Post by Deleted on Apr 1, 2018 8:00:41 GMT
OOG: Tilladelse til Godmode samt drab givet
Priceherregården - 18 tiden, April, 2055
@xander - matthew - @vincent
Azazel så ned langs spisebordes langsider hvor Pricefamilien var samlet. Mr., Mrs., samt de tre sønner. Det føltes som evigheder siden de sidst havde siddet omkring bordet her. Ikke at han følte sig videre velkommen i hjemmet, men det lå mest til grunde for deres frygt. De vidste at de havde trådt forkert og at nogen ville komme til at betale prisen. Priceherregården - 18 tiden, April, 2055
@xander - matthew - @vincent
Pricefamilien var blevet svag i hans øjene, de søgte altid anerkendelse og havde tilsyneladende ingen hæmninger i hvor de fandt den henne. Nu havde de så valgt at støtte om de folk Azazel hadede allermest og så var det han tænkte at det måtte selvfølgelig stoppes. Efter i dag ville de aldrig turde trodse ham igen. De arbejdede for ham, ingen andre, og han skulle personligt sørge for at de ville komme til at mærke på krop og sjæl hvad det ville sige at begå dette forræderi.
De blå øjne så ildevarslende mod familien. Nogle udvekslede nervøse blikke imens andre blot så stift frem for sig. Ingen af dem havde rødt det måltid husalferne kort forinden havde frembragt skønt det duftede himmelsk.
”Nåh,” sagde han i en silkeblød og alligevel faretruende stemme. ”Det er kommet mig for øre at I har fundet nye interesser i mit fravær,” begyndte han og tørrede sig let om munden med stofservietten foran ham. Modsat familien havde han taget sig den frihed at spise op inden han påbegyndte den egentlige mening med hans uformeldte besøg.
Den eneste kvinde ved bordet begyndte at trække vejret hektisk, men Azazel ignorerede det.
”Jeg hører at en af jer har fået en ny tatoovering.” Med dette mente han selvfølgelig mørkets tegn. Xander som det i dette tilfælde drejede sig om sagde intet. Ej heller virkede han skræmt hvilket faktisk var lidt irriterende, han vidste nok allerede godt hvordan dette møde ville ende for ham. Den øvrige familie frygtede det, men lod ikke helt til at have accepteret den ældste brors skæbne endnu.
Azazel rejste sig fra bordet og trak roligt sin stav. Ingen gjorde noget for at gøre modstand. ”I forstår jo nok at jeg ikke kan lade dette gå ustraffet hen. Man må stå fast i sin loyalitet, jeg nyder det skam ikke mere end jer.” Det var løgn, men hvad pokker.
Mrs. Price begyndte at mumle noget under sin hektiske vejrtrækning, det lød mest af alt som en bøn om nåde, men Azazel lod sig stadigvæk ikke anfægte. ”I var nogle af mine mest betroede følgere og i vendte mig ryggen,” forsatte han og ignorerede ligeledes Mr. Price halvhjertede undskyldning om at det havde været hårde tider og hvad han ellers kunne finde på.
Uden hensyn til nogens følelser blev staven rettet mod den ældste af sønnerne og et grønt lys undslap den med ordene Avada Kedavra. Kvindens øresønderrivende skrig efterfulgt af den voldsomme gråd over tabet af familiemedlemmet ville sikkert have været hjerteskærende hvis man lod sig påvirke af den slags, hvilket Azazel ikke gjorde.
Han vendte sig mod de rasterende fire Priceer. ”Lad dette være jer den eneste advarsel, ingen trodser mig!” Stolen blev roligt skubbet på plads som havde de lige haft en hyggelig middagsstund sammen hvorefter han kastede et sidste blid mod dem. ”Jeg kontakter jer når jeg får brug for jer.” Han forlod rummet uden den mindste smule af fortrydelse over sin drastiske handling.
//out