Deleted
•
Post by Deleted on Jul 10, 2018 20:40:53 GMT
Frej kunne sådan set godt forstå, at Liam ikke havde lyst til, at høre på mere omkring alt det med Seth, det havde bare været vigtigt for ham, at understrege at det altså ikke havde været med hans bevidsthed i orden, at han havde været sammen med Seth og han var jo også blevet sur på Seth bagefter, altså lige indtil han havde brækket sig og have black-outet og var endt til udpumpningen, og Seth stadig havde været der, da han var vågnet igen. Et sted var det måske også en smule blæret, at han havde været sammen med en mere eller mindre verdens kendt sanger, men det var selvfølgelig ikke noget han ville leve højt på, både af respekt til Liam, men også til sig selv, for han havde jo været så fuld at han dårligt havde kunne stå på sine egne ben. Han kunne ikke lade vær med at smile lidt i kysset. Det var som sød musik i hans øre, at høre Liam sige de ord til ham igen og mærke hans læber mod sine egne var det bedste der var sket længe. Han lod sig vende til han mærkede murren mod sin ryg og havde mest lyst til, at gå all in, men vidste godt det nok ikke var den bedste måde at starte deres forhold op på igen, men det ændrede ikke på lysten i den unge teenager. Han slap da også kysset da Liam gjorde og trak vejret godt ind for at få ilt til hjernen. Han smilede lidt ved Liams spørgsmål og trak så lidt på skulderen, "Og er du klar over, hvor ligeglad jeg er? Vi kan jo ses i ferierne og når vi har Hogsmeades dage. Jeg sender dig jo bare en ugle, hver gang jeg har mulighed for at komme væk fra skolen og så har du bare at dukke op," sagde han med et lidt drillende glimt i øjnene og blinkede til Liam. Han var ikke i tvivl om, at de nok skulle kunne få det til at funger, "Når Kim og Dorran kan få det til at fungere, så kan vi også. Kim har endda længere tid tilbage på skolen jeg har," tilføjede han optimistisk, for det var sådan han var, evig og altid optimistisk, selvom han ikke havde været det ret meget på det sidste, fordi han havde været så ked af det over at have mistet Liam over en dum misforståelse. "Forlod Luke?" spurgte han lidt uforstående, da hans tanker selvfølgelig helt automatisk gled over på hans egen ven med samme navn.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 14, 2018 20:49:05 GMT
Om så det havde været bevidst fra Frejs side af så havde det jo faktisk virket. Tanken om at Frej havde været sammen med en der lignede ham fik ham til at tænke på hvor meget Frej måtte savne ham siden han havde forvekslet ham med Seth. Og at det så var Seth gjorde det ikke bedre når Liam ikke kunne li Seth, men det faktum at de lignede hinanden havde trods alt virket på ham. Så nok havde Frej ikke gjort det bevidst, men i det mindste havde det virket.
Liam havde jo også selv en frygtelig lyst til at gå all in. Han havde en idé om det ville fjerne Seth fra Frejs krop hvis han selv jumpede ham, men lige nu var det hverken noget han planlagde med eller vidste om Frej egentlig ville. Han havde jo også selv savnet ham ganske frygteligt og havde haft mere ondt i sit hjerte over det end han faktisk havde lyst til at indrømme at han havde. Han havde jo også nægtet pure at han ikke havde kunne score fordi han savnede Frej. Det havde jo bare noget at gøre med at han bare ikke var god til at score. Også selvom han godt vidste det faktisk havde noget med Frej at gøre. Alt med Frej var så dybt i ham at Frej havde damned hans DNA op og andre ville kunne mærke hans savn til Frej i hans berøring af dem.
