Deleted
•
Post by Deleted on Mar 3, 2018 20:57:34 GMT
Dandelyan Bar - London Klokken 21.16 Outfit - Hår: Som på profilbillede @grad3
Hailey havde haft en rigtig lang og hård uge. Der var så meget arbejde og hun havde endda taget en del med hjem. Hun havde nu ikke noget imod at sidde længere på kontoret, men når man allerede havde siddet der så længe i forvejen, så var det bare lidt rarere at sidde derhjemme lidt. Nu havde hun endelig en friaften og hun ville derfor tage i byen. Det var længe siden hun havde haft tid og hendes veninder havde desværre ikke tid denne aften. Dog havde hun ikke brug for dem denne aften. Hun ville blot ud og se om hun kunne finde en mand, som kunne bekræfte hende i, at hun var smuk og så ville hun nok tage hjem igen. Hun havde brug for den bekræftelse. Især fordi det var så længe siden. Hun havde ikke tænkt sig at tage en med hjem. For hende var det bare vigtigt at vide, at de gerne ville med hende hjem. Hun hungrede efter opmærksomheden, da hun aldrig rigtig havde fået det. I skolen var hun ikke den pæne pige og da hun endelig fik en kæreste, trådte han bare på hende og var hende utro. Hun var taget ind på en lille hyggelig bar midt i London. Her kunne der både findes magikere og mugglere og hun havde været der nogle gange. Der var rigtig mange spændende mænd. De var ikke snusket. Her kom tit mænd, som havde styr på deres liv og som tjente gode penge. Det var dog ikke en fin bar, men hun følte sig mere tryg der, end hun gjorde på de små snuskede barer, som man kunne finde rundt omkring i London. Hun satte sig op i baren og bestilte en vodka/tranebær og hun valgte derefter at blive siddende i baren. Så følte hun sig ikke helt alene. På denne måde lignede hun også en, som gerne ville tale med folk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 3, 2018 21:21:23 GMT
Outfit
Det var rart med at få nogle få dage fri. Det var ikke ofte Connor tog fri, så han kunne komme lidt ud og få hovedet klart. Tværtimod, han holdte sig primært for sig selv og passede sit arbejde. Når han endelige kom i samtale med nogle andre, så havde han en facade som bestemt kunne tilpasses til alle, dog var han altid direkte og havde en t ildens til at sige sin mening en anelse hårdt.
Byen London, hvis det ikke var for at Connor alligevel skulle få købt sig en ny kedel, så var han aldrig kommet herhen. Dog var han her nu og havde besluttet for at tilbringe aften i den engelske hovedstad. Et lille værelse var blevet stillet til rådighed på den utætte kedel, ja det skyldtes mest den tjeneste en af tjenerne skyldte ham. År tilbage havde Connor hjulpet hans bror med at komme ud af en værre situation, hvor han var blevet anklaget for at have dræbt en række magiker for så at overtage deres rolle i samfundet. Værre historie..
Connor vandrede med sine store beskidte støvler igennem London og så rundt på de mange elektriske lys, muggler var altså fascinerende. Specielt biler, de virkede ikke særlig behjælpelige til at komme rundt, men alligevel var London fyldt med dem. Han drejede om hjørnet for så at komme ind på Dandelyn Bar, en hyggelige bar, hvor alle kom. Maggikere og mugglere samledes her, det sjove var altid at se hvor stor forskel på mugglerne og magikerne der var. Døren gik op med en gammel knirken, og den knap to meter høje skikkelse bevægede sig ind.
