Deleted
•
Post by Deleted on Feb 12, 2018 16:20:21 GMT
Katherine smilede et lille smil og nikkede i enighed. Forhåbentlig havde de styr på hvad end de foretog sig derinde. Både det sted der så mere offentligt ud, men også i de skjulte kontorer. Specielt den mystiske afdeling, hvor alt det som ingen ud over de ansatte kendte til, skete. Faktisk havde hun altid været nysgerrig efter at vide hvad det egentlig var. Men en unævnelig var ikke ligefrem villig til at snakke, og Katherine var ingen journalist. Hun gravede ikke efter historier. Hun accepterede hun var nysgerrig og samtidigmed at hun nok aldrig nogensinde fik svaret.
Katherine lod hovedet glide ganske let tilbage på skrå, mens hun kiggede på ham. Det ville være naivt at tro at alle var perfekte mennesker - det var der absolut ingen der var. Ligemeget hvordan man troede ved førstehåndsindtryk. Men der var nok en god grund til at de begge var ude på en bar en onsdag aften. "Har du aldrig ønsket kontakt med dem? Eller vil du prøve at skabe et forhold nu?" det var ikke sikkert det var forkert, men det var heller ikke sikkert han ville. Det var svært ikke at mærke en sorg på børnenes vejne. Det var aldrig rart at føle eller vide at ens egen far ikke ønskede kontakt. At man var blevet fravalgt. Ingen grund syntes at være god nok for det - sjældent i hvert fald. Men Katherine var der ikke for at dømme ham - hun var der faktisk mere for at lytte og stille spørgsmål virkede det til. Som han selv besluttede om han ønskede at besvare.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 12, 2018 19:54:20 GMT
Tyler smilede til hende, han ville nok aldrig helt kunne stoppe med at kigge på smukke kvinder, men altså... Han behøvede jo ikke lige være et røvhul bare fordi han kiggede på hende: "Altså ja... Det er nok lidt kompliceret" sagde han, hvordan fik han lige forklaret sig uden at lyde som en kæmpe idiot? Tyler smilede til hende: "Det første barn var med en alkoholisk kvinde jeg havde en affærre med, hun valgte at bortadopterer barnet... Den anden var med en kvinde jeg holde meget af, men hun ønskede ikke jeg skulle se ham" sagde han, måske nok fordi han havde været lidt en idiot overfor hende.
"Også fik jeg tvillinger med en kvinde som jeg har været i et forhold i nogen år og som jeg virkeligt elsker, jeg ser dem af og til, men hun er ikke så glad for at have mig i hendes liv" sagde han, måske ikke så mærkeligt nu hvor han havde været hende utro et par gange. "Altså ja jeg ved godt det måske ikke lyder som om jeg er jordens bedste barn" sagde han i et lille opgivende grin, som vidste han godt det var latterligt og han tog så en tår mere af sin drik, han var håbløs, men han forsøgte da at forbedre sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 12, 2018 21:15:24 GMT
Katherine opdagede i lang tid ikke rigtig at der blev som sådan kigget på hende. Det var vel normalt at kigge på hinanden når man førte en samtale. Det var vel først da hun havde vendt hovedet for at bestille en ny øl da hendes egen var tom, at hun bemærkede det. Det generede hende ikke, men hun forsøgte også ganske bevidst at ligge mindre i det. Alenemor til en teenager og samtidigmed synes hun ikke ligefrem der var noget ekstra ordinært ved hende. Der lå ikke noget bag.
I stedet fokuserede hun på at lytte. Det var ikke så lidt af en historie. Et barn der var bortadopteret var svært at danne kontakt til. Barnets primisser var nok blevet udfyldt af nye forældre, og mødre havde magten til at beslutte om fædrende måtte se børnene. Med mindre retten havde sagt noget andet. Katherine fik igen en dårlig smag i munden over sine egne valg. Et ganske let grin kom fra Katherine ved hans sidste udtalelse og hun drak en smule mere. "Nej, det vil jeg nok ikke vove at påstå det gør." gav hun ham ret i, med et smil på læberne. "Men det er også tragisk. Du virker som en flink og rar mand" svarede hun ærligt. Ikke at hun vidste hvad der mere lå bag det pæne ydre, der også vidste en charmerende og venlig mand frem for hende. Men hun kunne kun dømme hvad hun så.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 13, 2018 17:25:05 GMT
Tyler smilede til hende, han var godt klar over han måske ikke virkede som det mest ansvarlige menneske lige nu, men normalt når han så piger så var det også i byen hvor han havde fået lidt at drikke, og hvor de personlige spørgsmål først kom dagen efter hvor Tyler kunne stikke af. Han mente dog også at tiden i Tibét havde gjort noget godt for ham, men en del af ham vidste da også godt at han måske aldrig ville forbedre sig hundrede procent: "Well jeg tror jeg havde nogen lidt dumme, unge år" sagde Tyler i et smil.
