Skyler Brown York
•
Magiker
Fødselsdag: 25.09.2037
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Gift
Med: Cleon York
Oprindelse: Skotland
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Global Electricty
Stilling: Læring
|
Post by Skyler Brown York on Oct 3, 2017 12:14:21 GMT
Skyler mærkede Philips nussen henover sin kind, hvilket fik hende til at bide sig lidt i læben. "Jeg vil ikke ødelægge jeres venskab," svarede hun stille, hun vidste jo godt, at Philip og Charlie havde været bedste venner siden deres første år på Hogwarts, eller, det var i hvert fald den opfattelse hun havde fået af drengenes venskab, så det var nok nærmere noget hun gik ud fra. Et så langt venskab ville hun ikke ødelægge, hun havde i forvejen ødelagt så meget for så mange mennesker. Hun lod Philip rive sig løs fra hende, da Charlie lød virkelig sur. Hun vidste jo godt at det her ikke kun var Philips skyld, det var ligeså meget hendes. Godt nok kunne hun været en nådeløs kælling, men hun ønskede trods alt ikke, at også at ødelægge deres familie, mere end hun havde gjort, da hun havde fortalt hele verden, at det var Evanna som havde sunget for hende hele tiden. Hun vidste Evanna havde mistet sit job på grund af det. Hun sagde ingenting, men lod de to venner løse tingene, da hun ikke følte hun havde noget at sige, som ville kunne gøre sagen bedre. Det var først da Charlie så på hende, efter at have påstået at hun udnyttede Philip, "Og hvad helt præcist, ville jeg få ud af, at udnytte Philip, Charlie? Huh?" spurgte hun og lagde armene over kors. Det her var nok, hvad hun fik ud af, at have udnyttet så mange mennesker i gennem sit liv. Hun havde trådt på mange, været uretfærdig, selv overfor folk som hun virkelig holdt af, der i blandt Charles. Men efter aborten, hvor Philip havde været ved hendes side hele vejen i gennem, var der noget indeni hende som havde ændret sig. Hun mærkede Philips arme omkring sig, hvilket fik hende til at slappe en del mere af, som hun lagde sine hænder ovenpå hans. Hun mærkede kort efter kysset mod sin kind, hvilket fik en varme til at sprede sig derfra og ud i hele hendes krop, i takt med et lille smil brød hende læber, som hun vendte blikket mod ham, så godt hun nu kunne, når han stod som han gjorde. Hun nikkede til Charlies spørgsmål, "Jeg.. Jeg kunne ikke ønske mig nogen, bedre kæreste," sagde hun stille, stadig med blikket mod Philip, som hun vendte sig en halv omgang, så hun stod med fronten mod Philip og lagde en blid hånd mod hans kind, "Så Philip.. Vil du.. Vil du være min kæreste?" spurgte hun, mens de blå øjne hvilede på ham med et glimt af håb og glæde, og havde for et øjeblik glemt alt om, hvor mange øjne, inklusiv Charlies øjne, der var på dem lige nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 8, 2017 19:35:13 GMT
”Så det er der? Og du synes der er forskel fordi jeg ik er tæt med Saga? Det er du jo heller ik rigtig med Skyler så hva præcist er forskellen? Desuden ved jeg nogle ting om jer begge to som den anden ikke ved fordi jeg faktisk har været der for jer begge to” sagde han med et ganske let suk og rystede en anelse på hovedet. Han vidste jo alt om Skyler havde været gravid og Charlie havde haft en drengekæreste. Begge to ting som han var ganske sikker på den anden søskende ikke vidste. Det gjorde bare ikke han kunne se den vilde forskel. ”Desuden må du godt låne min søster. Hun er alligevel ikke det værd” sagde han med et ganske let ryst på hovedet da han trods alt ikke havde meget til over for nogle af sine søskende. Kun hans storebrors forlovet som han derimod forgudede og samtidig hadede for at have det job som han selv gerne ville have. ”Og hvordan skal jeg udnytte din søster? Blive populær igennem hende? For hvis du ik har opdaget det så bliver man det af at spille quidditch” sagde han med et let hværs da det var for dumt at høre på. Han lod Charlie svarede på hvordan Skyler skulle kunne udnytte ham for hun var stadig langt mere populær end han var så det ville ikke give nogen mening for ham. Da Charlie dog sagde sådan om sin egen søster kunne han godt mærke han var nød til at knytte hånden. ”Hvordan er det du snakker om din egen søster? Selv jeg snakker ikke sådan om min og hun er ellers ikke på min liste over yndlings personer her i verden. Selv Seth kan jeg snakke pænere om og ham kan jeg slet ikke fordrage. Hvad nu hvis Skyler faktisk bare er glad for mig og det er anderledes