Connors intense brune øjne hvilede analyserende rundt på folkene derinde, og hurtigt følte han at de også kiggede på ham. Han havde en skovmandsskjorte på, en cigaret i mundvigen og en stor jakke varmede ham, imens han trådte ind i baren. Han fik givet hånden til nogle folk, som tydeligt var magikere. Connor satte sig i baren, fik trukket sin frakke af og fik hurtigt bestilt en ildwhisky. Han drak den i en slurk, inde han bestilte endnu en. Beskedent gav han bartenderen nogle mønter, som mugglerne nok ikke ville anse som penge.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 3, 2018 21:31:31 GMT
Hailey havde gjort en del ud af sig selv, som hun altid gjorde når hun skulle i byen. Hun var en pæn pige, men hun havde svært ved bare at tage noget casual tøj på, da hun ville være mere sikker på opmærksomhed, hvis hun gjorde lidt ekstra. Hendes kjole sad tæt, men den var ikke ubehagelig på nogen måder og hendes stiletter var høje. Hun følte sig godt tilpas i sit tøj, men skulle hun være ærlig, så ville hun da helst sidde derhjemme i sit nattøj og læse en god bog og drikke the. Det fik man bare ikke meget opmærksomhed ved. Hun tog en lille slurk af sin drink og smilede anerkendende til bartenderen, som havde gjort det godt.
Hun mærkede en kold brise, som døren blev åbnet, men hun fik hurtigt varmen igen, da der ikke var blevet sparet på varmen i baren. Hun skævede til manden, der kom ind. Han var en flot mand, men ikke normalt typen, som Hailey gik efter. Faktisk gik hun ikke rigtigt efter nogen. Det var dem, der gik efter hende. Dog var hun nogle gange nødt til at tage kontakten, hvis de ikke gjorde det. Det gik dog for det meste helt fint på grund af hendes korte kjoler og hendes fyldige barm. Hun tog endnu en slurk og lagde det ene ben over det andet. Hun kiggede hen på manden i skovmandsskjorten og blev enig med sig selv om, at han virkelig var flot. Han lignede lidt en badboy med det skæg og det lange hår og så var der noget utrolig mandigt ved hans skjorte. Hun valgte ikke at sige noget til ham, da hun faktisk blev lidt genert. De mænd hun plejede at snakke med, var nogle drengerøve, som ville hoppe på hvad som helst. Hun sendte ham dog et lille smil og kiggede dermed frem for sig imens hun førte en hånd igennem sit hår. Om sådan noget virkede på ham, vidste hun ikke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 3, 2018 22:03:00 GMT
Connor så ned i den gyldne væske, som stod foran ham. Han duftede til den, inde han lod den varme godt op i halsen, som han drak den. Hans brune øjne så intenst ind i spejlet, som var sat op af væggen, ved baren. Han så på arret over øjet, et ar som evigt huskede ham på hvad der var sket i hans liv. ”Donald, er der travlt for tiden?” spurgte han med sine dybe ryst, som nærmest brummede igennem lokalet. Han talte klart og tydeligt, hans blik hvilede på bartenderen som kort svarede på Connors spørgsmål, inde han måtte betjene en anden kunde.
Sikke en travl aften tænkte Connor, inde han vendte sig rundt og så ud i baren. Hans hånd førte cigaretten op til læberne og tog et hvæs, imens hans blik gled hen over til kvinden, som sendte ham et lille smil. Han smilte høfligt igen, inde han løftede sit glas imod hende, hvorefter han i en slurk, drak sin ildwhisky. Kort efter blev den fyldt op igen, Connor var bestemt ikke bange for at drikke. Tværtimod, så yndede han at komme lidt væk fra det hele.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 3, 2018 22:13:57 GMT
Hailey var normalt ikke genret. Hun kunne sagtens tale til en fremmed mand og vise ham lidt hud for at få lidt ekstra opmærksomhed, men der var noget ved denne mand, der gjorde, at hun ikke var helt så direkte. Nu var det heller ikke fordi han var henne ved hende med det samme, men måske der var håb endnu. Da han løftede sit glas mod hende gjorde hun det samme med sit og tog en lille slurk igen. "Her plejer at være ret travlt herinde." Sagde hun, uden at kigge hen på manden. Hun sad og legede med sit sugerør og kiggede ind i spejlet. Nu havde hun taget den første kontakt og så måtte hun jo se om han ikke blev interesseret. Hvis ikke, måtte hun jo se om hun kunne finde en anden. Det var ikke altid hun fik den tilfredsstillelse, som hun søgte og så var det bare trist at gå hjem, men hun håbede da, at det ville give pote i aften, når det nu var så længe siden hun havde været ude.
