Scarlett Lidia Adams
•
Fuser
Fødselsdag: 12.09.2027
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Ingen magi
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Wicklow, Irland
Bosat: Norge
Skole: Anden skole
Arbejdsplads: Decorus Academy
Stilling: Rektor
C-box navn: Dumle
|
Post by Scarlett Lidia Adams on Dec 26, 2018 15:16:13 GMT
Scarlett var virkelig sulten nu og maden kunne næsten ikke komme hurtigt nok. Hun tog også en slurk af sin cola og smilede lidt til Phillip. Det var list underligt for hende at sidde sammen med ham. Hun var ikke vant til at have venner. Han var faktisk nok den eneste hun havde. Selvom hun var kommet sig over at være fuser og havde talt med både Nikki og Spike, så havde hun ikke rigtigt talt med andre mennesker. Hun havde da en form for venner fra sit gamle arbejde, men de havde aldrig brugt tid sammen udenfor arbejdet, så hun ville ikke rigtigt kalde dem for venner. "Jeg har ikke de store planer. Jeg har lige lidt mere papirarbejde, men ellers tror jeg bare, at jeg skal slappe lidt af." Det lød faktisk som en god aften, der ventede hende, men hun vidste faktisk ikke, hvordan hun skulle slappe af. "Hvad med dig?" Spurgte hun så og kiggede længselsfuldt på de sandwich, der var på vej til dem. Hun lagde mærke til pigens smil og hendes blik og det kom lidt bag på hende, at hun på ingen måder var diskret. Hvis hun synes, at Phillip var så lækker, så lagde hun da bestemt ikke skjul på det. "Diskret." Mumlede hun meget stille, med en tydelig sarkastisk undertone, da servitricen gik væk. Hun anede jo ikke, at Phillip var kronprins og, at det var derfor pigen kiggede. Hun var sikker på, at det bare var fordi han var flot og det var han da også. Uden tvivl. Scarlett var jo ikke blind. Uden at tænke mere over det, åbnede hun for sin sandwich og tog en stor bid. Hun glemte et øjeblik, at hun faktisk ikke var alene og hun fik da lidt dressing på kinden. Hun spærrede øjnene op og skyndte sig at tørre det af, imens hun prøvede at komme igennem, det stor stykke sandwich, hun havde i munden. Wow... Hvis han ikke synes, at hun var ucharmerende nu, så ville han aldrig synes det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 29, 2018 17:41:29 GMT
Selv havde Phillip en temmelig stor vennekreds. Det lå nok lidt til hans erhverv. Der var naturligvis ikke lige så mange som kom helt tæt på, visse ting holdt man jo tæt ind til kroppen, især når den slags informationer hurtigt kunne blive solgt til højest bydende af aviserne, og det var helt åndsvagt hvad sladderbladende ville bruge af penge for en latterlig historie. Blandt andet regnede havde han snakket med en af sine ansatte på slottet fordi hende og hendes mand lige var gået fra hinanden og straks et par dage efter kunne han læse at han havde været årsagen til bruddet da de jo helt sikkert havde haft en affære. Phillip havde været tosset, men heldigvis vidste kvindens mand bedre end at stole på hvad han læste og de havde fundet sammen igen efter et par uger. Han løftede et bryn i hendes retning, ”jamen det lyder da lækkert.” Indrømmede han muntert. Han kunne ikke huske hvornår han sidst havde haft sådan en rigtig afslapningsdag. Der var så meget at se til, men nu kunne han jo godt selv lide at have mange ting på tallerkenen så han ikke bare endte med at sidde og trille tommelfingre. ”Lige i aften har jeg heller ikke de store planer.” Svarede han roligt, i hvert fald ikke noget han ikke kunne lave lidt om hvis han fik et bedre tilbud. ”Jeg har også nogle papirer jeg skal have læst igennem,” han smilede. Han så efter servitricen som hun forsvandt op til sin plads hvorfra hun konstant kastede stjålne blikke i hans retning. Han var bare lettet over ta hun ikke havde skabt en større scene. Han flyttede blikket tilbage til Scarlett for at sige noget, men da han blev mødt af synet med hendes overfyldte mund glemte han fuldkommen hvad det var han ville have sagt. I stedet måtte han bide sig i kinden for ikke at begynde at grine. Hun var virkelig noget for sig selv. ”Smager den godt?” Endte han med at spørge i mangel på bedre før han selv tog en god bid af sin egene sandwich – dog med en del mere held end hun, han var ikke vandt til at spise sandwiches, men han var blevet slået i hovedet med bordskik siden før han kunne gå.
