Deleted
•
Post by Deleted on Jan 1, 2018 23:41:30 GMT
Sted: En moderne, omend let lusket bar Tid: 23:30 Tag: @haymitch
Høje hæle, pumpende musik, farverige drinks og lårkorte nederdele. Det var alt sammen en del af nattelivet disse steder. Barene var mange, og shotsene langt flere end nogen burde indtage. Det var tydeligt at stedet ikke var skabt til at føre de mest filosofiske samtaler, eller nogen samtaler af nogen art. Man skulle i forvejen tale højt for at have en chance for at høre hvad personen ved siden af sagde, selvom man mere eller mindre havde klasket hovederne sammen. Et sted unge mennesker, kunne få lov at springe deres trommehinder, mens de dansede rundt på gulvet, enten for deres egen eller andres underholdning. Man kunne spørge efter hvad Lily lavede dette sted, men svaret ville nok være for indlysende. Nok var musikken høj og folkene enten for unge eller lumre til hendes smag, men der var noget over hele atmosfæren alligevel. De farverige drikke, der uden at være ubehagelige bragte en påvirket tilstand igennem kroppen på hende, der gjorde at den i forvejen gyngende hofte, ikke havde problemer med at fortsætte hele natten. For ikke at tale om den opmærksomhed det gav. Lily var mange ting, og opmærksomhedsglad var en af dem.
Den i forvejen høje, slanke kvinde, var iklædt høje hæle der bragte en perfekt addition til de slanke ben, som ikke bar meget over sig. Fordelen ved at have magisk blod i årerne lå ganske simpelt i, at hun med en simpel besværgelse kunne gå letklædt uden at fryse. Noget de hudvisende mugglere ikke var i stand til, stakler. Kjolen var fasonløbende og gik hende til midt på låret. Udfordrende, uden at give alt væk, og endnu mere imponerende at hun i de høje hæle kunne danse yndigt rundt, og tiltrække sig de blikke hun hungrede efter at mærke. Og de havde ikke engang nået midnat! Efter en tyve minutter med forskellige dansepartnere, gik hun med blidt gyngende hofte tilbage til baren, i søgen på en ny drink til at holde hende kørene. Natten var stadig ung, og Lily fortsatte gerne til solen stod højt på himlen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2018 8:43:05 GMT
Mitch gik jo en del i byen, og nu hvor han var igang med at instruerer sin første storfilm, så var det jo ikke penge han manglede og han havde derfor ikke noget problem med at kaste lidt omkring med dem, Mitch gik trods alt en del om i status og sit image. Haymitch havde denne aften besluttet sig for at gå i byen sammen med et par venner, han skulle ikke filme de næste to dage, og selvom Mitch havde prøvet at lokke Joey med i byen, så var Joey blevet lidt kedelig efter han havde fået en fast kæreste. I gamle dage brugte Mitch jo Joey's navn til at score.
Mitch stod oppe ved baren og var da allerede en smule beruset, han havde jo trods alt tænkt sig at feste igennem, og det var jo ikke en rigtig fest før man kravlede hele vejen hjem. Han havde da også studeret et par af de dansede kvinder og som en af dem kom op i mod baren satte Mitch sit skæve smil på, han vidste trods alt godt han ikke var helt grim: "Færdig på arbejdet?" spurgte han i et afslappet smil, han var en ganske selvsikker mand og han hvilede da også en del i sig selv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2018 15:47:01 GMT
Lily ventede med at svare manden som talte til hende i en afslappet og dog charmerende tone. Hun havde drejet sit blik til siden, og ja, givet ham en vurdering, inden hun tog imod den klare drik, med en lille skive live der flød i, for at give en smule smag. Eller faktisk var det nok mest for udseendet skyld, men det var alt sammen en del af illusionen. Hun drak en tår mens hun kiggede på ham, smilede derefter for at svare "Hvis du har en bedre invitation, så er jeg" ikke at hun egentlig som sådan arbejdede her, men det trak kunder til, og baren var villig til at betale hende i naturalier for det. Drinks kostede hende intet denne aften, enten fordi bartenderen gav dem, eller fordi andre købte dem til hende. Noget hun ikke var blank for at udnytte.