Hun kiggede ned på sin drink og så, at hun allerede havde tømt den. Det kom lidt bag på hende, men nu havde der heller ikke været ret meget i den. "Hey. Kan jeg få en til?" Spurgte hun bartenderen og sendte ham et smil. Hun var ikke til de stærke drinks denne aften, selvom hun normalt godt kunne klare en ildwhiskey eller tre. Det sagde hende bare ikke så meget denne aften. Hun havde brug for en aften hvor hun bare slog sig løs og måske blev en smule fuld. Det betød ikke hun ville drikke nogle stærke drinks, men bare mange. Hun håbede hun ville få en at drikke med, men nu måtte hun se hvad der skete.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 3, 2018 22:38:05 GMT
Connor havde ikke regnet med at han skulle snakke med andre denne aften. Han var bestemt i den overbevisning at han blot skulle have en afslappet aften med nogle whiskyer. Han vendte blikket mod kvinden og rømmede sig, inde han vendte sig mod hende, imens han satte sig til rette.
”Det er korrekt frøken, men ikke desto mindre er det et sted hvor man kan møde andre, og slappe af.” lød det roligt, imens han tog det genopfyldte glas. Han rømmede sig og sendte hende et venligt smil, imens han nippede til sin whisky. ”Hvad bringer dem her til, denne aften?” spurgte han høfligt, imens han samlede sine hænder om glasset. Det varmede godt at få nogle whiskyer, specielt ildwhisky. ”Jeg antager de er ligesom mig, og ikke ligesom dem.” sagde han høfligt, han lod blikket glide hen imod mugglerne som sad der, inde blikket gled tilbage mod hende. ”Altså muggler..” lød det høfligt. Stemningen i lokalet var behagelig, og folk virkede glade. Dog kunne Connor aldrig slappe af, hans krop var en anelse anspændt og ikke mindst så blev han ved med at analysere de forskellige folk omkring ham, dog primært kvinden foran ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 3, 2018 22:49:20 GMT
Selvom Hailey havde taget kontakt til manden, så blev hun alligevel lidt overrasket, da han ikke blot svarede hende, men også talte videre. Hun var glad for, at han gjorde det, for ellers kunne det måske godt have været en smule akavet. Dog havde hun ikke prøvet for meget, så det var meget godt. "Det har De ret i. Der plejer heller ikke at blive for voldsomt herinde, selvom der er mange mennesker." Hun kiggede kort rundt på de andre, der sad inde i baren. Hende og hendes sidemand, var de eneste, der sad i selve baren og det virkede også til, at de var de eneste, der ikke var der sammen med nogen. Det var på denne måde også lidt nemmere at komme i kontakt med folk, hvis de var alene. "Åh jeg trængte bare til at komme lidt ud. Det har været en lang uge. Hvad med Dem?" Spurgte hun og kiggede nu hen på ham. Hun smilede med øjnene og tog imod den drink, hun lige havde fået af bartenderen.
Det kom bag på hende, at han brugte ordet muggler, overfor en han ikke kendte. Han kunne jo ikke med sikkerhed sige, at hun var magiker. Hun havde brugt mugglerpenge. Hun var mugglerfødt, så det var naturligt for hende. Hun valget dog at tage lidt pis på ham. "Mug... Hvad?" Spurgte hun undrende og kiggede forundret på ham. Der gik dog ikke længe før hun sendte ham et smil. "Jeg er magiker, ja. Mugglerfødt, men magiker." Hun tog en lille slurk og smilede for sig selv. Hun sagde det ikke så højt, da det ville lyde meget mærkeligt for dem, der ikke var magikere inde i baren. Hun ville helst ikke afsløre noget overfor nogen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 3, 2018 23:10:54 GMT
Dette sted var normalt et fyldt sted, der var mange mennesker som normalt kom hertil og hyggede sig. De mørke intense øjne hvilede rundt på de forskellige folk, nogle magikere her og der.. Nogle af dem var fra ministeriet, andre var fra diverse steder rundt omkring i den magiske verden. Enkle kendte Connor, nogle gamle venner og bekendte i diverse sammenhæng.