HAn var godt klar over han ikke altid havde været den bedste rollefigur og derfor var der måske også en mening med at hans børn ikke boede ved ham: "Jamen tak... Jeg prøver da ihvertfald" sagde han og skålede i mod hende inden han tog en tår mere af sin kaffe. Han lagde hovedet let på skrå: "Er det upassende, hvis jeg gerne vil inviterer dig ud en dag?" spurgte Tyler, han var bestemt typen der ikke var genert af sig og han havde nok spurgt de første hundrede piger ud, og hende her virkede da både sød og charmerende, så hvad havde han virkeligt at tabe?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 13, 2018 21:21:20 GMT
Katherine smilede og førte noget af det lange hår tilbage om bag øret "Det tror jeg vi alle havde" hendes egne unge år var ikke af de helt uskyldige. Det måtte hun alligevel indse, og enhver anden kunne heller ikke have sine tvivl. Det tog kun et ganske simpelt regnestykke at se, hun havde været for aktiv i sine unge år. Men det var alt sammen noget der hørte fortiden til. Det kunne ikke blive ved med at være ting man kunne dømme hende på.
Katherine så overrasket på ham, og fik faktisk lidt i stå men hun var ved at drikke. Hun havde ikke regnet med at blive stilt det spørgsmål, og hun satte langsomt flasken ned på bordet, stadig med et forvirret udtryk malet på ansigtet. "Øhm.. Nej, det er ikke upassende" men overraskende. Hun havde ikke lige forudset at han ville spørge, ej heller at han ville finde den interesse i hende. Begyndte hun at rødme? Det var svært at undgå ikke at blive lidt varm i sine kinder over det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2018 20:00:38 GMT
Tyler var en ganske afslappet fyr hvis han selv skulle sige det, og han var ikke typen der ønskede at lave det helt store ballade, ikke mere ihvertfald. Han havde nok haft sine vilde dage, og selvom nogen måske stadig ville kalde ham vild, så vidste han at han var faldet rimeligt godt ned med årene. Han smilede: "Ja måske... Jeg havde nok nogen lidt vildere end de fleste" sagde han i et grin. Det gjorde da ikke noget, altså han havde da ting han ville ønske han kunne gøre om, men i det store hele så vidste han jo godt at han var nødt til bare at tage en dag af gangen.
Han smilede let som hun sagde det ikke var upassende, Tyler var nu heller ikke sådan lige nervøs for at spørge folk ud på date: ”Jamen det... Lyder hyggeligt... NOget foreslag?" sagde han i en rolig stemme. Normalt for ham foregik en date ved at han lavede aftensmad også.. Ja så kunne man jo se hvad der skete bagefter, men han var ikke helt sikker på om hun var den slags pige der måske lige ville mene at sådan noget var fedt. Derfor tænkte han at han ville give hende chancen for at være lidt kreativ.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2018 20:31:48 GMT
Katherine følte sig en smule på dyb vand hvad dates angik. Det var ikke ligefrem et spørgsmål hun blev stilt ofte, og dertil var hun ikke helt sikker på at hun skulle foreslå ham. Lige nu anstrengte hun sig for ikke at komme til at smile dumt - men sandheden var at hun faktisk følte sig som en teenager så pludseligt at hun ikke vidste hvor hun skulle gøre af sig selv. "Øhm, ej for fanden" hun tog sig til hovedet og begyndte at grine let. Opgivende af sig selv. Hvorfor havde hun ikke bedre styr på hvordan hun skulle agere i sådanne situationer? I hvert fald nåede Katherine frem til konklusionen at hun var blevet spurgt ud alt for lidt, til at hun helt vidste hvad hun skulle svare, sige eller gøre.
"Jeg.. Er ikke så vant til at blive spurgt ud, øhm.. Såh. Har du nogle gode forslag?" ja, hun følte sig ubeskrivelig dum, men forsøgte at smile sig vej ud af den. Han virkede til at have en del bedre styr på det, specielt fordi han overhovedet virkede nervøs for at spørge hende. Hun forstod stadig ikke hvorfor han synes hun var interessant nok til at spørge. Han havde en større selvtillid, en charme man ikke kunne undgå at bemærke, og han så godt ud. "Du må synes jeg er fjollet" hun bed sig i underlæben, mens hun smilede. Hun følte sig virkelig tåbelig for ikke at havde svaret selvsikkert og med viden til hvad der skulle ske. Men det var svært at lade som om man var noget, man ikke var.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2018 10:24:39 GMT
Tyler smilede let, han var ikke kendt for at være den generte type, men hvorfor skulle man da også være det når man nu havde så mange gode ting at være udadvent omkring. Han vidste jo godt at han kunne charmerer sig, og han havde da også med årene fundet ud af at hans udseende ikke var helt tosset. "Ikke rigtigt.." sagde han i et grin: "Men altså vi kunne tage ud og spise et sted i Hogsmead?" foreslog han, så virkede det måske ikke alt for creepy, også kunne han jo altid inviterer hende med hjem bagefter hvis det kom dertil.
