Deleted
•
Post by Deleted on Dec 30, 2017 15:05:43 GMT
@leona En bar i indre by kl. 0.10
Det sidste års tid havde Elliott nok lidt forsøgt at indhente den ungdom han ikke rigtigt havde haft. Det var da ikke fordi han gik meget i byen, men engang imellem når hans forældre ville tage Tim, så kunne han da ikke lade være med at slå et smut ud i byen og bare nyde at man kunne få drinks og danse hele natten. Elliott var ikke fuld, men var da en smule beruset som han med en øl i hånden var på vej tilbage fra toilettet. Han var afsted med to kollegaer fra arbejdet, og ville bare nyde at aftenen stadig var ung og at han kunne gøre præcist som han ville. Han havde ikke mange tanker om noget som helst mere, og han havde fuldkommen opgivet af kontakte Kaya. Men han søgte dog stadig svar på alt hvad der var sket, nok primært for Tim's skyld.
Elliott gik henover dansegulvet og stødte ind i en eller anden, og han tabte sin øl på gulvet i farten så glasset gik i tu. Han stod et langt øjeblik og kiggede ned, for så at ville snakke til den person han var gået ind i, men der var ingen at se, og et øjeblik var han bange for om han havde set syner. Elliott sagde ingenting, men forsøgte at samle de største glasgår op på gulvet, selvom det godt kunne være lidt af en udfordring når den var fyldt med dansende mennesker.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 8, 2018 17:12:38 GMT
Leona havde ikke rigtigt foretaget sig noget specielt til aften hun havde bare ikke kunne sove så hun havde besluttet sig for at tage ud og få noget frisk luft. Nogle ville måske mene at det ikke var det smarteste træk for en ung kvinde bare at gå ud alene midt om natten, men Leona var ikke den mindste smule bekymret. Hun gik aldrig nogen steder uden sin tryllestav og hun var en dygtigt magiker, så held og lykke til dem der forsøgte at ligge sig ud med hende. Hun pustede lidt vare i sine iskolde fingre og så op mod den bar som hendes ben havde ført hende til imens hun havde været fortabt i sine egne tanker. Måske hun bare lige skulle smutte ind og få sig en ildwhisky at styrke sig på, hun havde jo alligevel fri den følgende dag. Beslutsomt trak hun i døren og gik indenfor. Hun mærkede varmen slå imod sit ansigt som en tyk mur. Foran hende var dansegulvet overraskende fyldt, men hun havde nu ikke tænkt sig at skulle kridte danseskoene, hun skulle bare have sig en enkelt ildwhiskey og så videre på nattevandringen. En ubehøvlet stor mand maste sig højtråbende forbi hende og forsvandt ind i menneskemyldret efter hvem Leona gik ud fra var hans kammerat. Han lod til at have været gået ind i en yngre fyr der nu var i færd med at samle de sørgelige rester af sit ødelagte ølglas op alt imens folk dansede ubekymret videre om ørerne på ham. Folk kunne simpelthen være så egosentrerede sommetider. Leona mente dog selv at hun var godt opdraget så hun satte sig på huk foran den uheldige unge mand og gav sig til at hjælpe ham med de sidste glasskår. De blågrå øjne søgte hans som hun tog det sidste og derefter rettede sig lidt op. "Så tror jeg ikke at der er flere," informerede hun afslappet, som havde de en allerede igangværende samtale.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 9, 2018 19:11:18 GMT
Elliott var glad for at han var begyndt at gå lidt mere ud, verden var et skønt sted og der var så meget mere at se end sit arbejde og den lejlighed han boede i. Elliott var glad for at han boede for sig selv. Tim kunne selv gå nu og var da også begyndt at snakke lidt, han var en virkelig skøn unge og Elliott håbede da også han en dag kunne finde en pige som kunne være som en mor for ham, ikke fordi at Elliott mente han gjorde det dårligt, men alle havde vel brug for lidt moderlit i deres barndom.
