Deleted
•
Post by Deleted on Jun 2, 2018 22:43:00 GMT
En bar i London KL. 22 - Lørdag
Outfit (Ikke helt så gennemsigtig og med sorte stilletter) @andrew
Hailey var endnu engang havde i byen. Det var efterhånden længe siden hun havde fået opmærksomhed fra en mand og hun begyndte at føle sig som et nul igen. De sidste gange hun havde været afsted, var der ingen, der havde bidt på. De var enten til mænd eller også var de bare ikke interesseret. Måske hun ikke var så flot alligevel. Det vidste hun nok godt. Det var derfor ingen nogensinde havde lagt mærke til hende og Lucas havde valgt at være hende utro. Lige nu var hun nede i kulkælderen og hun måtte prøve igen. Hun var taget alene i byen, da hun altid synes, at hendes veninder fik mere opmærksomhed. Hun vidste ikke hvorfor, for hun prøvede da at tage pænt tøj. Hailey vidste jo godt inderst inde, at hun var flot, men det var bare svært, når hun ikke fik en bekræftelse fra en mand. Det måtte hun lige få denne aften. Hun havde taget en flot hvid kjole på, som viste hende kvindelige former. Hun havde ladet sit hår sidde løst og på hendes fødder prydede et par sorte stilletter. Det måtte altså virke.
Hun var gået ind på en bar, som hun aldrig havde været på før. Der var en del mennesker, så hun blev nødt til at sidde i baren. Det gjorde hende ikke noget, for det var som regel der det var nemmest at tale med folk. Hun bestilte en vodka med tranebærjuice og tog en enkelt slurk af den og kiggede rundt. Der var masser af mænd og de var da også flotte. Det skulle ikke være hvem som helst, der skulle få lyst til hende. Han måtte ikke være desperat, for så kunne alle vel score ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 3, 2018 16:10:11 GMT
Andrew var ikke den kæmpe store fest narkoman, men fra tid til anden så nød han at komme ud og se lidt andet end bare sit eget område. Andrew elskede at møde nye mennesker - og han forsøgte bevist at holde sig et godt stykke væk fra magikere. Det havde altid været lidt et blødt punkt for ham at han aldrig rigtigt var blevet en del af den verden, så han holde sig til mugglere. Faktisk havde Andrew slet ikke været i den magiske verden i mange år, når han endeligt skulle se hans familie - så kom de altid og besøgte ham.
Andrew stod med et par venner og grinede, de var begge fra det samme arbejde som ham, og Andrew nød altid at bruge tid med dem: "Jeg henter lige en øl" sagde Andrew til en ene af dem, og smuttede hen langs baren for at se om der var nogen som helst chance for at han kunne komme til. Som han var kommet et stykke i mod baren, ramte han ind i en mand og for at undvige ham trådte han til siden og ramlede lige ind i en af de mange mennesker der sad ved baren: "Wooow.. Sorry! Sorry! Sorry... er du okay?" sagde han og vendte sig om, for at se at det var en kvinde der havde fået lov at møde en smule af hans kampvægt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 3, 2018 17:00:20 GMT
Hailey håbede lidt på, at en mand ville tage kontakt til hende, for det var altid nemmere at afvise dem senere, hvis hun ikke selv havde taget kontakt. De blev mindre sure. Hun havde ikke siddet der i så lang tid, så det var helt fair, at der endnu ikke var kommet en. Hun måtte bare sidde og se godt ud og så måtte der gerne komme en. Hun havde brug for det.