Han trak på skuldrende: "Hvorfor?" spurgte han i en mild stemme, egentligt syntes han bare hun var smuk og virkede ganske intelligent. Tyler havde i fortiden haft en vane med bare at vælge de nemmeste kvinder, det havde specielt været dem der havde arbejdet for ham på Profettidende. De så ham jo som chef, og han vidste at han altid kunne intimiderer dem lidt, så de havde svært ved at sige nej til ham. Det var da et form for luksus problem, men Tyler havde faktisk haft svært ved at holde styr på sin redaktion dengang, hvilket nok ikke var mærkeligt når han nu ikke var så god til at beholde bukserne på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 23, 2018 19:37:19 GMT
Katherine havde det pludselig langt bedre. Helt godt indeni. Det var rart at blive spurgt ud, at blive set på den måde som en der vagte interesse. Interesse nok til at være en direkte date. Hun bed sig let i læben og nikkede. "Okay, det vil jeg gerne" hans forslag var ikke dårligt, selvom hun imponerende nok allerede havde sommerfugle i maven nu. Det var jo heller ikke så underligt! Han så godt ud, havde en rar stemme og ja, kunne nok heller ikke løbe fra at være charmerende. Det var sundt for hende at give lov til at nogen kom nærmere, bare engang imellem.
"På grund af min reaktion. Som jeg sagde, jeg er ikke vant til at blive spurgt ud. Så jeg var ikke helt sikker på hvordan jeg skulle reagere" forklarede hun mens hun bed sig ganske let i underlæben. Det var tåbeligt! Hun havde ingen grund til at blive til en genert teenagepige af at blive spurgt ud! nu måtte hun lige tage sig sammen. "Mit navn er Katherine" forresten! nok en vigtig detalje, hvis de skulle se hinanden igen at dele navn.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 25, 2018 20:39:35 GMT
Tyler var da altid glad for at være i selskab med en kvinde, og desuden så vidste han jo godt at han var pæn og charmerende. Han ville nok ikke underdrive helt hvis han sagde han havde scoret mere end 100 kvinder i årets løb, og han var derfor bestemt ikke genert for at tage dem med ud på eventyr. "Du må reagerer lige som du vil... Så længe du ikke sparker mig over skinnebenet" sagde han i et grin og rystede let på hovedet, så ville han hellere bare have en venlig afvisning hvis det endeligt skulle gå i den retning.
"Pænt navn, til en smuk kvinde" sagde han i et smil og kiggede i mod hende: "Jeg er Tyler Morgenstern" sagde han, alt efter hvor meget hun læste aviser, ville hun nok bemærke at han i mange år havde været chefredaktør for Profettidende. Men ja, han var der ikke længere fordi han ikke længere ønskede den slags liv, og nu hvor han måske vidste mere om hvem han var, så var han også klar til at tage tingene mere roligt: "Såå... i morgen? Hvad tænker du om halv otte?" spurgte han og smilede i mod hende. Det skulle nok ende med at blive hyggeligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2018 20:25:30 GMT
Katherine begyndte at grine og bed sig let i underlæben "Det skal jeg nok lade være med" hendes stemme var munter og mere afslappet igen som han jokede. Det var som om at hun ikke følte det hele var så underligt igen, nu når det kunne tages med så meget ro. men datingverden var så ny for hende så at sige.
At hun rødmede igen ved komplimenten var nok bevises på at hun ikke var den som var mest ude. Men det var rart. Det var så rar en følelse at hun ikke kunne undgå at smile. Hun genkendte godt hans navn, men hun kommenterede ikke på det. Ikke efter at han havde fortalt at han forsøgte at ligge noget af det gamle bag sig. Ingen grund til at rive op i det. "Det lyder fint - hvorhenne?" om han skulle hente hende, eller om de skulle mødes der eller hvordan det her foregik. Hun var faktisk ikke sikker. Men hun så frem til det, og var spændt. At tilbringe en aften ude, sammen med en person hun nød at snakke med. Det var så umådelig lang tid siden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2018 21:36:06 GMT
Tyler smilede til hende, det var da rart at komme på en date igen. Det var da ikke fordi at Tyler ikke havde dated sin del af kvinder igennem årene, men han var lidt rusten efter hans rejse. Han hade nok bare brug for at være lidt romantisk og håbe på liiidt mindre tøj. Altså udenpå tøjet så hun jo trods alt ganske godt ud. "Det var godt, jeg er faktisk ret følsom" sagde han i et grin og blinkede til hende, han kunne da godt klare at kvinder rev ham lidt rundt, men ikke alt for meget trods alt, han ville gerne være den der var på toppen.