|
|
|
Scarlett Lidia Adams
•
Fuser
|
Post by Scarlett Lidia Adams on Jan 8, 2019 21:56:34 GMT
Scarlett havde virkelig lyst til at spørge Phillip om han havde lyst til at blive på skolen og hygge sammen med hende, men hun vidste ikke lige om de allerede var der i deres forhold. Hun var ikke vant til at have venner og hun anede ikke, hvad man lavede sammen med dem og hvornår. Måske hun bare skulle lade være med at sige noget og så se, hvad der skete. "Ja. Det kan dog godt blive lidt ensomt deroppe nogle gange. De andre lærere tager jo ofte hjem. Lige bortset fra ham eller hende, der er vagt om aftenen." Sagde hun med et skuldertræk. Måske han så ville tilbyde at være hos hende og hvis ikke, så glemte hun det bare igen. Hun kunne rigtig godt lide Phillip og han var rigtig nem at tale med, men om de var venner eller blot bekendte. Hun havde slet ikke forstand på det, men hun vidste, at hun ville blive ked af det, hvis han lige pludselig ikke ville have noget med hende at gøre.
Det irriterede Scarlett helt vildt, at hende skanken ikke ville lade være med at glo sådan på Phillip. Det var på ingen måder diskret og hvad i alverden var meningen med det? Jo han var da lækker på en ret så indlysende måde, men seriøst. Hun kunne da ikke vide, at ham og Scarlett ikke var et par. Hun overvejede at tage hans hånd, bare så hun måske ville stoppe, men selv Scarlett synes, at det ville være alt for akavet. Hun skulle trods alt tale med manden bagefter. "Den smager rigtig godt." Sagde hun og rødmede lidt, da hun var klar over, at hun måske så lidt klam ud lige nu. Hun kunne godt se på ham, at han havde lyst til smile lidt ekstra, men hun prøvede at ignorere det. Hun tog en serviet og tørrede sig om munden. Hun skulle have taget en salat.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2019 18:06:47 GMT
Han sendte hende et forstående smil. Han kunne nu godt sætte sig lidt ind i det. Der hvor han boede var der dog en del tjenestefolk, men de blev jo betalt for at være der, selvfølgelig var der også en almen interesse fra dem der havde været ansat i mange år, men Phillip kunne nu faktisk godt lide at der ikke rendte for mange rundt i hans fløj. Så fik han i det mindste en illusion af at bo alene. Sommetider kunne det da også blive lidt kedeligt, men han kunne jo hellere ikke bare lige inviterer alt og alle hjem til movienight på sofaen selvom det fra tid til anden virkede ret indbydende. Med andre ord kunne man godt blive ensom når man ikke selv havde valgt det selskab der omgav en, som så huset var fyldt med folk eller ej. ”Ja det er klart.” Svarede han og nikkede. ”Det kan også være lidt svært at inviteter gæster hjem når man bor på en skole og er rektor, man skal jo hele tiden være professionel.” Igen noget han kunne nikke genkendende til. Som kronprins var der helt sikkert også nogle krav der skulle opfyldes om hvordan man gebejdede sig ud i den store verden. ”Men altså skulle du sidde og kede dig er jeg kun en ugle væk,” Endte han alligevel med at sige skønt han godt vidst at det var en lille smule risky for nu kendte det meste af slottet jo ikke til magi, på den anden side kunne han altid bilde folk ind at det var hans nye kæledyr. Hun virkede nu til at være en ret sjov og hyggelig kvinde og Phillip ville da ikke have noget imod at bruge mere tid sammenm med hende, men han skulle bare hele tiden passe på, især når de befandt sig i offentligheden. Han tog en ny bid af sin sandwich og sendte hende et skævt smil, ”var det noget med at du havde en..søster?” Spurgte han ind, han var næsten sikker på at hun havde nævt det på et tidspunkt, måske også en bror. Selv var han enebarn.