Elliott kiggede op osm den unge pige satte sig ned for at hjælpe ham og hans tanker blev med det samme afbrudt: Åh tak... Jeg ved ikke lige hvor det kan smides ud" sagde han i et smil. Elliott havde ikke så mange venner, så alt socialt satte han pris på. Han havde mistet mange venner de år han havde været sammen med Kaya, hun var jo meget anderledes end ham, men Elliott havde jo ment det var det hele værd dengang, nu var han dog glad for at han var kommet videreog han håbede fremtiden ville være endnu mere lys.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 28, 2018 21:23:22 GMT
Leona gengældte smilet og kiggede så lidt rundt, men kunne heller ikke få øje på nogen skraldespand. ”Måske kan vi bare afleverer det i baren.” Sagde hun så som var det nu blevet et fælles projekt. Hun var egentlig en stille og rolig pige skønt hun ikke fandt sig i uretfærdigheder og dem mødte hun næsten på daglig basis når hun præsenterede sig selv som en Malfoy. Fornærmelser var blevet en del af hendes hverdag og det havde nok gjort hende lidt hård. Sådan var det åbenbart når ens oldeforældre havde truffet nogle dumme beslutninger. Malfoy navnet havde været set ret meget ned på efter det, på trods af at hendes far ikke var blodfanatiker og hendes bedstefar egentlig heller ikke var det længere, selv det at Malfoy familien og Potterfamilien faktisk kom ganske udmærket ud af det med hinanden nu hvor Scorpius og Albus var tætte venner. Men haters gotta hate som man sagde. Hun gik mod baren og afleverede det knuste glas til en af tjenerne der tog det og smed det ud, hun rettede de blågrå øjne mod ham, ”kan jeg måske byde på en ny?” Spurgte hun så. Hun havde penge nok og hun var ikke nærig, desuden ville hun ikke have noget imod lidt selskab også selvom det bare var for en enkelt drink. Roligt så hun tilbage på ham og førte det blonde hår om bag ryggen. Hun gik ikke ud fra at han vidste hvem hun var, selvom der havde været en del interesse omkring familien i forbindelse med dødsgardens hærgen og alt det havde hun og resten af familien været ret gode til at snige sig uden om rampelyset, men det havde de jo efterhånden også en del erfaring med kunne man sige.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 2, 2018 14:26:04 GMT
Elliott smilede til hende, det var ikke så ofte han var i byen, men han havde nok bare brug for at gøre noget godt for sig selv, han havde brug for at møde mennesker og huske at der var et liv udenfor det faktum at han arbejdede og havde en søn. Elliott havde den sidste måned overvejet at melde sig ind på auror studiet den kommende sommer, alt det med Kaya havde nok bare fået ham skubbet i den retning og selvom Elliott var itvivl om han havde hvad der skulle til, så ville han måske om ikke andet bare søge ind også se hvad der skete.
"Tjoh, det lyder da hyggeligt" sagde Elliott og smilede varmt til hende, han var stadig ikke rigtigt nogen "Scorekarl" og det ville han nok aldrig blive, men derfor håbede han da stadig han kunne finde kvindeligt bekendskab en dag, som nok var lidt mere seriøs. "Jeg hedder forresten Elliott" sagde han og rakte hånden frem i mod hende for at hilse, Elliott var uden tvivl blevet mere udadvent med årene, tilbage på Hogwarts gik han jo nærmest altid for sig selv og prøvede bare at undgå de Slytherin drenge der gjorde livet så surt for ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2018 8:37:45 GMT
Hun gengældte hans smil og tog hans hånd med et fast håndtryk. ”Leona.” Præsenterede hun sig og satte kurs mod baren. Det var egentlig ikke dette her hun havde troet at hun skulle bruge sin aften på, men det var på den anden side lidt mindre sørgeligt end bare at sidde for sig selv og læse en bog eller stirre tomt ind i pejsen. ”Så Eliott,” begyndte hun ufortrødent som de satte sig ned i baren, ”er du blevet dumpet af dine venner eller kan du bare godt lide at gå på pobcrawl alene?” Skønt ordene måske var direkte var de sagt med en vis varme i stemmen som gjorde det klat at ingen af delene virkede nedværdigende for hende. Hun var her jo selv alene trods alt. Han så nu ret sød ud. Ikke fordi hun havde planer om at hive ham med hjem eller noget. Den slags var hun ikke til det var hun trods alt lidt for stolt til. Hun havde veninder som snakkede om one-night-stand som var det det bedste i verden, men for Leona forekom det måske en kende billigt. Hun vinkede bartenderen over og bestilte selv en ildwhiskey hvorefter et afventende blik blev sendt til ham. Det var ikke fordi hun tit bare gik på druk alene, men når man var en Malfoy var man trods alt vandt til de lidt dyre dråber og der skulle en del til før hun følte sig rigtig fuld, hvilket hun også så en vis stolthed i for at være ærlig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 19, 2018 19:51:58 GMT
Elliott var egentligt stadig en ret afslappet fyr, han havde nok bare de sidste par år indset og det kunne være en god idé at slå sig lidt løs, han var jo ung og hvis han ikke skulle nå at være ung nu, hvornår skulle han så gøre det? Han var far, han havde et fast job. Så havde han vel også lov til bare at slappe af og have fritid. "En blanding... Jeg kan godt lide at slæbe mine venner med, og de kan godt lide at efterlade mig" sagde han i et grin, han havde nogen ret gode venner som han ofte tog med i byen, men de holde aldrig rigtig sammen også endte alle med at være alene.