denne gang?” spurgte han en anelse mere vredt end det var meningen, men det var jo præcis derfor han ikke havde snakket med ham. ”Og det er ikke gået op for dig jeg nok ikke har sagt noget fordi du bare ville reagere sådan der?” spurgte han med et ganske let suk og rystede på hovedet af Charlie. Han havde jo heller ikke regnet med at han ville være faldet for Skyler. Det var bare ligesom kommet frem fordi han var skide sur på hende. Ellers havde han jo for pokker da også sagt det til Charlie først. Han kunne bare ikke se hvorfor han skulle involvere ham når det blot havde været samleje selvom det også var ret så forbudt for ham. Han nikkede ganske let til om de var glade for hinanden. Han smilede da hun vendte sig om og mærkede strøget over hans kind. ”Ja jeg vil” sagde han stille og bed sig ganske let i læben. Han selv vidste godt Charlie så på og håbede bare at han ville give ham deres tilladelse som de stod der.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 16, 2017 12:27:44 GMT
"Nej, forskellen er ikke hvor tætte vi er, men den relation vi har. En kusine er længere ude end en søster," forklarede Charlie sine ord og så på Philip med et ret skeptisk blik, og rystede lidt på hovedet da Philip sagde han vidste ting om dem begge to. Charlie vidste intet om, at Skyler havde været gravid, han vidste godt hun havde flirtet rundt med Charles, det vidste alle jo nærmest takket været medierne. Han skar dog en grimmasse, da Philip tilbød hans søster, "Nu er du bare virkelig dum og høre på, Philip," mumlede han, ikke fordi han ville snakke grimt om Philips søster, men hun var langt fra hans type, han kunne sagtens snakke med hende, da hun havde boet hjemme og han havde været med Philip hjemme, men han havde langt fra det forhold til Flora som Philip tydeligvis havde til Skyler. Han bed sig lidt i læben, han vidste jo godt, at det ikke var popularitet Philip manglede. Eller penge for den sags skyld. "samleje." svarede han og mærkede et surt opstød bare ved tanken om, at Philip og Skyler måske rent faktisk allerede havde haft gjort det. Der var bare visse ting han ikke ville vide om sine søskende, og han havde før gået ind på Skyler, men en ting var når det var en eller anden fyr han ikke vidste hvem var, men en helt anden ting var, hvis den fyr en skønne dag ville være hans bedste ven. Han kunne dårligt tænke tanken til ende. Han vendte blikket mod Skyler, som nok lynede en del mere end når han så på Philip, "Man ved aldrig med dig Skyler. Du træder på folk som allerede ligger ned, hvem ved hvad du ellers kan finde på," svarede han hende, selvfølgelig holdt af han Skyler, men han vidste også godt, at hun kunne være noget af en slange og en giftig en af slagens. "Hvordan jeg snakker om min søster? Hvordan snakker du selv om din søster? Tilbyde mig hende, fordi hun ikke er det værd alligevel? Jeg prøver at passe på dig Philip, for du ved jeg har ret, når jeg siger hun ender med at knuse dit hjerte og så skal du ikke komme til mig bagefter, for nu har jeg advaret dig," sagde han selv en smule mere hårdt end der egentlig var hans mening, men han prøvede virkelig bare at redde sin bedste ven, fra et muligt knust hjerte. Han ville aldrig tilgive Skyler, hvis hun sårede Philip, selvom han godt vidste, at han også selv havde haft gjort det, men det havde jo på ingen måder været bevist. "Hvad skulle være anderledes, Philip? Tror du at du kan bringe varme frem i Isdronningen eller hvad?" spurgte han og rystede lidt på hovedet. Han bed sig lidt i læben og sukkede tungt. "Så du ville ikke fortælle mig det, fordi du var bange for, at jeg ville blive sur?" spurgte han og lod en hånd glide igennem sit efterhånden halvlange hår. Han så måbende fra den ene til den anden, som de begge to nikkede og Skylers spørgsmål lød. Han vendte blikket mod Philip med munden en smule åben. Han sagde intet lidt for længe, hvor han blot stod og stirrede på ham. Var hans bedste ven og storesøster lige blevet kærester for øjnene af ham? Han rystede kort på hovedet for, at vende tilbage til virkeligheden og blinkede et par gange med øjnene, mens han lod begge sine hænder glide ind i sit hår, som han greb let fat om, mens han nikkede lidt. "Okay.." sagde han stille og rømmede sig lidt, "Okay, fint. Men jeg nægter at ligge øre til nogen af jer, når.. Hvis der opstår problemer mellem jer. Jeg vil ikke være lusen mellem to negle," sagde han og lagde armene over kors.
