Deleted
•
Post by Deleted on Feb 26, 2018 19:30:59 GMT
@sethAshton anede ikke hvordan i alverden han havde klaret sig igennem tiden uden Seth, indtil videre. Han savnede sin bedste ven helt vanvittigt meget, og hans bekymring fik ham nærmest til at føle sig helt skør. Ikke nok med at han havde haft enormt meget brug for Seth, da Evanna havde slået op med ham, så var Seth altså bare forsvundet i den blå luft, uden så meget som et eneste ord om hvor han var, eller hvornår han kom hjem. Og der var absolut ingen kontakt til ham, overhovedet. Hver dag Ashton vågnede, greb han fat i sin telefon med hamrende hjerte, for at se om Seth havde svaret på en af hans uendeligt mange beskeder. Han havde for længst fyldt Seth's voicemail op med hans bekymringer, spørgsmål om hvor han var, desperate udtalelser om Evanna, vredesudbrud over at hans bedste ven nægtede at være i kontakt med ham og de to andre i bandet (for han havde for længst spurgt dem, om de havde nogen idé om, hvad der var sket med Seth), men der kom aldrig noget svar. Han ringede også til Seth hver dag, men havde ingen muligheder for at lægge flere talebeskeder, da han jo havde fyldt indbakken op, og ingen af dem blev slettet igen. Denne dag var heller ikke anderledes end nogen af de foregående. Det øjeblik han vågnede, slog han øjnene op og greb ud efter sin telefon, og han kiggede gennem sine notifikationer med et halvslørret syn, der stadig var fyldt med søvn. Heller ikke i dag havde Seth givet lyd fra sig. Men han ville ikke give op. Han sukkede mens han gned sig i øjnene, og satte sig op, for at svinge benene ud over sengekanten. Han ville ikke give op med Seth, aldrig nogensinde i hele sit liv, om han så aldrig nogensinde kom tilbage. Ashton ville finde ham, problemet var bare, at han ikke anede hvor i alverden han skulle lede hende. Og indtil nu havde han været alt for ulykkelig, til at gøre noget som helst. Men han var så småt begyndt at ligne sig selv igen, så derfor spekulerede han nu på, at han skulle tage kontakt til Kaya, for måske vidste hun noget om hvor i alverden Seth var. Hun var trods alt en anden der stod Seth meget nær. Og hvis hun ikke vidste noget, var det videre til den næste, der måske kunne vide noget. Han trak i et par bukser, men undgik at tage t-shirt på, og traskede ud i køkkenet for at lave sig selv en kop kaffe og noget morgenmad.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 26, 2018 21:09:06 GMT
Seth var endelig kommet hjem fra Zoella. Ikke fordi det var et dårligt sted at være og han havde da også nået at møde hendes teenage datter som var stor fan af FE, men han måtte altså erkende at der var intet her i verden der var bedre end tanken om at være hjemme hvis han skulle være ærlig. Han vidste bare ikke det havde den pris det var fordi Kaya havde fået slettet sin hukommelse omkring ham selv af ingen ringede end Gabriel Mason der havde indgået den aftale med Kaya. Seth låste sig ind som han plejede og kunne høre det puslede ude fra køkkenet af. Han regnede stærkt med det var Ashton. For det første kendte han intet til Maze boede der og for det andet regnede han med brødrene var inde hos sig selv sådan en morgenstund som denne. Seths mobil lå slukket inde på hans værelse da den var løbet tør for strøm da han ikke måtte have den med i vidnebeskyttelse. “Ashton?” råbte han igennem lejligheden. Seth havde kun en taske da han kun havde taget en stor stak nodepapir fra sit værelse og ellers tøj nok til et par uger og ellers vasket det hos Zoella. Hans nodepapir lå dog i en skuffe og havde man ikke kigget der gav det ikke meget mening og uanset hvad så var det underligt det kun var tøj, nodepapir og en gammel iPod der ikke kunne koble til nettet som manglede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2018 21:56:57 GMT