|
|
|
Scarlett Lidia Adams
•
Fuser
|
Post by Scarlett Lidia Adams on Jan 18, 2019 22:41:52 GMT
Scarlett ville vildt gerne have nogle venner på besøg, men hun havde bare ikke ikke rigtigt nogle venner, så det var svært at inviterer nogen. Hun overvejede virkelig at invitere Phillip, men hun vidste ikke helt om det ville blive alt for mærkeligt, når de nu ikke kendte hinanden så godt endnu. Dog skulle de jo lære hinanden at kende på en eller anden måde. "Ja det er rigtigt. Jeg kender dog heller ikke så mange." Sagde hun med et skuldertræk og smilede, selvom det faktisk gjorde hende lidt trist. Hun havde bare altid været en meget fjendtlig person og det skubbede altså folk væk. Med god grund. "Det kan være, at jeg sender dig en ugle en gang så." Sagde hun og det kriblede i hende at invitere ham med det samme, men hun turde virkelig ikke. Han var rigtig sød og hun ville ikke miste den smule, som de havde nu, ved at gøre noget alt for tidligt. Også selvom det bare var at se en film sammen med ham. Det gjorde venner da. Gjorde de ikke? Han havde dog selv tilbudt sit selskab, så måske hun godt kunne alligevel.
Hun tog endnu en bid af sin sandwich, men den her bid var dog lidt mindre. "Jeg har en tvillingesøster. Og en storebror." Sagde hun så med et smil og sørgede for at holde sin mund lukkede. Hun var ikke den mest charmerende spiser, når hun var alene, men nu sad hun sammen med ham og han behøvede ikke at se, hvordan hendes brød så ud, efter hun havde tygget det i lidt tid. "Har du nogle søskende?" Spurgte hun nysgerrigt og tørrede sig om munden, som hun altid gjorde, efter at have taget en bid. Hun tog ikke nogen chancer.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 19, 2019 12:20:06 GMT
Et lille smil legede på Phillips læber, "hellere få tætte venner end mange halve venner tænker jeg." Sagde han opmuntrende. Han havde nok lidt modsatte problem end hende. Alle ville gerne være venner med ham, desværre var det ikke på grund af ham, men nærmere fordi det gav en form for prestige at sige at man var venner med kronprinsen og Phillip kunne ikke rigtigt tillade sig at være afvisende da han jo helst skulle statuerer et godt eksempel. Selvfølgelig var der nogle rigtig søde mennekser iblandt, men han var aldrig rigtigt helt sikker på hvem der for alvor havde hans ryg når det virkelig gjalt. Dog virkede Scarlett ægte nok, men det havde jo nok også noget at gøre med at hun ikke vidste hvem han var. Hvis hun gjorde skjulte hun det i hvert fald usigelig godt. "Du skal være så hjertens velkommen." Forsikrede han hende. Han kunne godt bruge noget tid engang imellem hvor han bare kunne være sig selv og ikke kronprinsen af Norge. Han satte atter tænderne i sin sandwich som han hørte på hende fortælle. Det måtte være rart at have søskende, til hendes svar rystede han blot på hovedet, "nej jeg er enebarn, men jeg har ellers en ret stor familie." Forklarede han. Han havde en lille fætter på knap 12 år som han havde et ret nært forhold til. Ud af øjenkrogen kunne Phillip ane servitricen hviske ophidset til en anden kvinde, han behøvede ikke at kigge på dem for at gætte hvad de hviskede om, han håbede bare at de holdt sig på måtten så han ikke behøvede at fortælle Scarlett alt om hvem han var endnu, han kunne bare virkelig godt lide tingene som de var nu og han var bange for at det ville ændre sig når hun fandt ud af hvem han var. "Så du havde ingen vilde planer herefter udover papirarbejde?" Ville han lige have genopfrisket.
|
|
|
Scarlett Lidia Adams
•
Fuser
|
Post by Scarlett Lidia Adams on Jan 21, 2019 19:18:26 GMT
Scarlett kunne ikke helt lade være med at smile til hans kommentar. "Jamen det er da rigtigt nok." Sagde hun og lænede sig lidt tilbage og lod sin sandwich ligge. Hun holdt lige en lille pause, så hun ikke bare fortærede den med det samme. Nok var hun sulten, men man kunne jo godt holde lidt igen jo. Hun tog dog en slurk af sin cola for at skylle maden ned. Det var dejlig forfriskende og hun kiggede hen på Phillip som hun satte si cola fra sig igen. Da han igen sagde, at hun var velkommen, så gippede det endnu mere i hende. Hun ville så gerne bruge mere tid med ham og finde ud af, om de faktisk var venner eller om det bare var business. Hun ønskede virkelig, at det kunne være begge dele.