"Du virker bekendt.. Og hvis ikke, så tillader jeg mig at lade blikket udforske alligevel" der var noget kækt over hendes stemme, en selvtillid der intet fejlede. Hun vidste udemærket også godt selv at hun så godt ud, men roen i kroppen var nok ikke den samme som hos den anden. Noget som ikke ved første øjekast var synligt i hendes udstrålning.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2018 17:54:19 GMT
Mitch nærmest stirrede på hende, men nu var han heller ikke ligefrem genert af sig og han havde ikke noget i mod at kigge på hende, selv hvis hun syntes det var en smule mystisk. Men altså når der stod en smuk kvinde, så kunne man jo lige så godt kigge på hende, som med et smukt maleri. "Jamen hvad drikker du?" spurgte han i et skævt smil og kiggede i mod bartenderen som en hentydning til at hun bare kunne bestille hvda hun ville have: "Så skylder du lidt underholdning" sagde han blot, han var glad for kvinder og helst mange af dem, og det var da ikke blevet mindre med årenee.
"Well... Jeg er da kommet her før... Jeg er manager for Joey McSeeley" sagde han, det havde han scoret mange piger på, Joey var trods alt en ret kendt pop-sanger, så selv hvis man hadede den genre havde man nok hørt ham før eller siden. "Men altså du udforsker bare... Jeg ser bedre ud uden tøj på" sagde han i et kækt smil. Haymitch var bestemt ikke genert af sig, men det var vel på en eller anden måde en del af hans charme hvis man var til den slags. Mitch hyggede sig ihvertfald.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2018 20:25:10 GMT
Mystisk og mystisk at blive stirret på. Ja det kunne godt være, men det fodrede stadig hendes hungren efter opmærksomhed, og ja, hun var veltilfreds med at have vandrende over sig. Noget man godt svagt kunne ane i hendes blågrå øjne, som de ligeledes kiggede på ham, uden at ligge skjul på at hun ligeledes lod dem vandre. "Magaritta, Lime" henvendte hun til bartenderen der var kommet hen til dem på den andens opfordring. Det gav plus point på kontoen for ham, og hun kunne heller ikke lade være med at grine og lade sin tunge let fugte læberne bag efter. "Det kan godt arrangeres"
Man kunne godt se som det gik op for Lily hvem han var, eller rettere hvem han arbejdede for. Måske med, sådan var det oftest med managers. "Ham ved jeg i hvert fald hvem er." bekendtgjorde hun med et kækt glimt i øjet. "Har denne manager et navn?" Hun havde hørt og set McSeeley før, i hvert fald i aviser og lignende. Men manden foran hende virkede mere spændende, i den forstand at han virkede til at være mere frisk på ballade end sangeren. "Før du ved af det, holder jeg dig op på dig" hun blinkede til ham med en latter i stemmen. Lily så absolut ingen problemer i at skulle se ham uden tøj på. Det måtte aftenen vise om det var en mulighed. Han var forfriskende og ikke mindst underholdende. Charmen havde sin virkning!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2018 20:54:58 GMT
Mitch smilede til hende, hun var virkeligt samlejeet og hun virkede som en der var ude på ballade, hvilket Mitch fandt virkeligt tiltrækkende. Han tiltrak nok generelt også lidt problemer, men han kunne ikke det der med kedelige aftner i missionær. Måske var dte derfor at han i så lang tid havde drillet Joey med at han havde fundet sammen med Audrey. Det der med et fast forhold virkede bare næsten absurt og kedeligt i forhold til alt den spænding man fik ud af det her: "Interessant" sagde han i et skævt smil og tog så en tår mere af sin øl, det her skulle nok blive en god aften.
