Deleted
•
Post by Deleted on Nov 5, 2017 17:46:42 GMT
”Men altså nu kan jeg altså godt li at kysse med dig Foresti og det gør mig ikke åndsvag. Det gør derimod dig virkelig dejlig” sagde han med et ganske let bestemt nik da han ikke kunne se hvordan det skulle gøre ham åndsvag. Han vidste godt det var dumt når nu drengen var mindreårige, men det var rart at gå og kysse med en man havde kysset på før. Sådan havde Marc det i hvert fald og medmindre Foresti ikke ville det mere så kunne han ikke se hvorfor han skulle lave om på det. Marc havde heller ikke taget hans fnys hårdt på nogen måde. ”Så kan du heller ikke andet end indrømme at du elsker når folk bryder loven for dig” sagde han med et drillende glimt i øjet og et ganske let grin. Marc havde jo heller ikke nogle følelser i klemme for Foresti så han var ligeglad med hvem eller hvad der gjorde andre brød loven for ham. Marc havde så aldrig rigtigt brudt loven. Godt nok havde han drukket før han var blevet 18, men det havde aldrig været ham der havde købt det og han havde faktisk næsten heller ikke været i byen før han var blevet 18. Ikke fordi han var regelret eller noget, men bare fordi han faktisk bare var tilbageholdende og mere glad for privatfester. ”Jeg havde ikke spurgt hvis jeg ikke turde” sagde han med et ganske let grin og puffede ganske let til Foresti’s skulder.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 18, 2017 17:38:39 GMT
Foresti kløede sig i nakken ved Marcs ord. "Så du kysser kun med folk du synes er dejlig?" Spurgte han direkte med et drenget smil over sine læber, da han ikke kunne lade være. Nu havde Marc jo alligevel ytret sig om, at han synes Foresti var dejlig, så ekstra bekræftigelse var altid dejligt. Foresti havde ikke tænkt sig at melde Marc, han havde blot sagt det for at gøre ham bange og for han kunne fortryde hvad han havde gjort. Han gad ikke være et middel for, at Marc havde en undskyldning for at slå op med sin kæreste. Ja, vel ekskæreste nu, men stadigvæk. Han havde virkelig følt sig som et middel. Ikke han havde noget imod det, men så kunne Marc have været klar i mælet om, det var det han var. Han havde jo ikke følelser for ham, men det var stadigvæk den første fyr han havde kysset og lavet handstuff med, så det var ikke ligefrem behageligt at vide, Foresti havde været elskerinden. "Kan jeg ikke det?" Spurgte han drilsk og med et glimt i øjet. Han lod endnu en gang sine læber ramme Marcs og holdt det i nogle sekunder, før han bed ham drilsk i læben. "Eller er det bare dig, som godt kan lide at bryde den?" hviskede han mod hans læber, inden han nikkede til han ikke havde spurgt. "I guess not," svarede han, inden han mærkede puffet på skulderen og puffede blidt tilbage. "Men lad os købe noget alkohol," vedblev han, da han ærlig talt godt kunne bruge noget stærkere end de øl, han havde søbet i sig.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 3, 2017 11:26:00 GMT
Han nikkede ganske let til om han kun kyssede med folk han synes var dejlige. ”Kysser du måske med folk du ikke kan udstå? Nej vel?” spurgte han med et ganske let grin da han selv synes det lød enormt dumt, men det gjorde det bare ikke mindre sandt. Hvem ville dog kysse med nogen som de synes ikke var dejlige? Marc vidste jo godt selv at Foresti var snalret, men det gjorde det ikke mindre sjovt. ”Og jeg ville da slet ikke kysse med nogen jeg synes var virkelig dejlig” sagde han med et ganske let nik og grinte videre selvom det var sandt. Ellers ville det trods alt være spild af tid hvis man spurgte Marc. Marc var skam også blevet skræmt og endda en helt del. Han havde virkelig været bange for at Foresti ville melde ham. Han vidste jo også godt det han havde gjort ikke var spor i orden. Det var jo også derfor han var kommet for at sige undskyld. Han rystede ganske let på hovedet. Han kunne ikke lade være med at grine af det næste. ”Så må du lade være med at være så charmerende. Så gjorde jeg det ikke” sagde han stille og prikkede ham let på næsen. Marc havde trods alt altid været virkelig lovlydig. Det var ikke fordi han var regelret af nogen art, men han var bare ganske lovlydig. Marc nikkede ganske let og rejste sig op. Han regnede med at Foresti ville komme med når han var klar til det. ”Alt for dig Foresti” sagde han med et ganske let glimt i øjet og nikkede let for sig selv og gik ud af døren. Han fandt hurtigt en butik og købte noget alkohol som han havde lært skulle være i en pose når de var i USA. Så havde de noget at drikke indtil de ville komme ind på et diskotek. "Så deler vi bare" sagde han med et smil og tog en stor tår af flasken inden han rakte den mod Foresti. "Så noget bestemt sted du vil ind? Nyde du har en celeb med dig?" sagde han med et ganske let grin da han godt vidste de ville kunne komme ind de fleste steder pga. Marc selv og tænkte at Foresti skulle have lov til at vælge. Selvom de heller ik var klædt på til high class ville de sagtens kunne komme ind bare fordi de havde Marc med sig.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 8, 2017 17:30:08 GMT
Foresti rystede på hovedet af Marcs ord. ”Nu mente jeg sådan ekstraordinær dejlig. Det er sjældent man gider at kysse med samme person flere gange medmindre man har en god grund,” forklarede han som han puffede Marc blidt på brystkassen. Han havde aldrig forestillet sig, han skulle være præcis som sine forældre og være sammen med en fyr. Heldigvis havde han så ikke været kærester med en og det var kun Marc, han havde lavet noget med. Det var vel bare at være eksperimenterende og ikke andet. ”Ikke det?” spurgte han og grinte med. Ja, han var snalret og i hans hoved havde det lydt anerledes, men han kunne godt høre, at det han havde sagt var noget, som gav sig selv. Han ville ikke kysse på en, han ikke brød sig om med mindre han var så fuld, han ikke anede hvad han lavede. Han ville nok aldrig kunne udelukke, at det ville ske. ”Ja, for det er jo min skyld,” svarede han og himlede med øjnene, da Marc prikkede ham på næsen. Han smilede kort, da han sagde alt for ham. ”Yeah,” svarede han, da de var kommet ud og Marc havde købt dem noget alkohol. Foresti vidste godt, det skulle være i en pose, for gud forbyde at man gik rundt med en flaske alkohol ude i offentligheden, som alle kunne se. Det var ikke fordi det faktum det var i en pose, gjorde det mere tydeligt overhovedet. Han smilede, da han tog imod flasken og tog en stor af den. ”Pas, men ja, lad os da finde et sted det er svære, når vi alligevel er herude,” grinte han, da han ret hurtigt kunne mærke alkoholen. Da de fandt et sted, gik der heller ikke længe før han begyndte at kysse ham og derefter heller ikke længe, før han tvang Marc ud på natklubbens toilet.
//Out//
|
|