|
|
|
Skyler Brown York
•
Magiker
|
Post by Skyler Brown York on Oct 16, 2017 13:32:50 GMT
Skyler stod og så lidt fra den ene fyr til den anden. Hun følte lidt at hun var endt i en eller anden dårlig drama muggler serie. Det var ikke fordi hun ikke kunne forstå, at Charlie følte sig ført bag lyset, for sådan ville hun nok også selv have det, hvis en af hendes søskende begyndte at flirte rundt med en af hendes venner eller veninder, men på den anden side, så ville hun nok også være ret ligeglad. Det måtte de jo selvom og hun ville ikke have noget imod, at snakke med dem om det, hverken samleje-delen eller noget af alt det andet. Det var hun nok lidt for ærlig til, at lægge noget i. Hun var da ret nysgerrig omkring, hvordan hendes søskende kunne være i et forhold og i sengen for den sags skyld. Men på det punkt var hun nok også lidt mere fremme i skoene. "samleje?" spurgte hun og hævede sine øjenbryn, da Charlie påstod at Philip udnyttede hende for samleje, "Yeah, waow, jeg føler mig virkelig krænket og udnyttet," svarede hun tørt med en stemme som tydeligt bar præg af sarkasme og rullede med øjnene. Hun havde kun følt sig udnyttet på det punkt én gang, og det var første gang hun havde været sammen med Charles, men det var jo efterhånden længe siden og det var ikke noget som havde sat spor i hende, da de jo efterfølgende havde fundet ud af tingene. "Hvad jeg ellers kan finde på? Virkelig, Charlie?" spurgte hun og lagde armene over kors, selvom hun godt vidste han havde ret. Hun kunne være noget af en kælling, det vidste hun godt, men det vidste Philip også godt, så han vidste jo også hvad han gik ind til, og han kunne læse hende på en helt anden måde end så mange andre kunne, fordi han netop vidste ting om hende som ingen andre vidste. Han havde set hendes mest blød og følsomme sider. Sider som kun meget få fik lov til at se. Hun kunne dog mærke, hvordan Charlies ord om, at hun var en isdronning ramte hende, hvilket fik hende til, at vende blikket væk fra dem begge. Av. Den sad godt nok. Selvom hun ikke viste sine følelser, men pakkede dem ind og gemte dem væk, så havde hun dem, mange af dem faktisk. Hendes læber gled dog op i et smil, som fik de blå øjne til, at lyse da Philip sagde ja til, at være hendes kæreste, selvom hun godt vidste at det normalvis var fyren som stillede det spørgsmål. Hun lænede sig en smule ind mod ham og kyssede ganske blidt hans læber. Hun var virkelig oprigtigt glad for ham og hun kunne mærke lykken over han gerne ville være hendes kæreste spredte sig i hende. Hun vendte blikket mod Charlie, da han lød som om, at han rent faktisk gav dem hans accept, ikke fordi hun ville holde sig tilbage, hvis han ikke havde gjort det, men det var alligevel rart, at han gjorde det. Hun nikkede lidt til hans ord, dog uden at sige noget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 8, 2017 21:30:33 GMT
”Men hvis vi havde været tættere havde det næsten været det samme og det er også lige meget. En kusine er heller ikke cool” sagde han med et ganske let ryst på hovedet selvom han godt vidste intet af det var helt ok. Hverken det med Saga eller at han var gået bag om ryggen og gået efter Skyler. Charlie behøvede heller ikke vide at han faktisk havde startet med at have samleje med hende for længere tid siden. Der var ingen grund til at gnide salt i det sår der var over de havde svigtet hinanden på det punkt. ”Ikke desto mindre måtte du gerne hvis du ville” sagde han med et glimt i øjet bare for lige at understrege at han ikke havde noget imod det hvis det havde været Charlies ønske. Han selv regnede nu heller ikke med at Charlie ønskede at være med Flora.
