Deleted
•
Post by Deleted on Jun 8, 2018 23:07:25 GMT
@alecander Kl. 12.00 Alecander's hus
Selvom Christopher og Alecander arbejdede det samme sted, var det nu ikke fordi at de så hinanden super meget. De havde så meget at se til begge to. Christopher gik lige nu og argumenterede med Agnes om hvorvidt de to skulle prøve at få børn, og Alecander virkede jo også til at have ganske travlt. Denne dag havde de to brødre dog besluttet sig for at få en god middag. Alecander var netop vendt hjem fra Paris, og det var måske fint at de fik snakket lidt om arbejde, dagen og vejen og de ting som der nu rørte sig ude i verden.
Christopher havde sorte bukser på, en hvid skjorte og en sort jakke de matchede bukserne over skulderen. Han havde haft nogen morgen møder på ministeriet, og nu var han taget videre for at nyde end frokost med Alecander inden det næste møde klokken halv to. Chris arbejdede meget, men han havde det faktisk fint med det, han havde altid levet for sit arbejde,og lige nu var bestemt ikke nogen undtagelse. Han bankede på to gange i det store hus og gik så bare direkte ind. "Hellooww..." annocerede han igennem huset og smed afslappet jakken på den nærmeste lænestol i gangen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 8, 2018 23:10:09 GMT
Alecander havde det fint med at mødes med Christopher, han måtte dog indrømme at i dag ikke lige var dagen hvor han havde lyst til at se sin bror i øjnene. Udover at han havde en masse arbejde at se til efter hans tur til Paris, så havde han også en uro i kroppen efter alt dette her med Oliva. Det lignede jo slet ikke ham at opfører sig på den måde, og Chris anede absolut ingen om de dybe hemmeligheder der lå i Alecanders liv, og det var derfor ikke ligefrem ham han havde lyst til at snakke med om tingene, han ville hellere snakke med Zeke, og de to havde da også lavet en aftale senere på ugen.
Som han hørte Chris stemme, smilede han kort: "Stuen!" annoncerede han. De to havde været virkeligt tætte dengang at de var børn, og det var da ikke fordi at Alecander ikke følte de var tætte nu, han følte nok bare ikke rigtigt at de kunne snakke om alle ting, han havde nok bare brug for at vide at han havde noget familie. For der var ingen tvivl om at Alecander jo følte sig alene, det meste af tiden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 8, 2018 23:21:41 GMT
Christopher gik ind i mod stuen, for at finde Alecander siddende derinde. Han smilede for sig selv, som han gik over i mod Alecander og omfavnede ham: "Hey... Det er fedt at se dig" sagde han og klappede ham et par gange på ryggen inden han slap ham igen. Christopher gik hen og slog sig ned i sofaen overfor Alecander: "Lang tid siden... Du er lige kommet hjem? var det en fed tur?" startede Chris ud. Han var nok bare glad for at de to skulle bruge lidt tid sammen, og hvor han ikke behøvede at have Agnes med.
Chris var glad for sit forhold, de to havde kendt hinanden i ti år, men når man havde kendt hinanden i så mange år, så var det også bare lidt mere akavet når tingene ikke udviklede sig i den rigtige retning. Han havde brug for spænding, sjov og noget nyt... Det var ikke fordi at han var ved at gå fra hende, han ville nok bare ønske at deres forhold kunne blive vildere og sjovere, han havde ikke rigtigt overskud til hele tiden at gå i den samme trumle, det blev trods alt lidt ensformigt med tiden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2018 0:02:41 GMT
Alecander lod sig omfavne og klappede kort Chris på ryggen. Hans familie var nogen af de eneste han brød sig om den slags nærkontakt med, ikke engang Zeke krammede ham når de så hinanden, han fandt det nok bare underligt og en smule for personligt til hans smag. Han smilede som Chris satte sig ned. Han følte sig stadig underlig tom i kroppen,og han vidste efterhånden ikke hvad der var op og ned i sig selv. Han anede ikke om han skulle kontakte Olivia eller om de bare var gledet ud i sandet. Han havde lyst til at kontakte hende, men han var også sikker på at det var ret dumt.