Ashton stod fuldstændig i sin egen verden, mens han lavede dagens første kop kaffe, mens han spekulerede på, hvordan han skulle gribe det an, med at finde Seth igen. Han kunne mærke at han simpelthen ikke kunne uden sin absolut bedste ven, og han blev nødt til at have ham tilbage. Hele bruddet med Evanna havde været hårdt nok i sig selv, men når Seth ikke havde været der til at få ham igennem det hele, på hans helt egen Seth-agtige måde, så havde det været endnu værre. Han hørte slet ikke døren gå op, idet han åbnede en skabslåge for at tage en kop til kaffen. Pludselig hørte han sit navn blive kaldt indefra stuen, og det var en meget velkendt stemme. Han tabte koppen han havde i hånden, som gik i stykker på gulvet med et knald, men han ænsede det ikke. Det kunne simpelthen ikke være Seth der pludselig igen stod i deres stue, det måtte jo være noget han havde bildt sig selv ind. Men alligevel skyndte han sig ind i stuen, for at tjekke efter. Og ganske rigtigt, der stod hans bedste ven, i egen høje, blonde person. Han lignede sig selv, og så alligevel ikke, for hans hår var blevet en del længere. "damning hell," udbrød Ashton bare, før han spurtede hen og smækkede armene om sin bedste ven, totalt ligeglad med, at han ikke havde specielt meget tøj på. De havde jo set værre hos hinanden. Han stod bare der og knugede Seth ind til sig i et par øjeblikke, og han følte en kæmpe byrde lette fra hans skuldre. Efter et par øjeblikke gav han dog slip. "Hvor damn har du været?!" spurgte han, og lød på en eller anden måde både glad og irriteret på samme tid. For hvordan i alverden kunne han have ladet Ashton i stikken på den måde, uden et eneste ord? Der måtte jo være en virkelig god grund til, at han var stukket sådan af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2018 13:37:05 GMT
Seth kunne ikke lade være med at grine hjerteligt over at Ashton havde mere travlt med at komme hen til ham for at give ham et kram end han havde travlt med at få tøj på. Han selv slog sine arme rundt om ham og glemte så hårdt at Ashton sikkert ville føle at han forøgte at klemme al liv ud af ham, men han havde jo også savnet ham ligesom Ashton havde savnet Seth. Det var ikke fordi han havde kedet sig ihjel, men han havde bestemt savnet at være hjemme. "I vidnebeskyttelse. Jeg har åbenbart pisset på sukkermaden hos en blodfanatiker" sagde han med et ganske let suk uden han vidste det var Gabriel, men han havde en god idé om det var ham med Kayas udtalelse om hun havde fået sig et nyt job hun ikke helt selv havde valgt. Han havde dog ikke tænkt sig at sige så mange detaljer eller udstille Kaya heller. Hun var hans bedste veninde og han var helt sikker på at hun bestemt ikke havde gjort det med vilje. Han slap ham ganske let for at give ham et blidt slag over den ene balle. "Tror du ikke du skal have tøj på? Jeg mener. 6 måneder uden samleje så kan jeg ikke gøre for hvis du får Seth jr. Til at reagere" sagde han med et ganske let grin og nikkede let for sig selv. Han vidste trods alt godt Ashton var ganske hetero og trods for det havde de haft kysset før, men Seth skulle nærmest bare mærke ånde på halsen med så lang tid uden samleje. Det var ikke lige fremme fordi han havde rørt Celina mens han havde været der og det eneste han faktisk havde lyst til var at finde Heather og kysse på hende. Nok savnede han Leslie, men han regnede faktisk med det tog var kørt og Heather kunne få ham til at være en lost puppy.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2018 15:33:00 GMT
Ashton klemte Seth mindst lige så hårdt som han selv blev klemt, så det var bare nogle minutter med en småsær klemmekamp mellem de to bedste venner. Det var ikke fordi de to normalt krammede specielt meget, men Ashton havde været fuldstændig slået ud over, at han havde mistet sin kæreste, og at hans bedste ven havde været forsvundet længe, det var to af de værste ting han overhovedet kunne forestille sig, og så var de sket på én gang. Derfor følte han at han måtte give Seth et kæmpe kram, og han var virkelig glad for, at Seth gengældte det. "Undskyld mig, hvad?" spurgte han forvirret, da Seth sagde, at han havde pisset en blodfanatiker af. Han så nok temmelig forvirret ud, for han anede ikke engang, at Seth havde omgang med blodfanatikere. Han anede jo ikke hvad Seth havde gang i halvdelen af tiden, men han havde alligevel ikke regnet med, at han var typen der hang ud med blodfanatikere, der tilmed åbenbart havde lyst til at skade ham, når han havde pisset dem af. Til gengæld kunne han ikke lade være med at smile og rulle med øjnene, da Seth kommenterede, at han kun havde nået at få sine jeans på, og stadig havde bar overkrop. "Du ved du har savnet det," sagde han med et skuldertræk. Han var komplet ligeglad med, at han ikke havde trøje på lige nu, han turde nærmest ikke forlade lokalet, fordi han var bange for, at Seth ville forsvinde igen, for tænk nu hvis han lige nu bare var i gang med at hallucinere helt vildt. Det skulle i hvert fald ikke overraske ham, hvis han på en af sine vilde drukture havde nogle dårlige svampe, eller sådan noget. For selvom han normalt ikke tog stoffer, kunne han egentlig ikke stole på sig selv, lige for tiden, fordi han var så ked af det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2018 15:43:23 GMT