”Nåh ja Charlie for jeg er jo totalt jomfru og alt muligt” sagde han ganske sarkastisk og kunne næsten ikke lade være med at grine en smule af ham selvom han godt vidste han ikke burde det. Lige nu var han da ligeglad med at der var virkelig mange der kunne høre det for han var trods alt ikke jomfru. ”Og det er jo slet ikke fordi jeg stadig er quidditch spiller så hvis nu jeg ville have noget så kunne jeg også godt score det. Det er ikke fordi jeg går efter din søster bare for at pisse dig mest muligt af når jeg godt ved det ikke er cool” sagde han med et flabet og drenget smil over sine læber. Han var begyndt at blive langt mere populær og især efter han var begyndt at træne, men han gad ikke være det når han var på skolen. Han synes det havde været fint nok at være med Collin ud og score for større behov havde han stadig ikke.
”Charlie så er det nok. Skyler er din søster og du er min bedste ven. Jeg holder af jer begge to, men jeg gider ikke høre på I mundhugges og da slet ikke hvor hele skolen kan høre på det” sagde han med et ganske dybt suk da han måske synes det var en anelse nok lige nu. Han ville heller ikke føle han skulle vælge mellem dem for lige nu ville han bare gerne have lov til at være sammen med Skyler og håbe på det ville gå. ”Og det er rygter. Jeg ved godt jeg ikke snakker lige pænt om min søster altid, men jeg er sikker på du elsker din ligesom jeg elsker min søster. Og lad nu mig bare selv finde ud af hvordan Skyler er i et forhold” sagde han med en skæv grimasse da han bare gerne ville prøve at finde ud af det selv. Han var godt klar over Charlie mente det på en god måde og fordi han elskede ham som sin ven, men han troede bare på det bedste i Skyler og især efter det med hendes abort som han ikke havde tænkt sig at bringe op her. Det var ikke hans nyhed at fortælle. ”Selv jeg snakker ikke så grimt om min storesøster” mumlede han bare over at Charlie kaldte hende for en isdronning for han havde jo faktisk set hende græde. Det havde han bare heller ikke lyst til at hele skolen skulle høre. Det var en ting som han mente gjorde han kunne stole på hende og vidste hun var mere end bare rygterne. At hun vendte blikket væk fortalte jo også bare om at hun var såret. ”Jeg var så bange at jeg var bange for at miste min bedste ven og tænkte mig ikke om ok? Jeg er ikke perfekt bare fordi jeg er en York selvom mange tror det” sagde han stille og bed sig selv ganske let i læben. Han kunne ikke lade være med at gengælde Skylers kys selvom det var foran Charlie for han ville gerne vise ham de mente det her og det ikke bare var en eller anden sjov ting de havde fået af idé for at drille Charlie. ”Og det kommer du så heller ikke til Charlie. Stol nu lidt på os” sagde han med et varmt smil over sine læber og tog fat i Skylers hånd. ”Har du noget mod jeg går nu for at nyde for to sekunder jeg har fået en kæreste hvis jeg lover jeg ikke glemmer at se dig?” spurgte han en anelse kærligt drillende Charlie da han altid ville holde en vis balance mellem dem og det at spille quidditch.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 26, 2017 13:34:15 GMT
Charlie rystede lidt på hovedet. Han var overhovedet ikke enig i, at en søster og en kusine var det samme, selvom han var helt enig i, at ingen af delene var okay. Bedste venner rørte ikke hinandenes familie. Bum. Færdig og så var den ikke længere. "Nej tak," svarede han og skar en grimasse. Flora var slet ikke Charlies type og han var sikkert heller ikke hendes, men selv hvis han var ville han aldrig se på den måde, på Philips søster. Charlie slog let ud med armene, "Hvad ved jeg Philip, vi snakker jo stort set ikke mere," svarede han og lagde ikke skjul på, hvor trist han faktisk fandt det. At de ikke engang havde kunne mande sig op og sige til hinanden, at de var vilde med den andens søster/kusine. Der var jo ingen af dem der var bedre end den anden. De var begge to gået bagom ryggen på den anden og det gjorde bedste venner bare ikke. Måske de bare skulle have taget fat i hinanden og stoppet det, før det var nået hertil.