"Ja det var en fin tur, du ved... arbejde som altid.. Har en masse ting jeg er bagud med herhjemme" sagde han og smilede roligt i mod sin bror, det var nu meget hyggeligt år når han kiggede forbi, de to lignede jo trods alt hinanden en del, nok mest i udseende. "Hvad med dig? Er der sket nogen store nyheder imens jeg har været væk?" spurgte han og lænede sig roligt tilbage i sofaen, Alecander var altid nogenlunde afslappet når han var i rum sammen med familie, de gav ham sådan en dejlig ro.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2018 0:11:20 GMT
Christopher smilede roligt og nikkede som ALecander talte om sin tur: "Hvad var det nu den omhandlede?” spurgte han og lænede sig en smule frem i mod bordet imens han foldede sine fingre. Han var altid interesseret i de nyeste ting indenfor politik, og han vidste ikke præcist hvad der foregik i Alecanders arbejdsliv, nu var Christopher jo trods alt kun ansvarlig for magiske katastrofer. "Har du hørt at Hogwarts Ekspressen kørte af skinnerne på vej tilbage fra sidste skoledag?" spurgte Christopher og rystede så på hovedet, som en hentydning til at det ikke havde været pisse godt: "Det var fandeme noget at det drama... Heldigvis kom ingen til skade" sagde han i et suk.
"Ikke rigtigt... Agnes vil virkeligt gerne at vi forsøger at få et barn, men jeg er ikke lige... nej" sagde han og rystede på hovedet, han havde virkeligt ikke lyst til at få børn lige nu. For det første var deres forhold for tiden ikke skide godt og Chris var itvivl om hvor han stod, men udover det så arbejdede han virkeligt meget, og han kunne slet ikke overskue hvis han skulle have et barn på sidelinjen som han måske skulle tage sig af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2018 0:18:29 GMT
Alecander smilede kort: "Vi skal have bygget en ny afdeling i Gringotts og jeg var over for at lave de sidste forhandlinger, men det ser ud til at alt går som det skal så de skulle gerne begynde at bygge det til September" sagde Alecander. Ja Paris... Det havde virkeligt været en speciel tur og han var ikke helt sikker på hvordan han nogensinde ville kunne få helt styr på hvad der egentligt var sket, udover at han uden tvivl havde drukket for meget den anden med Olivia: "Ja, Christian fortalte mig det godt kort... Det er fuldkommen sindsygt" sagde han og rystede på hovedet: "Men jeg er glad for at der ikke er sket noget... Jeg burde nok lige lave en udtalelse om det til pressen, eller har du snakket med dem?" spurgte han.
"Åh..." sagde han som Chris begyndte at snakke om børn, det var nok mest fordi at Alecander ikke helt følte han havde noget godt og konstruktivt at sige. "Det er også en stor beslutning..." sagde han blot og vidste ikke helt hvad mere han skulle sige, Alecander havde ikke tænkt sig nogensinde at få børn, det var en alt for stor beslutning, et stort ansvar og han kunne jo knapt finde ud af at behandle sig selv ordenligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2018 0:24:42 GMT
Chris kiggede i mod Alecander, og nikkede interesseret som han snakkede: "Åh... Det lyder virkeligt spændende" sagde han blot, han vidste jo godt at alt de talte om var meget fortroligt, der var ingen der behøvede at vide hvad der foregik inde i ministeriet, folk blev alligevel bare nervøse for hvor mange sindsyge ting der foregik. "Ja det var noget værre noget... jeg har lavet en udtalelse til Profettidende og Ordkløveren, men jeg skal nok sige at du er åben hvis de ønsker en yderligere udtalelse" sagde han og nikkede roligt. Det var ret vildt så god en karrierer de begge havde fået. De var begge ministre, selvom det var Alec der var højest stående.
"Det er det... Det køre sgu ikke pisse godt med os for tiden må jeg indrømme, men du ved... Kvinder.. De er sgu lidt specielle nogengange" sagde Chris og grinede. Han havde ikke kendt til andre kvinder Alecander havde datet end Madison tilbage fra skoletiden, men han havde egentligt heller ikke lyst til at blande sig: "Hvad med dig, skal du ikke snart giftes og have nogen børn?" spurgte han i et grin. Alecander fortjente at få en god kone, også selvom han godt vidste at han hellere bare ville arbejde sig selv ihjel.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2018 4:41:57 GMT
Alecander smilede til Chris, det var rart at have lidt familie omkring sig, og Chris var bestemt ikke den værste bror man kunne forestille sig, de to havde haft mange gode stunder sammen. Det var jo ikke Chris' skyld at Alecander var rimeligt damned up og ikke havde lyst til at lukke nogen ind. "Perfekt... jeg tror også det er fint jeg tager et par dage, hvor jeg lige tager tingene lidt roligt" sagde Alecander og smilede i mod Chris, han var ganske god til at fake sin egen sindstilstand, men han havde jo trods alt også øvet sig i ganske mange år efterhånden.