"Jamen hvad har du lyst til? middag ved mig?" spurgte han i et smil, han ville ikke virke påtrængende, men altså hviiiis tingene udviklede sig lidt, så ville han da ikke have noget i mod at hun var hjemme ved ham så de ikke skulle til at afsted. På den anden side så vidste han også at han måtte accepterer hvis hun havde brug for plads, og han sad derfor bare og afventede med det skæve smil på sine læber, han kunne da godt håååbe lidt, det gjorde trods alt ikke nogen skade.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2018 19:51:00 GMT
Med syn på datingverden var Katherine nok stadig i et mere naivt hjørne. Det var efterhånden så mange år siden, og med tanke på at hun havde været teenager da der havde været mest gang i den del af hendes liv, var der mange ting hun ikke vidste eller havde lært. Måske fordi hun havde været bange for at opsøge det. Hun havde haft nok i det kaotiske liv hun havde. Katherine grinede igen, følte sig komfortabel. Det var ikke ofte det skete.
Med et let nervøst træk bed hun sig ganske let i underlæben. Hjemme ved ham, det var virkelig allerede meget personligt og tæt på, men.. Men var det egentlig forkert? Han var charmerende på den måde som bare havde en indfangende effekt! En mand der havde været mere vild og voldsom i sin ungdom, men var faldet til ro eller i hvert fald forsøgte på det. Det appalerede til de fleste kvinder, og Katherine var heller ikke upåvirket. Desuden, hvad kunne det skade? Alexis var på skole, og ellers skulle hun jo bare sidde alene hjemme resten af tiden? Nej, det skulle hun ikke. Med en mere selvsikker indånding smilede hun til ham og nikkede. "Okay, middag ved dig" hun var ikke helt sikker på hvad det her allerede havde uviklet sig til, men undertonen var ikke til at undgå ganske let at bemærke. Men hun havde faktisk intet imod det. Hun havde levet afholdende og tilbagetrukket længe nok.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2018 21:57:22 GMT
En god bytur stod aldrig i vejen for Tyler, han havde bare brug for at slå sig lidt løs og have det sjovt engang imellem, men på det sidste havde han virkeligt forsøgt at holde en bedre sti for sig selv, og ikke være lige så desperat og "out there" som i gamle dage. "Det er perfekt... Så glæder mig til til vi ses" sagde Tyler og smilede til hende, som han lænede sig frem for at give hende et halvt kram.
Han var glad for at hun i det mindste var med på en stille og rolig... ja date var det vel. Tyler havde ikke datet i lang tid og han var bestemt heller ikke sikker på at han var klar på et forhold, men derfor ville han da gerne tale lidt med hende, og om ikke andet kunne det være det endte med at blive en hyggelig aften. "Jeg glæder mig til vi ses" sagde han blot og gik så i mod døren. Det skulle nok blive ganske hyggeligt at have en en aften sammen med hende. Om ikke andet bare for at holde lidt og slappe af.
//Out
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 11, 2018 10:03:32 GMT
Katherine smilede og lænede sig ind i det halve kram for at give tilbage. Det var helt underligt. Hun havde lige mødt ham og kun snakket ganske kort med ham, og nu.. Ja nu skulle hun på date med ham - hjemme ved ham. Noget af hende var faktisk ikke helt sikker på at det her var.. virkeligt. "I lige måde" og det gjorde hun faktisk. Glædede sig til en hyggelig aften i en andens samvær og have en voksen at tale med. Hun havde haft alt for travlt! Og endelig kunne hun nyde en friaften.
Hun blev siddende lidt og drak det sidste færdig af sin øl, og begyndte at kapere hvad der var sket. Wauw. Og samtidigmed kunne hun ikke holde op med at have et lille smil på læben. Nogen havde fundet hende interessant nok til at invitere ud. Det var en rar følelse. Der gik ikke lang tid efter det, før Katherine konstaterede at hun heller måtte tage hjem for aftenen. Måske hun skulle være taget ud og få en fyraftensøl noget før!
//Out
|
|
|