"Har bare? Skal du give mig ordre din lille lort?" spurgte han med et ganske mildt grin og nussede ham ganske blidt på kinden. "Som sagt har jeg ikke gidet se verden for det var vores plan så i stedet læser jeg" sagde han med et ganske let nik da han virkelig ikke havde lyst til at baile deres planer. "Jamen jeg er ikke Dorran og Kim. Det er ikke mig som er hverken i familie med Seth eller Lucas" drillede han ganske kærligt inden han hev sig selv tæt ind mod Frej for at nappe ham drillende i halsen. "Lige nu er det næsten synd du ikke er Gryffindor for er sikker på Orin gerne ville hjælpe dig ud" mumlede han lavt fordi han godt vidste han havde behov for at se Frej uden det skulle være hele tiden. Han var trods alt ikke tryghedsnarkoman. "Noah Luke Cavalier. Ikke Luke Lynch din tosse. Jeg er ikke helt så sikker på at Luke ville bryde sig om at være i Blakes selskab mens Noah Luke derimod gerne vil" mumlede han en anelse irriteret og nappede atter Frej drillende i halsen selvom han godt vidste han sikkert ville tænde Frej til sidst, men det var hans lokkende måde at sige han havde lyst til ham. Det var typisk Liam at ville fulde ende det på den måde og han havde bare brug for at mærke han faktisk var der for alvor. Liams bedste ven var en Cavalier og godt nok heller ikke glad for tanken om to fyre sammen ligesom Luke Lynch, men han blev bare ikke voldelig omkring det. Og så kaldte Liam ham for Luke for så var det L og L som var venner.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 19, 2018 17:12:36 GMT
Frej havde egentlig ikke været sammen med ret mange, Blake havde været den første fyr Frej havde været sammen med og Celina havde været den første pige, derudover havde han faktisk kun været sammen med Liam, Seth og Olivia, selvom han stadig ikke vidste hun også var barn af Lucas og de dermed var halvsøskende. Olivias mor havde været endnu et offer for Frejs mors vrede, præcis ligesom Dorrans mor havde været. Han vidste dog godt, at han var halvbror til både Dorran og Allison, men de lagde jo heller ikke skjul på, at de var børn af Lucas, ligesom Frej selv gjorde. Han tænkte ikke selv på, om det ville fjerne Seth fra ham, hvis han var sammen med Liam, han var mere på, at han ville vise Liam, at han virkelig mente det her og at hans kærlighed var ægte og ikke bare noget han prøvede med, at han prøvede at holde Liam hen. Seth havde jo bare været så nem at forveksle, fordi Frej havde været så fuld, at han ikke havde kunne tænke en eneste tanke til ende. I hans fulde hoved havde det bare været Liam som endelig var kommet til fornuft og havde indset at de hørte sammen. Desværre var virkeligheden en helt anden. Frej grinte let, "Selvfølgelig, en af os skal jo være manden i forholdet, ik?" svarede han drillende tilbage og blinkede til Liam i det han mærkede Liams hånd mod sin kind, hvortil hans blik blev en del mere ømt, for pokker hvor havde han savnet dette her forhold. Han nikkede lidt, "Så om et år, når jeg er færdig på skolen, så tager vi ud og ser verden?" spurgte han, han var frisk og klar når som helst, men han blev nok nødt til, at være en smule fornuftig og lige gøre sin skolegang færdig først. Han skar en grimmasse, "Nej, vær du glad for det.." mumlede han, han var på ingen måder stolt over, at være i familie med Lucas. Han tippede hovedet en anelse bagud i et svagt suk, da Liam nappede ham i halsen. Det var ondt og rart på samme tid. Han nikkede lidt, "Yeah, but I'm a snake, baby," svarede han lavmeldt, og klemte let om Liams baller. Han skar let en grimmasse, "Og Luke Lynch har en lillebror der hedder Noah, som jeg også er venner med, kan du selv se, hvordan det ikke kan andet end at forvirrer mig?" spurgte han med et skævt smil over læberne, og svarede bevidst ikke på noget omkring Blake, ikke fordi Frej havde holdt kontakten yderligere med Blake, foruden da han havde været Liam utro, men fordi han ikke ønskede at snakke om sin eks-kæreste lige nu og slet ikke når Liam stod og nappede ham i halsen, hvilket fik ham til at sukke nydende igen, "Hvis du ikke snart stopper, så ender du med at tænde mig, skat," hviskede han med lukket øjne og bed sig læben, mens hans egne hænder trak Liam helt tæt på ham til der nærmest ingen luft var imellem dem og pressede sit underliv mod hans.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 19, 2018 20:01:18 GMT
Liam havde som sådan heller ikke været sammen med mange, men han havde nu alligevel været sammen med flere end Frej havde. Nu var Liam jo så også lidt ældre og folk havde ofte forvekslet ham med Seth eller ville være sammen med ham pga. hans storebror og fætter og havde været sammen med Liam for at komme tæt på en af de andre tre trods for at han altså ikke havde noget med Seth at gøre overhovedet. Alene den tid han havde været væk fra Frej havde han da også været sammen med to. Liam selv vidste jo så heller ikke at Olivia og Frej havde været sammen og han snakkede ærlig talt heller ikke synderligt meget med Olivia. Han havde brugt store dele af sin skoletid på at hænge ud med Cavalier i stedet for da han trods alt var hans bedste ven.