Hun var i gang med at tage en slurk af sin drink, fra sugerøret, da en mand pludselig væltede ind i hende. Hun gispede og kom til at skubbe til sin drink. Det Væltede i den modsatte retning af hende, men desværre ramte noget af det hende og hendes kjole. "Dumt at tage hvid kjole på." Mumlede hun og overvejede et øjeblik at trække sin stav. Dog var dette ikke en magiker bar, så hun beherskede sig. Desværre. Hun kiggede på manden som tydeligvis var ked af det han havde gjort. "Åh det er okay. Det så ikke ud til, at det var med vilje. Jeg er okay. Det er mere hvad man kan sige om min kjole." Sagde hun og smilede til ham. Hun var dog en smule bitter. Ikke på grund af ham, men på grund af situationen. Hun synes ellers hun havde gjort en del for at se så godt ud som muligt og så skete dette. "Måske dette kan lære mig at en sort kjole på." Hun smilede igen og bad om en klud af bartenderen. Hun vidste dog, at klude i barer kunne være ret klamme, men bartenderen skyllede den da først. Hun tørrede sin kjole af så godt hun kunne og derefter bordet. Kjolen var dog ikke pæn. Det var trods alt en rød drink. Typisk. Hun havde ikke engang lagt mærke til, at manden var umådeligt flot.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 3, 2018 21:39:32 GMT
Andrew var bestemt ikke den store "fest abe", men når vennerne havde plaget længe nok, så overgav han sig ofte. Han ville trods alt gerne være social, og en aften i byen var jo altid hyggelig nok - han var nok bare ikke så meget til at drikke sig i hegnet efterfuldt af to dages tømmermænd, så han hyggede sig ofte bare i baren eller fandt nogen at snakke med. Andrew kiggede i mod den mand som havde skubbet til ham: "Nej sorry, jeg blev skubbet" sagde han og rejste sig fra hende og kiggede i mod hende: "Nej shit... Det kan jeg godt se, ej det er jeg virkeligt ked af" sagde han oprigtigt.
"Ja måske... Jeg ville gerne tilbyde dig at... Gøre noget... Men jeg tror ikke lige de har en vaskemaskine i baglokalet" sagde han i et halv hjertet grin, nok fordi han fandt situationen så ubehagelig at han ikke helt vidste hvordan han skulle gribe den an. "Er der noget jeg kan gøre?" spurgte han igen med en undskyldende stemme og smilede til hende, hun var ganske elegant at se på, og nej hvid var måske ikke liiige den bedste farve i sådan en situation, selvom den klædte hende ganske godt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 4, 2018 13:30:57 GMT
Hailey overvejede at gå ud på toilettet og gøre sin kjole ren, men hvis manden ikke gik ud af baren, ville han nok undre sig over, at pletten var væk. Det gik ikke, for hvis han ikke var magiker, ville det være underligt. Næste gang tog hun altså til Hogsmeade i stedet for dette. Hun bandede lidt over sig selv, men smilede blot til manden. "Det kan jo ske. Folk kan godt blive lidt for ivrige, når de har fået noget at drikke og så kigger de ikke lige på deres omgivelser." Sagde hun og kiggede lidt på sit tomme glas. Hun måtte hellere købe en ny drink. Hun fik øjenkontakt med bartenderen og bestilte en ny og håbede, at hun ikke også ville få den ud over sig. Men kunne det næsten blive værre?
Hun kom til at grine lidt af hans kommentar. "Det ville ellers være smart. Dog ville jeg så ikke have noget tøj på imens og jeg tror ikke det er den slags bar." Sagde hun med et glimt i øjet. Nu var han jo flot, så hun kunne vel godt flirte lidt med ham i håb om, at han så ville flirte tilbage og give hende det, som hun havde brug for. "Du kan sætte dig her ved siden af mig, så andre ikke kan se pletten." Hun smilede igen og fandt nogle penge frem, så hun kunne betale for den drink, der lige var blevet stillet foran hende. Hun havde ingen forventninger om, at han ville blive, for det virkede til, at han var der sammen med nogle venner, men nu havde han jo selv spurgt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 4, 2018 15:11:38 GMT
Andrew smilede til hende, hun virkede da i det mindste okay cool over situationen, hun kunne jo lige så godt have overfuset ham med bandeord og en lussing: "Jaa.. Det er nu ikke fordi jeg er den helt heftige fest-alkoholiker" sagde han i et smil. Andrew arbejdede en del og når han ikke arbejdede "vagt" så havde han alligevel en bunke sager han godt kunne lide at dykke hovedet ned i. Han var til tider nok lidt af en arbejdsnarkoman, men så var det jo kun godt han havde venner som skubbede til ham, og mindede ham om at der også var andre ting i livet engang imellem.