Scarlett nikkede lidt. Hun var glad for at have søskende, selvom hun ikke altid havde behandlet dem så pænt. "Det er også dejligt med en stor familie, hvis man da ellers kan lide dem." Sagde hun med et lille grin. Hendes familie var da okay stor. Især nu hvor hendes onkler åbenbart føjtede fra den ene kvinde til den anden og fik unger. Okay det var, hvad hun vidste, kun Pete, der havde fået sig en datter engang, men alligevel. Så kom der jo flere familiemedlemmer til. "Neej. Ikke rigtigt. Eller.. Jeg havde overvejet at se den der The Princess Switch.. Jeg havde lidt en dum drøm om at blive prinsesse dengang jeg var barn og jeg kan stadig godt lide at se den slags film." Hun grinede lidt af sig selv. "Jeg har nogle sjove billeder derhjemme og nej, du skal ikke se dem." Hun smilede lidt og rødmede. Prinsesse blev hun nok aldrig, men det var da sjovt at have den historie. Nu kunne hun ikke holde det tilbage mere. Det værste der kunne ske, var, at han ville sige nej og evt. grine af hende, men han virkede ikke lige som typen. "Du må da gerne være med. Vi kan altid se en anden film, hvis det pladderromantiske og royale ikke lige er dig." Sagde hun med et grin og slog det lidt hen, så det ikke ville virke som om det gjorde så ondt, hvis han sagde nej.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 27, 2019 21:17:24 GMT
Han gengældte smilet der formede sig på hendes læber. "De fleste er søde." Sagde han som han tænkte lidt. Det var sjældent at han nåede at snakke med alle dem der blev inviteret til de kongelige selskaber, men de var selvfølgelig heller ikke allesammen famile, der var også mange politikere og den slags. "Men altså, jeg er bare ikke altid enig med dem i måden de lever på," han trak lidt på skuldrene. Mange mente ikke at han burde "mænge sig" med folk der kom fra "de laverstående samfundsklasser" - såsom Scarlett. Det var ikke sådan Phillip så på det, men der var bare nogle normer som folk gik ud fra han skulle følge, men lige når det kom til dette her ville han selv have lov til at bestemme skønt det var på trods af hvad familien - især hans far - forventede af ham. For første gang lykkedes det Scarlett at sige noget der kom komplet bag på ham. Hun havde en døm om at blive prinsesse? Åh den søde ironi. Med et nysgerrigt glimt i øjet tog han en tår af sin sodavand og smilede til hende, "kunne du godt tænke dig at blive prinsesse? Hvorfor?" For ham var det jo en del andet end bare en teenagedrøm, han levede det hver dag og måtte erkende at det var så meget mere end hvad man så i Princess Diary og alle de andre film om en kongelig familie. Som billeerne blev nævnt voksede hans smil yderligere, "tænk engang dem tror jeg faktisk godt jeg kunne tænke mig at se," jokede han drillende. "Faktisk har jeg ret stor interesse indenfor alt der har med royale at gøre," Svarede han sandfærdigt, det var nok ikke liiiige den form for interesse hun gik ud fra, man kunne vidst godt sige at hans interesse var mere.....personlig. "Så jo lad os bare se den, altså hvis ikke du har noget imod at udskyde dit arbejde." Han smilede igen.
|
|
|
Scarlett Lidia Adams
•
Fuser
|
Post by Scarlett Lidia Adams on Feb 7, 2019 21:16:54 GMT
Scarlett blev oprigtig nysgerrig omrking, hvad han mente med det og hun sad og overvejede om det ville blive for et personligt spørgsmål, men på den anden side, så kunne han jo bare sige, at han ikke ville tale om det. Hun gik desuden heller ikke ud fra, at han ville bringe det på banen, hvis han ikke ville tale om det. "Hvordan lever de da?" Spurgte hun og lænede sig tilbage. Han var en rigtig spændende person. På den gode måde. Hun ville rigtig gerne vide mere om ham, men hun ville heller ikke bare stille og stille ham det ene spørgsmål efter det andet. Dog synes hun, at de havde en god og flydende samtale og det gjorde hende bare godt tilpas hos ham. Hun var dog stadig lidt akavet omkring ham, men det kom jo nok af, at hun aldrig rigtigt havde haft nogle venner.