Liam var jo egentlig godt klar over at Frejs kærlighed var ægte så det var ikke fordi han havde et særlig behov for at Frej brugte oseaner af tid på at bevise sig. Det var jo det han havde prøvet på det sidste år og derfor behøvede han ikke at Frej forsætte med at bruge en masse energi på det. Frej skulle ikke blive ved med at kæmpe for hans kærlighed. Det var ikke fair. Nu måtte det være Liams tur til at bevise sine følelser.
"Nåh ja for du er jo herre meget manden i forholdet jo din lille skid" blinkede han ganske drillende til ham og rystede let på hovedet af ham da det nok var det sidste han anså Frej for at være. Han nikkede ganske let til om de så skulle ud og se verden. "Ja så tager jeg en pause i min uddannelse for vi kan se verden" sagde han med et varmt smil over sine læber da han bestemt havde det hele planlagt omkring hvordan de skulle gøre det. Han sætte gerne sin uddannelse på pause for at bruge tiden med Frej. Desuden havde Liam jo sagt til ham allerede for et år siden at han jo netop var gået i gang med sin uddannelse fordi de havde slået op og han ikke havde ville tage ud og rejse uden Frej. "Og så kan vi jo stadig nå at bruge en smule af sommerferien på det smukke. En uge eller to bare os to og nyde hinanden når din ferie er gået i gang" sagde han med et ganske let nik da han var ret så sikker på det var lige præcis den slags de to ville have behov for så de ligesom kunne finde sig selv igen. Han var godt klar over at han stod og tændte ham ved at nappe ham i halsen, men han elskede bare at se hans reaktion og faktum var jo også at Liam heller ikke selv havde haft specielt meget samleje det sidste år. "Ja, men så må jeg jo fedte for min dumme fætter alligevel" mumlede han lavt og kunne mærke han gav hans baller et let klem. Han bed sig derfor en anelse i læben. "Men min Luke er sørme ældre end dine venner så det kan jeg ikke tage mig af" sagde han med et ganske let grin da det var sandt. Noah Luke Cavalier var trods alt på alder med Liam selv og dermed ældre end både Luke og Noah. "Og hvem siger det ikke var min mening at tænde dig og rage på dig her i gyden?" spurgte han ganske drillende og mærkede han blev trukket længere indtil Frej. Han mærkede hvordan Frej gned sit underliv ind mod ham og kunne ikke lade være med at smile for sig selv. Liam var så heller ikke fair for han lod sin hånd drillende glide ind i mellem dem og kort henover Frejs lem udenpå tøjet selvom han godt vidste det bestemt ikke var fair, men Liam var jo også selv teenager og fyldt med lyster.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 22, 2018 16:22:28 GMT
Frej skød underlæben en smule frem, "Du såre min mandighed, dybt, helt ind i sjælen, hvor det gør ondt, at du ved det," svarede han, han var vant til at være manden i forholdet og havde ikke tænkt sig at være andet, så måtte de deles om det, hvis Liam heller ikke ville være 'kvinden' i forholdet, for det var bestemt heller ikke Frej at være det. Han rystede hurtigt på hovedet, "Nej, Liam, du kan ikke tage en pause fra din uddannelse, det ville jeg aldrig bede dig om eller forlange af dig," svarede han, han ville ikke være skyld i, at Liam blev et år forsinket i sin uddannelse eller noget som helst i den dur. dog lyste hans øjne op, da Liam snakkede om den kommende sommerferie, "Deal, sommerferien, hvorend du vil hen," sagde han med et smil på læberne, han havde det nærmest som om, at hans følelser for Liam var opstået på ny. Han kunne sagtens se det for sig, bare ham og Liam i et sommerhus i to uger. Det var ligemeget for Frej hvor i verden, bare han kunne nyde bare at være de to, så de rigtigt kunne finde hinanden igen. Frej bed sig lidt i læben, "Jah, det lyder som en god idé," svarede han selvom han havde en smule svært ved at konsentere sig, når Liam blev ved med at nappe i hans hals. Han grinte let, "Det har da ikke noget at gøre med alder," svarede han, det ændrede jo ikke på hvem Frej kom til, at tænke på, når Liam sagde Luke eller Noah, om der så havde været ti år i mellem dem, så havde det stadig været Lynch brødrende som ville poppe først op i hans hoved. "Hvordan kan det være du vil det, når du er myndig nu til at tranfere os, hvor som helst hen? Som foreksempel, pff, hvad ved jeg.. Hjem til dig?" spurgte han og blinkede let til Liam, han måtte dog hurtigt måtte bide sig hårdt i læben, for ikke at sukke alt for højt, da han mærkede Liams hånd uden på sine bukser, "Ikke.. Fair.." hviskede han, mens han flyttede sine læber til Liams hals som han kyssede og nappede blidt i.
|
|
|