Deleted
•
Post by Deleted on Jul 25, 2018 19:22:06 GMT
Hun smilede lidt afslappet til ham ”Ja det ville være skønt,” hun sukkede en smule, ”desværre har jeg nogle...laster, som gør at jeg nok ikke hundrede procent kan opnå det.” Hun kunne jo selvfølgelig altid skifte efternavn, men hun bar alligevel stolthed i at være en Malfoy. Måske blev hun aldrig Minister for Magi, men det måtte hun så lære enten at leve med eller gøre noget ved. Leona nikkede forstående til hans ord. ”Det kan jeg godt sætte mig ind i.” Svarede hun og tænkte sig selv lidt om, ”men jeg tænker der vel må være andet i det end bare at komme mere ud? For der er jo så mange jobs hvor du er mere aktiv.” Hun så interesseret på ham. Det var virkelig dejligt befriende at have sådan en helt normal samtale på denne måde. Et varm smil spredte sig på hendes ellers blege kølige ansigt. ”Hvor er det et sødt navn og ja, det må virkelig være en god alder. Nu kender jeg ikke rigtigt nogen med småbørn så må indrømme jeg ikke har så meget erfaring på området, men har hørt de skulle være skønne i den alder. Taler han meget?” Hun havde nok hvad man kunne kalde ”almindelig viden” omkring børn, ikke fordi hun ikke interesserede sig for dem, men hun ville bare gerne fokuserer på sin karrierer. Hun lo ved hans ord. ”Det er først problematisk hvis han stiller det spørgsmål til noget du ikke kan svare på,” Nu var hun for eksempel ikke den aller stærkeste i sin viden om mugglergenstande. Et skævt smil gled over hendes læber og hun nikkede, ”det må du meget gerne.” Han virkede som en sød og rolig fyr og det kunne hun måske godt have lidt brug for lige nu, bare en at snakke med om alt og intet.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 9, 2018 19:59:12 GMT
"Åh..." sagde han og ville ikke begynde at rode en masse i hendes privatliv, de kendte jo trods alt ikke hinaden. Desuden så var hele pointen med at gå i byen jo ofte bare at de skulle have det sjovt og ikke tænke så meget over tingene, sådan havde han det jo ihvertfald når han endeligt kom i byen. Så var det ikke for at snakke om de store følelser eller alle hverdagens problemer, det var bare for mentalt at slappe af og have et frirum hvor han bare kunne trække vejret: "Ja bestemt, jeg har også overvejet at studerer til auror" sagde han og trak på skuldrende. Der var sket så mange ting de sidste år og udover at han gerne ville slå sig ned og slappe lidt mere af, så ville han også gerne ud i verden og opleve noget mere. Auror havde altid tiltalt ham, men førhen havde han nok bare været for genert til overhovedet at turde tænke i de baner.
"Altså når han vil, han er ihvertfald ikke genert af sig" sagde han i et grin: "Jeg må også indrømme jeg ikke lige havde regnet med at have en søn allerede, men nogengange så sker ting jo bare" sagde Elliott og trak på skuldrende. Selvom det var hårdt i perioder så ville han ikke bytte Timmie væk for noget som helst i verdne, det va rhan alt for god af sig til: "Det skal nok komme når han bliver ældre" sagde han i et grin. Han smilede og bestilte en drink i baren til hende og sig selv: "Det er skønt bare at være ude og møde lidt nye mennesker, jeg må indrømme jeg ikke kommer så meget ud som jeg gerne ville" sagde Elliott, det var jo så også af ret åbenlyse årsager.
|
|