Han så utilfredst på Philip, da han sagde det var nok. "Fint Philip. Men så har du også valgt din side," pointerede han og rystede lidt på hovedet. Han vidste slet ikke hvordan han skulle håndtere det her, selvom han gerne ville være glad på sin bedste vens vegne, så var det svært for ham, når han vidste hvordan Skyler normalvis behandlede fyrerne. Det kunne jo ses tydeligt. Både Luke og Charles havde været i hendes giftige spind, og han ville slet ikke vide, hvor mange fyrer der ellers havde været der og nu var turen så kommet til hans bedste ven. Han fnøs let og skævede mod Skyler, da Philip sagde han var sikker på Charlie elskede hende, ligesom Philip elskede sin egen søster. "Jeg elskede den Skyler hun var engang. Ikke den robot hun er vokset op og blevet til," svarede han køligt og vendte blikket tilbage på Philip, "Ja, ellers kan du jo altid spørger Luke, hvordan det var da hun var ham utro. Men det er fint Philip, hvis du mener hun kan gøre dig lykkelig, så vil jeg ikke stå i vejen for din lykke," kommenterede han på det sidste. Han nikkede lidt, "Du mister mig ikke, Philip, men jeg har brug for at vænne mig til tanker og det kommer ikke over natten," indrømmede han ærligt, han ville hellere lægge kortene på bordet. Han skulle nok acceptere og vænne sig til tanken, men han måtte lige have et par dage til at sluge nyheden. Han mærkede hvordan alt vendte sig i ham, da de kyssede. Det var lige før han rent faktisk ville ønske det var en joke. Han skævede lidt mod deres hænder, "Dig stoler jeg på. Men Skyler? Nej, jeg lærer af mine og andre fejl. Luke stolede også på hende. Evanna gjorde sikkert også. Mor og far stolede på hende. Charles, Seth, Ashton og Marc, stolede også på hende da de tog hende med på tour. Det er ikke ligefrem prisen for årets mest betroet, hun står til at blive nomineret som," svarede han sammenbidt og rystede på hovedet. Han sukkede lidt, "Gør hvad du vil Philip, jeg acceptere det, men jeg er ikke glad for det," svarede han tilbage og endte dog med at sende sin ven et mindre smil, før han vendte rundt på hælene og gik mod udgangen. Han havde virkelig brug for noget luft lige nu.