"Njaah du har nok ret" sagde han og grinede: "Behold den hellere på" sagde han blot og nikkede overbevist. Han satte sig roligt ved siden af hende, det var da det mindste han kunne gøre - og desuden så var han jo ude for at møde nye mennesker. "Hov, lad mig betale for den" sagde han og lagde en venlig hånd ovenpå hendes for at stoppe hendes bevægelse i at betale bartenderen, denne her burde vidst være på hans regning. Han stak hånden i sin baglomme, og måtte derfor rykke sig let på stolen, for at fiske sin læderpung frem: "Det er vidst det mindste" sagde han og smilede i hendes retning.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 20, 2018 12:15:29 GMT
Hailey smilede venligt til ham. Selv var hun tit ude at drikke, men det var mest fordi hun følte, at hun havde brug for bekræftelse fra mænd om, at hun var dejlig. Det havde været et problem for hende siden hun graduerede fra Hogwarts. Hun vidste godt, at hun da var blevet en pæn pige, men hun havde brug for, at andre fortalte hende det. Hun grinede lidt sammen med ham og duppede lidt på kjolen med en serviet. Hun ville så gerne tage sin tryllestav frem og fjerne pletten, men hun anede ikke om han var magiker eller kendte til magi. Godt, at hun bare kunne fjerne den når hun kom hjem. Kjolen blev heldigvis ikke ødelagt, når man havde magi.
Det gjorde hende glad, da han valgte at sidde sammen med hende, men hun prøvede ikke at vise det for meget. Hun smilede blot og nikkede som tak. Hun skævede til hans hånd, som pludselig var på hendes. Et lille sug gik igennem hendes mave. Han var jo et ret lækkert stykke mandfolk. "Tak, men du behøver altså ikke." Sagde hun, men trak alligevel sin hånd tilbage og lagde mønterne tilbage i sin taske. Det var pænt af ham at betale for hendes drink. Det var noget hun var vant til, men det var mest fordi mændene gerne ville have hende med hjem. Hun vidste ikke hvorfor han ville betale den. Det kunne være fordi han var en flink fyr, men det kunne også være fordi, han var ligesom alle de andre. Hun endte sig mod ham og rakte sin hånd frem. "Mit navn er Hailey." Sagde hun med et sødt smil. Nu havde han jo sagt, at han ville sidde der lidt, så kunne de jo ligeså godt kende hinandens navne og måske lære lidt mere om hinanden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 7, 2018 16:53:20 GMT
Andrew vidste ikke om han ligefrem ville betegne sig selv om en gentlemand, men han gjorde hvad han kunne for at folk var glade og havde det godt. Desuden var han ikke "score typen" faktisk var han begyndt at tvivle lidt på at kærlighed overhovedet var ægte efter han havde mistet sin kone. Han havde nok bare brug for at slappe af, og bare... Se hvordan verden så ud. han viste godt han ikke altid var så nem fordi han tanker nagede ham, og derfor passede det ham egentligt fint at have et job hvor han rejste så meget som han gjorde.
"Bestemt, det er det mindste jeg kan gøre" sagde han roligt og betalte så. han var egentligt glad nok for at han var kommet afsted i byen, om ikke andet bare for at møde nogen nye mennesker og være lidt social, det var ikke altid helt hans stærke side, selvom han egentligt var ret god til det - og da også nød at snakke med nye mennesker.´ "Hyggeligt at møde dig Hailey, mit navn er Andrew" sagde han venligt: "Og hvad er så din undskyldning for at være afsted i dag?" spurgte han roligt og lod blikket glide i mod hende, inden han skuede let til uret.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 19, 2018 19:20:29 GMT
Hailey vidste ikke om hun synes det var en god idé, at hun var kommet her til aften. Det var ikke altid så sjovt at være der alene, men det var den bedste måde at få opmærksomhed på. Jo færre piger, der var i baren, jo større chance var der for, at hun ville få opmærksomhed. Hvis hun skulle have mere opmærksomhed fra denne mand, så kunne det være, at hun skulle gøre lidt mere for det. ”Tak.” Sagde hun så med et glimt i øjet og et sødt smil. Hun havde tit fået at vide, at hun havde et sødt smil. Det var dog mest af veninder da fyre mest kiggede på alt andet. ”I lige måde, Andrew.” Sagde hun og smilede lidt mere. Han var rigtig flot og hun rødmede da en smule. Hun kunne mærke, at hun blev lidt mere flirtende og hun skød barmen en lille smule mere frem. Det var ikke noget overdrevet, men bare en smule. Hun overvejede faktisk at fortælle ham sandheden om, hvorfor hun var der, men det var måske lidt for offensivt. Især, hvis han ikke selv var der for at score. ”Jeg havde bare lige brug for en tur i byen. Bare lige komme lidt ud.” Sagde hun med et skuldertræk. Hvad han ikke vidste var, at hun gjorde det ret tit. ”Hvad med dig?” Spurgte hun og lagde mærke til, at han kiggede på klokken. ”Skal du nå noget?” Hun kiggede selv på klokken og så tilbage på ham.
|
|
|