"Bare kald mig Mr. Grey" sagde han i et grin som en reference til Fifty Shades Of Grey som han lidt havde fundet ud af var en stor ting blandt mange kvinder: "Mitch" præsenterede han sig endeligt som, han blev altid bare kaldt Mitch, det var kun hans forældre og officielle folk der kaldte ham Haymitch. "Jeg har en lejlighed ikke så langt herfra, så du holder mig op alt hva du vil" sagde han roligt: "Skål" sagde han og hævede sit glas i mod hende, lidt hyggedruk var altid skønt, og især når tingene gik så godt som de gjorde for Mitch.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2018 21:03:29 GMT
Lily grinede og rystede på hovedet af ham. Oh, så vi havde med en Mr. Grey at gøre. Hun forstod skam også referancen! Måske lidt for godt, når det kom til stykket. Hun blinkede til ham. "Lily" præcenterede hun sig tilbage. Et navn der kunne lyde som et dække, men også et ganske almindeligt navn. Han måtte selv rode rundt med hvad han troede det var. Hun havde før prøvet at nogen mente at det var hendes arbejdsnavn. Hvilket i hendes verden ikke gav mening, da hun ikke havde et arbejde der krævede sådan et dække.
"Op, ned, andre stillinger. Jeg er ikke så kræsen" jokede hun drillende, men også med en undertone der indikerede at det ikke kun var drilleri. Lily følte sig ganske priviligeret at havde fundet en så charmerende mand så tidligt på aftenen. "Skål" hun drak af den nyankommende drink, der var en smule mere spændende. "Så sig mig, Mr. Grey. Hvilken slags underholdning kan jeg tilbyde denne aften" spurgte hun, mens hun lænede sig ganske let op af baren, med en hånd hvilende på hoften. Han havde selv indikeret at hun skyldte dette for drinken hun stod og nød.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2018 20:00:47 GMT
Hendes præsentation fik ham til at smile: "Langt bedre end: kald mig hvad du vil" sagde han i et grin, han havde mødt mange snuskede piger i sit liv, han havde da også været til prostituerede et par gange. Bestemt ikke fordi han ikke kunne score andre steder, men nogengange var det bare ikke værd alt det drama der fulgte med når man scorede en pige i byen. Så fik de følelser, kendte end x kærste, ville bare gerne møde Joey eller hang på ham. Der var mange muligheder hvor at Mitch bare endte med at få nok.
"Nå er du ligefrem typen der tilbyder? Eller er du typen der skal have betaling?" spurgte han i et lile girn, nok fordi han ikke ville fornærme hende men han ville hellere ikke få skideballe. Hun var ihvertfald lækker og ligemeget hvad ville Mitch gerne vhae hende med hjem. Han tjente ofte en del penge, men han brugte dem lige så hurtigt igen. Nu var han jo heldigvis instruktør på sin egen film og han havde derfor gang i penge igen. Mitch gad ikke sparre, hvorfor have en opsparing når man bare kunne leve det fede liv istedet for alt det sparring?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2018 21:12:51 GMT
"Meget bedre" svarede hun kækt, som hun blinkede til ham. Han kunne da prøve at kalde hende hvad han lystede, men det var der ikke store chancer for at hun reagerede på. En ting stod fast for Lily, hun kunne lave alsens mærkeligt lort, eller kaste sig ud i uheldige situationer, men hun stod altid ved hvem hun var! Og det var også hvad hun skulle kaldes.
