Deleted
•
Post by Deleted on Aug 31, 2017 14:09:14 GMT
Skyler Brown York September 2054 Storsalen, Hogwarts Skotland
Det var blevet tid til at Hogwarts skulle starte op igen og ligesom alle andre var Philip mødt til skolen ved at tage toget fra London for så at tage vognene der blev trukket af noget usynligt for at møde op til den fest det var at nye skulle starte i skolen. Den eneste grund til han havde været en del af lige netop dette var fordi Orin havde valgt at gøre ham til vejleder for sit kollgium som Philip mere eller mindre havde en god idé om det var fordi han havde dårlig samvittighed over den måde han havde behandlet ham og Charlie på året før og pludselig havde han modtaget en ugle om han skulle til at være vejleder. En ting som han da også pænt havde sagt ja til. Dagen efter fik pipen dog en lidt anden lyd. Det var gået hen og blevet frokost tid og det var ikke fordi Philip var i specielt godt humør da han hele dagen havde hørt på nogle kvindelige elever der gik og hviskede om at Skyler havde fået sig en flirt henover sommeren og han måtte erkende at det stak helt ekstremt i hans hjerte hvis hun så en anden for nok var hun ikke hans helt første gang han havde haft samleje, men hun var den første pige han havde været med og selvom han ikke lige kunne sætte en finger på hvorfor det gjorde så ondt da han ikke havde lært noget af smerten fra Charlie havde fået sig en kæreste så kunne han godt mærke det gjorde frygteligt ondt på ham. Han havde da heller ikke tænkt sig om for så meget som to sekunder da han den dag stormede ind af døren til storsalen da det var nået frokost tid for at se om han kunne finde Skyler. For folk der ikke kendte ham kunne det også ligeså vel ligne at han blot havde travlt med at finde hende da de trods alt begge to var vejleder og Philip havde sin skoleuniform på med det lille finde vejleder mærke på, men i virkeligheden var han godt i gang med at lave en frygtelig scene fordi det gjorde ondt i hans hjerte.
|
|
|
Skyler Brown York
•
Magiker
Fødselsdag: 25.09.2037
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Gift
Med: Cleon York
Oprindelse: Skotland
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Global Electricty
Stilling: Læring
|
Post by Skyler Brown York on Sept 3, 2017 11:07:43 GMT
Skyler sad allerede og var klar til frokost, henne ved Gryffindorbordet, hvor hun jo hørte til. Hun var omringet af sine minions som altid, selvom det var kommet bag på hende, hvor mange der stadig fulgte hende trofast, efter hun havde afsløret sig selv under den sidste koncert med Faded Exit. Men selvfølgelig var hun stadig rig, selvom hendes forældre var stik tosset på hende, mere end de plejede. Hun havde lidt overvejet om hun skulle flytte hjem til Evanna, om ikke andet så bare for en periode til folk lidt havde glemt det igen. Men Evanna var også ret så sur på hende, så det ville nok ikke hjælpe det helt store. Hun sad oven på bordet med fødder på bænken. Præfektemblemet sad fint fast i hendes bluse. Måske dét var en af grundene til, at hun ikke havde mistet nogen på, at afsløre sig selv. Hun var stadig rig. Hun var stadig selv sig, i form af en man ikke skulle lægge sig ud med. Og nu havde hun også den magt, at ikke kun eleverne skulle lytte til hende, men nu også vejlederne. Selvfølgelig var der også den mulighed, at dem hun gik sammen med, rent faktisk godt kunne lide hende for den hun var, men det tvivlede hun nu på, for hun var ikke altid Guds bedste barn. Hun bemærkede nogle af de andre begyndte at vende deres hoveder i retningen af døren, hvilket selvfølgelig også fik Skyler til, at gøre det samme. Det var først da Philip var et par meter fra dem, at hun bemærkede det var ham, da hun ikke havde kunne se ham for de andre. Hun hævede lidt det ene øjenbryn, selvfølgelig skulle han have lov til, at komme hen til hende, men hun var stadig ikke interesseret i, at Charlie skulle finde ud af, hvad de havde lavet og det regnede hun heller ikke med, at Philip selv var. Hun lod derfor hurtigt sit blik skanne storsalen, men hun kunne ikke få øjne på nogen familiemedlemmer. Hendes blik faldt tilbage på Philip, "Hey, hva så?" spurgte hun roligt, da hun virkelig regnede med, at det var noget vejleder relateret, eftersom der var ret mange elever i storsalen på den her tid. Outfit
