Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2017 20:13:09 GMT
@veritas Kl.23.30 En bar i London
Det var ferie og Zoey var glad for at komme ud og slappe lidt af. Selvom hun ikke var særligt gammel, så lignede hun en pige omkring de tyve. Desuden var Zoey ikke helt kedelig, udover at hun havde haft et forhold til en lidt ældre fyr i en periode, så havde hun jo også forsøgt at score sin professer på skolen, det var dog ikke gået særligt godt for hende. Denne aften havde Zoey drukket sig fuld og slappede nu bare af i godt selskab, eller det havde været godt selskab. Hun havde taget en af de andre piger fra børnehjemmet med, det vr sådan hun bedst kunne nyde aftenen, drengen var alligevel alt for unge til hende
Zoey sad ved et bord, med fødderne oppe på solen overfor. Hun havde en lædervest på, en sort nederdel og et par sorte høje lædersko. HUn var ret kold og hendes attitude fortalte da også at hun var ganske ligeglad med hvad der skete omkring hende. Måske var det en skade fordi at hun var så ung som hun var, og aldrig havde kendt sine forældre. Eller måske hun bare virkeligt var en møgunge. Egentligt var hun nok ligeglad med hvad andre mente, hun havde det skam ganske udemærket og hun nød livet, præcist som det var. Folk kunne rende hende, hvis de var uenige.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 16, 2017 17:37:13 GMT
London, en fantastisk by som havde meget at tilbyde. Den havde uendelig muligheder og ikke mindst, så var det stedet man kunne finde spændende mennesker. José var ikke nogen normal person, han var en mand som udnyttede sin position blandt folk. Han var fra en lang række adels mand og troldmænd, som i generationer havde gjort meget ud af at blive magtfulde. José havde dog det lille problem, at han var glad for at udnytte hans magt og økonomiske magt, der ville aldrig ske ham noget, han kendte de rigtige mennesker. Han gjorde de rigtige ting, derfor ville folk aldrig straffe ham.
I aften var det dog langt mere afslappet end de plejede, han sad på en bar og fik en whisky imens han lod blikket hvile rundt blandt folk der var herinde. Hans jakkesæt sad perfekt, på en ellers muskuløs krop. Hans kølige øjne hvilede ud blandt folk, og han virkede ikke påvirket at en gruppe lige var blevet smidt ud for, at have startet en slåskamp lige ved siden af ham. Hans blik gled hen mod en skikkelse som sad for sig selv. Sort nederdel, sorte høje lædersko.. Hun var alene, og hun så ikke ud til at have nogle folk i nærheden af hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 16, 2017 19:15:08 GMT
Zoey vidste godt at hun ikke altid burde opfører sig som hun gjorde, men hun havde nok bare ikke lige mod på at rende rundt og være en sød lille pige hele dagen lang, hun kunne godt li' at slå sig løs, være lidt afslappet og bare give den gas i byen. Det havde hun gjort siden hun var bare 14 år og hun havde bestemt ikke tænkt sig at stoppe nu. Zoey havde ikke planer om at score nogen, det havde hun aldrig. Men altså hun var da ikke udelukkende overfor noget som helst, desuden var hun jo begyndt at flirte lidt med en fyr fra skolen på hendes egen alder, måske hun burde holde sig til det.
Hun lod sit blik glide rundt i baren og lod ganske kort sit blik fange en ung mands - altså han var da ældre end hende, men ikke så gammel at Zoey syntes han så creepy ud. Hun havde heldigvis en fordel i at ligne en pige i starten af 20'erne når hun havde det rigtige tøj på. Typisk så var hun ikke ude på at fortælle folk hvor ung hun var, det var jo ikke vigtigt og da slet ikke når det ikke var fordi hun var ude på at gifte sig med nogen. Hun var nok bare ude på at være ung og leve livet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 16, 2017 19:26:26 GMT
José sendte hende et flirtende blik, og tog sin whisky og greb en flaske fra baren, og smed nogle mønter på bordet. Hvorefter han gik ned mod kvinden som sad nede ved bordet. "Må jeg sidde ned?" spurgte han og stilte tingene, inde han satte sig over for hende og smilte til hende. Han tog egentlig ikke et nej for et nej, men derimod var det bare en vente position, indtil man fik ændret nej'et til et ja.
"Mit navn er José, og jeg kunne ikke undgå at se dem." sagde han med et smil, han tog en tår af whiskeyen og klørede sig i skægstubbene. "En fornøjelse at møde dem frøken?" spurgte han nysgerrigt, og med et flirtende smil. Han havde ikke tænkt over hvor gammel hun var, hun var på en bar og derfor formodede han, at hun var omtrent 18-20 års alderen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 16, 2017 19:38:12 GMT
Zoey lod blikket glide over mandens ansigt som han bevægede sig over i mod hende, han var da ikke helt kedelig at se på og Zoey kunne da sagtens se sig selv snakke lidt nærmere med ham i løbet af aftenen: "Du sætter dig bare" sagde hun i en rolig stemme. Zoey var ret kæk og kunne til tider næsten virke arrogant, hvilket nok var derfor drengene på hendes egen alder ikke rigtigt interesserede hende. Som han talte til hende, kunne hun mærke at hun blev lidt forvirret, han talte næsten som professerne talte på Hogwarts, hvilket var meget fint i forhold til det sprogbrug uhn brugte til dagligt.