Hun kom til at grine lidt og hun rystede på hovedet. "Well.. Alle piger drømmer vel om det på et tidspunkt i deres liv. Jeg har bare altid været helt fascineret af deres liv. Jeg ved, at de skal lave rigtig meget og de kan aldrig gå udenfor en dør uden at der skal tages mange billeder og sådan. Dog har de bare så meget indflydelse i verden og så har de nogle virkelig flotte kjoler. Jeg kiggede meget i bladende, dengang jeg var helt ung. Jeg elskede især det danske og det norske kongehus, for for mig var det åbenbart eksotisk." Grinede hun. "Jeg kan ikke rigtigt huske noget om familierne i dag, for det var en kort periode, dengang jeg var 5, men jeg havde da et lille crush på prinsen fra Norge, kan jeg huske. Eller det har mine forældre fortalt mig. Tror dog mest, det var fordi han var jævnaldrene og jeg drømte om at skulle giftes med ham, så jeg kunne blive en prinsesse og få en smuk kjole på." Hun trak på skuldrene. Hun kunne ikke huske, hvad prinsen hed og hun havde ikke rigtigt brugt tid på bladende siden, for så kom alt det med fuser delen jo.
Hun begyndte at grine igen. "Øhh nej! Det kommer ikke til at ske!" Sagde hun og slog ud med hænderne. Han skulle aldrig se de billeder. Det gjorde hende dog glad, at han gerne ville se film sammen med hende. "Jamen okay. Så gør vi det." Hun smilede og hun kunne mærke, at hendes kinder brændte en lille smule.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 13, 2019 22:06:27 GMT
Phillip smilede kort til hende som hun spurgte ind. Han vidste godt at han måske bare burde fortælle hende sandheden, men noget holdt ham bare tilbage. Han fik aldrig lov til at være den mystiske fyr med en baggrund folk ikke kendte eftersom hele hans liv bar fortalt i billeder. videoklip og lange beskrivende artikler i langt de fleste ugeblade. "De er meget konservative." Indrømmede han i et let suk. Det skulle man selvfølgelig også være som kongelig - langt hen af vejen i hvert fald. Men bare en gang imellem kunne det nu være rart at ændre bare lidt i alle reglementerne og traditionerne. Han lyttede som hun fortalte, det var virkelig pudsigt at hun ikke anede hvem han var når nu hun ellers lod til at vide en god del om kongehuset. Han tog en tår af sin drikkelse som han kort efter var ved at få galt i halsen da hun nævnte at hun havde haft et crash på ham da hun var yngre. Guds veje var uransagelige som man sagde. "Tja nu er du jo i Norge, så hvem ved, du kan måske nå det endnu." Sagde han i et skævt smil, hun ville nok have opfattet den flirten langt bedre hvis hun rent faktisk vidste at det var ham. For et kort øjeblik stoppede han lige sig selv. Havde han lige flirtet med hende? Hvad i alverden lavede han? Han kunne ikke bare tulle rundt of flirte med piger. På den anden side havde han altid godt kunne lide at sætte sine egne regler så det bekymrede ham nu ikke det helt store, det var bare så pokkers fedt at hun ikke så ham som kronprinsen af Norge, men faktisk så ham som et helt normalt menneske. Han lo sammen med hende, "årh kom nu, du er helt sikkert yyyndig," Drillede han med et kærligt glimt i øjet. Som hun sagde ha til movienight kunne han mærke en indre varme sprede sig lidt i kroppen, han smilede, "herligt! Så lad os komme afsted." Han rejste sig op og smilede til hende, han ville ærlig talt langt hellere bruge tiden med hende på hendes afdeling på skolen frem for her hvor servitricen blev ved med at stirre ned på dem.