"Ja... De kan godt være lidt besværlige" sagde Alecander roligt og sendte en tanke til Olivia, wow det havde været noget af en oplevelse, og Alecander var stadig ikke sikker på hvordan han følte omkring det hele. "Neej det tror jeg ikke, jeg har rigeligt at se til med mit arbejde" sagde han stålfast, han ønskede ikke at de skulle bevæge sig ned af den vej og snakke om børn, og ægteskab. Det var noget hans familie havde plaget ham med flere gange, og Alecander afviste det altid blankt. Det var helt andre ting der foregik i hans hoved.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2018 5:12:48 GMT
Chris smilede roligt til ham, han var glad for at de i det mindste kunne have lidt tid sammen: "Det lyder som en god idé... Du har vidst også rigeligt om ørene for tiden. Men du ved ud bare siger til hvis du skal have hjælp" sagde han i et smil. Det var jo ikke fordi at Chris ikke havde noget at lave, men han vidste at posten som Minister for Magi måtte være den absolut hårdeste post overhovedet, og han ville naturligvis gøre alt han kunne for at hjælpe ham så godt som det nu var muligt.
"Come on Alec... Sjov... samleje... Nøgne kvinder? Du kan da ikke men de ting slet ikke tiltrække dig?" sagde han og slog ud med armene, sådan nogen ting kunne de da sagtens snakke om: "Hvordan har dit helbred det egentligt?" spurgte han oprigtigt. Han vidste jo at det havde været ret alvorligt med Alecander, i en periode havde Christopher og resten af familien været bange for at han måske var terminal og ikke ville overleve, dte virkede heldigvis til at tingene så småt var begyndt at gå i den rigtige retning, men de var nu alle stadig ret så bekymrede for ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2018 5:34:59 GMT
Alecander kiggede i mod sin bror, de to var virkelgit modsætninger på mange punkter. Alecander var mere introvært, han brød sig ikke om at være midtpunkt, hvilket at Chris nok nød noget mere. Det var egentligt lidt sjovt det var Alec der var endt med at være minister for magi, for der lå nok mere naturlig charme i Christopher. Men måske Alecander også bare arbejdede hårdere og mere fokuseret, der var ikke noget der tog hans fokus når han først arbejdede, fordi at han netop hele tiden var så meget i kontrol med sig selv, og hele tiden ønskede at være ovenpå.
"Det er fint..." sagde han blot og trak på skuldrende, altså hvad dælen skulle han sige? "Jeg tror bare jeg er glad for mit arbejde, og gerne vil ligge mit fokus der" sagde han, Alecander ønskede ikke at lyve overfor Chris, han ville hellere bare undgå sandheden. "Det er okay, jeg har en sygeplejeske der overvåger mig... Jeg har ikke haft nogen anfald de sidste par måneder" sagde Alecander, han var ikke bange for døden og han nok heller ikke været så bekymret i hans sygdoms forløb som de mennesker omkring ham havde været. Nok mest fordi at han ikke tog ting så tungt når det handlede om ham selv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2018 5:50:16 GMT
Chris kiggede på Alec: "come on Alec... Du kan da ikke leve hele dit liv i cølibat! Hør.. næste weekend, så drikker vi nogen øl sammen og tager i byen? Hvad siger du? Slå dig løs! Du er fandeme kun 34!" sagde Chris i et smil og rystede på hovedet. At Alecander bare ville bruge hele sit liv på at arbejde, det forstod Chris simpelthen ikke. Godt nok var Chris også glad for sit arbejde, meen sådan som Alecander levede, det virkede jo fuldkommen absurt, alle havde da brug for lidt sjov og kvindelig selskab engang imellem: "Med mindre du er til mænd naturligvis? For altså det er cool.." sagde han blot og holde en hånd oppe.
"Det er jeg glad for at høre... Jeg er sikker på at mor også ville sætte pris på du snart besøgte hende, hun er virkeligt bekymret" sagde han i en rolig stemme. Han vidste godt at Alecander nogengange havde det lidt hårdt med deres forældre, men altså. "Generelt så tror jeg måske du vil have godt af en tur hjem?" sagde han, det ville være rart at være lidt sammen med familie, og måske endda Alecander ville kunne forsøge at nyde det for en gangs skyld.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2018 6:10:42 GMT
Alecander brød sig egentligt ikke om at blive udspurgt på den måde. Chris var sød nok, men Alecander vidste også godt at der var punkter i hans liv som hans familie ikke skulle blande sig i, selvom de jo som oftest var helt forfærdeligt nysgerrige. "Det er pænt af dig Chris, men jeg har møde med Hogwarts bestyrrelsen næste weekend om den næste worldcup. Jeg er ikke lige byturs menneske" sagde han i en venlig afvisning, det var fint at Chris prøvede men Alecander var ikke interesseret i at komme ud og give den gas i byen.