"Jeg har den erfaring at det er til min egen fordel" svarede hun drillende og bed sig let i læben mens hun lagde hovedet på skrå. "Jeg er skam ganske gratis, med mindre man tager højde for forplejningen" og med forplejning, så mente hun ganske væsentligt at hun foretrak ikke selv at betale for det alkohol hun indtog. Og nu han selv havde bekendtgjort hvad han arbejdede med, tvivlede hun på at det var penge han manglede. At han direkte spurgte ind til om hun var typen der skulle have betaling frembragte ikke mange andre træk end et skævt smil. Det var sjældent at folk var så lette på tråden, som hun i aften vidste sig at være. Måske fordi hun så en mand, der helt automatisk fik hendes blik til at vandre, og det faktum at hun var alt andet end cølibatisk. fysiske behov, skulle helst opfyldes af en veltrænet og lækker person. Præcis som denne Mitch. "Danser du?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2018 17:51:43 GMT
Så meget gik Mitch nu heller ikke i byen mere, han forsøgte bare at holde nogenlunde styr på sit eget liv og nu hvor han også var instruktør på en storfilm der skulle i biografen til sommer, så var det nok meget fornuftigt at han ikke gik og drak sig helt i hegnet hver gang han havde muligheden. Men altså lige i dag, og i selskab med så smuk en kvinde, så kunne man da godt drikke en lille smule, om ikke andte bare lige for at holde den gode stemning lige, men helst så han faktisk kunne gå hjem.
"Well, kvinder skal vel altid forkæles lidt!" sagde han og blinkede til hende, Mitch havde det jo alligevel med at smide lidt omkring sig med penge, og han håbede virkeligt at denne her film ville hjælpe med fast at slå hans navn ind i filmbranchen, så han måske kunne få lov at instruereer igen fremover. "Engang imellem... Du vil måske gerne ud og ryste røven? spurgte han charmernde og bed sig let i læben, han ville egentligt hellere se hende danse, men når hun nu spurgte, så kunne ha nvel egentligt godt overtales en smule, om ikke andet ville det nok bare kræve et par shots mere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2018 8:30:32 GMT
Lily gik i øjeblikket nok desværre lidt for meget i byen. Men det var vel heller ikke så underligt, når drinks var nemme at komme til, og hun fik lov til at gøre det hun holdte af. Nemlig danse. Selvom det ikke er den dans hun aller helst ville beskæftige sig med, var det bedre end ingenting. En skade var en skade, og det nyttede ikke noget at græde over det. Nej, så hellere drikke så man glemte det for en stund.
"Det kan jeg li at høre" svarede hun kækt tilbage med et glimt i øjet. Som mange andre kvinder, nyder Lily at blive forkælet. "Det er vel det musikken er her for" svarede hun tilbage med et let grin, og et nærmest sultent blik i sine blå øjne. Om det var for at danse, eller fordi der var chance for at hive ham med derud, det måtte han selv gimse om. "Du skal nok få en dans, helt dedikeret til dig alene, senere på aftenen" tilføjede hun flirtende. Og han skulle få lov til at mærke alt det han havde lyst til ligeledes.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 8, 2018 19:30:35 GMT
Mitch grinede: "Virkeligt? Jeg troede musikken var her så folk var fri for at snakke sammen" sagde han drillende, det var da ikke fordi at Mitch hadede at snakke, men der var da ting han kunne finde på som var noget sjovere end at stå og snakke med en eller anden tøs. "Så du tvinger mig ud på dansegulvet nu?" sagde han i et grin og blinkede til hende, hun var virkeligt skøn og mest af alt så vaar hun fantastisk at se på.
Hendes flirtende og lokkende ord, fik det flabede smil frem på hans læber: "Virkeligt? Nå jamen det vil jeg da glæde mig til så" sagde han, god tnok skulle han filme den næste dag, mne de havde først optagelser fra klokken fem, da det meste af det ville være natte optagelser, så Mitch havde jo tid nok. Desuden var han bare ikke et morgen menneske, han nød at være oppe hele nattne, have det sjovt, også bare sove formiddagen væk: "Sååh hvornår er det passende at spørge dig om vi skal gå?" spurgte han i et grin, hun var virkeligt en sjov og frisk tøs, og Mitch nød det til fulde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 20, 2018 18:13:06 GMT
Lily smilede til ham og sendte ham et drilsk blik. "Og hvad gør man når man ikke snakker?" spurgte hun tilbage i en drillende tone. For hende var valgmulighederne at drikke eller at danse. Nogen gange var der ingen forskel på hvad af det hun foretrak, da hun nød begge dele. Specielt den del at blive betragtet eller danset med. "Du må godt røre" hun blinkede til ham, tog hans hånd, og trak ham med sig. Han skulle ikke tro at han slap, og hun havde efterhånden lært at hun var tilstrækkelig tillokkende til at kunne tillade sig sådan at kidnappe folk ud på dansegulvet.
