Deleted
•
Post by Deleted on Dec 27, 2017 21:46:30 GMT
@ashton Hjemme hos Ashton. December 2054.
Christopher havde været ret bekymret for Ashton de sidste par dage. Han vidste det var længe siden han var kommet hjem fra tour, men han havde ikke rigtigt hørt fra ham efterfølgende. Han havde selvfølgelig hørt rygter om, at Ashton og Evanna var gået fra hinanden, men som journalist vidste han nok bedre end så mange andre, at man ikke skulle tro på alt, hvad man hørte, med mindre det kom direkte fra kilden selv. Han havde hørt en masse om hele bandet. Noget med at Seth skulle være far, men vidst også var forsvundet helt og ingen kunne finde ud af, hvor han var eller hvorfor. Charles gik der rygter om, var sammen med Flora igen. Men ærligt talt var Chris mest af alt interesseret i, hvad der foregik i Ashtons liv. Ikke fordi han ikke kunne lide de andre, men fordi det var Ashton som var hans storebror, selvom de ikke altid havde haft det så godt sammen som de havde fået inden for de senere år. Chris ville nok aldrig stoppe med, at give sig selv skylden for, at deres forældre var døde, men det var ikke noget han snakkede højt om. Han snakkede faktisk slet ikke om sine forældre, hvis han kunne undgå det. Han havde jo aldrig rigtigt mødt dem, han havde kun set billeder af dem og hørt historier om dem. Og da Ashton var begyndt at skubbe ham psykisk væk, havde han søgt mere og mere imod Amelia, hvilket havde gjort han havde været utrolig modtagelig overfor hendes varulvehad. Alligevel stod han nu her, uden sin sølvfløjte om halsen i sølvklæden, som ellers ikke havde forladt hans hals siden han havde fået den. Men han prøvede virkelig stadig at overbevise Ailani om, at de kunne fungere. Han bankede på døren indtil Ashtons lejlighed. "Ashton? Hey, mate, det er mig, Chris," sagde han rimeligt højt, for at være sikker på, at Ashton ville kunne høre ham på den anden side af døren. "Mate, jeg ved du er derinde, tving mig ikke til, at sparke døren ind som en roo," han bankede på døren en smule hårdere denne gang, mens hans australske accent begyndte at bryde mere og mere i gennem, som den altid gjorde når han var sammen med Ashton. Også til tider selvom han ikke var, kom de australske slangs i brug, når han ikke lige kunne finde det britiske ord for det han ville sige.
*Roo = stor han kænguru.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2018 21:00:53 GMT
Ashton havde haft godt af at være hjemme hos Amelia. Men når han nu ikke kunne blive der for evigt, havde han måtte vænne snuden hjem til sin egen lejlighed, hvilket kun gjorde ham mere trist. Han var helt utroligt bekymret for Seth, for han anede ikke hvor hans bedste ven var, og han kunne ikke få fat på ham. Og så var der selvfølgelig stadig det presserende problem der hed et styks knust hjerte for Ashton Edwards. Det eneste videre han var kommet, var at han nu var tilbage til at være en anelse mere renlig, men det var nok primært fordi han havde fundet ud af, at det var utrolig rart at tænke mens han var i bad. Barberingen gik stadig ikke så godt, men i det mindste var hans hår mere vasket. Han var dog stadig ikke særlig god til at forlade sin lejlighed, især ikke når han håbede på, at Seth hvert øjeblik kunne træde ind ad døren, med det sædvanelige skæve smil på læberne, og komme med en eller anden langt ude forklaring på, hvorfor han var forsvundet uden at give lyd fra sig. Desuden var der også kun to døre imellem ham og hans to andre bedste venner, så hvis han havde brug for selskab, skulle han heldigvis ikke langt. Men han havde fuldstændig glemt alt om selv at give lyd fra sig, så han blev derfor en anelse overrasket, da det bankede på hans dør, og han hørte sin brors stemme fra den anden side. "Oi, stop med at hamre så voldsomt, jeg kommer nu!" råbte han, med en lettere tyk australsk accent, da Chris blev ved med at hamre på hans dør. Han trissede ud i gangen og åbnede op, for at tage imod sin lillebror. "Hvad?" spurgte han, og forsøgte egentlig at lyde mere som om han var komplet ligeglad, fremfor irriteret på Chris. Det var først det øjeblik han havde hørt Chris' stemme, at det var gået op for ham, at han ikke havde talt med ham i et stykke tid nu, siden alt det med Evanna skete.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2018 21:56:14 GMT