"Jeg kan næsten ikke forestille mig du er taget alene afsted?" sagde Elliott og smilede til hende, hun var en sød pige og hun havde da helt sikkert veninder hun var taget afsted med, der var trods alt ikek så mange kvinder der turde tage afsted alene. Elliott turde jo knapt nok tage afsted alene,m og han mente da alligevle ikke han var det nemme offer for kidnapning, men måske var det bare hans far gen der havde gjort ham lidt mere paranoid.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2018 12:07:30 GMT
Hun smilede rolig mod ham og skar en mindre grimasse, ”Jamen det lyder da super hyggeligt,” hendes toneleje var en smule sarkastisk, men det var mest fordi hun tænkte at det da ikke lød specielt fedt at blive efterladt af sine venner – men det betød jo selvfølgelig ikke at det generede ham. Det var nu meget rart at have en at snakke lidt med, bare for at få tankerne lidt væk fra arbejde og den slags. Leona tog imod den whisky der blev rakt frem mod hende og eftersom han ikke lod til at bemærke hendes venlige hentydning bestilte hun også bare en ildwhisky til ham. Hun holdt glasset frem i en skål og tog en god tår inden hun koncentrerede sig om hans spørgsmål, ”faktisk er jeg alene afsted i dag, det var dog ikke meningen at jeg skulle være endt på en bar, men jeg havde lige brug for at få varmen, jeg var ude og få lidt frisk luft.” Forklarede hun i en rolig stemme. Hun lod sig ikke skræmme af så mange ting, hendes familie var ikke den mest populære i troldmandsverden, den blev mere husket for de dårlige ting de havde lavet frem for de godt – men nu var listen over de dårlige selvfølgelig også en del længere. ”Jeg må indrømme at jeg glæder mig til at det bliver sommer.” Sagde hun så og gøs en smule, hun var ikke så vild med koldt vejr så var sommeren langt bedre skønt hendes lyse hud meget hurtigt blev solskoldet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 7, 2018 18:27:12 GMT
Elliott var glad for at være social, og hvis han selv skulle sige det, så var han da også et ganske godt menneske. Han havde bare været virkelig uheldig, og han håbede at tingene ville vende for ham nu, om ikke andet fordi han havde en søn han skulle tage sig af. "Arh.. Så.. Du var bare på aften gåtur og besluttede dig for at gå ind forbi en bar?" spurgte Elliott i et lille grin og smilede til hende. Det var da et heldigt sammentræf for ham,han var ikke så god til de røv-rystende piger der prøvede at få opmærksomhed, han var nok bare noget mere afslappet og gammel af sind, selvom hans krop endnu var ung.