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 3, 2017 11:45:08 GMT
Philip var faktisk ret så ligeglad lige nu med om Charlie vidste noget. Det gjorde så pokkers ondt i hans hjerte lige nu og han ville bare have det skulle holde op ganske omgående. Philip var trods alt alle dage en York og det var der nok ikke så meget at gøre ved. Det betød også bare han ikke lige altid tænkte sig om. Desuden føltes det nemmere at nærme sig Skyler når han selv var blevet vejleder og Skyler ikke havde ham der homo'en ved sin side som hans familie hæng ud med en gang i mellem. Philip hev avisen op af sin taske han havde hængende over sin ene skulder. Han smækkede den ned på bordet ved siden af hende med ret så voldsom kræft hvilket fik flere til at reagere. Han selv var trods alt holdt op med at se Collin fordi der var noget over Skyler der gjorde han ikke ville se andre. "Din lille... Kan du ikke nøjes med at flirte med en af gangen eller hvad?" spurgte han ganske irriteret på hende og endda også højt nok til andre ville kunne høre ham. Han tænkte slet ikke for han havde bare ondt i sit hjerte og det ville ikke bare gå væk af sig selv. "Tænk at jeg faktisk så det bedste i dig miss Brown og så kan du ikke holde dig til en" sagde han ganske vredt og tænkte slet ikke over at Charlie sikkert også kunne høre det her. Ja nærmest hele skolen fordi han virkelig råbte vredt af hende
|
|
|
Skyler Brown York
•
Magiker
|
Post by Skyler Brown York on Sept 3, 2017 17:40:02 GMT
Skyler hævede ganske let det ene øjenbryn, som Philip så mere og mere vred ud, jo tættere han kom på hende. Hun vendte blikket mod avisen som han klaskede ned på bordet ved siden af hende. Hun skimtede kun lige kort teksten, før hun et ret så overbærende blik mod ham, mens hun blot lod ham rase ud. Man skulle næsten tro, at hun efterhånden havde vendet sig til, at folk råbte af hende og blev sure på hende. Så længe siden var det trods alt ikke, at hele bandet havde været sur på hende og Evanna for den sags skyld. "Er du færdig?" spurgte hun ganske roligt, med blikket hvilende på ham, hvorefter hun samlede bladet op og rullede det sammen. Hun gjorde et nik med hovedet, hvilket fik alle hendes venner og veninder omkring dem, til at rejse sig og gå. Hvor hun dog elskede den magt, hun havde over dem. Hun var stadig deres queen bee. Hun ventede med at sige eller gøre noget til, de stod lidt mere alene, selvom der stadig var en hel del elever i salen, som alle kunne høre og se dem. Hun gav ham så et dask med den sammenrullet avis, over hans ene skulder, dog ikke hårdt overhovedet, men nok til, at han ville kunne mærke det. "Idiot!" sagde hun hårdt i en lettere hævet stemme, med et lynende blik, "Den flirt, er dig Philip! Brug for hovedet, for fanden mand," sagde hun og lagde armene over kors, da det faktisk gjorde utroligt ondt indeni, at han troede sådan om hende, for han var netop en af de få som så det bedste i hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 4, 2017 11:10:56 GMT
Philip vidste heller ikke helt hvorfor han var så sur. Han havde for pokker da stolet på Skyler og netop anset hende for ikke være den der pige som alle beskrev som pigen der flirtede med gud og hver en mand. Det stak simpelthen så hårdt i hans hjerte at hun så virkede til at være det alligevel. Han havde ikke for så meget som for to sekunder tænkt over at det sikkert var ham der var blevet nævnt mest af alt fordi der hverken var beskrivelse eller navn på og så stolt kunne hun vel heller ikke være over at det var lige netop ham? Mest af alt pga. Charlie. ”Nej jeg er ikke færdig. Tænk at gå her og gå sin bedste ven imod for at se hans søster i stedet for. Jeg skulle aldrig være begyndt at interessere mig for piger” sagde han stadig ret så højt og virkelig sur og irriteret på hende. Han var virkelig skide sur over det gjorde så pokkers ondt i hans hjerte. Han skulle have holdt sig til Collin. Det havde da været en hel del nemmere. Han var da også ligeglad med om hendes skide minions var til stede eller ej. Hun var trods alt præfekt så det gav sig selv at de stadig var der for hende efter det som var sket på turnéen. Så meget havde han da trods alt opfattet.
