Deleted
•
Post by Deleted on Jul 10, 2015 16:10:41 GMT
Judas O'Conall
Lagerbygningen virkede uhyggeligt tom den aften, som Mallorie begav sig igennem de snoede gange. Godt hun var blevet vant til at færdes i den, ellers ville hun uden tvivl være faret vild for længst. Det så umiddelbart ikke ud til der var andre end hende, hvilket i sig selv ikke var overraskende, hvis man tænkte på hvad tid det var, men alligevel håbede hun på, at Judas ville være der et sted. Hun havde kigget sig lidt omkring og var nu på vej ned mod hans kontor med dagens indtjening. Hun havde været på gaden hele aftenen, denne gang for at sælge narkotika og ligeså sørge for at nogle af deres prostituerede havde det godt. Hun havde endnu ikke fået en "fast" plads på nogen del af den større mafia og hjalp mere eller mindre bare til, der hvor hun kunne komme til det.
Det år hun havde været der havde været overraskende positivt, trods navnet. Hun var endnu ikke kommet til skade og følte sig ganske tryg i sine kollegaers selskab. Trods hendes lille størrelse og uskyldige udseende havde hun ligeså fået en plads iblandt de store og frygtindgydende. Hun kunne lide det. Det var måske ikke det mest ærlige arbejde at sælge stoffer til intetanende forbigående på gaden, men deres mål var nu godt nok. Da hun endelig nåede ned af den lange gang, stoppede hun kort foran døren til kontoret og bankede på, før hun forsigtigt åbnede den og stak hovedet indenfor. "Judas?" spurgte hun let og kiggede sig omkring.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 10, 2015 19:44:30 GMT
Judas var en ganske arrogant mand der altid sørgede for at folk gjorde præcist som han havde brug for. Han var en mand der ikke altid sagde så meget, men når han så sagde noget så betød det han sagde bestemt en masse. Han sukkede kort for sig selv som han sad i den høje bygning og afventede Mallorie, hun var den næste på listen til at fortælle ham hvordan aftenens handel var gået. Som det bankede på, kiggede Judas i mod døren, som han hørte sit navn blive sagt: "Ja.. kom ind" bad han i en rolig og fast stemme, imens hans blik låste sig på hende. Hun havde ikke været i mafiaen så længe, men det gik hende heldigvis allerede ganske godt.
"Sæt dig ned, jeg har ikke så længe" sagde han blot, der var altid en del ting at snakke om. Judas gik op i at mafiaen fik flere og flere medlemmer så flere ting kunne blive lavet og så der kunne komme penge ind i sidste nede. Judas' største mål her i livet var at ydrydde alle dødsgardister, de var i vejen for det han ville lave og han var ligeglad med hvad blod folk var af, så længe de arbejdede for ham og ikke var vattede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 11, 2015 6:44:48 GMT
Mallorie havde nu ikke så meget imod Judas, selvom det var tydeligt at det ikke var selvtilliden der fejlede noget. Det var det bestemt heller ikke på hende, så der var da et eller andet standpunkt at gå ud fra. Med accept fra ham til at komme ind, nikkede hun forstående og lukkede døren bag sig, før hun begav sig over gulvet og sat sig på stolen. Hun havde stadig tøjet fra aftenen på, hvilket i denne omgang var en sort hættetrøje og et par jeans, som ikke så forfærdelig malplaceret ud på gaden. Nu hvor klokken også var blevet mange. Præcis hvor mange anede hun ikke.
"Jeg fik talt op inden jeg kom herind" startede hun ud med et let smil på læben. Meget kunne man sige om hende, men hun var i hvert fald flittig og god til sit arbejde. "20.000 rent ud" fortsatte hun og stak ned i sin taske for at hive pengene op af. De var i fine bunker så de var lette at tælle og heldigvis havde de fleste købt noget af det større stof, så der var blevet betalt med de store sedler. "Desuden er vores piger ganske sikre og har været hvor de skulle hele aftenen, deres indtjening er med dem, som altid" nikkede hun og lænede sig derefter tilbage i stolen. Hun strakte sig kort og lod en lav lyde skyde over sine læber, før hun gled ud af sin trøje, med en t-shirt indenunder og afventede et svar.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 11, 2015 7:19:20 GMT
Judas kiggede roligt i mod hende, og hendes ord fik ham blot til at nikke afslappet: "Udemærket, giv mig dem" sagde han og rakte hånden frem, Judas havde et stort pengeskab hvor han havde alt indtil det kunne komme i Gringotts. Han var jo ganske lovlydig og han havde skam pengene i banken, han betalte også skat, han undgik bare at fortælle hvad han havde tjent pengene på, for det var jo desværre ikke helt lige så lovligt. "Tak.. Vi har fået fat i Nicole McShane... Hun bor ved min bror" sagde han i en rolig stemme. Nicole McShane var kone til Ben McShane som Judas havde dræbt, fordi at han var den eneste mand der havde en liste over alle levende dødsgardister, og den liste ville Judas meget gerne have fat i.