Chris trippede utålmodig med den fod, da han hørte Ashtons stemme på den anden side af døren. Han var selv i vildrede når det kom til alt det med Ailani, men det var ikke derfor han var her, han var her for at se til sin bror, selvom han var den yngste. Han var dog stoppedet med at banke løs på døren. "Waow.. Jamen jeg er også glad for at se dig, godt at vide du er i live. Jo tak, kære broder, jeg har det skam godt, nu du spørg.. Når nej, vent, det gjorde du vidst ikke," sagde han og sendte et ret sigende blik i Ashtons retning. "Har du tænkt dig, at lukke mig ind mate, eller skal jeg forsætte samtalen med mig selv, her ude på opgangen?" spurgte han og så bekymret på sin storebror. Hvorfor lod han sig slå sådan ud? Chris selv havde en indre kamp, om hvor vidt han bare burde opgive Ailani og forsætte med det han kunne finde ud af. Score en ny tøs hver gang behovet var der. Der var selvfølgelig også altid Tessa i baghånden, da han ikke vidste noget som helst omkring, hvad der egentlig var sket, andet end at han havde læst, at Ashton var blevet single. "Og by the way, hvad damn sker der med dig mate? Jeg har ringet og skrevet de sidste måneder og jeg hører intet fra dig, overhovedet," sagde han bebrejdende og lagde armene over kors. En del af ham ville nok altid frygt, at Ashton ville gå tilbage til, at hadede ham for at 'have slået deres forældre ihjel', og dette her var ingen undtagelse, selvom han aldrig havde fortalt det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2018 20:09:34 GMT
Ashton pustede irriteret en krøllet hårtot væk fra sit ansigt, mens han skulede til sin lillebror, over hans sarkasme. Alligevel trådte han til side, så Chris kunne træde ind i hans lejlighed, der var underligt tom for tiden. Og temmelig rodet, for han orkede stadig ikke at rydde op. Han lod en hånd gnide skægstubbene på hans hage og han sukkede dybt, da Chris spurgte ind til, hvorfor han ikke havde kontaktet ham i lang tid efterhånden. Eller i hvert fald en del længere tid, end de plejede at gå uden at tale sammen. "Øh... jeg glemte det," mumlede han bare, da han ikke ligefrem glædede sig til at tage snakken op om Evanna med et bekymret familiemedlem, endnu engang. Men det var vel noget han skulle, og sidste gang havde han følt sig bedre tilpas umiddelbart efter, at han havde talt om det, så det samme ville nok ske nu. Også selvom han tøvede en anelse, fordi han var bange for, at han ville kravle længere ind i sit sorte hul. Han var endelig kommet en anelse ud af det, han forlod i hvert fald sit værelse nu, og det at han havde besøgt Amelia var et kæmpe fremskridt, i hvert fald i forhold til hvor patetisk han ellers havde været. Han sukkede dybt og lukkede øjnene i et kort øjeblik. "Evanna slog op," sagde han bare, som om det forklarede alting, og han kiggede en anelse undersøgende på sin bror, for han anede ikke hvilken slags reaktion han skulle forvente. De havde ikke talt om den slags før, da ingen af dem nogensinde havde haft en fast kæreste. Og Ashton var sikker på, at Chris godt havde forstået, hvor glad han var for Evanna.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 25, 2018 19:36:21 GMT