"Jamen goddag José... Mit navn er Zoey" sagde hun i en rolig stemme tog en tår af sin drink, som hun rettede sig lidt op og tog benene ned fra stolen overfor hende: "Jamen i lige måde da..." sagde hun, stadig lidt undrende over hans meget fine tone, var han bare meget ældre end han så ud, eller var han bare alt for høflig. "Jeg går ud fra du også er ude og slappe af?" spurgte hun, det var ihvertfald sådan her hun slappede af, et sted hvor tankerne bare kunne få ro og tingene kunne gå sin gang uden for mange bekymringer.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 16, 2017 19:52:38 GMT
Om han snakkede på den ene eller anden måde, lagde José intet i. Derimod så nød han at være velopdragen, da han trods alt var arving til et stort område i England. Hans øjne betragtede Zoey og smilte til hende. "Goddag Zoey." svarede han og fyldte sit glas op med whiskeyen og viftede med den, som en hentydning til at hun kunne tage et glas hvis hun ville. Han smiilte til hende og grinte let, da hun spurgte om han var ude for at slappe af. "Ja, kan vi godt kalde det." en lille pause blev hodlt inde han forsatte "Vil du høre hvad jeg præcis laver her, eller vil du lade det være til uvished?" spurgte han med et flirtende blik. Han foldede sine hænder foran sig, og rodede lidt ved glasset og lod øjne fange hendes . "Hvad med dig?" spurgte han med et smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 16, 2017 20:08:11 GMT
Hun smilede roligt til ham og tog en tår mere af sin drink: "Jeg tænker det er en beslutning du må tage... Jeg er her ihvertfald bare for at nyde aftenen" sagde hun i en rolig stemme og smilede til ham igen. Selvom Zoey var med på det værste, så var hun ikke idiot og hun hoppede ikke bare med folk hjem fordi de vinkede med en finger. Zoey var trods alt ikke så gammel og hun var ikke ude på at blive slået ihjel eller noget i den stil. Hun var tværdimod ude på at have en god aften og bare slappe af i godt selskab, også kunne man jo altid se hvad der skete derfra.
"Tjoh det er en god måde lige at få pulsen ned på" påpegede hun og kiggede i mod ham igen, som hun lod en hånd rede en tot af hendes hår om bag hendes øre som hun rettede blikket i mod ham igen. Zoey passede på sig selv, ligesom hun også passede på sin lillebror. Det var ikke altid nemt når man var opvokset på et børnehjem at holde hoved og hale i sit eget liv, men hun gjorde et forsøg og om ikke andet gjorde hun alt hvad hun kunne for at beskytte sin bror.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 16, 2017 20:15:30 GMT
Hans blik hvilede på hende, og han ville ikke gå nærmere end på hans aften. Han lod mystikken ligge lidt der endnu. José tog endnu en tår af sin whisky og mærkede hvordan det varmede igennem kroppen. Der var ingen tvivl om det smagte godt. "Jeg er her for at mødes med en person, men personen mødte ikke op." sagde han roligt, hvorefter han klørede sig på hånden. "Sådan er forretning. Hvad laver de?" spurgte han nysgerrigt.
José nikkede til hendes forklaring med, at det var en god måde at få pulsen ned igen. Han grinte let, og nikkede. "Det har du evigt ret i. Jeg nyder personligt også at få pulsen ned."sagde han og smilte flirtende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 21, 2017 20:18:22 GMT
Zoey havde bare brug for at slappe lidt af, skolen var ve dat slå hende ihjel til tider - nok mest fordi hun var virkeligt dårlig til at få lavet sine lektier og det gjorde jo hurtigt at man kom bagefter, og når hun først fik travlt med den slags, så havd ehun bare lyst til at stikke af fra det hele. Zoey havde da heller ikke nogen fremtidsdrømme, faktisk drømte hun mest om bare at være i fred og drikke hele dagen, ikke at hun ville blive alkoholikker, men hun havde brug for at feste noget mere.- det mente hun da ihvertfald selv.
"Åh... Hvad laver du?" spurgte hun nysgerrigt, han lignede noget... Vigtigt. Auror eller noget var hendes første bud: "Til dagligt? Jeg... Laver ikke noget lige nu" sagde hun og havd eikke lige brug for at fortælle ham at hun stadig gik på Hogwarts, det prøvede hun jo trods alt at glemme når hun var i byen. "Ja det er dejligt" sagde hun i et smil og tog en tår mere af sin øl, hun ønskede jo også bare at slappe af og leve det gode liv, og alt det andet pjat.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 12, 2017 18:00:43 GMT
Det var naturligvis ikke altid man ville have at pulsen gik ned, men engang imellem var det nu meget rart. På mange områder var det enormt befriende for hver dagens stress, at kunne trække stikket ud og gå i dvale tilstand. Arbejdet kunne trods alt godt trække tænder ud, selvom man var adelig, så var det nu også hårdt at have den stilling. Der var jo enorme forventninger til en ung arving.
José vendte blikket roligt mod Zoe og nikkede imens han tog en tår. Han rømmede sig og løftede hovedet på skrå, og lod sine mørke øjne hvile tungt på hende. ”Jeg er ministeren for magis højre hånd.” sagde han med et smil, som det var tydeligt han smed hende en løgn. Han grinte let, og blinkede til hende. ”Hvis jeg siger hvad jeg er, så må du også fortælle en sandhed om dig?” spurgte han drillende, og rykkede flirtende ind over bordet. ”På den måde er vi begge ærlige?” spurgte han med et blink.
|
|
|