lyder som en god idé... nogengange er det også rart bare lige at finde sig selv igen" sagde Ryan og trak på skuldrende, sådan havde han det da ihvertfald. "Det kan jeg godt forstå... Du er da også næsten den fødte chefredaktør" sagde Ryan i et grin, der måtte da ihvertfald være noget som tiltrak ham tilbage til Profettidende, for bare imens Ryan havde kendt ham var han da gået tilbage der til 3 gange.
"Shots? .. Det lyder hårdt" sagde Ryan i et grin, han havde det da fint med lidt shots, han var trods alt i byen for at få en lille fjer på, men han havde da ikke ligefrem forventet at det skulle gå SÅ vildt for sig. Heldigvis kunne Ryan nærmest gå hjem herfra, så det ville nok ikke blive helt forfærdeligt: "Men fint... Shots it is" sagde han og kiggede i mod bartenderen som han kom ned med et lille fad med shots på, okay der var rimeligt mange... Nu var Ryan jo ikke helt lige så hardcore til at drikke som Tyler var.[/b]
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2018 22:16:52 GMT
Tyler smilede let, og nikkede så. Han var glad for stadig at være single og selvom han havde set hende Kathrine lidt, så var Tyler ikke sikker på om det ville ende ud i noget seriøst. Han var nok bare ikke typen der sådan faldt på halen over at møde en smuk kvinde, fordi han vidste hvor ondt det gjorde hvis man først lod sig selv falde. "Nu må vi se... Det betyder ihvertfald at jeg har et fuldtids arbejde igen" sagde Tyler og tog en tår mere af sin øl, han havde ikke noget i mod at arbejde fuldtid, det var fint at have lidt at lave og trods alt okay hyggeligt også.
"Det var godt...F or du min ven! Du skal være fuld i dag" sagde Tyler i et grin, og vidste godt at Ryan nok ville gå under først. Trods alt var Tyler rimeligt okay rutineret i at drikke i forhold til Ryan. "Fem hver? Det kan du sagtens klare" sagde Tyler i et smil. Han satte de ti shots frem på bordet, fem foran Ryan og fem foran sig selv. Han var ret sikker på at denne her aften ville blive hyggelig: "Bund eller resten i håret" drillede han og begyndte at tømme det første shotglas.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2018 23:01:43 GMT
Ryan glædede sig til at komme lidt i byen, det hele virkede så ensformigt for tiden med alt det kontor arbejde han havde på ministeriet, men sådan var det jo nok når man var på vej ud på en ganske vigtig" mission". "Ja det siger du jo godt nok, men jeg siger bare.. Jeg tror Zarina vil sætte pris på at jeg kommer hjem i et stykke" sagde han i et smil. Han var virkeligt glad for Zarina, hun var en god mor til Derek, og de havde et godt og voksent forhold: "Puha... Jeg syntes du er hårdt nu" sagde Ryan og kiggede på de shotglas der blev sat foran ham.
Ryan trak vejret ind, o0kay der var ikke andet at gøre end bare forsøge at gøre det så nemt for sig selv som muligt. Ryan løftede det første shotglas, og indenfor få sekunder fik han tømt alle 5, inden han skar en grim grimasse: "Føj for satan!" sagde Ryan i et grin og tog en tår af sin øl for at skylle ned. Ryan havde da festet i sit liv, men han måtte da nok også indrømme at han ikke ligefrem var nogen kæmpe stor party abe, han nød nok mere bar godt selskab og lidt hygge druk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 11, 2018 1:46:13 GMT
Tyler kiggede i mod Ryan og nikkede så bare: "Come on, der er intet bedre end fulde mænd... Jeg bliver bare så skide liderlig når jeg er fuld" sagde Tyler i et grin, han havde ikke ret mange grænser for hvad der var okay at sige, og endnu mindre når han var i byen med gutterne, han antog at de godt kunne tåle det. "Fuldkommen og du ved at du lige så godt kan overgive dig fra starten" sagde Tyler i et grin, han elskede at gå i byen, han elskede en fed bytur hvor man bare kunne give den gas og slå sig fuldkommen løs.
Tyler tømte de 5 shotglas og kiggede så i mod Ryan der var et par sekunder langsommere: "Ja, de er sgu lidt stærke i dag" sagde Tyler der godt nok ikke skar en grimasse, men som da tog en tår af sin øl imens de sad. Det var altid godt med en bytur, sammen med en ven: "Bliver du aldrig træt af dit faste forhold? Jeg tænker bare... Det må da blive kedeligt engang imellem?" spurgte Tyler som han satte øllen tilbage på træbordet. Han kunne ikke forestille sig at være sammen med den samme de næste ti år.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 12, 2018 12:41:04 GMT
Ryan smilede: "Du er simpelthen utrolig" sagde Ryan i et grin, det var da ikke fordi han havde noget i mod at sidde og tale om piger og den slags, men han var ikke lige sikker på at det var Tyler der var den bedste for ham at snakke med, den mand var virkeligt speciel. "Ja udemærket... Jeg har ikke samme modstandskraft overfor alkohol som du har" sagde Ryan og smilede, han vidste bestemt godt at han ville gå kold lang tid før Tyler, og det var også derfor Ryan var glad for at han var ret tæt på hvor han boede, så han ikke skulle ende med at sove på en bænk i London.
Ryan grinede som Tyler i det mindste også måtte skylle efter, så var det da ikke helt ham der var en svagdrikker (selvom det nu nok også var tilfældet) "Nææh ikke rigtigt... jeg syntes det er rart at være sammen med en man ved elsker en. Det er stabilt og jeg er nok bare ikke til one night stands og den slags" sagde Ryan. Han havde kun haft et one night stand, og det havde alligevel været med en af hans veninder: "Det handler jo bare om at holde liv i det, ikke?" sagde han lidt kækt til Tyler, og tog så en tår mere af sin øl.
|
|
|