Chris så mistroisk på Ashton. Det kunne godt være de ikke altid havde været så tætte som de var nu, men Chris havde altid kunne fornemme på Ashton når der var noget galt, og det samme havde Ashton kunne på Chris. "Glemt det? Waow, jeg føler mig virkelig elsket nu," svarede han med et let hævet øjenbryn og trådte ind i lejligheden. Den lignede sig selv, men en del mere roddet end den plejede. Han så lidt rundt med en rynken på panden. Hvad fanden skete der lige? "Er Seth hjemme?" spurgte han roligt, mens hans blik stadig gled rundt i lejligheden. Han havde intet imod Ashtons venner, men de var hans venner og ikke Chris'. Han vendte dog hurtigt blikket mod Ashton ved hans ord og stirrede på ham, som om han lige havde afsløret at de ikke var biologiske søskende. "Hvad? Hvorfor? Jeg troede det gik godt mellem jer?" spurgte han tydeligt overrasket over, hvad han lige havde fået af vide. "Blev det for meget for hende med dine fans?" spurgte han, uden han havde givet Ashton en chance for at svare på de første spørgsmål. Han var jo ikke dum, han vidste godt at Ashton var utrolig glad for Evanna. Han havde selv kun været i et langvarrigt forhold med Leona, som han havde været utro hele deres forhold igennem og aldrig rigtigt haft følelser for. Han var ikke god til at håndtere sine følelser, hvilket også var årsagen til, at han endnu ikke havde nævnt Ailani overfor hverken Ashton eller Amelia, plus hun jo var varulv, så han vidste godt det var skidt. Han vidste dog ikke, at det rent faktisk var hans skyld, at Tessa var havnet i Ashtons omklædningsrum og havde kysset ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2018 17:29:47 GMT
Ashton skar en grimasse, som Chris spurgte om Seth var hjemme. Han rystede langsomt på hovedet. "Nej.. jeg ved ikke hvor han er," mumlede han. Det var sandt, han anede virkelig ikke hvor hans bedste ven var, for Seth svarede ikke på hverken beskeder eller opkald. Han var virkelig bekymret for ham, men han anede ikke hvad han skulle gøre. Præcis som han ikke anede hvad han skulle gøre med Evanna. Han følte sig så magtesløs og han hadede det. Han følte at alt var ude af hans kontrol, og han bare kunne sidde og kigge på fra sidelinjen, mens hans liv forvandlede sig til en bunke møg, og folk han elskede forlod ham. Måske lød det en anelse overdramatisk, hvis man satte ord på det, men han følte sig så langt nede, så han var ligeglad. Han åbnede munden for at svare sin lillebror, men nåede ikke længere, før Chris selv talte videre. Han kunne ikke lade være med et udstøde et kort, humorforladt 'ha!', da Chris lod sit spørgsmål falde. "Hvis det bare var så simpelt. Det kunne vi have fundet en løsning på," svarede han, hvorefter han sukkede. Han følte stadig det var uendeligt hårdt at fortælle om, hvorfor Evanna var gået fra ham. Han lukkede øjnene et kort øjeblik, han skulle virkelig også tage sig sammen for at tale videre. "Hun troede hun så noget hun ikke gjorde.. En eller anden fan dukkede op i mit omklædningsrum efter den sidste koncert.. Hun påstod hun var Evannas biologiske søster, så jeg lukkede hende ind," fortalte han, men måtte holde en pause, hvor han trak vejret et par gange, for at få sig selv ned på jorden igen. Han kunne mærke at han fik våde øjne bare af at tale om det, tårerne pressede på. "Før jeg vidste hvad der skete kyssede hun mig, og Evanna dukkede op i samme øjeblik. Hun tror jeg var hende utro, selvom jeg prøvede at forklare, at det langt fra var tilfældet," sagde han så, og han måtte sætte sig ned, for at holde sammen på sig selv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2018 18:33:30 GMT
