Deleted
•
Post by Deleted on Jun 26, 2017 10:06:13 GMT
J eg føler at jeg, som anfører for Ravenclaw vil råbe op herinde, for at få gang i Ravnenes Quidditchhold, og alle andre Quidditchhold også, selvfølgelig.
Det er nemlig sådan at jeg tænker, at det er fedt nok at have Quidditchhold, for så har man flere ting der gør eleverne forskellige fra hinanden. Især fordi de nogen gange har en tendens til at blive lidt ens, fordi der kun er fire kollegier: fire overordnede 'personligheder'.
Mit eneste problem er bare, at Quidditchholdet ikke rigtig har nogen funktion. De er der bare, og man kan bare melde sig på holdet, uden skal skulle deltage i spillet.
Og her kommer så min idé: Derfor er mit forslag, at vi skal have gang i Ravenclaw-holdet, og forhåbentlig også de andre hold, forstået på den måde, at der kan arrangeres ingame Quidditch-kampe.
Jeg skal gerne stå for at få dem op og køre, som et slags fællesplot, hvor karakterer fra de to hold der kæmper mod hinanden, alle er velkomne til at deltage. Og det er karakterer som ikke spiller på nogen af holdene, og derfor 'bare' er tilskuere, selvfølgelig også. De må gerne være med i tråden også.
Planen er, at disse kampe skal afgøres ved tilfældigt terningekast. Faktisk skal hvert eneste 'træk' afgøres ved terningekast, fx om man griber tromleren eller ej. Det er selvfølgelig op til folk selv, om de vil gøre det eller snyde og ikke gøre et, men det ville jo være fedest, hvis folk arbejde sammen om det her projekt.
Er det noget der kan lade sig gøre at sparke igang? For det kunne være fedt, hvis der skete lidt. Det kunne også gøre det at være en del af Quidditchholdene til et funktionsjob, hvor man SKAL deltage i de kampe, som ens kollegium spiller.
Men selvfølgelig også kan sige, at man ikke kan/ikke har tid og det så vil være en reserve, som spiller i stedet for ens karakter.
Så for at samle op, mere gang i Quidditchholdene således: - Ingame Quidditch-kampe mellem kollegierne, som fællestråd, med tilfældigt udfald for hvert træk (evt. terningekast). - Medlem af Quidditchhold, som et funktionsjob. - Quidditchtræning med hele holdet i fællestråde.
DU ER QUIDDITCHSPILLER, HVAD ER DER SPECIELT VED DET? Credit: x
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 27, 2017 22:30:43 GMT
Nu prøver jeg lige ikke at lyde alt for negativ da jeg i bund og grund er enig med dig i at der skal gang i holdene og personligt bruger jeg det også i mine tråde med at mine figurer er til træning og sådan. Jeg vil også gerne deltage i fællestråde omkring kampe. Så langt er jeg positivt stemt, men den del med funktionsjob har jeg ikke lyst til. Jeg har 47 figurer hvoraf jeg faktisk har ikke mindre end 7 elever som er en del af enten Slytherin eller Gryffindors quidditch hold så at ALLE spillere skal have en funktionsjob ville gøre jeg skulle ændre ret meget i mange af mine figurer. Det har jeg ganske enkelt ikke lyst til. Desuden er siden stadig meget drevet af de samme IRL personer der har mange figurer da vi er nogen som har meget kreativitet til en masse figurer. Når det så er sagt kunne man sagtens have tråde kampe, men blot som almindelige tråde og som maks gøre anførere til funktionsjob da det er deres opgave at have gang i tingene. Omvendt kunne man ty til ens overhoved faktisk burde leve op i holdene i stedet for.
Så for at sige det kort: Er frisk på quidditch tråde til en hver tid. Og relationer mellem holdene.
Og du er altid velkommen til at lave fællestråde og smide det op hvor du kan for at få folk med <3
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 28, 2017 6:13:47 GMT
Fair nok, også kun et forslag Tænkte bare, ar det kunne være fedt at få lidt mere gang i Quidditchholdene på den måde, men det er 100% fair, at du ikke er enig med mig. Hvis alle var enige, så ville verden også blive lidt kedeligt, right? Men du må MEGET GERNE sende mig en besked med hvilke karakterer du har på Quidditchhold, så kan vi jo forsøge at starte et eller andet
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 28, 2017 17:12:32 GMT
Det er ingen hemmelighed: @melvin @terry @toussaint @dorran @cam
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 28, 2017 20:07:19 GMT
Okay, super. Vi skal nok finde på noget så. Vil prøve at sende en fællesbesked af sted, når jeg finder ud af, hvem der ellers er på Slytherins- og Ravenclaws Quidditchhold
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 28, 2017 20:08:18 GMT
Det står jo i joblisten
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 28, 2017 20:09:56 GMT
Selvom Philip og Dorran så går på Gryffindor