Blikket blev atter rettet mod Hailey, som hun åbnede sin mund. Han hørte hendes rolige stemme, imens han nikkede anerkende til hendes kommentar. ”Nej stedet er normalt stort, selvom der er mange folk herinde.” lød det bestemt, imens han sippede igen til whiskyen. Connor ændrede ikke rigtig ansigtsudtryk, som hun prøvede at lave en joke. Han vidste trods alt godt at hun var magiker, og hun kunne ikke snyde ham. De færreste folk kunne snyde Connor, da han bare så erfaren inde for dette felt. Han smilte dog venligt og nikkede. ”Det lyder som en lang uge.” lød det anerkende, imens han satte glasset fra sig. ”Nu når de har en lang uge, hvad laver de så til dagligt?” spurgte han høfligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 3, 2018 23:28:09 GMT
Hailey vidste ikke helt hvordan hun skulle opføre sig overfor ham. Hun prøvede at virke rolig og det var hun som sådan også, men han var ikke helt som de andre fyre, som tit hang op af hende. Han var meget mere fattet og af en eller anden grund vidste han bare, at hun var magiker. Hvordan han vidste det, kunne hun ikke se, men det var nu også lige meget. Hun var ikke sikker på, at det lige var ham, der skulle give hende den opmærksomhed, som hun søgte og måske hun skulle gå videre når hun havde drukket sin drink færdig. Han var flink, men hun ønskede lidt mere. Det irriterede hende og hun vidste godt, at det ikke ligefrem var den bedste livstil, men hun havde svært ved at lade være. Hun ønskede opmærksomhed og hun ønskede, at mænd skulle fortælle hende hvor smuk hun var.
Hun vendte igen opmærksomheden mod ham. "Jeg er jurist i afdelingen for Mugglers rettigheder i Ministeriet. Hvad med Dem?" Spurgte hun og vendte nu hele sin krop mod ham og lænede sin ene arm på baren. Det var lidt sundere for nakken, nu hvor de snakkede sammen. "Forresten hedder jeg Hailey." Sagde hun, da hun ikke brød sig om at snakke med folk i længere tid ad gangen uden at vide hvad de hedder eller i det mindste præsentere sig. Det var da det mindste hun kunne gøre. Hun overvejede stadig om hun snart skulle gå igen og måske finde en anden bar. Mændende herinde virkede ikke som nogen, der var ude for at score. Hun smilede til manden, men hun ville ikke virke for interesseret, hvis han nu ikke var det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 4, 2018 9:36:20 GMT
Utroligt nok ville kvinden gerne snakke, det var ikke noget som Connor havde gjort i mange år. Hans blik hvilede dog på kvinden foran ham, han havde dog ikke mistet sin høflighed og selvom det sikkert ville ende ud i at han ville afslå høfligt, så ville han da stadigvæk være høflig og snakke med hende.
Han åbnede ærmerne på sin skovmandsskjorte, og rullede langsomt ærmerne op, imens han skiftevis så på Hailey og så ned på ærmerne. ”Lyder som et dejligt arbejde.” lød det roligt, imens han skiftede arm. Connors store hænder begyndte at rulle ærmerne op elegant og præcis. ”Jeg arbejder på Hogwarts som nøglebærer” lød det hverken stolt eller påvirket. Han var ret ligeglad med sit job, det var bare endnu et arbejde og han kunne virkelig ikke være mere ligeglad med det. Han havde været auror, en respekteret auror.. Det hele var ligegyldigt.
Hans ærmer var nu smurt op og fremviste hans store underarme, som begge var tatoveret. ”Connor Harp” præsenterede han sig selv. ”Skål.” lød det høfligt, inde han tog en større tår af whiskyen. "Jeg antager ud fra deres accent at de gik på Hogwarts, de er britisk kan jeg høre. Hvilken årgang?" lød det venligt fra den store mand.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2018 14:19:50 GMT
Hailey var glad for sit arbejde. hun følte virkelig, at hun gjorde en forskel hver eneste dag. Ikke lige som man gjorde som auror, men hun synes da alligevel, at hun bidrog til samfundet på en eller anden måde. "Det er det også. Der er dog altid meget at se til, så jeg har ikke så meget fritid, som jeg nu gerne ville have." Hun trak på skuldrene og hun en lille slurk af sin drink. Hun kunne stadig ikke beslutte sig om hun skulle gå eller om hun skulle blive, men hun var næsten sikker på, at han var ligeglad med hvordan hun så ud og hun var også ret sikker på, at han ikke ville give hende det, som hun ønskede at få. Alligevel var der noget tiltalende ved ham, så hun besluttede sig for at blive lidt endnu. Dog uden at flirte. Hun ville ikke tabe ansigt.