Chris nikkede let, "Hm.." sagde han blot, da han regnede med at det var som i lige nu, at Ashton ikke vidste hvor Seth var. Han vidste ikke noget om, at Seth mere eller mindre var forsvundet fra jordens overflade fra den ene dag til den anden. Han rynkede lidt på panden, over det tydelig falske ha, som forlod Ashtons læber. Hans blik faldt afventede på Ashton som han forventede en eller anden form for forklaring. "Og du er sikker på, at du ikke bare gør det værre end det er?" spurgte han roligt og gik ud i køkkenet og tog et glas vand, som havde han været hjemme hos sig selv eller hos Amelia. Han gik så efter Ashton ind i stuen. Han rynkede endnu engang på panden, da Ashton gav sig til at forklare. "Sorry, men det var sgu da også dumt. Enhver kan komme og sige sådan noget, men hvorfor damn er sikkerheden ikke højere? Jeg troede du havde mødt Evannas familie?" svarede han og tog en tår af glasset med vand i. Chris vidste ikke at Evanna var adopteret, så han gik blot ud fra at Ashton havde mødt om ikke andet så nogle fra Brown-familien. Han spærrede dog øjnene op og så på sin storebror med store øjne, som ti-øre faldt indeni hans hoved. "Ehm.. Hmm.." det var kun lyde som forlod hans læber, mens han kløede sig lidt i nakken, "Den.. Hende, fanen.. Hendes navn.. Er det.. Tessa? For mate, så er hun ikke bare en.. Fan.. Så er hun formand for jeres fanklub og ehm.. Så tror jeg måske, det kan være, at det kan tænkes.. Jeg ved hvordan hun kom om til dit omklædningsrum," fik han langt om længe afsluttet sin snørelet sætning og kløede sig lidt i nakken. Han håbede virkelig han tog fejl, men ærligt talt ville det ikke komme bag på ham, hvis Tessa ville kunne finde på sådan noget, hvilket han nok burde have tænkt over før han havde givet hende backstagepasset, men han havde været i panik, da hun var kommet ud fra hans soveværelse og Ailani havde været der og var gået all varulv på hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2018 20:44:07 GMT
Ashton nikkede. Han havde selvfølgelig tænkt over, om han ikke bare overreagerede, men han kunne virkelig ikke få sig selv til at komme til den konklusion, at det hele bare var noget der let kunne fejes under tæppet. Det var en alvorlig situation, og hvad han havde følt, og endda stadig følte, for Evanna var virkeligt. Det ramte ham hårdt at hun ikke troede på hvad han sagde, og at hun havde valgt at gå fra ham. "Jeg troede den var høj nok, jeg aner ikke hvordan den sindssyge fan kom ind," sagde han så, og lød temmelig frustreret. Han måtte egentlig se at få snakket med vagterne til den koncert, om hvorfor de havde ladet en tilfældig fan slippe forbi dem, så han kunne finde ud af, hvilke huller i deres sikkerhedssystem der skulle lappes. Han anede jo ikke, at hun ikke havde sneget sig uden om nogen som helst, og at vagterne rent faktisk havde gjort deres arbejde. "Jeg har ikke mødt hendes familie, og hun kender ikke selv sin biologiske familie. Hun er adopteret," forklarede han, og undrede sig lidt over, hvorfor det ikke var kommet på tale mellem dem noget før. Men det var en tanke han hurtigt skød fra sig igen, for det var egentlig ligegyldigt nu. Det var jo ikke ligefrem en ting man bare nævnte i forbifarten. Ashton rynkede panden, da hans bror begyndte at vrøvle og stamme. Han opfangede kun lige akkurat spørgsmålet han stillede, i sin knapt nok sammenhængende sætning. "Øh ja, hun sagde hun hed Tessa," sagde han. Han anede ikke hvorfra Chris kendte formanden for en eller anden fanklub, men det måtte vel være fordi han havde været sammen med hende. Ashton vidste jo godt at Chris ofte udnyttede hans fans, ved at fortælle dem at han var Ashtons lillebror, og love dem guld og grønne skove, koncert billetter og backstagepas, og måske endda møder med Ashton selv. Det sidste blev dog i hvert fald aldrig overholdt, men Ashton havde aldrig sagt nej til at give hans bror billetter til koncerterne eller backstagepas, han regnede jo med at hans bror var fornuftig nok til at dele dem ud til folk der ikke ville misbruge dem. "Hvordan?" spurgte han, og forsøgte ikke at lyde desperat.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2018 15:11:04 GMT