"Jeg er ikke bøsse... Det her har vi allerede snakket om, Chris" sagde han, det var ikke første gang at familien havde hentydet itl at han måske var homoseksuel, men det var mest fordi der var ting de ikke behøvede at blande sig i. "Ja måske. Jeg har ikke set mor længe, men som sagt arbejder jeg meget... Jeg er ikke sikker på det er den rette tid lige nu" sagde han, Alecander havde mange ting han tænkte på, som Chris helt sikkert ikke ville forstå, nok fordi det krævede man forstod hele hans baggrund, og det gjorde Chris jo ikke rigtigt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2018 22:54:05 GMT
Chris kiggede roligt på ham og nikkede så: "Kedelig... Som altid... Du burde virkeligt komme med ud og slå dig lidt løs" sagde Chris og nikkede bestemt. Alecander havde altid været relativt kedelig. De havde ikke været meget i byen sammen, kun som helt unge da de begge stadig gik på Hogwarts. "Har du forresten hørt om ham den nye leder for Varulve registrering? Christian? Han vil vidst gerne have booket et møde ind ved dig" sagde Chris og trak på skuldrende, han kendte ham ikke, men havde da hilst på ham og umiddelbart virkede han da ganske flink.
"Du burde tage hjem og se hende... hun savner dig en del tror jeg..." sagde hun, hun var da stolt af at Alecander var blevet til noget stort, men derfor ville hun jo nok stadig gerne se sin søn fra tid til anden. "Men jeg er glad for du havde tid til vi lige kunne hænge ud, men jeg har ikke så længe endnu... har et møde her om en lille time og skal lige have printet nogen papirer først" sagde Chris og kiggede på uret, han havde altid super travlt og var nærmest altid på vej videre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2018 23:54:17 GMT
Alecander kom med et lille grin og trak så på skuldrende: "Måske nogengange... Men det er fint, der er meget arbejde på ministeriet for tiden. Jeg har rigeligt at se til, så tag du bare ud og hav det lidt sjovt" sagde han og trak på skuldrende. Det var ganske herligt for Alecander at have en bror der næsten altid var i godt humør, han var nok bare ikke så god til at spejle det. Han var mere en mørk person der ikke altid var så god til bare at juble og virke glad, hans sind var desværre nok en del mørkere end det.
"Jeg skal nok se om jeg ikke kan lave en plan en dag i løbet af de næste par uger" sagde han, han skulle naturligvis nok besøge familien, han fik dog kun gjort det en gang eller to om året. Primært til jul og hans mors fødselsdag. Der var bare hele tiden så meget de skulle se til. "Jamen i lige måde... Måske vi burde forsøge at gøre det en smule oftere" sagde han i et smil, han hyggede sig trods alt i Christophers selskab, han var da ikke det værste familie medlem, og de havde trods alt været igennem en masse sammen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2018 0:27:12 GMT
Chris nikkede: "ja det er travlt... men du skal nok komme igennem det" sagde Chris opmundrende, hvis der var nogen der kunne så var det jo trods alt Alecander. Han havde altid været hårdt arbejdende, men han var dygtig til det han gjorde og Chris havde altid set meget op til Alecander, selvom Alec jo faktisk var lillebroderen. "God idé.. Sig eventuel til når det er, jeg vil gerne med og besøge dem" Chris besøgte dem nok cirka en gang om måneden, lige spiste middag med sin mor og fik en god snak om det hele. Han ville gerne holde kontakten, og selvom han også havde travlt, så var han glad for at holde så tæt kontakt med familien.
"Ja det skal vi... jeg er glad for at se du har det godt, og du ved at du altid kan kontakte mig hvis der er noget" sagde Chris og rejste sig op for at give Alecander et kram, inden han kiggede i mod døren, han måtte nok hellere få gjort sig klar til det næste møde. "Om ikke andet så ses vi jo på ministeriet" sagde han i et smil, og gik roligt ud af døren.
//Out
|
|
|