Han mærkede dasket med avisen og hævede det ene øjenbryn. Lige nu var Philip måske også bare et klassisk eksempel på en sports type for det var ikke fordi han altid tænkte før han handlede. ”Jeg bruger også mit hoved. Avisen er fra maj hvortil du så smuttede på turné så hvorfor en i helvede skulle jeg tro på det var mig huh?” spurgte han med et dybt suk og forventede vel et eller andet sted at få et dask mere med avisen. ”Er du klar over hvor ondt det gør….?” spurgte han og valgte at stoppe sin sætning da det var gået op for ham at han havde følelser for hende for det gjorde præcis ligeså ondt på ham som det havde gjort i sin tid med Charlie havde fået kæreste på og han havde ikke lyst til at sige det højt hvis hun ikke følte det samme. Hvor var det også bare typisk ham ikke at ligge mærke til hvad der var sket.
|
|
|
Skyler Brown York
•
Magiker
|
Post by Skyler Brown York on Sept 4, 2017 17:27:35 GMT
Skyler kunne sagtens flirte med fyre, uden hun lagde noget som helst i det, men derfra og så til at lave noget med dem skete langt fra ligeså ofte som folk gik og troede. Philip havde først kun været fordi hun havde ville se, hvor langt han turde gå med hende, fordi hun havde leget chicken med ham. At han så havde været med på legen og de var endt med, at gå hele vejen, kunne hun ikke se noget forkert i, andet end han selvfølgelig stadig var hendes lillebrors bedste ven, og det var nok ret shity af hende. Hun blev mere og mere skam i ansigtet at se på, jo mere Philip snakkede, især fordi han snakkede så højt, at eleverne omkring dem, nok ret hurtigt havde regnet ud, at det her ikke var vejleder-relateret. "Gider du godt dæmpe dig?!" vrissede hun, hun var på ingen måder interesseret i, at hele skolen fandt ud af, at hun rendte rundt med hendes lillebrors bedste ven, for hun havde ingen idé om, hvordan Charlie ville tage det. Skyler rullede dramatisk med øjnene, "Oh, det ved jeg da virkelig ikke, Philip, måske af den åbenlyse årsag, at det var i maj vi begyndte at flirte?" svarede hun med en stemme som dryppede af sarkasme, før hun gav ham endnu et dask med den sammenrullet avis, mens de blå øjne hvilede irriteret på ham. Hvorfor skulle han gøre så stort et nummer ud af det? Han kunne i det mindste have trukket hende til side, i stedet for, at tage den foran så mange elever, for salen blev jo kun mere og mere fyldt med elever som skulle spise frokost. Det var sikkert kun et spørgsmål om tid, før Charlie også ville dukke op. Hun hævede det ene øjenbryn, "Åh slap dog af, så hårdt slog jeg sgu da heller ikke," svarede hun og rullede med øjnene, da hun var i den tro, at det var daskene hun havde tildelt hans arm, som gjorde ondt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 5, 2017 13:21:11 GMT
Philip var jo så også selv gået med til at gå hele vejen og det var ligeså meget hans skyld. Faktisk var det værre at han havde gået hele vejen da han burde at følge en vis brocode om at det gjorde man bare ikke. At han så ikke havde tænkt så langt fordi hun var lige der og hun netop havde tilbudt sig var straks noget andet. Han rystede ganske let på hovedet til om han ikke godt ville dæmpe sig da han bestemt ikke havde nogle planer om det. Om så Charlie var til stede så gad han i hvert fald ikke dæmpe sig. Nok mest af alt fordi han bare var så enormt sur at han faktisk lidt følte at hele verden skulle høre hvor dum hun kunne være for det var da bestemt ikke værd at flirte med en som hende hvis hun havde gang i en masse. Han var da virkelig ligeglad med om alle vidste han havde været sammen med sin bedstevens storesøster for der var rigtig mange af drengene der vidste det i forvejen. Især dem på hans quidditchhold havde lagt øre til det i omklædningsrummet. ”Og det kan du bilde mig ind at pressen