Deleted
•
Post by Deleted on Jul 9, 2015 15:44:47 GMT
@isadora
Det var halv sen eftermiddag, og Lucas var på vej hjem til Isadora. Han havde undgået hende en smule på det sidste. Han var begyndt at se mere og mere til Isabella, og selvom han ikke helt vidste om det var på grund af hendes Williegen, eller ej, så var han begyndte at blive okay glad for hende. Han havde mødt hendes to små babyer, selvom børn aldrig rigtigt havde sagt ham noget, så var de da meget søde. Selvom han nu syntes de var langt mere i vejen end de var noget som helst andet. Han ville gerne have lov til, at rage, pille, kysse på hende, og have samleje med hende når han ville, og ikke få en afvisning fordi babyerne var der, selvom han nok var ret god til, at overtale hende, dog ikke til samlejedelen, før de små sov.
Lucas og Isabella havde været kærester i en god månedstid efterhånden, og han havde lovet hende at snakke med Isadora om det. Han vidste de to søskende var begyndt at få et ret tæt søskende forhold, og han håbede inderligt ikke, at det ville ødelægge noget mellem nogen af dem. Han bankede roligt på døren, tog en dyb indånding og åbnede så døren, "Hey, er du hjemme smukke?" kaldte han, et sted håbede han måske lidt at Allison også ville være der, så ville der være mindre råben og skrigen. Han var virkelig begyndt at holde af Allison, hun var en dejlig pige, ingen tvivl om det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 9, 2015 19:19:31 GMT
Efter at have været sammen med Allison et par timer, og fikset et par elever på skolen så var hun taget hjem for at slappe af. Det var et par uger siden hende og Lucas havde hygget sig sidst og for at være ærlig så savnede hun det lidt. Han var en ret stor del af hendes liv og selvom hun da også hyggede sig med andre mænd engang imellem, så var der bare noget specielt over Lucas. Han var som en bedste ven, det var nok sådan at hun bedst kunne beskrive det og at han rent faktisk gerne ville være der lidt for Allison varmede egentligt bare hendes hjerte. Hun var en sød pige og hun fortjente en far som virkeligt gik op i hende, og det virkede Lucas da til at gøre, goså selvom han var usikker på det.
Som døren gik op, lagde Isadora roligt bogen på bordet. Hun sad inde i stuen og slappede af efter en lang dag og kiggede i mod gangen som hun genkendte stemmen: "Herinde" annoncerede hun i et smil og kiggede i mod ham. "Lang tid siden, du har været savnet" sagde hun i en flabet og sensuel tone som hun blinkede til ham, det var altid godt at være selskab med Lucas. Ham og Joey var uden tvivl de lækreste mænd der var i denne verden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 10, 2015 11:49:18 GMT
Lucas lukkede døren efter sig, og gik ind i stue, hvor han hurtigt fik øje på Isadora. Han vidste ikke helt hvordan han skulle begynde den her samtale. Normalvis når han fik kæreste på, så knaldede han jo med Isadora alligevel, og var egentlig fuldstændig ligeglad med at såre den anden kvinde. Men det her var altså hendes lillesøster. "Ja, jeg har også savnet mig.. eller jeg mener dig" svarede han flabet og blinkede tilbage til hende. Han satte sig på sofabordet overfor hende.
Han så lidt ned i gulvet, "Vi er nødt til at snakke Isa.." sagde han som hans stemme blev langt mere alvorlig. Det han var mest bange for, var nok om hun kunne finde på, at sige han ikke måtte se Allison mere. Han havde aftalt med Isabella, at inden tvillingernes barnedåb så skulle de tre børn have mødt hinanden. Han vidste også at Isabella havde tænkt sig at spørger Isadora om hun ville være gudmor.. Eller også så havde hun spurgt, det var han faktisk ikke helt sikker på. Han sukkede lidt, "Jeg har fået kæreste på.. Det er derfor jeg har holdt mig lidt.. på afstand" sagde han ærligt, og vendte så blikket i mod hende, i håb om, at han ville kunne aflæse hende, og dermed finde ud af om han allerede nu skulle begynde at løbe.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 10, 2015 14:07:08 GMT
Hans ord fik hende til at lyse op i et smil, han var så charmerende og sød at det halve kunne være nok og Isadora havde virkeligt svært ved at modstå hans charme: "Du er dum, ved du godt det?" spurgte hun i et smil og lænede sig tilbage i sofaen. Hun vidste ikke hvorfor han var kommet, om det rent faktisk var fordi at han var begyndt at savne hende en smule eller om han bare kom for at de kunne knalde også han kunne gå igen. De havde jo alle mulige former for forhold. Det var så skønt at se ham igen, og Isadora håbede da han blev for natten eller noget i den stil.