"Ja jeg har pisset en blodfanatiker af åbenbart for jeg har været i vidnebeskyttelse. De små sataner kan åbenbart ikke ha min familie er muggler sympatisøre" sagde han med et ganske let ryst på hovedet over det da han synes det var latterligt. Seth var skam fuldt ud muggler sympatisør. Det havde han aldrig lagt skjul på. Det var også en af de punkter hvor ham og Leslie på ingen måde havde passet sammen. "Jeg tør væde med det er Gabriel den lille skid der keder sig, men så er det jo godt Leslie er gået fra mig så den lille prick kan tage mine rester" sagde han med et ganske let suk og rystede let på hovedet. Seth var ellers utrolig glad for at kramme folk og gjorde det da også ofte. Især med Marc, men ligesom han aldrig havde kysset med Marc som ellers havde været det mest oplagte valg af alle så krammede han også bare mindre med Ashton. Nok mest af alt fordi Ashton var mindre krammedyr end Seth selv var det.
"Nu det er noget vi er inde på samlejey, men jeg forlader dig ikke igen" sagde han med et ganske let bestemt nik og gav Ashton et stort smæk kys på hans kind. Han havde ikke lyst til at skulle forlade det hele igen og han skulle bestemt også have sin lillesøster på rette køl. Det var som om ingen hæng sammen når en var væk og han var sikker på hvis det havde været Ashton der havde været væk havde de andre fungeret ligeså elendigt. Det vidste han i hvert fald selv han ville gøre og en del af ham havde måske heller ikke lyst til at tænke på om Ashton vidste at Erica var gravid og om han så ville forlade ham når han skulle være far. Det var så også derfor han var glad for han var hjemme lidt før Erica skulle føde. Han vidste bare ikke hvilken pris som Kaya havde betalt for det dog. Det var sikkert også det bedste lige nu hvis han skulle være ærlig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2018 16:26:34 GMT
Ashton forstod stadig ikke et pip af, hvad Seth talte om. "Siden hvornår er du begyndt at hænge ud med blodfanatikere?" spurgte han, med et hævet øjenbryn. Han anede jo intet af det der var foregået mens Seth var væk, og han vidste heller ikke hvorfor han var forsvundet i første omgang, hvilket var derfor han havde skyndt sig at spørge ind til det. Men Seths svar gjorde ham absolut ikke mindre forvirret. "Gabriel? Som i Gabriel Mason, lederen af Dødsgarden?" spurgte han så, og rynkede nu panden denne gang. Han kunne slet ikke forestille sig hvordan Seth skulle have pisset ham af, og han håbede ikke at Seth havde rodet sig ud i noget dårligt med ham, den slags mennesker var det bedst ikke at omgås. "Hvad har du gjort, siden han er pissed?" spurgte han så. Han pegede på Seth og lukkede det ene øje. "Det får du på ingen måde lov til nogensinde at gøre igen," sagde han, hvorefter han smilede, men han lød stadig som om han mente det dybt seriøst, hvilket han skam også gjorde. Han ville ikke igennem det her en gang til, for selvom det forhåbentlig ikke ville falde sammen med et breakup hvis det skete igen, var det slemt nok i sig selv, at han skulle undvære sin bedste ven i så lang tid, uden nogen form for kontakt, og uden at vide hvor han var, og om han var okay. Men nu var Seth hjemme igen, så det var nok første skridt på vejen for at han kunne begynde at hele sit hjerte igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2018 16:47:21 GMT
"Den eneste blodfanatiker jeg har hængt ud med dumskalle er Leslie. Jeg hænger ikke ud med den slags med min gode vilje" sagde han med et ganske let ryst på hovedet da han trods alt langt fra var blodfanatiker selv. Tværtimod. Det var nok noget af det sidste her i verden han var. Han nikkede let til om det var lige den Gabriel han mente. "Kan du huske jeg fortalte dig at Leslie var mig utro?" spurgte han stille og bed sig ganske let i læben. "Det var med den Gabriel" sagde han stille og lagde tryk på hovedet den. Han vidste ikke helt præcis hvad der var sket, men han vidste han havde været i vidnebeskyttelse det sidste halve år og han vidste at han ikke måtte fortælle alt for meget. Det var hvad han vidste. Der var også stadig mange huller i tingene for ham.