|
|
|
Scarlett Lidia Adams
•
Fuser
|
Post by Scarlett Lidia Adams on Mar 9, 2019 20:16:26 GMT
Scarlett nikkede lidt, da han sagde, at hans familie levede ret konservativt. Phillip havde dog altid virket til, at han var glad for sin familie, så selvom det at leve lidt konservativt kunne lyde negativt, så lød han alligevel som om han var glad for dem, så det var jo godt. Scarlett tog det sidste af sin sandwich i munden og stirrede på ham med munden fuld, da han sagde, at hun måske kunne nå at score kronprinsen endnu. Samtalen havde taget en underlig og liiidt akavet drejning. Hun fik tygget af munden og grinede lidt. "Aah det tror jeg ikke lige. Han er jo kronprins. Er det ikke meningen, at han skal giftes med en smuk prinsesse fra et eller andet eksotisk land eller sådan noget? Han vil nok ikke falde for en almindelig pige som mig." Sagde hun med et skuldertræk. Tanken var da selvfølgelig rar, men det var nok også fordi hun tit havde følt, at hun manglede noget specielt i sit liv, nu hvor hun ikke blev magiker. Dog havde hun sin skole nu og hun synes, at det var ret stort.
Hun daskede til hans arm og begyndte at samle sit papir. "Ja.. Det var jeg faktisk og det får du aldrig at se." Sagde hun og rejste sig op for at smide sit affald ud. Hun var godt opdraget. Hun smilede til ham, da han virkede til at ville afsted med det samme. Hun skulede hen til servitricen, som stadig gloede på dem. Hun vidste ikke helt, hvorfor det gik hende sådan på.
// Time
Scarlett havde fundet noget slik frem. Hun havde en stor skål med slik, som hun gemte til når hun rigtigt skulle hygge sig og hun havde fundet et par sodavand frem. Hun sørgede altid for at have lidt lækkert på sit kontor, da hun jo bruget det meste af sin tid der. Hun havde stillet det hele på det lille sofabord. Filmen var sat på og hun sad med Phillip i sofaen. Det var kun en to personers sofa, så de sad da lidt tæt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2019 19:08:26 GMT
Phillip morede sig nok lidt i sit indre over at hun ikke havde nogen som helst anelse om at hun sad lige overfor ham. Hvordan kunne hun ikke vide det? Nu var det ikke fordi han led af storhedsvanvid eller noget, men det var bare en virkelig mærkelig situation. Dog holdt han stadigvæk fast i at han nød det så længe det varede. En dag ville hun jo med største sandsynlighed finde ud af det på den ene eller den anden måde. "Altså teknisk set må han gifte sig med den han vil, men selvfølelig er der visse normer der forventes at skulle være overholdt.." han stoppede sig selv og rømmede sig, "men altså jeg ville da godt kunne forstå hvis han ville finde dig interessant," han smilede til hende. Som hun daskede til ham kunne han ikke lade være med at smile stort til hende, "hvor er du dog kedelig." Jokede han smilende som han ligeså pakkede sine ting sammen og gjorde klar til at de kunne gå.
// TIME
Han kunne ikke huske hvornår han sidst havde siddet og bare slappet af og set en god film. Han følte altid at han skulle tusind ting. Måske var det også derfor at aftenens blev nydt endnu mere, eller også havde det noget med selskabet at gøre. Han gjorde plads til hende i den lille sofa og hældte sodavand op i deres glas. "Sig mig, er det en slikslål jeg skurer?" Spurgte han med blikket rettet imod skålen. Dette her var virkelig alt havd en movienight indebar.
|
|
|
Scarlett Lidia Adams
•
Fuser
|
Post by Scarlett Lidia Adams on Mar 17, 2019 20:40:17 GMT
Scarlett var blevet glad, da Phillip gerne ville se film sammen med hende. Hun havde ikke så mange venner og det var sjældent hun havde været sammen med nogen i fritiden, så det var bare dejligt, at hun nu endelig fik lov til det. Phillip var en rigtig sød fyr og hun kunne godt mærke, at hun var ved at åbne op for ham, hvilket hun aldrig gjorde overfor nogen. Hun havde været alt for vandt til, at folk bare var ligeglad med hende, fordi hun var fuser og behandlede hende som lort. Nu sad hun her sammen med Phillip, som virkede nede på jorden og som virkede til at have det fint med, at hun ikke var magiker, selvom han var.