har opsnappet så hurtigt? Det tror jeg godt nok ikke på” sagde han med dybt suk og rystede ganske let på hovedet. Marcelle havde jo haft en avis for nogle år siden så han synes selv at han havde en ok feeling af hvor hurtige rygter kunne gå, men det havde han så åbenbart ikke helt alligevel for faktum var trods alt at avisen havde opfanget det var ham. De havde bare ikke nået at få navn på da det var gået så hurtigt. ”Sgu da ikke at du slår mig med en avis kvindemenneske” mumlede han højt nok til at Skyler kunne høre det, men man skulle være en del nærmere på for at høre det da Philip endelig havde fundet skru-ned-knappen på sig selv mest af alt fordi han skulle til at indrømme noget han ikke var helt så sikker på. ”Sgu da tanken om hvis du skulle flirte med andre når jeg er vild med dig for pokker da også” mumlede han forsæt så det faktisk nærmest kun var Skyler som kunne høre det velvidende at hun sikkert enten ville skyde ham ned eller bede ham sige det en gang til bare en smule højere for han var faktisk ret så sikker på at hun ikke havde noget for ham. Hvorfor en i al verden skulle en pige som hende dog det? Han følte måske lidt han bare var som de andre og det havde han faktisk ikke spor lyst til. Han havde bare heller ikke lyst til hun skulle tro han synes hendes små dask med avisen gjorde ondt. Så heller blive skudt ned og se at komme videre end det her.
|
|
|
Skyler Brown York
•
Magiker
|
Post by Skyler Brown York on Sept 6, 2017 13:49:14 GMT
Skyler kunne virkelig ikke forstå, hvad der gik af Philip. Hun havde aldrig oplevet ham sådan før, han havde tværtimod altid været en af de få som rent faktisk vidste hvordan børnene i Brown familien i virkeligheden havde det, hvordan hun virkelig havde det. Og nu stod han her og mere eller mindre råbte af hende? Puslespillet ville simpelthen ikke falde på plads for hende. Hun havde lyst til, at hive ham med ud af salen, men det ville nok bare skabe endnu mere opmærksomhed end de gjorde i forvejen, så hun lod blot sit blik hvile på ham, mens hun rystede lidt på hovedet af ham. Selv havde hun ikke fortalt nogen, at hun havde været sammen med Philip, ikke fordi hun som sådan skammede sig, men nok nærmere fordi hun både var bange for at Charlie ville finde ud af det og blive sur, og fordi Philip trods alt var et år yngre end hende, og hun følte lidt, at det ville være under hendes standarter. Men var der én ting hun havde lært, efter alt det med Charles og hele touren, så var det, at hun var nødt til, at lytte noget mere til sit hjerte og ikke til alle omkring hende. For uanset hvad hun gjorde, så ville der altid være mindst en som blev såret i prosessen, om det så var hende selv eller en anden, det kunne ingen forudsige. "Så hurtigt? Det er tre-fire måneder siden, Philip, det er nærmere utroligt, at det tog dem så lang tid," vrissede hun, den eneste grund til, at hun snakkede sådan til ham lige nu, var fordi det hele gjorde ondt og hun vidste ikke hvordan hun skulle håndtere det her. Hun hævede lidt det ene øjenbryn, som hans mumlen lød, omkring avisen. Et afventende blik meldte sig i hendes blå øjne, som hun ventede på, at han ville komme med en mere uddybende forklaring. Hun måtte dog knibe øjnene en smule sammen og læne hovedet lidt mod ham, da hans tilføjelse lød for lavt til, at hun sådan rigtigt kunne høre det. Eller også var det blot fordi det ikke lige var det svar, hun havde forventet at høre. For et øjeblik sad hun fuldstændig stille, som var hun blevet ramt af en lammer, mens hans ord gentog sig i hendes hoved. Ja, okay, hun havde nok hørt hans tilføjelse tydeligt nok, det var bare hendes hjerne som ikke rigtigt ville samarbejde lige nu. Der gik lidt før hun genvandt kontrollen over sin krop, hvilket fik hende til at rømme sig lidt, som