"Jeg forsvinder heller ikke bare igen og tro mig. Jeg havde ikke lyst til at forsvinde i første omgang" sagde han med et ganske let nik og slog atter sine arme om Ashton bare for at vise ham at han faktisk var der. Han ville ikke bare sådan lige forlade ham igen. Det var både sikkert og vist. "Men jeg gider ikke snakke så meget om mig. Jeg vil heller snakke om hvordan du og alle har det. Du kan slet ikke forstå hvor meget jeg har savnet jer alle sammen og hvor meget jeg har hadet at jeg ikke har måtte kontakte jer" sagde han stille og gav atter Ashton et kys på kinden inden han slap ham og henviste mod deres sofa for ligesom at fortælle de skulle sætte sig ned. Han kunne jo godt mærke på Ashton at han bestemt ikke virkede til at være ok og han virkede også mere påvirket end han normalt ville være det. Han havde også fået lavet en del musik, men det havde han ligesom heller ikke lyst til at vise ham lige nu. Han havde kedet sig ganske grusomt selvom Zoella havde været ganske udemærket selskab.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2018 17:17:13 GMT
Ashton rynkede panden endnu mere. "Hvordan i alverden kan det så lykkes dig at pisse en af dem af?" spurgte han. Men et eller andet sted kom det nærmest ikke engang bag på ham, at sådan noget kunne lykkes for Seth, nærmest uden at manden selv var klar over det. Han var mester i den slags sære ting, men alligevel virkede det ret voldsomt, at han skulle have formået at pisse Gabriel Mason af, uden nogensinde at have hængt ud med manden. "Åh," mumlede han tænksomt, da Seth forklarede, at Leslie havde været Seth utro med lederen af Dødsgarden. Det var alt for meget drama for Ashtons kop te, men det var jo heller ikke ligefrem noget Seth selv havde bedt om. "Men hvis hun var dig utro med ham, og ikke omvendt, så skulle man da ikke tro, at det gjorde Gabriel vred," tilføjede han, igen tænksom. Han sukkede, da Seth sagde, at han ikke havde haft lyst til det i første omgang. "Der var virkelig ikke nogen chance for, at du kunne være blevet hjemme?" spurgte han, lidt forsigtigt. Han vidste godt at vidnebeskyttelse mente, at Seths liv havde været i fare, men han ville da selv være klar til at beskytte Seth med sit liv, og så kunne alverdens Dødsgardister ellers komme an. Han ville ikke lade nogen gøre sin bedste ven fortræd. Han mærkede panikken sprede sig i maven, da Seth ville skifte emne til at snakke om andre end ham selv. For han anede jo ikke, at Ashton ikke længere var sammen med Evanna, og han kunne virkelig ikke overskue at fortælle om det lige nu, i frygt for at han ville bryde sammen i gråd, eller et eller andet ubehageligt. "Øh," mumlede han, mens han forsøgte at finde ud af, hvad han ellers skulle tale om. Pludselig havde han glemt alt om, hvad der var sket det sidste halve år, hvor ingen af dem havde set Seth. "Der er ikke sket så meget, tror jeg. Alle har det vist fint. Det går godt med Marc og Benjamin, og Charles og Flora er ved at finde sammen igen," sagde han så, uden egentlig at være klar over, om Seth vidste noget som helst om, at Charles og Flora forsøgte at reparere deres forhold. Han ville ønske at han selv og Evanna kunne nå til det punkt på et tidspunkt, men han var ikke sikker på at det kunne lade sig gøre. Det var han lidt for sortseer til, lige nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2018 18:08:33 GMT
Han træk ganske let på skulderen. Det ville sige. Han vidste godt det havde noget med Kaya at gøre, men han ville ikke nævne det. Han ville aldrig udstille Kaya. Nok vidste han ikke noget om Ashton og Kayas fortid, men han ville aldrig udstille Kaya som en kvinde der med vilje havde sat ham i fare for sin egen sikkerhed. Kaya var hans bedste veninde og selvom Ashton vr en af hans bedste venner så behøvede den anden ikke vide hvorfor Seth havde været i fare. "Hvem ved hvad sådan en tosse tænker? Og spørgsmålet er vel nærmere om han overhovedet tænker" sagde han med et ganske let grin og rystede let på hovedet. Han synes bestemt ikke at Gabriel var spor i stand til at tænke det mindste. Nok var han leder af Garden, men han var sikker på en mand som ham bestemt ingen hjerne havde. Han rystede ganske let på hovedet. "Nej så havde jeg bare bragt jer andre i fare også. Det ville jeg ikke leve med" sagde han stille med et ryst på hovedet. Han ville bestemt ikke være skyld i at de andre også ville komme i fare. Sådan var han slet ikke. Det ville han ikke kunne leve med. Slet ikke de andre i Faded Exit.