"Er det et spændende job? Jeg ved ikke så meget om det, men jeg kan godt lide skolen." Sagde hun og sendte ham et lille smil. Hun kunne ikke huske hvem, der havde været nøglebærer, da hun var elev på Hogwarts, så måske det ikke var en man så så meget til i hverdagen. Eller også havde hun travlt med at være ingenting, som ingen ville være sammen med. Hun hævede sin drink, da han sagde skål. "Skål, Connor." Sagde hun og tog endnu en slurk. "Gik De selv på Hogwarts?" Spurgte hun nysgerrigt. han lignede ikke en, der var meget ældre end hende, så måske de endda havde gået der på samme tid. Det var da muligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2018 14:25:58 GMT
”Så må de arbejde tæt med ministeren, hvis de har sådan en fornem position. Ellers husker jeg ministeriet internt forkert, er naturligvis også nogle år siden jeg arbejdede der.” sagde han roligt med sin dybe stemme, han huskede godt sin periode i ministeriet. Det havde været det meste af hans voksne liv. Ministeriet havde givet ham så uendelige mange færdigheder, og gjort man til en langt dygtigere troldmand end han havde været tidligere, men nu.. Ja så virkede det hele så fjernt og som et forfærdelig et sted, Connor vidste godt at stede slet ikke var så slemt, som hans hjerne gjorde det til.
Han rømmede sig kort, en rømmen som nærmere mindede om en brummen. ”Det er hvad det er. Et nostalgisk arbejde, som er mere nede på jorden og ikke så besværgeligt.” lød det velformulerende, imens Connor tydeligvis lignede en som sad og tænkte over hvordan han skulle formulere det. ”Ikke at misforstå, jeg kan godt lide arbejdet. Det er roligt.” lød det afslappet, imens han samlede de store lapper foran sig, efter whiskyen var blevet sat på bordet. Hans øjne gled mod hendes og han sendte hende et intenst men varmt blik. ”Ja, jeg gik på Gryffindor i sin tid. Jeg er årgang 25, så jeg må have startet i 36ish..” lød det med en hurtig hovedregning.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 19, 2018 15:10:52 GMT
Hailey droppede helt at flirte med ham. Hun besluttede sig for bare at have en samtale med en venlig mand. Det var vist det bedste nu, for det ville være lidt akavet at gå, bare fordi han indirekte havde afvist hende. Det var ikke engang sikkert, at han havde gjort det bevidst, men når han ikke reagerede på hende som de andre mænd gjorde, så tog hun det som en afvisning. Det var virkelig ærgerligt, for hun havde brug for bekræftelse den aften, men der var ikke noget at gøre ved nu. Nu kunne hun bare prøve at vinde sin stolthed tilbage. ”Nogenlunde. Jeg bruger dog meget tid på mit kontor, fordi jeg sidder med flere stakke papirer hele tiden.” Hun elskede sit job, en det kunne til tider godt være rigtig hårdt. ”Jeg kunne på en måde godt tænke mig at arbejde på Hogwarts, fordi netop som du siger, så er det nostalgisk. Jeg har ikke rigtigt en grund til at komme der. Medmindre de holder noget gammel elevdag.” Hun trak på skuldrene og tog en lille slurk af sin drink. Hun smilede lidt da han kiggede hende ind i øjnene på den måde, men hun reagerede ikke videre på det, da hun simpelthen ikke ville. ”Jeg er fra 29, så vi har da gået der på samme tid. Jeg gik dog på Ravenclaw.” Sagde hun med et lille smil. Hun kunne ikke helt kende ham, men de havde også gået på to vidt forskellige årgange, så det gav god mening.
|
|
|