Christopher rystede lidt på hovedet og kørte en hånd igennem det i forvejen strittenede hår han havde sig. "Tilsyneladende ikke," mumlede han, deres sikkerhed havde jo åbenbart ikke været høj nok, hvis en fan kunne komme ind. Men det var jo nok fordi det endnu ikke var gået op for ham, at der intet havde været i vejen med sikkerheden, men at det havde været Chris' dumhed som havde været skyld i alt dette her. Han lyttede lidt til Ahstons forklaring og nikkede så lidt, "Oh.. I havde da Skyler med på noget af jeres tour, tror du ikke du vil kunne snakke med hende?" spurgte han så, og tænkte ærligt talt ikke over, at det ikke var noget de havde snakket om før nu. Han havde jo ikke mødt Evanna, men han vidste godt hvem hun var, udelukkende fordi de havde gået på kollegium sammen, selvom hun havde gået et par årgange over Chris. Desuden skulle et forhold jo være et virkelig seriøst, før man præsentere hinandens familier og der havde Chris aldrig været i et forhold. Han trak lidt luft ind i mundvigen, da Ashton bekræftede fanens navn var Tessa. Han vidste nu præcis, hvad han havde gjort. Hvad han følte han nu var hundrede procent skyld i. Han kløede sig lidt i nakken, "Jeg øhm.. Tror.. Det måske er min.. Skyld Ashton.." sagde han lavmeldt og rykkede sig lidt længere ud på kanten af sofaen de sad i. "Nu må du ikke blive sur, vel? Men Tessa havde sovet hos mig.. Ailani kom om morgen dagen efter, så da Tessa stod op, gik jeg i panik fordi Ailani og jeg prøver, at finde ud af.. Et eller andet, hvad end vi er.. Så jeg gav Tessa et backstagepas til jeres sidste koncert, for at for hende ud hurtigt," forklarede han og vidste ikke helt om han skulle gøre klar til at løbe for livet eller om Ashton ville tage det bare nogenlunde pænt. "Men vi kan fikse det! Jeg skal ind og lave et interview med Lorelai her om en time, du kan tage med og fortælle Evanna hvad der i virkeligheden skete, så kan det være hun vil tilgive dig?" skyndte han sig at tilføje og så på sin bror med et blik som fortalte, at han selv synes det var en virkelig god idé.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2018 15:43:03 GMT
Ashton rynkede en anelse på panden. Han havde aldrig rigtigt talt med Skyler, så det ville måske være lidt underligt, hvis han pludselig bad hende om at tale hans sag for Evanna. "Altså.. jeg ved ikke engang om Skyler bryder sig om mig. Hvis Evanna ikke vil lytte til mig, hvad får dig så til at tro at Skyler vil?" spurgte han og så på Chris med et hævet øjenbryn. Han var overbevist om at de to havde talt om hele situationen, og at Skyler var fuldt overbevist om, at Ashton havde været et utro røvhul, fordi Evanna var fuldstændig overbevist om det. Og når han ikke rigtigt kendte Skyler, hvorfor skulle hun så tro andet, end hvad Evanna fortalte hende? Han sukkede en anelse. Et eller andet sted var han glad for alle de ideer Amelia og Chris kom med, men på den anden side var han sikker på, at ingen af de ting ville hjælpe til at få Evanna til at tro på ham. Han havde jo forklaret hende præcist hvad der var sket, hvor absurd det end lød, så var det sandheden han havde fortalt hende. Og hun troede ikke på ham. Ashton så på sin lillebror igen med rynket pande. "Din skyld?" spurgte han forvirret, han kunne slet ikke se hvordan det var Chris' skyld, at en eller anden skør fan havde sneget sig ind backstage. Det var jo ikke ham der stod for sikkerheden til deres koncerter. Han lyttede dog til forklaringen der fulgte. Han kunne mærke at han blev mere og mere forvirret, som forklaringen kom fra hans lillebror. Han stirrede på Chris med et blankt ansigtsudtryk i flere lange øjeblikke, da han var færdig med at tale. "Et backstagepas," gentog han så, med en hæs stemme, som om det var første gang han sagde noget i flere uger. Endelig rykkede han sit blik væk, og gav sig i stedet til at stirre på sine hænder, med en rynket pande, mens han tænkte. "Hvorfor giver du backstagepas til tilfældige fans du har knaldet?" spurgte han så ligeud, da han flyttede sit blik tilbage på Chris. Hvor længe