"Snakker Marc nu med Benji igen? Hvad siger Charles til det?" spurgte han med et let hævet øjenbryn da han bestemt ikke kunne forestille sig at det huede Charles det mindste. Charles var ikke spor glad for Benji og en del af ham kunne godt forstå det når han havde gjort Marc så trist som han havde. "Hva så med dig og Evanna?" spurgte han stille og bed sig ganske let i læben da han havde en grim idé om det ikke gik så godt siden hun ikke var blevet nævnt fra starten af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2018 19:31:24 GMT
Ashton var en smule bekymret over, hvor let Seth lod til at tage hele den her situation han lige havde været i. Han havde været væk fra hele sin verden i et halvt år, hvilket var utroligt lang tid, uden nogen kontakt til venner eller familie. Og han havde åbenbart været væk, fordi han havde gjort lederen af Dødsgarden vred, hvilket jo ikke ligefrem var noget man skulle spøge med. Men han regnede med, at Seth godt vidste hvor alvorligt det hele var, men at han bare ikke orkede at tale så seriøst om tingene, lige nu. Han var jo lige kommet hjem igen, så han ville sikkert bare have lov til at glemme det for en stund. Ashton rystede på hovedet. "Nej okay, det kan jeg godt forstå," sagde han så, med et lille suk. Han ville jo have gjort præcis det samme, for at beskytte dem han elskede, hvis han havde været i Seth's situation. "Jah, de mødtes vidst lidt i smug, allerede da vi var på tour," fortalte han, med et skuldertræk. Bare tanken om Charles' reaktion, hvis han vidste at hans lillebror sås med Benjamin igen, fik ham til at rynke på næsen. "Jeg ved faktisk ikke engang om Charles ved det," tilføjede han så eftertænksomt. Han kunne ikke engang huske hvordan han selv havde fået det af vide, men hans hukommelse var også værre end en si lige for tiden, fordi han primært havde fokuseret på sin egen smerte, og han havde valgt at selvmedicinere med alkohol. Han skøjtede let og elegant uden om at skulle svare Seth, da han spurgte ind til han og Evanna. Det eneste tegn han gav på, at han overhovedet havde hørt at Seth nævnte hendes navn, var da han et øjeblik skar en lille grimmasse, der dog forsvandt lige så hurtigt fra hans ansigt, som den var dukket op. "Jeg kunne godt forestille mig, at Charles ville rive hovedet af Benji, hvis han fandt ud af det. Måske render han hovedløs rundt lige nu," fortsatte han ufortrødent, som om Seth slet ikke havde nævnt hende der var skyld i halvdelen af hans hjertesorger, det seneste stykke tid.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2018 20:31:25 GMT
Seth gad ikke snakke om det. Det var et virkelig tungt emne og han havde faktisk kun lyst til at snakke med Kaya om det for det var trods alt hende som havde sikret hans liv til at starte med. Han kunne jo ikke vide at hun faktisk ikke kunne huske noget som helst fordi selv samme idiot havde taget hendes hukommelse. Og ellers havde han faktisk ikke lyst til at tale med nogle om det. Det var et større problem end Seth bare sådan lige kunne overkomme og så var det måske bedre bare at holde lav profil. "Det tænkte jeg nok, men Ashton jeg har ikke lyst til at snakke om mit lille problem med små sure Mason familiemedlemmer. Gabriel kan virkelig rande mig et vis sted" sagde han med et ganske let suk og rystede let på hovedet over det. Det var virkelig en tand for meget lige nu.