Lily grinede, placerede hans hænder på sine hofter, som hun begyndte at danse, om han holdte dem der eller hvad han selv foretog sig var hans helt egen beslutning, men hun begyndte at indleve sig i musikken med hvert trin hun tog og hver bevægelse, der fulgte rytmen i glidende forførende bevægelser. "Du kan spørge mig efter denne sang, så må vi se hvad jeg svare" der var nok ingen tvivl om hvad hun svarede, men at drille, at leve livet mere spændende, var og blev hendes natur. Og det betød også at den drillende tone aldrig helt forsvandt fra hendes stemme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 2, 2018 14:13:52 GMT
Mitch blinkede til hende, han var altid glad for at være i godt, kvindeligt selskab. Til tider ville man måske argumenterer for at han var lidt af en blærerøv, men hvis han selv skulle sige det så mente han da bare han hade godt styr på verden. "Ja, så er jeg nok nemmere at lokke med" sagde han og blinkede til hende som han rejste sig op for at gå med ud på dansegulvet, det var bestemt ikke fordi han ikke kunne danse, han trænede jo ofte sammen med Joey, men det betød jo ikke at han altid havde lyst.
Mitch smilede som hun placerede hans hænder og han lænede sig så frem for at hviske ind i hendes øre: "Så må vi jo se om jeg vil vente så længe" sagde han og lod ganske kort hans læber berører hendes øre. Mitch troede ikke han nogensinde ville finde en fast kæreste, det her var alt for spændende, denne her spænding sammen med en ny person, og især hvis hun var fræk og havde charme, præcist som denne her kvinde da uden tvivl havde rigeligt af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 12, 2018 16:11:06 GMT
Lily smilede kækt til ham, og var allerede bare på vejen frem til dansegulvet, begyndt at få mere hop i sine skridt og bevægelse i hofterne. Det var som om hun allerede var godt i gang med dansen da de nåede frem. Nærværen ved at hviske i hendes øre, fik en behagelig let rysten ned af hende - den spænding der opbyggede sig af fysisk tiltrækkelse, som han forstærkede ved ganske svagt at lade hud berøre. Læbernes bløde hud let berøre det følsomme øre, der fik maven til at meddele hende at hun ikke skulle spille alt for kostbar på dens bekostning i hvert fald.
At spille kostbar var naturligvis også bare en leg. En leg, der gik ud på at se hvor langt en anden ville gå for at få fat i hvad de var ude efter, og Lily var ikke i tvivl om hvad Mitch havde lyst til. Han lagde heller ikke skjul på det, ligesom hun selv, med sit blik og et let bid i sin underlæbe. Dansen blev mere og mere nærgående fra i hvert fald hendes side, ligeglad med de omkringstående og hvis nogen kiggede. Tillokkende, og tirrende gennem berøringer af over hans brystkasse og ved skulderne, hvor hendes arme til sidst lagde sig over, holdende sit hovede ganske tæt på hans uden stadig at røre. Den samme drillende natur der hele tiden havde været tilstedeværende - måske endda med en lille leg med sig selv for at se hvor meget hun egentlig kunne få lov at gøre, mens hun brugte nøjagtig samme trick som ham ved at hviske mod hans øre - ladende hendes varme ånde ramme huden. "Jeg synes du er en meget tålmodig mand" den lette franske accent var ikke til at tage fejl af her heller, men den gav stemmen et lille ekstra pift. Hun førte sit ansigt tilbage, hvor hendes kind kørte hans på vejen, inden hun var tilbage foran ham, helt tæt på, med nærmest en udfordring i blikket. Nu måtte tiden vise om han stadig var tålmodig - Lily kunne arbejde med begge dele.
|
|
|