Deleted
•
Post by Deleted on Sept 16, 2017 11:50:48 GMT
Arthur så lettere overrasket på Ruby og grinte let, nøgenbade i søen? Var hun seriøs. Den havde han ikke lige set komme, han lagde hovedet på skrå og tydeligt betragtede han hende lige imens han grinte. "Ruby Carmichael, det havde jeg ikke troet om dig alligevel." sagde han med et grin. Arthur vidste samtidig også at hans kendskab til nørden foran ham var begrænset. "Jeg tilbyder at vi kan flyve, vi kan morer os og du vil i stedet i søen. Nøgen.." sagde han og overspillede lidt tonerne, samtidig med han lavede nogle meget overilet armbevægelser. Det var tydeligt han lettere og elegant hoppede over hendes kommentar om hun ikke mente det, tværtimod så mærkede Arthur en nysgerrighed, hvad fik hende til at sige det?
"naturligvis naturligvis." sagde han og gik hen ved siden af hende med et smil. Han lagde hovedet på skrå, og med et lettere flirtende smil indledte han de næste par ord. "Ved du hvad Ruby?" smilet forblev på læberne, han ændrede blikket hen imod hende. "Jeg må erkende, at på trods af din nørdfaktor, så er du også ret pæn." han smilte, han havde tydeligt forstået hendes kommentar om nøgenbadning, som at hun syntes han var pæn.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2017 14:23:27 GMT
Ruby fortrød så inderligt, at hun havde sagt det med søen. Hun var bare så angst på at flyve, at det var det eneste hun kunne komme i tanker om. Hvor var det dog bare pisse irriterende, at han nu også bare blev ved med at køre i det. "Jeg mente det ikke, Cunningham, okay?" Sagde hun irriteret og lagde armene over kors. "Det er ikke sjovt at flyve. Hvad er der sjovt ved at sidde på en meget tynd pind?" Spurgte hun og prøvede at lyde som om det bare var kedeligt og ikke noget som hun fandt farligt. Hun var ikke sikker på, at det virkede, men hun var egentligt ligeglad. Han måtte tro hvad han ville, bare han ikke vidste det med sikkerhed.
Hun fnøs, da han kom med nørd udtrykket. Hvorfor var han så fokuseret på, at hun var nørd? Hun var bare meget seriøs omkring sin fremtid. Det var han tydeligvis ligeglad med, men det måtte han jo også selvom. "Hvad mener du med også?" Spurgte hun, inden hun kunne nå at rødme over hans kommentar. Selvfølgelig var han en flot fyr og når han komplimenterede hende på den måde, var det da klart, at hun blev en smule blød i knæene, men det behøvede han jo ikke at vide? Og hun havde bestemt ikke sagt noget med, at han var pæn.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2017 16:30:48 GMT
Arthur sendte hende et drillende smil og lagde armen over hende, imens de gik. Det var da skægt at hun reagerede som hun gjorde. Han forstod ikke nervøsiteten, som hun havde. "Jeg undre mig bare over du faktisk har en interesse i mig, nøgen.." igen lagde han tryk på nøgen. Det var alt for sjovt, at drille hende med dette. "Men hvad angår at flyve, så er det jo utrolig morsomt - specielt når man bliver undervist af undertegnet." lød det selvsikkert.
"også? ignorer det. Vi kan ikke alle vælge vores ordvalg ligeså præcist som dig." han smilte drillende til hende, og tog sin arm til sig. Han lagde hovedet på skrå, imens han smilte til hende. "Nå, hvad vil du helst flyve på?" spurgte han angående hvilken kost hun skulle have.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 12, 2017 17:15:31 GMT
Ruby kiggede hen mod døren og prøvede at finde ud af hvor hurtigt hun mon kunne løbe og hvor langt hun mon ville kunne nå, før han indhentede hende. Hun brød sig ikke om tanken om at skulle være sammen med ham nu. Han var ikke ligefrem en af hendes yndlingspersoner og det vidste han udmærket godt. Kunne han ikke bare lade hende være? "Jeg har absolut ingen interesse i dig og heller ikke din krop. Om du så har tøj på eller ej." Sagde hun og lagde armene over kors. Det var virkelig ydmygende og folk gloede på dem, som de gik udenfor. Det kom slet ikke bag på hende, for det var ikke ligefrem de to, der plejede at hænge ud sammen og det var hun faktisk glad for. Bare fem minutter sammen med ham, gjorde hende sur og tvær. "Jeg tvivler." Mumlede hun og kiggede væk fra ham. Hun hadede at flyve og hun vidste, at han ikke ville kunne gøre det bedre, for hvorfor skulle han kunne gøre et?
Hun sukkede dybt og trak sig lidt længere væk fra ham. Hun overvejede sine muligheder. "Vi kan også bare sige, at du flyver og så står jeg her og beundrer.... Græsset." Hun sendte ham et stort og falsk smil. Hun ville ikke flyve, men det gav slag på hendes stolthed, hvis hun fortalte ham, at det var fordi hun var skrækslagen.
|
|