//OUT
|
|
|
Skyler Brown York
•
Magiker
|
Post by Skyler Brown York on Nov 26, 2017 14:16:08 GMT
Skyler følte lidt at hun var blevet fanget i en eller anden teenage serie, hvor hendes replikker var blevet taget ud af manuskriptet og hun ikke skulle andet end blot stå og finde sig i, hvad der blev sagt om hende. Hun havde aldrig været særligt tæt med Charlie, faktisk var det kun Blair hun havde respekt for. Evanna brugte hun som en psykolog, når der var ting hun havde brug for at snakke om eller råd til, selvom hun aldrig lyttede til de råd Evanna kom med. Ikke rigtigt i hvert fald, eller også drejede hun dem til hendes egen fordel. Hun stod derfor blot og prøvede at holde sig i baggrunden og lod de to venner finde ud af tingene. Hun stod passivt og tog imod de ting Charlie havde at sige om hende. At hun var en robot, var måske sandt på nogle punkter, men det var en facade hun havde opbygget sig, for at passe på sig selv, fordi deres forældre havde svigtet, ikke kun hende, men hele søskende flokken. Hun var blevet så vant til, at folk svigtede hende og ikke holdt deres ord, at hun havde fundet sin egen måde at håndtere det på. Hun var blevet kaldt langt værre ting end en robot, men at høre han rent faktisk ikke elskede hende, gjorde ondt. Men hun nægtede at lade sig slå ud af det. "Bland Luke og alle de andre uden om det her, Charlie," vrissede hun, da hun alligevel følte han gik over stregen. Hun vidste jo godt, at hun havde misbrugt Lukes tillid, da hun havde været ham utro. Præcis ligesom hun havde misbrugt Charles og de andre fra FE's tillid, da hun ikke havde fortalt dem det var Evanna som havde sunget for hende, men der var modsat heller ingen som havde spurgt hende, om hun selv sang. Og hun havde været ærlig omkring, at hun ikke selv havde skrevet sine sange. Deres forældre følte hun ikke, at hun skyldte noget som helst og ville de smide hende ud af familien på grund af det, så måtte de jo gøre det. Hun mærkede Philips hånd og lod sine fingre flette indimellem hans og gav hans hånd et blidt klem, da han forsvarede hende. "Lad ham gå. Det okay, Philip," sagde hun stille, da Charlie vendte rundt og gik mod udgangen. Hun kendte trods alt Charlie, selvom han påstod han ikke kendte hende mere og vidste han bare skulle have lidt tid til, at vænne sig til tanken. Hendes hjerte bankede en smule hurtigere end det plejede, da hun bemærkede hvor mange øjne der var på dem nu. "Okay, showet er ovre," sagde hun i en hævet stemme, hvilket hurtigt fik alle til at vende deres blikke væk. Hun vendte blikket tilbage på Philip og lod sin frie hånd finde vej til hans ene kind, som hun lod sine blå øjne søge hans øjenkontakt. "Er du okay?" spurgte hun og placerede et blidt kys på hans kind.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 28, 2017 19:27:22 GMT
”Fordi jeg brugte min tid på Collin mens du selv snakkede med you know who” sagde han med et dybt suk og henviste til Ray uden at nævne hans navn. Han havde været ham som var endt ud med at være såret dengang og selvom det aldrig kunne være Charlies skyld havde det gjort at det år som var gået var endt med at blive virkelig akavet når de var alene og det ville han gerne ændre på. ”Og ja det var brugte for jeg gør ikke mere så hvad med at vi tager den her en anden gang og bliver tættere igen?” spurgte han med et smil til Charlie da han ikke havde lyst til at glide væk fra sin bedste ven helt. Han ville se ham mere og nyde den tid han havde med ham. Ikke kun for at han skulle stå alene når Skyler stoppede, men også bare fordi han mente han kunne jonglere det hele og han var sikker på at Skyler heller ikke gad have ham hænge konstant.
Han åbnede munden og skulle lige til at sige noget da Charlie valgte at bruge ordet side da det som sådan ikke var det han følte han havde gjort. ”Det er ikke en side Charlie. Hold nu op” mumlede han lavt og vidste ikke helt om Charlie faktisk hørte det eller ej, men det var faktisk heller ikke pointen så det gik jo nok. ”Og jeg er sikker på jeg har set sider af din søster som de færreste har Charlie. Desuden er jeg ikke mere robot end hende så det er utroligt du holder af mig som ven” sagde han med et ganske let suk da han lidt følte det var sandt pt., men det kunne sagtens bare være ham og ikke sandheden. Han rystede blot på hovedet til det med Luke da han som sagt var sikker på han havde set mere af Skyler end Luke nogensinde ville komme til og derfor ville han også have en bedre chance end ham. Desuden kunne han ligeså godt selv være den som damnede op ved ikke at være nok til stede når han også havde quidditch som han gik helt enormt meget op i ved siden af. Han skulle lige til at blive vred på ham da Skyler bad ham om at gå. Han nikkede blot let til hende og lod Charlie gå selvom det lidt pissede ham af. Han forstod jo godt han skulle have tid. Det havde han også skulle over det med Ray, men han betvivlede det var samme grund. Han kunne ikke lade være med at grine en anelse da hun sagde showet var ovre og vidste godt det var hans skyld at alle kiggede sådan på dem. Han mærkede hendes hånd over sin kind og smilede let for sig selv. Han lod hende fange hans øjne og nikkede ganske let til om han var ok. ”Ja han skal nok komme tilbage på et tidspunkt. Han har ikke set hvad jeg har” sagde han stille og mærkede hans hjerte hoppede et slag over da hun kyssede hans kind. ”Du må undskylde jeg har tilkaldt os så meget opmærksomhed. Måske vi bare skulle gå herfra?” spurgte han og nikkede mod døren ud af storsalen. Han havde det lidt skidt med det lige nu, men det havde gjort hun havde lagt sine følelser på bordet og det gjorde ham lykkelig.