"Ja det kan jeg godt forstå.. Vinter dræber en langsomt" sagde han og skar en grimasse: "Heldigvis har jeg et arbejde der inkluderer at jeg er indenfor... Så glad er jeg heller ikke for regn" sagde han blot i et smil. Han var glad for sit arbejde, også selvom han jo gik og overvejede at skfite branche, men nu måtte han se. Der var gode penge i det han lavede og han kunne ikke rigtigt forestille sig at skulle være studerende igen, det var jo ikke økonomisk stabilt på samme måde som et godt job.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 14, 2018 14:57:17 GMT
Leona smilede roligt til ham, ”nærmere jeg var ude og gå, jeg undervurderede vejre, det blev for koldt, baren var det eneste sted der havde åben,” hun havde nu ikke noget imod sådanne steder selvom hun ikke var typen der festede så tit og de ”fester” hun som regel deltog i var mere highclass og ikke fulde mugglere på en random bar i London. Modsat hendes farfar var Leona og hendes tvilling Nathair heldigvis opdraget meget anderledes, de hadede ikke mugglere, eller Leona gjorde i hvert fald ikke. Nathair kunne godt være lidt svær at læse på det punkt, men Draco – hendes farfar havde trods alt opdraget Scorpius til at behandle andre godt, det var nok også derfor at Malfoy familien og Potter familien havde sluttet fred nu på grund af venskabet mellem Scorpius og Albus. Leona var stolt over at være datter af en Malfoy også selvom de stadigvæk ikke var vellidt, deres ryg var blevet godt og grundigt ødelagt efter den 2. troldmandskrig, dog var dødsgarden lagt langt bag Malfoyfamilien nu, men det troede flertallet selvfølgelig ikke på. Hun blev atter nærværende som han snakkede, ”ja det gør det virkelig.” Hun undslap et lille suk, inden hun så på ham med nyvagt interesse. ”Jaså. Hvad arbejder du da med?” Hun tog en ny tår af glasset og fastholdt øjenkontakten med ham. Jobmæssigt stilede Leona også efter at udrette mere end hun var sat til nu, sekretær var ikke ligefrem noget der lød specielt sigende, hun ville gerne udrette noget politisk, men igen med familiens baggrund ville det nok være højest utænkeligt at hun nogensinde ville blive valgt som Minnister for Magi.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 14, 2018 19:24:51 GMT
Elliott smilede skævt til hende, hun virkede ret cool. Elliott var jo generelt ikke den store "score-karl" og han vurderede altid bare folk på om de var behagelige at være omkring, og det virkede hun helt bestemt il at være. Elliott havde jo rigeligt at se til for tiden, og det vigtigste for ham var at bruge til med sin søn. Elliott var heldig at han havde et par forældre der altid stod klar til at tage drengen når der var brug for det, for Elliott var bundet hele dagen, udover når han var på arbejde og Timothy var i dagpleje. Heldigvis virkede drengen ganske tilfreds med det, og nu var han da også begyndt at sove hele natten.
"Jeg er tryllestavsmager... Så det er godt at komme ud og bevæge sig om aftenen, for jeg sidder ned hele dagen" sagde han og smilede til hende: "Hvad med dig?" spurgte han og kunne mærke han havde en smule hovedpine af den høje musik der blev ved med at spille. "Må jeg mon byde på en drink?" spurgte han og smilede skævt til hende, det var jo ganske uskyldigt, han ville egentligt bare gerne have en chance for at tale mere med hende, det var sjældent han sådan klikkede med folk i byen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 2, 2018 9:00:41 GMT
Endnu et smil gled over hendes læber. Hun kunne godt se hvad han mente. Hendes job var lidt ala det samme. Hun var indenfor og sad en del ned så at komme ud og strække benene var kun dejligt. Hun lod en blond lok føre bag øret inden hun svarede, ”jeg arbejder i Ministeriet.” Forklarede hun, ”Magiske Efterretninger.” Det var nok ikke helt så spændende som det lød ved første udtalelse eftersom hun jo ikke var auror eller noget, blot en simpel sekretær der drømte om mere. Tilbuddet fik et nyt afslappet smil frem på hendes læber og hun nikkede led. ”Så pyt da,” hun var ikke så god til at åbne sig op overfor folk, hun var blevet skuffet så mange gange før når folk fandt ud af hvor hun kom fra, trak de fleste altid i land, ingen ville sættes i bås med en Malfoy og da slet ikke med alle de problemer der foregik rundt omkring lige for tiden. ”Så er du her fra London af?” Spurgte hun videre ind til ham, både for at holde samtalen kørende og fordi han virkede ret cool, igen satte hun ikke forventningerne højere end at han nok gik den anden vej hvis de sporede sig ind på hendes familie, men det var også okay, hun var ikke flov over at være en Malfoy, hun syntes bare at folk kunne være så snæversynet at det næsten gav hende helt kvalme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 8, 2018 20:29:44 GMT
Elliott smilede og nikkede så: "virkeligt? Spændende... Jeg har selv gået og overvejet at uddanne mig til auror" sagde han roligt. Han var ikke kommet så langt som til at ansøge endnu, han burde måske starte med at træne først, nu var Elliott jo ikke ligefrem i ehlt fantsatisk form. "Så... Hvad laver i helt præcist?" spurgte han og lod sit blik følge den hårlok hun satte bag hendes øre. Okay måske han var lidt nem (ikke at han vidste om hun prøvede på noget) men Elliott havde ikke haft noget med kvinder at gøre siden Kaya og det var snart et år siden.
