Deleted
•
Post by Deleted on Feb 28, 2017 20:34:15 GMT
Manden med de tusind figurer har fravær i weekenden da jeg skal til London med kæresten ! Hvis I vil se nogle af mine figurer så ligger de i hvem er hvem
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 12, 2017 14:32:39 GMT
Da jeg har nedsat lyst til at tråde PT har jeg valgt at tage noget fravær. Det kommer i hvert fald til at være i denne uge og fuldt fravær d. 15-18. Da jeg har så mange figurer som jeg har så orker jeg slet ikke skrive dem alle ned og mange af dem står i "hvem-er-hvem"
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 28, 2017 0:34:09 GMT
Inden jeg glemmer det helt: 28-29 er jeg til Genki hvilket betyder jeg vil være mindre på i de 24 timer der. Muligvis også søndag og derfor skriver jeg det på nu 25-27 har jeg en "hot date" med Kaya, Ashton og Darcel om fredagen i Tivoli og skal hjem til mine forældre dagen efter for en halv weekend så der er jeg busy ass hell
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 19, 2018 21:39:57 GMT
Kæresten og jeg smutter til 5sos koncert i Stockholm (Eller Faded exit koncert om I vil x’D) Er derfor fraværende indtil torsdag eftermiddag. Dette gælder også for @archie og @atla
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 21, 2018 11:34:45 GMT
To ting. 1) vi går snart ind i j-popcon weekenden (d. 27-29. April) hvilket vil sige jeg som områdeleder/arrangør er til j-popcon. Jeg har derfor fuldt fravær alle tre dage og formentlig også om torsdagen. 2) Det er gået hen og blevet den skrækkelige årstid der kaldes sommerlig forår efterfulgt af den mere skrækkelige årstid kaldet sommer. Da vi har panorama vinduer vil det sige vi har drivhuseffekt. Det vil også sige der er dobbelt så varmt indenfor som udenfor. Det betyder at ved dage over 20 grader er jeg ikke at finde online da jeg har travlt med at dø over det skal være så ulideligt. Folk skal desuden være velkommen til at elske sommer, men jeg er ikke en af dem Det betyder også jeg ofte kun vil være på fra mobilen eller om aften da det er køligere. Eller hvis jeg ikke er hjemme ._.’’ Samme fravær gælder også for @atla Mvh Gabriel
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 6, 2018 10:03:15 GMT
Kristi himmelfarts ferien (10-14. maj) vil jeg tage op til svigermekanikken og dermed nok ikke være på. Dette fravær gælder også @archie og @atla Plus fra nu til d. 10. maj da jeg har behov for en pause fra siden. Kommer kun på for mine to jobs i fra nu til d. 10
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 16, 2018 6:55:44 GMT
Da jeg har eksamensperiode indtil 8/6 ved jeg ikke hvor meget jeg kommer på, men jeg gør et godt forsøg. Jeg kommer dog på @archie og @atla for at passe mine jobs :3
|
|