Deleted
•
Post by Deleted on Feb 26, 2018 11:20:09 GMT
Freya havde absolut ingen idé om hvad hun skulle sige til ham. Hun var da godt klar over at der ikke var noget som helst hun kunne sige der ville gøre situationen bedre, det eneste hun vidste var at hun virkeligt elskede Nate, og hun ville gøre nærmest alt for ikke at miste ham. "Nate... Jeg elsker dig, jeg elsker vores børn og jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at få det her tilbage på sporet" sagde hun i en rolig stemme, hun holde virkeligt af ham og hun kunne slet ikke forestille sig et liv hvor han ikke var en del af det.
"Nej.. Nej det var jeg ikke" sagde hun og rystede på hovedet, det var hun på ingen måde itvivl om: "Det er kun dig jeg elsker" sagde hun, hun vidste jo godt at der aldrig ville være nogen er kunne måle sig med ham. "Jeg ved det ikke... Vi... Vi kan bare tage det roligt?" sagde hun: "Nate, jeg vil gøre alt. Jeg er virkeligt ked af det" sagde hun og forsøgte at række ud efter hans hånd, hun elskede ham så meget og hendes hjerte gik i tusinder af stykker ved tanken om at han var sur på hende, selvom hun vidste det var berettiget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 6, 2018 12:02:22 GMT
Han så bare på hende med et tomt blik. Han have ingen ide om hvad han skulle sige til hende for intet nogen af dem sagde ville kunne tage det tilbage hun havde gjort. Han vidste godt at de var kommet igennem det med Frigg, men dette her var anderledes, han havde ikke vidst bedre, det havde Freya. Den eneste grund til at han ikke have bedst hende gå va jo også fordi han elskede hende så meget, dengang med hans sidste forlovede havde han ikke været i tvivl om at han aldrig ville kunne tilgive hende, ganske simpelt fordi han ikke ønskede at tilgive hende, men Freya ville han jo virkelig gerne være sammen med, plus de havde børnene, men derfor var han stadigvæk ikke sikker på at han kunne tilgive hende eller stole på hende og hvad ville deres forhold så være?
Han orkede ikke et forhold hvor han skulle være bekymret hver gang hun gik ud af døre, eller han ville ende med at være sygeligt jaloux hver gang en anden mand kiggede på hende, for det ville de jo gøre og nogen ville sandsynligvis også forsøge at charme sig ind på hende grundet hendes williegen og hvad så hvis han så godt ud og hun ikke kunne sige nej? Nate følte at hans hoved var ved at eksploderer lige nu. Han flyttede sig udenfor hendes rækkevidde som hun forsøgte at tage hans hånd. Han havde ikke lyst til at blive rørt af de hænder der nogle få timer tidligere havde kærtegnet en anden mand. Tanken alene gjorde ham næsten dårlig. ”Du burde gå i bad.” Mumlede han blot og så væk fra hende. Han havde ikke andet at sige lige nu, han havde ikke engang lyst til at gengælde noget af det hun sagde, han var simpelthen for såret og lige nu kunne han bare ikke klare tanken om at hun måske duftede af en anden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 7, 2018 18:56:15 GMT
Freya vidste at hvis han ikke kunne tilgive hende, så ville hun heller aldrig kunne tilgive sig selv. Nate betød absolut alt for hende, og det eneste vigtige for hende - var at hun var elsket af ham. Så hvis hun havde smidt dte væk, så følte hun ikke hun havde mere tilbage i verden at have glæde over. Tænk hvis de skulle til at dele børnene? Alene med... Tre børn? Og hun var gravid med endnu et? Det her virkede helt uoverskueligt. Freya nikkede, hun havde det dårligt over det her og hun forsøgte at tænke sig til hvordan hun bedst løste situationen.
