Post by Dumle on Apr 13, 2017 12:18:04 GMT
Hey peeps! Jeg søger plots til mine karakterer. I denne tråd, beskriver jeg nogle af dem jeg helst vil have gang i lige nu.
Nikki
26 år (2027)
Single
Ejer af Adams' Daycare
Personlighed: Nikki er en sød pige, der altid gerne vil hjælpe sine venner og bekendte hvis de har brug for det. Når det kommer til kærligheden, har hun aldrig haft held med sig. Hun har haft én kæreste, og siden hen, har hun forelsket sig i de forkerte og de uopnåelige.
Søger: Tidligere flirts, venner og veninder, en ven som måske har følelser for hende, men som ikke kan få hende. Andet sjovt.
Chrissandra
34 år (2019)
Single
Professor i Forvandling og Overhoved for Ravenclaw
Personlighed: Chrissandra er en rigtig mor type, uden at have børn. Hun vil gøre alt for sin familie og sine venner, selvom det måske går ud over hende selv. Hun er ambitiøs og kæmper for det hun vil have men hun ved også hvornår det er en god idé, at give op.
Søger: Venner og veninder, tidligere flirts, evt, en kort flirt til nu, One night stands, relationer mellem kollegaer. Andet sjovt.
Olivia Rae
20 år (2033)
Single
Professor i Flyvning på Hogwarts
Personlighed: Olivia er en super sød og hjælpsom pige. Hun har dog lidt svært ved at stole på folk. Især mænd. De kommer ikke så nemt ind på livet af hende. Hun har altid haft en passion for Eliksir, so hun har fået efter sin mor, som døde, lige inden hun startede på Hogwarts.
Søger: Tidligere flirts, Venner og veninder, relationer mellem kollegaer. Andet sjovt
Scarlett
26 år (2027)
Single
Bartender på De Tre Koste
Personlighed: Scarlett er ikke nem at være sammen med. Hun er fuser og har siden hun var 11 år, følt sig svigtet af sin tvillingesøster (Nikki), fordi hun tog til Hogwarts uden hende. Hun har været bitter på hele det magiske samfund, men heller aldrig følt sig hjemme i mugglernes verden. Hun er begyndt at acceptere det og prøver nu at få det bedste ud af det. Hun føler tit, at hun ikke er noget værd, da folk også har det med at sige det til hende, men hun har fået det bedre.
Søger: Hendes første gang, tidligere korte flirts, en bedste ven, en bedste veninde + andre venner og veninder, nogen der ikke kan lide hende, fordi hun er fuser. Andet sjovt
Hvis I vil vide mere om disse karakterer eller vide mere om de mange andre jeg har, så bare send mig en ugle