Isadora blev dog hurtigt mere stille som han talte videre: "Hvad? dig? En kæreste?" sagde hun tydeligt overrasket og kiggede i mod ham, som smilet falmede. Det stak i hjertet at han havde fået en kæreste, hun vidste ikke helt hvorfor, det ramte hende bare lige pludseligt, var hun jealoux? Tanken om at det ikke var hende han var sammen med, kunne hun ikke rigtigt forene sig med, også selvom de jo hele tiden havde sagt at de ikke skulle være kærester. Hun sagde ikke mere for nu, men afventede bare og prøvede ikke at ligne en der var alt for slået ud af den dårlige nyhed.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 10, 2015 20:07:19 GMT
Han grinte lidt, noget som mest af alt nok blev et ret nervøst grin. "Jeg er ikke dum, jeg er faktisk ret skøn, dejlig og helt vildt uimodståelig. Er det virkelig så lang tid siden, at du ikke gang kan huske det? Spurgte han næsten helt skuffet, selvom han kendte hende godt nok til at vide, at de begge to lavede sjov. Det var det dejlige ved Isadora, de kunne joke med hinanden, have helt vild og fantastisk samleje, snakke seriøst omkring Allison. Hun var efterhånden også blevet en god del af hans liv, han var nok begyndt at udvikle et blødt punkt for sin lille pige.
Han nikkede lidt. Han kunne bestemt ikke lide hendes ansigts udtryk. "Jah, det har jeg.. Du kender hende... Du ved, din søster.. Ehm Isabella altså.." Sagde han og så afventende på hende. Han regnede lidt med, at hun godt kunne lægge to og to sammen. Det var underligt for ham, at sidde sådan her over for hende. Han havde jo haft mange kærester på, men stadig hygget sig med Isadora på sidelinjen, men det ville han ikke rigtigt når der var hendes søster. Det var bare underligt det hele.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 10, 2015 20:17:32 GMT
Isadora kunne ikke engang tage sig sammen og smile af hans halvdumme og dog sjove bemærkning, for lige nu prøvede hun bare at føle alle de underlige fornemmelser der var i hendes krop lige nu og hun fik en pludselig trang til at slå pigen ihjel som han var sammen med, hvordan kunne han bare pludseligt finde en kæreste? Hun sad helt stille som han begyndte at tale om at hun kendte vedkommende og hun tænkte pludseligt alle de værste tanker i verden, men som han sagde at det var Isabella, kunne Isadora pludseligt mærke hvordan hendes hjerte gik i stå.
"WHAT? Du lyver..." sagde hun og tog hånden op foran sin mund, fordi hun blev så overrasket. "Hvad fanden snakker du om? Det er da forhåbenligt løgn!" sagde hun og rejste sig hurtigt op fra sofaen som hun mærkede hvordan skuffelse og vreden begyndte at sprede sig i hendes indre: "Hun er et barn! HVad fanden bilder du dig ind! Jeg sværger jeg skære pikken af dig hvis du røre hende" snærrede hun og mærkede hvordan lystent il at ksate noget efter ham pludseligt var virkelig stor. Hun følt sig helt fortabt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 11, 2015 21:20:45 GMT
Lucas rystede lidt på hovedet, da hun begyndte på at det måtte være løgn. Han kørte begge hænder igennem sit korte mørke hår. Det var ikke lige frem sjovt, for ham at skulle have den her samtale, men han ville hellere at hun hørte det fra ham, end nogen som helst andre.
Som hun rejste sig, sprag han op fra sofabordet han ellers havde siddet på, og tog et par skridt bagud med hænder oppe, "Isa, stop nu," sagde han, men holdt stadig hænderne oppe. "Hør, jeg er ikke ude på, at gøre hende ondt, og hun er ikke et barn, Isa, hun er 19 år og mor til to, hvis du skulle have glemt det" sagde han. Han var ikke bange for Isadora, men han vidste godt, at hun ikke var en kvinde som var sjov at blive uvenner med. "Jeg ved godt hvad du tænker, du tænker, at jeg vil damne hende op.. damne hele forholdet op.. Som jeg plejer.. Men det her er anderledes" sagde han, han var virkelig glad for Isabella. Om det var fordi hun var willie, eller om der rent faktisk var ægte følelser med, vidste han til gengæld ikke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 12, 2015 11:07:28 GMT
"Du er så klam Lucas! Forhelved hold dog pikken for dig selv!" snærrede hun og kunne mærke alverdens forkerte følelser komme op i hende. Hun følte sig skuffet, hun følte sig vred og såret, som om at hun ikke var god nok blandet med at han lå og hyggede sig med hende alt alt for unge søster. Hvad skete der også i hovedet på Isabella? Først Tyler også Lucas? Det var jo ikke ligefrem nemt at holde styr på. "Jeg er pisse ligeglad om hun så havde et helt børnehjem! Hun er ikke engang gammel nok til at drikke på en bar" snærrede hun, mange steder krævede jo at man var 21 år, og Isadora gøs ved tanken om at han rørte hendes søster.