"Kan... Kan vi måske sætte os ned og snakke når børnene er lagt i seng?" spurgte hun i en rolig stemme og kiggede på ham. Hun kunne få et bad,måske gå en tur og få lidt luft,også senere kunne de sætte sig ned og få snakket. Hun vidste de var nødt til at snakke om det her, for dælen hun havde et barn i maven som skulle til verden og som også var hans, han kunne da ikke bare smide hende ud nu! Hun vidste jo godt at hun selv var skyld i alt det her, men hun... Anede ikke sine levende råd lige nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 17, 2018 11:49:41 GMT
Han havde aldrig følt sig så såret som han gjorde lige nu. Ikke engang sidst det skete for ham, men der havde konsekvenserne heller ikke været så omfattende, selvfølgelig havde han været knust, men der var det i det mindste kun ham det gik ud over og ikke nogen børn. Denne gang var det ikke ”så let” for hvis han valgte at søge skilsmisse ville det jo også ramme deres børn og dem ønskede han mindst af alt at såre i alt dette her, men lige nu vidste han heller ikke om han ville kunne lære at leve med et hun havde gjort.
Nate så atter på hende og nikkede så. Han vidste ikke hvad mere de kunne sige lige nu, men på den anden side havde han også brug for at tænke tingene igennem sådan at han ikke drog forhastede konklusioner. Han var slet ikke sikker på hvad løsningen skulle være for lige nu ville intet hun sagde eller gjorde kunne ændre det hul han følte hun havde efterladt indeni ham. Han havde stolet på hende og hun havde revet alt væk. Han så på sit ur, klokken var næsten 7 om morgenen, han havde allerede nu opgivet morgenmaden der stod halvfærdig ude i køkkenet. ”Jeg har brug for noget luft,” sagde han så og gik forbi hende for at hente sin jakke. ”Jeg kommer tilbage senere.” Han vidste ikke hvor han ville tage hen eller hvor længe han ville være væk, han vidste bare at lige nu kunne han bare ikke være i samme rum som hende.
// TIME
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 17, 2018 20:32:24 GMT
Freya havde aldrig haft det så dårligt og hun kunne mærke hvordan hendes hjerte gik lidt mere i stå for hver gang at Nate kiggede på hende med hans blide øjne. Han havde været hendes første, største og eneste kærlighed. Hun havde bare været nysgerrig, dum og fuld. Hun havde jo aldrig været sammen med andre end ham, og lige nu vidste hun også med sikkerhed at hun aldrig ville være sammen med andre. Desværre var hun bare bange for at han ikke var helt af samme mening, han var jo en virkelig skøn fyr, og hun kunne sagtens forstå at det her måtte være hejlt forfærdeligt for ham at gennemgå, og lige med dette her, kunne hun ikke rigtigt være der for ham.
Timerne gik, selvom Freya havde svært ved at holde fokus så legede hun med børnene og sørgede for de fik mad og kom i seng. Da klokken var halv otte sov de alle sammen, Frigg sad på sofaen og læste en bog. HUn kunne slet ikke fokuserer med hun gjorde et forsøg. Hånden var på hendes mave, den var ikke stor endnu, men man kunne da godt fornemme at hun var gravid igen, maven var da også lidt større end den før havde været på denne tid, men det ville jo også være deres tredje barn.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 27, 2018 20:44:17 GMT
Nate havde brugt det meste af dagen på bare at spankulerer rundt på må og få. Ærlig talt var han ikke helt sikker på hvor han skulle gøre af sig selv. Han havde lyst til at råbe og skrige af hende og bede hende om at skride af helvede til, samtidig med at han ikke havde lyst til at miste hende. I bund og grund syntes han nok bare at hun var mega uretfærdig at hun havde sat ham i denne her situation. Det var et valg hun havde truffet som han nu måtte bøde lige så meget for som hende. Men hvor stillede det ham så? Han anede det ikke for han elskede jo Freya, men samtidig hadede han hende for at have gjort dette her imod ham og deres familie.