havde han gjort det? Han vidste godt at Chris lovede dem alt muligt, men han havde ikke regnet med, at han delte backstagepas ud til højre og venstre, når han havde udnyttet Ashton's og bandets fans. Billetter til koncerterne gjorde intet, det var fint for Ashton, det var ikke fordi de manglede penge og derfor absolut skulle have penge for billetterne, og han var altid med på at gøre fans glade. Men ligefrem at give dem adgang til at rende rundt backstage, hvor de gik og varmede op til koncerten og troede de kunne være i fred fra nysgerrige øjne og fangirls... det var ikke meningen. Han fnøs hånligt af Chris' forslag, mest af alt fordi han var ved at blive godt og grundigt irriteret på sin lillebror, efter hans afsløring. "Hvorfor i alverden tror du det ville hjælpe? Jeg har fortalt hende hvad der skete, hun ville ikke tro på hvad jeg sagde. Et interview vil ikke ændre noget," sagde han, med tydelig irritation i stemmen, mens han lagde armene over kors.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 4, 2018 17:52:02 GMT
Chris hævede ganske let det ene øjenbryn af Ashtons spørgsmål, "Ved du overhovedet noget som helst om kvinder, mate?" spurgte han og sendte sin bror et let smil, "Måske vil Skyler ikke lytte, men det giver point at forsøge, det viser du ikke har givet op og alt det der," svarede han og viftede lidt med hånden. Meget kunne man sige om Chris, men han vidste hvordan man vandt kvinde-hjerter og det t kæmpe for dem, gav som regel pote. Han nikkede lidt og kløede sig lidt i nakken, han var hundrede procent sikker på, at det her var hans skyld og selvom man måske ikke skulle tro det, så havde han rent faktisk dårlig samvittighed. Han nikkede atter, "Ja, Ashton, det er min skyld for jeg gav hende det backstagepas," indrømmede han og så undskyldende på sin storebror. Han kunne ikke gøre det om, selvom han lige nu ville ønske, at han bare havde ladet Ailani gå ulve-amok på Tessa. Ashton havde tydeligvis heller ikke hørt ret meget efter, eftersom Chris lige havde indrømmet, at han rent faktisk havde følelser for en pige, eller også havde han bare været mere optaget af, hvad der ellers var kommet ud af Chris' mund. "Det har jeg jo lige fortalt, Ash, jeg gik i panik fordi Ailani kom og Tessa kom ud fra mit soveværelse. Havde jeg vidst hun kunne finde på sådan noget, så havde jeg aldrig givet hende det, Ashton, jeg er virkelig ked af det, men jeg lover jeg nok skal hjælpe dig, med at vinde Evanna tilbage, om jeg så selv skal snakke med hende," lovede han og så igen undskyldende på sin storebror. "Du fortalte hende det lige da det var sket, hvad havde du forventet? Hun er en kvinde, Ashton, hvis du ikke rækker ud efter hende, så har du allerede mistet hende forevigt," sagde han og slog let ud med sine hænder, "Kom nu, giv det et forsøg. Hun har allerede slået op med dig, så hvad er det værste der kan ske?" spurgte han en smule lokkende og prøvede sig lidt frem med et smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 8, 2018 20:02:03 GMT
Ashton kiggede på sin lillebror med sammenknebne øjne, og armene over kors, da han lød som om han var overlegen i forhold til Ashton med kvinder. Det kunne godt være at Chris havde været sammen med flere, også selvom Ashton havde haft sin fair del af groupies i en periode, men han havde været i et rigtigt forhold, hvor ingen af parterne var utro, og nok havde det ikke varet i flere år, ligesom Chris' eneste forhold havde, men det havde været ægte, og de havde elsket hinanden. Faktisk elskede han stadig Evanna, men han forsøgte at glemme det, da det var for smertefuldt, når hun var gået fra ham. "Hvis det overhovedet når frem til Evanna, er det ikke engang sikkert hun ser det som andet end at jeg chikanerer hende og nægter at lade hende være i fred," gav han igen. Han ville gerne respektere Evanna, hvis hun ikke ville have at han