"Ja det er jeg... Jeg bor alene sammen med min søn" sagde han, selvom Elliott var ung, så skammede han sig bestemt ikke over at være far. Han havde fået mange problemer, dramer, kæreste sorger og andre ting af Kaya - men Timothy var den bedste gave han nogensinde havde fået. Elliott gjorde også alt han kunne for at være en god far, og det var nok også derfor han var så moden af sin alder, han ville gerne sikre sig at hans søn voksede op i gode og trygge rammer, så han fik så god en start på livet som muligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 2, 2018 14:18:47 GMT
Hun lyste op i et smil der afslørede en perlerække af hvide tænder. "Desværre er det nok ikke helt så spændende som det lyder," Indrømmede hun og førte en hånd gennem det platinblonde hår. "Jeg er bare sekretær." Et næsten undskyldende blik blev rettet mod ham som havde hun stukket ham en løgn ved at sige hun arbejdede på aurorkontoret. Ikke at hun var flov over det, men det lød bare altid bedre før hun fortalte om sin egentlige profession. Brynene røg lidt op da han sagde at han havde en søn. Ikke at det gjorde noget, hun havde bare ikke forventet det - han så så ung ud. På den anden side så var det jo ikke unormalt at man havde børn i deres alder, hun var bare lidt af et karrierermenneske så hun var slet ikke nået til det stadie i sit live endnu. "Okay, hvad hedder han?" Spurgte hun så ind med et varmt smil. Igen var det ikke fordi hun havde noget imod børn, modsat hvad de fleste troede så var Malfoy familien faktisk en temmelig kærlig familie i hvert fald overfor hinanden, det var kommet efter hendes farfar havde fundet sammen med en kvinde der ikke havde noget imod mugglerfødte. Draco havde havde efterkommet hendes ønsker om ikke at gøre Scorpius blodfanatisk, så blodracismen i familien var ikke længere eksisterende i samme omfang, men nu var der jo heller aldrig nogen fra Malfoy familien som havde haft et romantisk forhold til en halvblod eller en mugglerfødt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 2, 2018 18:30:01 GMT
Elliott smilede til hende: "Det er da også cool nok... Er det fordi du håber at komme videre på noget andet?" spurgte han, typisk havde man jo ikke planer om at være sekretær resten af sit liv, men egentligt så var Elliott ligeglad - så længe folk var glade for hvad de lavede, så var alt andet sådanset ligegyldigt. Han smilede let: "jeg tror bare tryllestavsmager er ved at være lidt stillesiddende, og jeg vil rigtigt gerne ud og bevæge mig noget mere" sagde han i et smil og trak på skuldrende, auror var et ganske fedt job.
"Timothy, men jeg kalder ham bare Timmie... Han er to år... Skøn alder" sagde han i et smil, han var en skøn unge og nu hvor han også var begyndt at snakke, så var der virkeligt noget at se til. "Han er lige i den alder hvor han spørger "hva det?" til absolut alt, så ja.. han er ved at drive mig godt sindsyg" sagde han i et grin. "Kan jeg byde dig på en drink oppe i baren måske?" spurgte han i en rolig stemme og lagde hovedet let på skrå, Elliott var ikke sikker på om han var klar til noget seriøst endnu, men han ville gerne have flere bekendskaber så han ikke altid endte med bare at sidde hjemme med Timmie.
|
|
|