"Oh. Det vidste jeg ikke" sagde han og var faktisk ganske forundret over det. Han vidste ikke så meget udover der havde været en Foresti som Marc kendte og ellers vidste han ikke en skid om hvad der var foregået. Han selv havde haft travlt med at finde en pige han kunne være sammen med og vide det ikke var en muggler så Leslie ikke ville slå hånden af ham for så at have gjort det alligevel fordi han skulle være far. "Jeg kan næppe forestille mig at Charles ved det. Så er Benji i hvert fald blevet hoved løs" sagde han med et ganske let grin og kunne slet ikke stoppe med at grine da Ashton mente at Benji gik hovedløst rundt. "Men nu var det Evanna jeg ville snakke om og ikke om Benji er enten nose eller hovedløs pga. Charles" sagde han med et ganske let glimt i øjet da han godt kunne opfatte at Ashton ikke helt ville snakke om det. "Har hun forladt dig siden vi ikke skal snakke om det?" spurgte han en anelse mere roligt med et let smil over sine læber og lagde en hånd ovenpå Ashtons bare for at vise ham at han ville være der for ham. Evanna var ikke rigtig klog hvis hun havde gået fra Ashton, men det måtte hun virkelig selv om. Det var hende der gik glip af en fantastisk fyr og ikke ham der gik glip af en masse.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 23, 2018 21:14:10 GMT
Ashton nikkede bare, da Seth sagde han ikke ville tale om det. Han anede ikke hvad Seth havde rodet sig ud i, eller hvad folk havde rodet ham ud i for ham, nærmere. For han vidste godt at Seth aldrig selv ville kunne finde på at have kontakt til den slags mennesker. Men et eller andet havde gjort at Gabriel Mason var blevet arrig i låget på ham, og at han derfor havde tilbragt 6 måneder væk fra alt og alle. Men lige nu var det vigtigste, at Ashtons knuste hjerte var helet en smule igen, nu hvor hans bedste ven var kommet hjem til ham. Han glemte kort hvor smertefuldt det hele stadig var, for at se Seth igen gjorde ham gladere end han havde været meget længe. Han trak på skulderen, da Seth sagde han ikke vidste, at Benjamin havde besøgt Marc på deres tour. "Det vidste jeg heller ikke på daværende tidspunkt, hvilket jo bare betyder de skjulte det godt," sagde han så. Han anede bare ikke hvor længe han havde vidst det, eller hvordan han havde fået det af vide. Det var egentlig også ligemeget. For første gang i flere måneder, dukkede et ægte smil op på Ashtons læber, ved lyden af Seths grin. Det føltes helt underligt for ham at smile sådan igen, efter så lang tid med kun meget få, små smil ind i mellem. Og det her nåede rent faktisk hans øjne. Det var dog lige indtil at Seth nægtede at acceptere, at Ashton forsøgte at undgå hans spørgsmål om ham og Evanna. Smilet forsvandt hurtigt fra hans ansigt, og han undgik Seths blik, mens han hang lidt med skuldrene. Han anede ikke hvad han skulle sige, det hele var så åndssvagt, og det gjorde stadig så ondt, som om det lige var sket, at hun var gået fra ham. Hans øjne flakkede ved Seths spørgsmål om hun havde forladt ham, men de endte ved de blå øjne han kendte så godt. Langsomt nikkede Ashton. "Ja," sagde han bare, uden at være i stand til at få flere ord over sine læber i dette øjeblik. Det føltes som om hans hals snørede sig sammen, og han forsøgte at trække vejret roligt. Han mærkede godt Seths hånd på sin, hvilket holdt ham nede på jorden. "Hun skred fordi hun troede jeg var utro. Det er en længere historie, men en sindssyg fan formåede at snige sig backstage til vores sidste show, og jeg lod hende komme ind i mit omklædningsrum, fordi hun påstod hun var Evannas biologiske søster. Det endte med at hun kyssede mig, og Evanna så det, og troede jeg kyssede tilbage," forklarede han, da han pludselig fik mod til at tale, da han mærkede at han havde behov for at fortælle Seth hvad der var sket. Han havde ikke talt meget om det før, de andre to i bandet vidste ikke præcis hvad der var sket, det var kun hans lillebror og moster der vidste præcis hvorfor Evanna havde slået op. "Det er helt damned," mumlede han så.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 6, 2018 9:21:22 GMT
Seth følte bestemt ikke han havde rodet sig ud i noget som helst. Han vidste for det første ikke at han havde været efter Gabriels lillebror da de var yngre og for det andet havde Seth ikke styr på at Dacoda og Kaya var i familie og det var derfor så meget af det hele skulle gå udover Kaya og dermed ham fordi han var Kayas bedste ven. Seth havde heller ikke lige fremme nydt det at skulle være væk fra alle de andre. Det havde været en anelse ensomt hvis han skulle være ærlig og han var ikke specielt glad for tanken om at han ikke havde kunne være der under Ericas graviditet. Og så det at ham og Leslie havde slået op så chancen for at få hende igen var virkelig lille og faktisk var han heller ikke så sikker på at det faktisk var Leslie han ville have igen.