skulle opsøge hende og forsøge at vinde hende tilbage. Selvfølgelig ville hun nok sige at han skulle lade hende være i fred hvis han forsøgte, for ellers havde hun jo ikke slået op. Men hvis hun virkelig ikke ville have ham tilbage, ville det jo ikke hjælpe en dyt at kæmpe for hende. Det var bare svært at vide hvad hun ville have, om det var muligt at vinde hende tilbage, eller om hun kun ville hade ham endnu mere, hvis han forsøgte. I et kort øjeblik, der varede omkring et halvt sekund, overvejede Ashton om han skulle stikke sin bror en på hovedet, men øjeblikket var overstået igen, lige så hurtigt som lysten til det var dukket op. Det ville der ikke komme noget godt ud af, for nogen af dem. Måske skulle han dog overveje at slå på en boksepude, eller sådan noget, for at komme af med sine frustrationer. Han var bare ikke den voldelige type generelt. "Ved du ikke hvordan folk du går i seng med er? Kan du virkelig oprigtigt fortælle mig, at du ikke havde nogen idé om, hvor skør hun er?" spurgte han så, mens han lod sine hænder hvile på sine hofter, så han så ud som en skuffet far, med uglet hår og en ubarberet hage. Han kiggede dybt alvorligt på sin lillebror med sine triste, hasselnødde farvede øjne. Et suk undslap hans læber, der kom jo intet godt ud af at beskylde Chris for det heller. Sket var sket, og der var intet der kunne ændre det. "Det værste der kan ske er at hun hader mig for evigt, endnu mere end hun gør i forvejen," sagde han, hvorefter han måtte slå blikket ned, så Chris ikke kunne se, at hans øjne igen fyldtes med tårer. Hvornår i alverden var han færdig med at græde over det her?! Åbenbart ikke endnu. Men han ville altså virkelig ikke græde foran sin bror, så han blinkede et par gange og tog en dyb indånding, før han igen hævede blikket og kiggede på Chris.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 12, 2018 9:12:16 GMT
Chris rullede med øjnene, "Du burde tage nogle flere chancer i livet, mate," sagde han og lagde ligeledes armene over kors, med et hævet øjenbryn og blikket fast på sin storebror. "Hvor intet voves, intet vindes," sagde han en smule lokkende. Chris havde nok altid være den meget spontane type, gjort ting uden egentlig at tænke over konsekvenserne først. Han levede kun én gang og han nægtede at sidde som 90-årig og se tilbage på sit liv med en følelse af, at han var gået glip af en masse, fordi han ikke havde turde tage nogle chancer. Så ville han hellere se tilbage på sit liv, og tænke 'tænk jeg rent faktisk gjorde det' end 'jeg ville ønske jeg havde gjort det'. Men sådan havde han altid været. Han løftede let en pegefinger, "Hov, hov du. Du har selv kneppet hende, før mig endda, så det er nogle år siden, men stadig," påpegede han, før han gav sig til at tænke lidt, mens han kløede sig lidt i nakken, "Men nej, egentlig ikke. Hvis de er lækre, hvad skal jeg så med deres personlighed, den kan jeg hverken se eller mærke, når lyset er slukket," svarede han og blinkede kækt til sin storebror, nok mest i et forsøg på at løfte stemningen, bare en smule. Det stak i hans hjerte, at se Ashtons triste øjne, "Ashton.." sagde han stille, og lagde en hånd på sin brors skulder, som han klappede let. "Men så kan du i det mindste sige du prøvede. Vil du hellere bare sætte dig tilbage og lade hende leve resten af hendes liv i den tro om, at du var hendes utro? I bedste udfald vil hun høre på dig og du vil vinde hende tilbage. Er det virkelig en chance du vil lade slippe ud mellem dine fingre?" spurgte han, det gjorde ondt på ham, at se Ashton sådan. Han havde ikke set ham så ked af det, siden deres forældre var døde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 12, 2018 20:51:27 GMT