|
|
|
Skyler Brown York
•
Magiker
|
Post by Skyler Brown York on Dec 8, 2017 13:42:28 GMT
Godt nok var Skyler ikke ret tæt med nogle af sine søskende, men hun kendte dem, og stort set alle sammen havde det med, at gå væk fra problemerne frem for at se dem i øjnene og løse dem. Derfor kendte hun også Charlie godt nok til, at vide, at Philip blev nødt til, at give sin bedste ven plads og lade ham vænne sig til tanken om, at hans bedste ven og hans storesøster var blevet kærester. Hun ville nok også selv have det stramt, hvis det var hende. Hun smilede lidt til Philip ved hans ord, "Han skal bare have lidt tid. Du kan ikke bebrejde ham, han har set mine værste sider og han vil bare passe på dig," sagde hun og slog blikket lidt ned. Hun vidste jo godt, at hun ikke ligefrem havde et ry for at behandle fyrene vildt pænt, men det her var bare noget andet. Philip havde set sider af hende, som ingen andre havde, selv ikke Charles, for selvom det havde været hans barn, så havde det været Philip som havde været ved Skylers side igennem det hele, og det ville hun være ham evigt taknemlig for. Hun grinte let og trak lidt på skulderne, "Jeg overlever. Måske en god idé," medgav hun og tog hans hånd og gik mod døren, egentlig ret ligeglad med, hvad folk ville tro og sige så snart de forlod storsalen. Hun vidste dog også godt, at folk sikkert ville begynde at snakke, især fordi Philip var et år yngre end Skyler, men helt ærligt, det var jo kun et.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 8, 2017 15:59:37 GMT
Nu havde Philip så også mest af alt lagt op til at Charlie skulle have noget tid ved at sige de kunne tage den en anden gang og starte lidt fra bunden af. Han vidste så også godt at han ikke ville bruge overdrevet mere tid på Skyler når han var i skole end han ville på Charlie for ikke om han havde tænkt sig at ende ud med at miste nogle af dem. Han var trods alt ikke dum og vidste godt han skulle til at vægte sin tid endnu mere, men det var også helt ok. Det var en del af det at få en kæreste. ”Gør jeg heller ikke. Jeg har også tænkt mig at give ham tid” sagde han med et varmt smil over sine læber og var helt sikker på at de alligevel ikke ville kunne støde på flere bump på vejen som ville gøre at de ville blive skilt af. Han var faktisk helt sikker på at Charlie og han selv havde været så meget igennem efterhånden de ville være venner for livet nu. ”Og som jeg sagde lige før. Jeg tror stadig på jeg har set sider af dig som ingen andre har og det vil Charlie nok bare aldrig komme til at forstå” sagde han med et ganske let nik inden han sendte hende et varmt smil. Desuden vidste han at Charlie kunne se på ham at han var forelsket for det var præcis det samme hundeblik han havde sendt efter Charlie et år forinden og derfor var han også sikker på at Charlie nok skulle affinde sig med det efter noget tid.
”En del af dig kan godt li opmærksomheden. Kan den ikke?” spurgte han kærligt drillende da han vidste Skyler var glad for opmærksomheden og være alles midtpunkt. En ting han selv først nu var begyndt at leve med. Han gik ud af døren til storsalen og vidste han ville bruge resten af dagen med sin kæreste ligeså snart timerne var ovre. De gik trods alt ikke på samme årgang hvilket gjorde det nemmere for ham t kunne have tid til Charlie også. Og så slap han for at hun skulle høre hvor underlig han var når han var sammen med Charlie.
//out
|
|
|