Deleted
•
Post by Deleted on Sept 15, 2017 20:41:34 GMT
Blake vidste godt han kunne udvinde magi når det kom til hans drag. Han havde også snart et års erfaring i det og han følte virkelig selv han havde den bedste læremester der var at finde i verden. ”Den er jeg nød til at have igen” sagde han stille og lod James betragte ham i kjolen. Han kunne ikke lade være med at følge ham med blikket fordi han ville se hans reaktion med det samme. ”Miss. Jeg er ikke gift. Det ville kræve jeg fik en kæreste og sådan en har jeg sørme heller ikke” sagde han med et ganske drillende glimt i øjet selvom han godt kunne forstå hans henvisning til en gammel sang. Den sang hans far trods alt ofte til hans mor selvom den var fra 2000’eren hvilket var godt 50 år siden nu. ”Ja han er den bedste, men det stikker altså ikke Heavens designerkjoler som jeg også har nogle af” påpegede han ganske roligt med et nik. Ikke fordi Heaven lavede dem, men han fik dem i hoved og røv og Blake var ikke helt sikker på om han ville kende hans suggardaddy. Hvis han altså havde en sådan. Han var heller ikke så sikker på at han havde lyst til at vide. Han tog sit glas op og tog en stor tår af det. Han var ikke så stor så han blev en del hurtigere fuld end James gjorde. ”Hvis du skal forsætte med at gå rundt om mig som en ulv kan du så i det mindste ikke stoppe op for tre sekunder og give mig et kys så?” spurgte han mest af alt som en joke uden han grinte af det.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 15, 2017 22:09:16 GMT
Hans ene øjenbryn røg i vejret ved Blakes spørgsmål. Var det for meget info? Han kunne jo stadig nå at trække den i land... Og så på den anden side, Blake var drag, så mon ikke han kunne håndtere lidt info om ham, som lå lidt længere udenfor normen? "Vi var sammen, kærester om du vil" Sagde han kort. Lidt spændt på hans reaktion, det var ikke alle der forstod det, noget med at der åbenbart skulle opstå en form for konkurrence, at den ene altid ville være det tredje hjul. "Hmm... Heavens, var det ikke sådan en du dansede rundt i, da jeg mødte dig?" Det havde været en imponerende kjole huskede han. Han studsede lidt over Blakes kommentar til at han altså ikke var i et forhold. "Min fejl, Miss" Han understregede denne gang den korrekte titel. Han tog en slurk af hans glas endnu en gang og de brune øjne studerede kort Blakes ansigt, som han talte igen. James mistænkte, at Blake var ved at være ude at svømme i den behagelig følelse af frihed fra alkohollen og hans ord gled lidt lettere gennem hans filter. Han kunne da også selv mærke at alkohollen lige så stille var ved at lukke sit greb om ham, dog skulle der mere til og han vidste at hvis han stoppede med at drikke nu ville effekten være væk indenfor en lille times tid. Et skævt, charmerende og lettere dominerende smil sneg sig frem på hans læber. "Jamen du skulle blot spørge.." Han lukkede afstanden mellem dem og fik plantet et ganske uskyldigt kys på Blakes kind, dog dvælede han kort, inden han så på Blake mens han tog et sip af sit glas. "Så du har slet ingen i søgelyset? Det virker da lidt usandsynligt" sagde han og hentydede til Blakes mangel på bedre halvdel.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 15, 2017 23:26:53 GMT
Blake ville sagtens kunne håndtere det for han var ikke typen der dømte. Han havde simpelthen ikke ret til det med hans familie eller det faktum at han selv havde kysset med sin professor. ”Så alle 3 på samme tid?” spurgte han med et ganske let hævet øjenbryn mest af alt fordi han gerne ville forstå det siden de to andre kendte hinanden uden at det var fordi han dømte James af nogen art. ”Heaven er min drag mor så det kan sagtens passe” sagde han med et ganske let grin da Blake tit var i selskab med Heaven hvilket da også helt klart pissede hans drag moster Hazel helt ekstremt af. Han kunne ikke lade være med at grine over at han faktisk rettede sig selv, men han kunne altså ikke være nogen mrs. Når han ik engang havde en kæreste. Det ville kræve han var gift trods alt. Blake var skam godt ude og svømme i sin alkohol, men det vidste han også godt. Han skær en let utilfreds grimasse da han fik et kys på kinden. ”Hvem siger jeg ville have det der?” spurgte han og pegede en anelse utilfreds mod sine læber selvom han virkelig ikke var helt sikker på om han mente det eller ej. Han vidste heller ikke helt hvor idéen kom fra heller for den sags skyld. Han rystede ganske let på hovedet. ”Den sidste jeg kunne li var min 13 år ældre professor og da jeg var vejleder og en af mine bedste venner opdagede jeg kyssede med selv samme professor var jeg ligesom nød til at trække mig hvis han ikke skulle fyres” sagde han med en ganske skæv grimasse og rørte da også ubevidst den ring han havde fået Tobias. Han vidste ikke helt hvor han stod í forhold til ham, men det havde gjort ondt at se ham igen og han havde igen idé om hvor han stod i forhold til selv samme mand. ”Hvad med dig selv?” spurgte han med et smil da han faktisk heller ville snakke om det end så meget andet.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 16, 2017 8:06:47 GMT
Han smilede let over hans spørgsmål. "Ja, ikke noget bedrageri. " Det at du havde været tre i forholdet havde også givet dem en bedre dynamik, synes James. Selvfølgelig var det ikke altid den ene var tilfreds med, at de to andre havde hygget sig, men det blev aldrig taget som et forsøg på at skubbe den tredje part væk. James var også kommet til senere, så han vidste at de havde haft en dynamik, som han selvfølgelig ikke kunne være en del af bare sådan lige, men han havde aldrig følt sig til side sat. Hans brune øjne flakkede kort fra Blakes øjne til hans læber. "Det er jeg ked af at høre.." Han opfangede godt at han havde fingeret med sin ring, da han nævnte professoren. "Jeg har ikke været i et længervarende forhold siden Oliver og Duncan. Ingen i byen af fanget min interesse, så der sker ikke så meget på kærlighedsfronten... " Han tog en hån dop til det lyse hår og skubbede det til side og hans fingre gled kort over hans hals, inden han vippede hans hoved en anelse op og denne gang plantede han hans læber på Blakes fyldige læber istedet for hans kind. Han tog et skridt væk og satte sig i stolen igen. "Hvad er dine tanker om, at gå i byen i aften?"