Ashton fnøs en anelse over Chris' ord. "Hvis der er nogen der har taget chancer i deres liv, så er det sguda mig," sagde han og rullede med øjnene. Det var ikke hvem som helst der kunne blive kendt, han og de andre havde arbejdet hårdt for at kunne få en karriere ud af deres hobby som musikere, og det var ikke tilfældigt, at de var gået hen og fået succes med deres musik. De havde taget massere af chancer da de var nogle år yngre og lige var kommet ud af Hogwarts, det var det og så hårdt arbejde, der havde landet dem hvor de var nu. Og det var i øvrigt heller aldrig sket, hvis han ikke havde ladet Amelia flytte dem fra Australien til England, for så havde han aldrig mødt sine tre bedste venner. Ved hans lillebrors næste ord, spærrede han først sine øjne op, men rynkede så panden. "Hvad? Hvad i alverden snakker du om? Jeg anede ikke hvem hun var!" udbrød han, temmelig forarget over hvordan Chris talte. Det var ikke fordi der var noget galt med hans ordvalg, men at han bare sagde sådan, det var altså ikke specielt passende. Det ville han ikke finde sig i. Han rullede med øjnene, da Chris fortsatte i samme stil. "Hvis du skal give dem adgang til at gå backstage til mine koncerter, så ville det faktisk være rart hvis du vidste at de ikke var mad as a cut snake," sagde han, og lagde tryk på de sidste ord, mens han kiggede på Chris med et hævet øjenbryn. Han delte ikke selv backstage pas ud til hvem som helst, og det frustrerede ham faktisk at Chris åbenbart havde rendt rundt og gjort det, bag hans ryg. Og især når en af dem han havde givet et til, havde endt op med at ødelægge hans forhold. Han skubbede hurtigt Chris' hånd væk, da han mærkede den på hans skulder, han ville ikke have at nogen skulle se ham være ked af det, så han tog et par dybe vejrtrækninger for at få tårerne til at trække sig tilbage igen. "Nej, Christopher, men jeg vil heller ikke have at hun ender op med at hade mig endnu mere, end hun gør i forvejen," sukkede han, med opgivelse i stemmen.
Mad as a cut snake = skør
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2018 17:59:31 GMT
Chris himlede let med øjnene, "Måske når du har dine venner ved din side," mumlede han og førte en hånd i gennem det efterhånden lidt for lange hår han havde. Han burde snart blive klippet, men det var ikke lige det som lå øverst på hans huske liste for tiden. Han havde ikke haft noget at skulle have sagt, da de var flyttet fra Australien til England, men han havde heller ikke været ret gammel, han var bare taknemlig for, at Amelia havde beholdt deres forældres hus, så de stadig kunne komme hjem til deres hjemland, når de ville. Et lidt skævt smil meldte sig på hans læber, "Kan du ikke huske hende? Du kom hjem og fortalte hun boede i en trailer, med billeder af dig og de andre over alt," sagde han lidt ledende efter om det kunne ringe en klokke hos Ashton selvom han havde været fuld, så var Chris pænt sikker på, at det var en aften Tessa aldrig ville glemme. Han slog blikket lidt ned, "Det ved jeg godt.. Sorry," sagde han, uden at vide hvad han ellers skulle sige, for uanset hvad han sagde lige nu, så ville det ikke ændre på hans forklaring omkring, hvorfor han havde givet Tessa det backstagepas. Han var virkelig gået i panik, da han på ingen måder ønskede at gøre Ailani fortræd, men ville have følt sig tvunget til det, hvis han ikke havde fået Tessa hurtigt ud af døren. Han havde heller ikke taget sin sølvhalskæde på igen efterfølgende. Han fjernede hurtigt sin hånd igen, da Ashton skubbede den væk og rykkede sig automatisk en smule væk fra sin bror. Han sad lidt uden at sige noget, mens tankerne blot fes rundt i hans hoved. Han endte med at rejse sig og så på Ashton, "Okay, hør her, enten så letter du røven og kommer med mig nu, eller også er du selv uden om, at hun render rundt i den tro, at du var hende utro. Jeg skal være i studiet om tyve minutter, så skal du med eller ej?" spurgte han og så alvorligt på sin storebror, et blik han ellers kun meget sjældent fik i sine øjne.
|
|
|