hun rejste sig op, så hun stod med fronten mod ham, helt tæt op af ham. "Well, træk et nummer og stil dig om bag køen, Philip. Er du klar over, hvor mange fyre på den her skole, der er 'vilde' med mig? Og udenfor skolen, for den sags skyld. Men ved du hvad? Jeg troede, du var anderledes. Jeg troede, du ville kunne se forbi alt det, de andre ikke kan se forbi. Jeg lukkede dig ind i mit liv. Fortalte dig ting, som jeg ikke bare fortæller til hvem som helst. Og ved du, hvorfor jeg gjorde de ting? Fordi jeg holder af dig, for damn sake. Fordi jeg ikke bare er 'vild' med dig, men fordi jeg rent faktisk er direkte forelsket dig, Philip," hendes toneleje startede ud med, at være hårdt og koldt, men jo mere hun snakkede, jo mere blød og sårbar blev hendes stemme også. Hendes øjne blev blanke, som hun stadig stod helt tæt op af ham, dog uden at røre ham. "Så nu spørg jeg dig igen; Er du færdig, med at råbe af mig? For jeg færdig med at finde mig i, at blive råbt af og skældt ud, for at følge mit hjerte," tilføjede hun og bed sig hårdt i læben, for ikke at lade nogen tåre slippe ud af hendes øjne, selvom hun godt kunne mærke, at de står klar til at vælte ud.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 10, 2017 18:47:13 GMT
Philip vidste jo godt hvordan hendes familie var sammensat, men det ændrede bare ikke på hvordan han havde det lige nu. Også selvom han langt fra selv havde det sådan. Mest af alt fordi hans forældre faktisk havde haft tid til dem. At hive Philip til side ville nok ikke hjælpe på det helt vilde. Nok mest af alt fordi han lige netop var i det der humør lige nu hvor der skulle ingenting til han blot ville blive mere pissed. ”Det var også i maj de skrev den artikel så jo det er utrolig hurtigt” sagde han med et dybt suk og rystede let på hovedet af hende for ikke at have styr på sine fatcs. Det lignede ellers ikke hende ikke at have styr på det.
Da hun ligesom stivnede helt i kroppen over hans tilføjelse over han var vild med hende fik ham til at få sådan en stor knude i maven over det. Han følte lige nu at han skulle død og hun ligeså godt kunne have revet hans hjerte ud for det var tydeligt ikke gengældt. Han overvejede virkelig et øjeblik bare at gå og lade den hænge der for at det ikke skulle gøre alt for ondt på ham. Da hun rejste sig op og endda stillede sig tæt op af ham var han sikker på det var lige nu han skulle slagtes. Hans blik gled ned ved det første hun sagde og følte vel lidt et sted han skyldte at tage imod det efter han havde råbt sådan af hende. Han gippede dog en anelse med sine øjne om at hun var direkte forelsket i ham. Han lod hende sige det næste og lagde sine arme om hende for at hive hende indtil sig. Han pressede blot sine læber imod hendes uden at sige et ord ligeglad med lige nu om Charlie var til stede eller ej for det havde aldrig været hans mening at skulle råbe sådan af hende. Det havde bare gjort så pokkers ondt da han blev så skide lille nogle gange når han var nær hende. I hvert fald til at han mistede sin selvtillid.
|
|
|
Skyler Brown York
•
Magiker
|
Post by Skyler Brown York on Sept 14, 2017 14:04:51 GMT
Skyler rullede avisen ud, for at tjekke datoen, eller rettere bare måneden, for hvornår det var udgivet. Selvfølgelig havde han ret, men helt ærligt, hun havde ikke ligefrem været på skolen til, at se det og på trods af, at hun fulgte med i stort set alt, hvad der rørte på sig på skolen, så var det ikke ligefrem noget hun kunne, mens hun ikke havde været der. "Whatever," sagde hun og rullede lidt med øjnene. Hun havde haft så meget om ørene både ugerne op til turneen, og så selve turneen, så kunne han vel ikke også forvente, at hun kunne følge med i alt, som hun ellers plejede, selvom hun godt vidste det langt fra lignede hende.