Han sukkede som han trådte ind i den tomme underettage i lagerbygningen og gik hen til vareelevatoren der førte op til deres lejlighed. Han havde stadigvæk ikke besluttet sig for hvad han ville, lige nu havde han brug for plads til at tænkte tingene igennem, men han ville heller ikke alarmerer børnene for det var jo slet ikke deres skyld. Det værste var jo bare at lige nu kunne han råbe og skrige af Freya og hade det alt det han ville, men det ville jo desværre ikke ændre det som var sket. Intet ville ændre det. Men var han klar til at sidde på vagt hver gang hun gik ud af døren i frygt for hun fandt noget andet? Hvorfor havde han ikke været nok? Han sukkede igen og trådte ind i lejligheden da elevatoren med en dyster rumlen nåede den øverste etage. Han sagde ingenting, gik bare ud i køkkenet for at tage sig et glas vand.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 1, 2018 9:38:25 GMT
Freya havde det virkeligt dårligt, hun ville gøre alt for at hende og Nate kunne finde ud af tingene igen. Hun havde ikke sagt noget til børnene, andet end at hende og deres far havde en uenighed, de kunne jo godt fornemme der var noget i luften, specielt Alaric der jo nu var 8 år gammel. Det betød jo også at det var 8 år siden hun havde mødt Nate, det var næsten ikke til at forstå, og hun kunne mærke hvor bange hun var for at de ville ende med at miste det som de havde sammen. Hun var så glad for ham og deres forhold betød alt for hende, selvom hun godt kunne forstå hvis han havde svært ved at tro det.
Freya sad på sofaen med en bog, og slog blikket op som hun hørte elevatoren stoppe. Det var alligevel et imponerende hjem de havde fået lavet: "Hey" sagde hun og kiggede i mod ham med et lille smil, som forsøgte hun at mærke tempreturen i rummet. "Jeg har lagt børnene i seng" sagde hun roligt, det var jo ikke deres fejl at de to ikke kunne finde ud af det sammen, men på den anden side så havde Freya heller ikke noget håndgribeligt der kunne hjælpe hende i denne her situation.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 18, 2018 20:45:59 GMT
Han nikkede kort mod hende uden at gengælde smilet inden han tømte vandglasset og derfter stilede det fra sig. Han havde gået og tænkt meget over tingene, men var ikke helt kommet frem til noget konkret. Hans problem var jo at han var lykkelig sammen med Freya, han elskede hende så højt, men han kunne heller ikke bare tilgive hende. Han var bare så vred og indebrændt over at hun havde ødelagt det de havde sammen, det var ikke fair! Hun havde været hans klippe og nu var det som om at fundamentet til deres forhold var smuldret væk. Tillid betød alt for ham og den var væk nu.
”Okay,” sagde han og kom med tøvende skridt hen til hende. Hans satte sig i den anden ende af sofaen uden at ville sidde for tæt på hende. Han havde ikke lyst til at holde om hende eller kysse hende lige nu for han var så inderligt skuffet over at hun bare uden videre havde smidt det hele på gulvet. Han tog en lidt dyb indånding, de kunne vel ligeså godt få prikket hul på bylden. ”Jeg har gået og tænkt meget..” begyndte han og foldede hænderne foran sig uden at kigge på hende for længe af gangen. ”Jeg kan ikke bare tilgive dig og derfor kan jeg ikke gå tilbage til det vi havde.” Indrømmede han, ”jeg har ikke lyst til at smide alt væk, men jeg kan heller ikke love dig at vi kommer til at løse det her.” Blikket blev rettet mod hende. ”Jeg synes vi så vidt muligt skal holde børnene ude af det hele så jeg tænker at vi bliver boende sammen i hvert fald i første omgang, men jeg kan ikke sove i seng med dig lige nu, så jeg tænker at jeg bare sover på sofaen og så må vi tage en dag af gangen.” Han vidste ikke hvad hendes tanker var omkring det hele, men det var hvad han kunne tilbyde for nu og det var i det mindste en del mere end han havde givet den sidste der havde været ham utro.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 23, 2018 20:28:47 GMT
Freya kunne mærke hvordan hendes puls slog en smule hurtigere og hendes hjerte bankede, hun ønskede for alt i verden ikke at dette her gik i vasken, hun holde virkeligt meget af Nate og ville gå langt for at deres forhold kunne gå. Hun elskede ham, og Jophiel havde absolut intet havde betydet for hende, hun havde bare været dum og nysgerrig, og nu vidste hun jo at det var fuldkommen uden grund, for det var kun Nate hun ønskede sig at være sammen med, men hun vidste godt at det ikke var nemmere sagt end gjort, for hun var godt klar over at hun virkeligt havde såret ham.