"Du har aldrig overvejet at gå med pigerne på gaden? Du er jo lækker, du kunne tjene godt" sagde han i en tør stemme. Judas var en meget firkantet mand og han tog ikke rigtigt tingene så tungt. "Derudover er vi på sporet af Harper McShane..." sagde han, hun var en af de mange dødsgardister som Judas ønskede at dræbe, men hun var gået på flugt efter han havde fået færden af hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 11, 2015 7:53:12 GMT
Mallorie gav ham uden tøven pengene og nikkede kort, da han fortalte de havde fået fat i en af dem. "Fantastisk" sagde hun med et let smil på læben og nikkede endnu engang, som han fortsatte. Hun havde endnu ikke fået meget af vide om den side af deres lille forretning og havde det ganske fint med at være hvor hun var. Hun blev betalt en god løn og havde ingen grund til at beklage sig. "Har du fået fat i listen endnu?" spurgte hun med hovedet en smule på skrå. Ikke en information hun måske burde vide, men hun hørte nu en del omkring i bygningen, også fordi hun så så lille og uskyldig ud. Hun kunne faktisk blive en ganske god spion for Judas, hvis han nogensinde skulle bruge det, nu hun tænkte over det.
Hans kommentar fik hende til at ryste let på hovedet. "Jeg har overvejet det, men det er ikke for mig. Jeg foretrækker selv at vælge, hvilke tunger der skal i munden på mig" sagde hun og blinkede let til ham. Hun havde altid haft en flirtende personlighed og det skulle da ikke være nogen hemmelighed, at hun havde været sammen med en god håndfuld mænd, men det var alligevel noget hun ikke var klar på at gøre. "Noget jeg kan gøre for at hjælpe?" spurgte hun og smilede sødt. Hun kunne ligeså godt hjælpe hvor hun kunne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 11, 2015 8:41:55 GMT
Judas kiggede på hende med et blik der fortalt at han var en smule irriteret over hendes flabet kommentar: "Test ikke dine grænser, Mallorie" sagde Judas i en direkte kommentar og kiggede i mod hende som var han klar til at slå ud efter hende hvis hun fortsatte. Han var ikke en mand der levede i en verden hvor jokes og comedy var noget man brugte specielt meget. Han var glad for at Mallorie var på hans team, men han vidste også godt at hun skulle holdes i en kort snor: "Men hvis du selv mener du kan gøre det bedre så skaffer du den bare" sagde han og blinkede til hende, hun var virkeligt en flab, men hvis hun mente hun var bedre end ham så måtte hun jo bevise det.
"Ingen siger du skal kysse dem" sagde han i en kold stemme, han fattede ikke hvorfor folk var blevet så sarte, Judas kunne selv godt tage en tur med nogen af hans prostituerede, bare fordi at han mente han lige var nødt til at teste dem, og fordi han naturligvis mente der skulle være visse fordele når man nu var chefen. "Ikke specielt... Men hold ørene åben, rygterne siger hun er i muggler verdenen med den auror.. Adrian Russo.." sagde han blot, han skulle skam nok komme efter dem, men for nu havde han fuldt fokus på Nicole.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 11, 2015 9:44:03 GMT
Mallorie var som regel ikke en som bakkede tilbage fra flabede kommentarer og dette var ikke en undtagelse. Hun trak blot på skulderne og lod være med at sige mere. Hun havde heller ikke lyst til at han skulle springe i luften, eftersom hun godt vidste hvordan han var og hvad der kunne ske. "Det var ikke det jeg mente" sagde hun med et let grin og havde endnu engang et flabet smil på sine læber. Det var nu meget godt at han var hendes chef, eftersom hun skulle holdes i kort snor og det vidste hun også godt. Hun kunne nu godt lide ham som chef og han var temmelig tiltrækkende, hvilket blot gjorde det bedre.