Han nikkede ganske let til at de havde skjult det godt. "Sikkert fordi Charles heller vil slå Benjamin halvt ihjel end at se Marc halse efter Benjamin igen" sagde han med en let skæv grimasse. Han vidste ikke helt hvad han selv synes om Marc og Benjamin sammen, men nu var det heller ikke ham der bestemte hvad Marc lavede og ikke lavede.
Seth lagde godt mærke til at Ashtons smil forsvandt, men han ville vide hvad der skete. Nu havde han trods alt ikke været der længe så han havde ikke haft en chance for at vide hvad der skete. "Den sindssyge fan skulle vel aldrig hedde Tessa vel?" spurgte han med et ganske let suk da hun trods alt var en af de fans som han selv vidste var godt skør i bolden og Seth havde selv været sammen med Tessa i sin tid. Ja faktisk så var der vist også noget med at Marc og Charles også havde det uden at Seth egentlig heller ikke helt kunne huske den historie. Han var dog sikker på at Marc havde været sammen med Tessa inden han havde sprunget ud som homo og han vidste han selv havde været sammen med Tessa fordi hun havde snøret ham ved at gøre en del mere ud af sig selv end hun plejede og Seth havde været fuld. Der var helt sikkert andre sindssyge fans derude i verden og også af deres egne, men det kunne bare ligne Tessa at være sådan der. "Jo tak. Er der egentlig nogen som har haft kontakt til Erica McSeeley mens jeg har været væk?" spurgte han efter noget tid da han følte det var ok at skifte emne en smule. Det hørte trods alt inde under det at tingene var damned op.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 14, 2018 22:02:32 GMT
Ashton nikkede også, han kunne i hvert fald ikke forestille sig, at Charles ville være glad for at vide, at Benji var en del af Marcs liv igen. Det var jo heller ikke endt op specielt godt sidst, Marc havde været helt utrøstelig, og han havde haft utrolig ondt af sin ven. Han huskede også at han havde været noget så glad for, at han aldrig selv havde oplevet den slags heartbreak, hvilket var utrolig ironisk, når han lige nu selv var midt i et helt fuldstændig knust hjerte. Et der føltes som om det aldrig ville heles igen, også selvom hans fornuftige jeg godt vidste, at det var noget pjat. Han havde dog intet overskud til at bekymre sig om Marc, for han havde for travlt med at være ulykkelig og vade rundt i selvmedlidenhed.
Han stirrede på Seth ved spørgsmålet der kom fra ham. "Hvordan i alverden vidste du det?" spurgte han, totalt overrasket over, at Seth med det samme kunne gætte hvilken såkaldt fan det havde været. Ashton kunne virkelig ikke få sig selv til at kalde den slags psykopater for fans, for han ville ikke have at bandet skulle associeres med den slags mennesker. De kunne selvfølgelig ikke gøre noget som helst ved, at hun lyttede til deres musik og kunne lide dem, men hvis det stod til ham, ville hun aldrig blive lukket ind til en koncert, nogensinde igen. "Øh, Erica McSeeley? Nej, er det meningen jeg skal vide hvem det er?" spurgte han så, en anelse forvirret over hvorfor Seth spurgte ind til en eller anden kvinde. Det var meget muligt at Ashton faktisk godt vidste hvem hun var, men han kunne bare ikke huske det så, i hvert fald. Han var ellers super god til navne, men det var som om at hans knuste hjerte ødelagde hans hjerne en smule, så hans hukommelse var dårligere end den normalt var.
|
|
|