Freya nikkede helt forsigtigt, hun kunne jo ikke gøre andet end at gå med til aftalen, for det var jo ikke som om hun havde ret til at brokke sig lige nu: "Du skal bare vide at jeg vil ikke andre end dig" sagde hun og rystede forsigtigt på hovedet. "Er det ikke mere fair, at jeg tager sofaen?" spurgte hun, nu var det jo trods alt hende der havde været en idiot, og selvom hun var gravid så tog hun skam gerne straffen. Hun havde det dårligt, og hun kunne knapt se sig selv i spejlet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2018 5:53:27 GMT
Nate anede ikke om dette her var en god løsning, men han anede simpelthen ikke sine levende råd. Han ville for alt i verden bare ønske at han havde kunne spole tiden tilbage og havde bedt hende om at blive hjemme, desværre var det jo ikke ligefrem muligt. Han havde bare stolet så meget på hende at tanken om at hun kunne finde på at være ham utro slet ikke havde strejfet ham på noget tidspunkt. Det var virkelig en øjenåbner som han egenlig ikke følte han havde lyst til at få. Han så kory på hende da hun sagde at hun ikke ville andre end ham, "jeg beklager virkelig, men det har jeg lidt svært ved at tro på lige nu." Indrømmede han og kørte en hånd gennem håret i frustration. Hvad pokker skulle han gøre for at få dette her til at fungerer optimalt.
Da hun forslog at hun kunne tage sofaen rystede han blot lidt på hovedet. "Nej det er okay, sov du bare i sengen," han så på hende og lod så blikket glide ned over hendes mave. Han havde lyst til at rykke sig over til hende og holde om hende og kysse hende, men hver gang trangen til det kom dukkede et billede op på hans nethinde med hende nøgen sammen med en fremmede mand. Alene tanken gav ham kvalme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2018 5:59:53 GMT
Freya havde det utroligt dårligt over hele situationen, og hvis hun kunne gøre noget som helst for at gøre det om, så ville hun gøre det: "Nej det ved jeg godt" sagde hun i et suk og vidste ikke helt hvad hun skulle sige. "Men... jeg elsker kun dig Nate... Jeg vil gøre alt for at gøre det godt igen. Jeg er så ked af det... Jeg ønsker virkeligt at vi skal arbejde os igennem det her" sagde hun, Freya havde ikke lyst til - og kunne heller ikke forestille sig et liv uden ham. Hun håbede virkeligt at han ville tilgive hende.
"Du ved godt vi skal på Skt. Mungos i morgen ikke? Tager du... med?" spurgte hun forsigtigt, de skulle jo ind og have lavet en scanning af det næste barn de ventede. Åh tænk hvis Nate ikke var der for hende når hun fødte deres 3., barn? Hun kunne slet ikke bære tanken. "Jeg... Nate jeg er virkeligt ked af det" sagde hun, hun vidste godt at hun havde sagt det hundrede gange allerede, men hun følte at ligegyldigt hvad hun gjorde ville det bare ikke forsvinde, og hun ville så gerne have at det hele bare gik væk. Hun havde ikke noget som helst for Jophiel, han var bare en fyr hun havde mødt i byen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2018 6:43:28 GMT
Det var bare en mega lortesituation for at sige det mildt. Han kunne slet ikke samle sig om noget som helst fordi det eneste der fyldte i hans hoved lige nu var tanken om hende sammen med en anden mand. Han kunne se det for sig hver eneste gang han kiggede på hende og det var både frustrerende og deprimerende. Han slog blikket ned i første omgang uden at svare hende. Jo han ville da også hellere end noget andet at han kunne glemme det hele og bare lade som ingenting, som om at det betød så lidt for ham som hun sagde at det betød for hende, men det kunne han bare ikke.