Scarlett begyndte at grine og rakte ham skålen, da han tydeligvis ikke kunne få øjnene fra den. Den havde alt, hvad hjertet, eller i det her tilfælde, maven, kunne begære; chokolade, vingummi, lakrids og karamel. Hun elskede slik, men fik det ikke så tit, da hun jo også gerne ville passe lidt på sig selv. Dog ville hun ikke tænke på det nu. "Jamen så tag den da." Sagde hun med et grin. Han virkede også som en, der godt kunne lide slik, så måske hun skulle skynde sig, hvis hun gerne ville have noget. Hun fik tændt for filmen og hun puttede sig lidt under et tæppe. "Vil du have et tæppe eller kan du nøjes med at dele?" Spurgte hun med et glimt i øjet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2019 10:48:02 GMT
Phillip kunne oprigtigt ikke huske hvornår han sidst havde siddet og set film under et tæppe med sodavand og en alt for stor slikskål på skødet. Han følte sig næsten som et lille barn fredag aften. I hans familie spiste de også sundt, men de havde jo også for det meste folk til at lave mad for sig. Faktisk var Phillip ikke sikker på at han ville kunne anrette noget udover måske en skål suppe...den der kun skulle opvarmes naturligvis. Men altså slik var ikken noget han spiste rigtigt. Ikke på denne måde og han drak stort set heller ikke sodavand. Derfor var han nok heller ikke så bekymret for at spise det nu, det værste der kunne ske var vel at han fik sukkerchok og måtte løben en runde på skolen for at brænde overskudsenergien af. Han tog imod skålen med begge hænder fremstrakt og smilede bredt op til hende, som det omtalte barn en fredag aften. Spørgsmålet om deletæppet fik ham blot til at sende hende endnu et stort smil. "Altså vi kan sagtens dele for min skyld, det er op til dig hvad du har lyst til." Det var selvfølgelig mest hyggeligt at dele, men han forstod også godt hvis hun måske syntes det ville være lidt grænseoverskridende. På den anden side havde hun jo selv spurgt. "Så hvad var det vi skulle se?" Spurgte han ind og fangede en karamel i skålen. Han så ikke så mange film i hverdagen, ikke fordi han ikke havde tid som sådan, for jo han var en travl mand, men han havde da også fritimer som alle andre, han brugte dem bare oftes på at motionerer eller se sine venner og bekendte.
|
|
|
Scarlett Lidia Adams
•
Fuser
|
Post by Scarlett Lidia Adams on Apr 27, 2019 18:16:21 GMT
Scarlett vidste ikke helt, hvad hun skulle forvente sig af denne aften. Hun brugte aldrig rigtigt tid sammen med venner. Hun havde jo ikke rigtigt nogen. Hun havde da set film med Nikki og Spike og Alaric havde da også lokket med hende nogle gange, men det var bare ikke helt det samme. Det var familie. Det her var en ven. Eller var han? Hun var faktisk i tvivl, men det her var da en start. Hun kunne ikke helt lade være med at smile, da hun så hans ansigt. "Du ligner en, der aldrig har smagt slik før." Sagde hun og det var faktisk mere et spørgsmål end en konstatering.
Scarlett satte sig til rette og rakte noget af tæppet til Phillip. Hun rødmede en smule, da han sagde, at de godt kunne dele. Det var godt, at der ikke var ret meget lys derinde. Hun havde slukket det, så lampen ikke ville gå i fjernsynet. Det her skulle nok blive hyggeligt og akavet på samme tid. "The Princess Switch." Sagde hun uden at kigge på ham. Lige nu kunne hun ikke rigtigt. De sad faktisk okay tæt. Det var ikke fordi de sad så tæt op af hinanden, at hun ville få en svedplet på benet, fordi hans en var der, men alligevel. Hun sank en klump og tog et stykke slik, uden egentligt at se, hvad det var. Desværre var en det vingummibamse i den farve, hun ikke kunne lide, så hun lavede en grimasse, men fik så tændt for Netflix. "Er du klar?" Hun kiggede nu hen på ham og smilede.
|
|
|