Hun rørte ikke ved ham, selv ikke da han selv lod sit blik gled ned, hvor hun nok normalvis, ville have tvunget ham til, at se på hende, men det gjorde mindst ligeså ondt på hende, som hun var sikker på, at det gjorde på ham. Hun vidste godt, at hun havde et ry for, at være ligeså kold og tom indeni som en dukke, da det kun var meget få som havde fået lov til, at se hendes følsomme sider, men sandheden var jo nok, at hun kun var så kold udadtil, fordi hun var bange for at blive såret. Så var det nemmere selv at være den som sårede. Hun stod et sekund, da hun var færdig med at snakke og var kun få sekunder mere fra, at vende sig rundt og gå, da hun mærkede hans arme omkring sig hive hende indtil ham, "Giv slip.." mere nåede hun ikke at sige, før hun mærkede hans læber mod sine egne, hvilket fik hende til, at spærre øjnene op, da hun på ingen måder havde set det komme. Hun var dog ikke længe om, at overgive sig fuldstændigt og gengælde hans kys, som hun lod sine øjne glide i og lagde sine hænder om i nakken på ham, for at holde kysset lidt. Hun slap det dog og lagde sin pande mod hans, "Du kan ikke kysse mig her.. Hvad hvis Charlie ser det?" sagde hun stille og lod sine hænder glide væk fra hans nakke og ned af hans brystkasse, mens hun rystede lidt på hovedet. Et sted kunne det være fuldstændig ligemeget om Charlie så det eller ej, for nu havde halvdelen af skolen alligevel set det, så det var kun et spørgsmål om tid, før Charlie uanset hvad, ville finde ud af det, hvis Philip vel og mærket ikke allerede havde fortalt ham det, det kunne hun selvfølgelig ikke vide.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 23, 2017 21:10:10 GMT
Eftersom Skyler mere eller mindre altid havde styr på tingene så havde han måske lidt en forventning om det. Også selvom hun havde været på turné med hans lorte fætter! Især når det ligesom handlede om hende selv. ”Jeg giver ikke slip” sagde han stædigt da han ikke bare havde tænkt sig at lade sig stoppe lige nu. Han var vild med hende og selvom det var noget han kunne brænde sig frygteligt på grundet Charlie så var han faktisk ret så ligeglad. Hun skulle ikke bare sådan tro hun kunne slippe efter den tale og slet ikke når hun indrømmede hun var vild med ham. Han kunne ikke lade være med at smile en anelse i kysset da hun endelig gengældte det og mærkede hendes arme om hans hals. Det var en skøn fornemmelse og det kildede sådan i hans krop lige nu. Ikke af lyst, men af glæde. Han mærkede hendes pande mod sin ikke særlig længe efter. ”Charlie skal bare lukke måsen. Han flirter med min kusine” sagde han stille og tog fat i hendes hænder da de nåede til hans brystkasse. ”Jeg skal nok tage en snak med ham Skyler, men jeg nægter at lade dig slippe igennem mine fingre når vi føler for hinanden. Så må Charlie lige affinde sig med at hans bedste ven er sammen med hans søster” sagde han stille og var faktisk mere eller mindre sikker på at Charlie havde set det her. Han var dog sikker på det godt kunne løse sig. Han havde jo ikke sagt noget til Charlie om sine følelser for hende da det også kun lige var gået op for ham og han ikke kunne se hvorfor han skulle sige de havde haft samleje. Det var jo ikke det samme. Desuden skyldte Charlie lidt ham at få lov til at være lykkelig ovenpå det knuste hjerte han havde givet ham året før.