Det betød alt for meget for ham at hun havde været sammen med en anden. ”Jeg vil som sagt ikke sidde og love dig at vi klare os igennem det her.” Sagde han ærligt, ”men selvfølgelig vil jeg prøve, om ikke andet for børnene.” Lige nu var det i hvert fald ikke for hendes skyld, det var han trods alt for skuffet over hende til. ”Jeg skal nok tage med.” Sagde han stille, han ville trods alt ikke miste oplevelserne med hans kommende barn på grund af dette her, skønt han indrømmet ikke helt var sikker på hvordan det ville komme til at gå. Det ville nok ende med at blive en kende akavet bare at stå der ved siden af hinanden og være så glad for det liv de havde skabt, men så triste over deres smuldrende forhold. Han sukkede let som hun undskyldte på ny. ”Jeg ville virkelig ønske at jeg kunne tilgive dig.” Svarede han ærligt, men det kunne han bare ikke. I hvert fald ikke på stående fod.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2018 18:57:03 GMT
Freya nikkede en smule modløst, nok mest fordi hun godt vidste at han havde alt ret til at være sur og hade hende, hvad hun havde gjort var på ingen måde okay og hun burde bestemt bøde for det. Men det ændrede ikke på at hun virkeligt elskede ham og ville gøre alt hvad hun kunne for at tingene skulle blive okay igen. Hun kom med et glimt af et smil da han sagde at han nok skulle tage med, hun kunne slet ikke fatte at hun havde gjort det, og når hun tænkte tilbage på et kunne hun slet ikke komme i tanke om hvad hun havde sagt til sig selv som havde gjort det okay.
Freya nikkede og kiggede så i mod ham: "Jeg tror jeg vil gå ind og få... lidt søvn... Skal vi ikke bare... Ja. Vi må jo ses i morgen" sagde hun og snøftede. At gå ind i sengen uden at han gik med, hun kunne slet ikke holde alene tanken ud. Hun havde ikke sovet en eneste nat i den seng hvor Nate ikke havde været ved siden af hende, de havde aldrig været uvenner på denne her måde før og Freya anede slet ikke hvad hun skulle gøre fo rat gøre det godt igne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 16, 2018 6:47:30 GMT
Nate havde aldrig i sit liv haft det så forfærdeligt som han havde det nu. Hun havde virkelig ramt ham hårdt, ikke engang dengang hans forlovede havde været ham utro havde det føltes så skrækkeligt som det gjorde nu. Men det havde jo nok også noget at gøre med at han havde stolet så blindt på Freya, han havde aldrig i sin vildeste fantasi troet at hun ville bedrage ham på denne måde. Faktisk havde han stadigvæk virkelig svært ved at tro hun havde gjort det, som var dette her bare en ond joke og lige om lidt ville hun le og sige at det bare var for sjov. - Ikke at det ville være sjovt på nogen måde, men det ville trods alt være bedre end dette her.
"God ide." Konkluderede han. En del af ha, havde lyst til at kysse hende godnat, men den anden og stærkere del kunne ikke udholde tanken om at de læber havde værte brugt til at kysse en anden mand med. "Vi ses i morgen." Svarede han næsten toneløst og blev siddende i sofaen. Han kunne ikke engang overskue at gå op og hente sin dyne og pude så i stedet trak han et tæppe over sig der han over sofaens ryglæn. Han hvilede hovedet på armlænet og sådan lå han og tænkte i hvad der føltes som timer før han langt om længe faldt i en urolig søvn.
//out
|
|
|