"Skrid! Forsvind ud af mit hjem!" råbte hun og gik hen i mod ham og skubbede hårdt sine hænder i mod hans brystkasse, hun var så rasende lige nu at hun slet ikke kunne være i sig selv: "Og du skal ALDRIG nogensinde kontakte mig eller Allison igen. Aldrig! Jeg slår dig ihjel, Lucas!" råbte hun og gik fortsat i mod ham, hun havde lyst til at kyle noget i hovedet på ham lige nu, men hun vidste godt at det nok var mest fornuftigt at give ham en chance for at gå.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 13, 2015 10:53:33 GMT
Lucas sukkede tungt, "Du har ellers ikke noget i mod det, når det er dig selv" snerrede han tilbage. Hun skulle ikke stå og svine ham til, uanset hvor sur hun end måtte føle sig. Lucas havde skam været i seng med Isabella, flere gange, men han havde nok også presset på, ikke at han havde direkte tvunget hende, men han havde da været ret indsietrende. Han himlede med øjnene, "Slap nu af! Det er jo ikke fordi hun er mindreårige.." svarede han, hvorfor Isadora begyndte at skabe sig sådan, havde han ingen idé om, men irriterende var det. Han havde sgu da været helt cool den gang, hun var blevet kærester med Joey.
"Slap af Isadora" hævede han sin stemme, da hun skubbede til ham, og han mistede balancen for et øjeblik, men fandt den igen inden han fandt på røven. "Det er fint nok, hvis du aldrig vil se mig igen, men du kan ikke tage Allison fra mig!" han mærkede hvordan alt i ham begyndte at kogte. Ingen skulle tage Allison fra ham. Hun var hans lille pige. "Seriøst Isadora, ta dig sammen" sagde han irriteret og rystede på hovedet af hende. Det var simpelthen for dumt det her.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 13, 2015 12:10:10 GMT
"Det er fandeme da også noget andet end når du stikker den ind i min lillesøster... Du er fandeme klam Lucas! Vil du så også kneppe min mor eller hvad?" spurgte hun i en rasende stemme. I hendes hoved var Isabella klart mindreårig, det kunne da godt være at hun havde to børn, men det mente Isadora jo også var alt for tidligt, hun havde jo selv stået med Allison da hun var i den alder og det havde virkeligt været hårdt: "Held og lykke med at fortælle Allison at far knalder mors søster..." snærrede hun, velvidende om at hun ikke ønskede at han skulle have kontakt til hende mere.
"Jeg tager hende ikke fra dig Lucas!! Du har aldrig haft hende..." sagde hun og mærkede en trang til bare at græde som hun ikke anede hvor kom fra. "UD! Skrid Lucas... UD af mit liv og ud af mit hus... Farvel!" sagde hun og pegede i mod døren som hun skubbede til ham igen, hun var så hidsig at hun slet ikke følte hun kunne være i sig selv, hun ville bare have ham væk så hun kunne tænke og græde i fred uden at der skulle være nogen der bestemte over hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 13, 2015 22:40:31 GMT
Lucas måtte virkelig bide sig i tungen for ikke at komme med en eller anden flabet kommentar, så som, at der havde han da allerede været, men han vidste dog godt, at det ikke var nu, at han skulle begynde at joke. "Nej, det okay, jeg holder mig til din søster" svarede han i stedet for, overhovedet ikke meget bedre, end hans første tanke. "Jeg skal nok få hende til at forstå, det skal du slet ikke bekymre dig om" sagde han irriteret.
"Hun er også min datter, du holdt hende hemmelig for mig i over ti år! Hvis du så meget som overvejer, at forbyde mig, at se hende, så lover jeg dig, at jeg aldrig tilgiver dig, Isadora" sagde han vredt, Allison var et blødt punkt for ham, han var blevet virkelig glad for den lille pige, også selvom det stadig var underligt for ham, at blive kaldt far. Han rystede på hovedet af hende, da hun valgte at skubbe til ham igen, "Meget modent Isadora" sagde han og vendte sig om mod døren, og gik mod den, og forsvandt ud af den
//OUT
|
|
|