//Ved ik om du vil have Charlie ind, men så bør det nok være nu <3//
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 25, 2017 17:16:53 GMT
Charlie havde været i storsalen hele tiden, men han havde valgt ikke at sige noget, da han et eller andet sted, var blevet enig med sig selv om, at Skyler nok havde fortjent, at Philip havde råbt af hende. Han vidste intet om, at de havde været i seng sammen eller at de havde følelser for hinanden. Han havde ikke hørt, hvad der var blevet sagt mellem dem, måske det også var en af grundene til, at han havde valgt bare at lades som ingenting. Derudover havde han nok lidt på det sidste, prøvet at undgå Philip lidt, udelukkende fordi han godt selv vidste det ikke var okay, at han rendte rundt med Saga, men han var faktisk blevet ret glad for hende, ikke at han var direkte forelsket i hende og hun var på ingen måder Ray, men hun var en sød pige, der var gang i hende og hun var nok lidt det pif han havde behov for i sin hverdag efter brudet med Ray. Hans blik blev dog fanget af, at der pludselig var stille derovre fra. Han spærrede øjnene op, over synet som mødte ham og for et øjeblik føltes det som om, at hans hornhinder var ved at brænde væk. Stod hans bedste ven lige og kyssede hans storesøster? Var det bare fordi Charlie selv havde afvist Philip? Så gik han efter Charlies søster nu? Han mærkede en vrede stige i kroppen i en lynende fart. Ingen skulle udnytte hans søster. Det kunne godt være, at han og Skyler ikke var de mest tætte søskende i hele verden, men det ændrede ikke på, at han holdt af hende på et eller andet punkt. Han rejste sig og gik mod dem med hastige skridt. "Hvad fanden bilder du dig ind?!" råbte han og så på Philip med et lynende blik. Normalvis ville han nok aldrig have reageret med vrede, men alt det med Ray havde sat nogle dybe mærker i ham, og der skulle intet til, før han tændte fuldstændigt af. Han følte sig til tider som en omvandrende vredebombe, som kunne gå af når som helst. "Du skal ikke udnytte min søster, bare fordi du absolut vil ha' en Brown," forsatte han stadig en en vred tone, men denne gang dog uden at råbe, da han var nået hen til dem.
|
|
|
Skyler Brown York
•
Magiker
|
Post by Skyler Brown York on Sept 25, 2017 18:26:10 GMT
Skyler havde slet ikke haft overskud til, at følge med i noget som helst, siden hun havde fundet ud af, at hun var gravid. Det havde fyldt så meget for hende, og hvis ikke Philip havde været der for hende og givet hende det kærlige spark bagi, så havde hun nok født den lille pige på naturligvis nu og haft titlen som mor. Hun havde stadig gode og dårlige dage omkring det, og det ville hun nok have resten af sit liv. Hun så på ham, da han sagde han ikke ville give slip. Et sted havde hun jo heller ikke lyst til, at han skulle give slip, men hendes selvforsvar mod hjertesorg var på sit højeste lige nu. Hun kunne ikke selv lade vær med, at smile lidt i kysset, som hun mærkede han gjorde, men det var kun for et øjeblik, før hun brød det. Hun hævede øjenbrynene lidt, "Din kusine?" spurgte hun lidt overrasket, nok primært fordi alene tanken om Charlie flirte var ret så urealistisk for hende, men det var nok sådanne et syn som alle storesøstre havde på deres yngre søskende. Hun mærkede han tog hendes hænder, hvilket fik hende til, at vende blikket mod deres hænder, mens hun bed sig lidt i læben, for at tilbageholde et mindre smil, da hans ord virkelig varmede. "Jeg troede fyrer havde en code, for den slags.. Bros before hoes, du ved," sagde hun og sank lidt, selvom hun var helt enig med ham, så det var nok mere for at finde ud af præcist hvor han stod. Hun aede hans håndryg en smule med sin ene tommelfinger, før hun stoppede brat og vendte blikket direkte mod ham, da hun hørte Charlies vrede stemme råbe. Det var dog ikke første gang hun havde oplevet ham sur, men de var søskende, så andet ville vel også være underligt. "Bland dig udenom Charlie," sagde hun en kende hårdt og vendte blikket mod Charlie, som hun slap Philips hænder. "Held og lykke med, at tage den snak med ham," sagde hun stille til Philip, før hun lagde armene over kors, afventende på hvad Charlie ville gøre ved det og ikke mindst hvad Philip ville sige.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 25, 2017 19:09:00 GMT