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 17, 2017 20:19:05 GMT
"Fedt nok. Jeg tager hatten af for det. Det må jeg sige" sagde han med et varmt smil over sine læber da han bestemt ikke ville dømme den slags. Han kunne for et kort øjeblik da også godt li idéen. Tænk hvis man havde to mænd der kunne passe på en. Han vidste ikke om han ville kunne gøre det selv, men det var fedt at nogen kunne. "Skal du ik være ked af. Jeg kunne bare lade være med at ligge an på ham da jeg mødte ham i byen og så havde jeg aldrig været involveret i den slags rod" sagde han med en skæv grimasse da han virkelig selv lå som han havde redt, men han havde været virkelig glad for Tobias og hvis Tobias nogensinde viste en interesse ville han nok også lade ham gøre noget ved det, men han regnede nu ikke med det ville ske og derfor flirtede han vildt med alle mulige til han kunne finde en som kunne være der for ham. Han vidste trods alt godt han havde behov for en rigtig mand. "Av skal jeg tage det som en fornærmelse da du mødte mig i byen?" spurgte han ganske drillende inden han lagde sine arme om ham til et kram da Blake trods alt var en anelse fuld. "Ej jeg forstår godt hvad du mener og hvis det gør dig glad skal jeg nok give dem et godt show" sagde han varmt smilende og nikkede leg for sig selv inden han mærkede sine læber mod sine og gengældte hans kys. Desuden var det jo ikke fordi han havde noget for James så det var ganske fint at han sagde sådan. "Ville det ikke næsten være synd at kjolen skal blive herhjemme indtil jeg skal optræde på lørdag?" spurgte han med et glimt i øjet og flyttede sig fra James og rettede let på sin læbestift. Hvis James ville i byen så ville han gerne med da han gjorde alt for at gøre sine venner glade.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 28, 2017 10:14:55 GMT
//Sorry for det sene svar :s
Han smilede let over Blakes ord. "Tak" Det betød en del for ham, at han havde fundet en ven, som Blake. Han var ikke andet end en nipsting, men indtil videre var han det mest trofaste individ han længe havde mødt. En ven man måtte passe på og aldrig udnytte. Et smil lyste hans brune øjne op. Han gik udfra at byen ville være have en smule liv allerede, så det ville ikke gøre ham noget, hvis de gik nu. James elskede at danse og bare nyde nuet og lade musikken styre ens bevægelser. Det var befriende og det var yderst sjældent at man stoppede op og tænkte over hvordan man dansede eller at man følte sig ilde til mode. "Jeg lover jeg nok skal beskytte dig fra uværdige bejlere" Lovede ham med et smil.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 1, 2017 18:52:44 GMT
//Skal du da ikke undskylde for <3
”Hvorfor takker du for det? Ikke at jeg selv ville bryde mig om at dele en partner, men det er da fedt nogen kan og man kan få det til at virke. Jeg ville da aldrig dømme en person på om de har behov for mere end en i deres liv” sagde han stille og nikkede ganske let for sig selv og sendte ham et varmt smil. Nok fordi hans egen morfar havde været typen der ofte havde hoppet rundt mens han selv havde haft en fast partner. Blake selv var virkelig åben omkring virkelig mange ting. Folk skulle have lov til at gøre hvad der gjorde dem glade om så det betød at have et utal af samlejepartnere, havde mere end en partner eller måske endda havde en suggardaddy. Bare man gjorde det som gjorde en lykkelig så ville han aldrig andet end prøve på at forstå sine venners livsstil. Blake vidste godt han var lidt af en nipsgenstand, men han kunne godt selv li at være det. Han havde været utrolig bange før i tiden for at blive udnyttet og da især for det at være homo hvilket var derfor han havde haft skjult det for omverden hvortil den eneste der havde udnyttet det var endt med at blive hans bedste veninde som han for alt i verden ikke ville miste. ”Nu er du dum at høre på. Som om nogen ville tage med mig hjem” sagde han med en ganske mild latter da han altså virkelig havde sin tvivl. Også selvom han var begyndt at kysse med flere så var det aldrig i byen. Han fandt dog en jakke og sine nøgler så han var klar til at tage i byen og bare skulle have James med sig.
|
|