Hun kunne ikke undgå at rulle med øjnene over hans kommentar. Hun vidste godt, at han var ligeglad med ting som dem, men det var hun alligevel ikke. Det var en del af hende, som endnu ikke var blevet destrueret og hun foretrak at det forblev på den måde. "Misforstå mig ikke. Jeg kan nu godt lide et random knald her og der, men at leve af det? Ellers tak. Så foretrækker jeg de positioner jeg har nu" sagde hun blot og trak kort på skulderne. Hendes tone var neutral, men man kunne se på hendes øjne, at hun godt kunne ... overtales til at tage en tur med ham, hvis det skulle være, men prostitueret blev hun aldrig. Der satte hun grænsen. "Det skal jeg gøre" sagde hun med et kort, respektfuldt nik.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 11, 2015 10:38:23 GMT
Judas hævede let sit ene øjnbryn. Folk skulle ikke tvivle på hans metoder, ikke hvis de ville ende i god jord ihvertfald: "Jeg siger det også bare, du kunne tjene flere penge Mallorie, og det er måske ikke så dumt... Penge er magt ved du nok" sagde han blot, det var jo nok derfor Judas havde så meget magt, for der var ingen tvivl om at mafiaen havde rigtigt rigtigt mange penge, og det var da også derfor de fleste blev betalt så godt. Dem der solgte stoffer fik ti procent af alt de måtte sælge, hvor at de prostituerede skulle tjene 2500 galloner til ham hver nat, også kunne de selv beholde hvad de fik udover det. Judas var en hård mand og han gik ikke på kompromi.
"Godt... Og hvis du ser hende, Harper.. McShane... Så dræb hende, og ser du ham..." sagde Judas og tøvede, Adrian var jo hans bror: "Så bring ham til mig" endte han kortfattet. Det var blevet en af hans livsmissioner, at slå dødsgardisterne ihjel fordi han før havde mistet folk som garden havde dræbt. Han hadede de satanner og han var ikke ligefrem en mand som lige pludseligt skiftede mening, han havde jo jagtet dem i snart mange år. Problemet var bare at Adrian var hans bror, og det gjorde ondt på ham at han var endt med en dødsgaridster...
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 11, 2015 10:58:32 GMT
Mallorie kiggede blot roligt på ham, som han talte. Hun var godt klar over hvad lønnen var, men med den mængde hun tjente og de penge hun i forvejen havde, var hendes økonomi bestemt ikke noget problem. "Det er jeg klar over" sagde hun med et smil, "det er derfor du sidder som chef." Det var mere en kompliment end noget andet, eftersom han virkelig bogstavlig talt havde røven fuld af penge. Det havde hun nu også, men ikke i den mængde han rendte rundt med i lommerne. Hun var sikker på at hans bankboks var ved at være godt fyldt ud.
"Selvfølgelig" nikkede hun blot til hans "befaling" og strakte sig derefter igen kort, så man kunne se lidt af den tatovering hun havde lige under sin navle. Den og så den hun havde på sit bryst, var de største tattooer hun havde og hun elskede dem virkelig højt. "Var der mere vi skulle igennem?" spurgte hun derefter. Ikke fordi hun havde travlt med at komme afsted, men han havde jo sagt, at han ikke havde meget tid.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 11, 2015 17:19:21 GMT
"Jo tak... sagde han næsten provokerende og smilede så i mod hende. Judas havde været mafia chef i ret så mange år efterhånden og han kendte alle ud og ind, og Gud trøste dem der prøvede at droppe mafiaen på et forkert tidspunkt eller af en forkert årsag. Man kunne da godt slippe væk, men det kostede penge og desuden var det heller ikke alle grunde som Judas godtog. Han var generel nok bare lidt af en idiot på mange punkter og det vidste han jo faktisk godt, men han kunne lide det. Fordi være andet end hvad han var lige nu, når det nu fungerede så ganske fint?
"Nej... Gå du bare" sagde han og nikkede i mod døren, han havde stadig et par medlemmer han skulle indkræve penge fra. Der røg gerne knap hundrede tusinde ind om dagen, det var sådan han bedst kunne lide. Judas lænede sig tilbage i sin stol og afventede at Mallorie gik, han havde jo trods alt andre ting at tage sig til.
//Out
|
|
|