”Har vi også, men jeg har ligesom selv brudt den for dig” sagde han stille og nussede hende ganske let henover kinden. Hvor hans hjerte dog helt igennem bankede hårdt for hende og han havde ikke haft det sådan her længe. Philip havde med vilje ikke sagt noget til det med Saga fordi han godt vidste det han havde gang i med Skyler slet ikke var i orden når han ikke selv havde spurgt Charlie om det her faktisk var ok. Han rev sig dog løs fra Skyler da han hørte Charlies ord og godt kunne se på ham at han var virkelig sur. ”Siger manden der flirter med min kusine. Du ved godt at Saga er min kusine ikke?” spurgte han ganske roligt Charlie og rystede let på hovedet af ham. ”Hvad jeg bilder mig ind? Hva ligner det synes du?” spurgte han med et ganske let suk inden han mærkede at Skyler slap hans hånd. Han nikkede let til at de et sted burde snakke om det. ”Nåh ja for det er fordi jeg bare vil have en Brown. Er det faldet dig ind at jeg faktisk er faldet for din søster mens du havde en kæreste?” spurgte han ganske roligt og gik tættere på Charlie. ”Og lad lige være med at indrømme overfor hele skolen jeg er biseksuel tak. Jeg har ikke været vild med dig længe, men jeg har brugt meget tid med din søster mens du havde travlt med din kæreste” sagde han roligt og ganske lavt så det kun var Charlie der kunne høre det. Han ville ikke kunne snakke ordenligt om det så længe Skyler var der for hun skulle da ikke vide at han havde været vild med Charlie. Det ville ødelægge det hele. Hun skulle ikke føle sig som en erstatning når hun ikke var det. Han gik tilbage til Skyler for at ligge sine arme om hende fra siden bagfra. ”Og ved du hvad Charlie? Din søster kan godt li mig så hvad med vi tager den her stille og roligt og jeg ser igennem fingre med du flirter med min kusine?” spurgte han stille og gav Skyler et kys på kinden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 27, 2017 13:40:38 GMT
"Gu' vil jeg ej, blande mig uden om. Du er min søster, og du er min bedste ven," skældte han ud, mens han skiftevis pegede på Skyler og Philip, mens hans anden hånd var knyttet i raseri. Især over, at Philip tog det så roligt, han forventede ikke rigtigt nogen reaktion fra Skylers side, for i han vidste godt hun kunne være noget så kold og ligeglad, selv overfor sin familie. Han bed sig hårdt i læben, da Philip spurgte om han vidste Saga var hans kusine. Han vidste jo Seth var Philips fætter og Saga var lillesøster til Seth, men han havde bare ikke tænkt over det, hvis han skulle være ærlig, men selvfølgelig havde han vidst det, hvis han for to sekunder var stoppet op og havde tænkt sig om. "Det er noget andet. Der er forskel på en søster og en kusine," påpegede han og kunne stadig mærke hans hjerte pumpede derudaf, selvom han godt lidt kunne se, at han ikke havde ret til det. "Ærligt, Philip? Så syntes jeg det ligner, at du udnytter min søster," svarede han vrissende, hvis det nu var fordi de virkelig var glade for hinanden og alt det, så ville Charlie også acceptere det fuldt ud, så ville han bare ikke tage side i noget som helst, for han ville ikke være lusen mellem to negle, hvis de blev uvenner, men han ville ikke have, at Philip udnyttet Skyler. Eller den anden vej rundt for den sags skyld. Hele den vrede attitude forsvandt da også som dug fra solen, da Philip sagde han var faldet for Skyler, hvortil han slog let ud med armene, "Fedt! Så det er hende som udnytter dig! Armen det er jo bare super.." sagde han og vendte blikket mod Skyler. Hun skulle bare holde sig fra hans venner. Alle andre fyrer kunne hun lege med som var de hendes dukker og han var fuldstændig ligeglad, men ikke hans venner og slet ikke hans bedste ven. Han vendte dog blikket tilbage på hans bedste ven som han kom tættere på, "EKS-Kæreste, tak. Men det kunne jeg heller ikke finde på, jeg har din ryg, som du har min. Men hvorfor fanden har du ikke fortalt mig det? Hun ender med at knuse dit hjerte sønder og sammen, Philip, og du ved jeg har ret. Hun har dig om sin lillefinger," sagde han selv stille og rystede lidt på hovedet. Han mærkede hvordan alt i ham vendte sig, da Philip stillede sig bare Skyler med armene omkring hende. Det var så kvalmende, at se på og alligevel var der et eller andet sødt ved det. Han skar dog en grimmasse, da Philip kyssede Skylers kind og var for et øjeblik ret sikker på, at han kunne mærke et surt opstød. Han så skiftevis fra den ene til den anden, mens han lagde armene over kors, "Er i virkelig glade for hinanden?" spurgte han en del mere rolig end han havde været indtil videre.
|
|
|