Deleted
•
Post by Deleted on Jul 8, 2015 21:44:51 GMT
@dacoda
Klokken nærmede sig elleve om formiddagen og Judas afventede at en af hans mange folk ville bringe Dacoda, ikke at han tvivlede på at hun ikke selv kunne finde på, men han ville gerne sikre sig at hun ankom til tiden. Selvom de to tidligere havde dated og selvom han var ganske glad for hende, så var Judas ikke en specielt kærlig mand og der lå ikke ret mange følelser bag de ting han gjorde, mange ting gjorde han på grund af fornuft og fordi at han havde en idé om at det ville skaffe ham noget han ville have. Lige som nu hvor han havde fanget Nicole, nu glædede han sig bare til at det han ville have så også kom til ham, det var alt han havde brug for.
Judas sad på sit kontor, det var i en høj og lettere snusket gammel bygning som han havde overtaget for snart fem år siden og ingen havde turde at stille spørgmsål da han flyttede ind. Han var en magtfuld mand, på linje med varulveklanen og de få dødsgardister der var tilbage, som Judas dog gerne ville have udryddet. Lige nu afventede han dog lille Dacoda, han havde nyt omkring Harper og han ville sikre sig at hun ikke sad inde med oplysninger som hun holde fra ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 9, 2015 10:08:15 GMT
Dacoda havde ligget hjemme i sin lille lejelighed og sovet tømmermændene fra natten før ud, da det havde banket hårdt på hendes dør, og mere eller mindre revet hende ud af sengen. Hendes hår sad som tydeligt morgenhår, en eller anden random fyr lå sikkert stadig og sov i hendes seng selvom hun foretrak at smide dem ud når hun havde fået det hun havde brug for, men lige i gårnat, havde hun været alt for træt til noget som helst andet.
Hendes morgenhår stod vildt ud til alle sider, makeuppen var sort og gnidret lidt ud, fordi hun havde sovet med den på, hun var kun iført et par lårkorte shorts og en skovmandskjorte, kun med BH ingen under. Manden som Judas havde sendt ud efter hende, havde et godt fast greb om hendes ene arm som han mere eller mindre trak hende afsted. "Jaja, slap nu af mand, jeg kan sgu da godt gå selv" snerrede hun, og rev sin arm til sig. Hun var ikke som sådan bange for Judas, men der var ingen tvivl om, at hun havde respekt for ham. Hun viftede med hænderne mod manden, som tegn på, at nu kunne han godt gå, da de stod ude foran Judas kontor, hun bankede derefter på døren, men afventede ikke et 'kom ind'. "Savner du mig allerede Love?" spurgte hun med et flabet smil på læberne, og slog sig ned i stolen på modsatte side af Judas, mens hun gjorde et kort løft med begge øjenbryn.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 9, 2015 20:24:22 GMT
Judas var skam ganske glad for Dacoda, hun var en kvinde han altid vidste hvor han havde og heldigvis var hun også god til at arbejde og gøre tingene rigtigt: "Godt du kom... Jeg har ventet dig, som du nok kan gætte på den fine ankomst" sagde han flabet og blinkede til hende. Judas var en hård mand, der var ikke mange følelser i ham, nok fordi at ingen nogensinde var kommet derind. Sådan havde han været i mange år, det var dårlig for forretning at blive glad for nogen og det havde han ikke tænkt sig, han kunne da godt være sammen med piger og sådan, men det var ikke noget han lagde noget synderligt i og det var nok også derfor det gamle forhold med Dacoda aldrig var gået.
"Måske... Men sæt dig ned" sagde han i en rolig tone, og dog stadig ganske arrogant og dominerende, sådan var han jo bare af natur. "Din søster... Jeg har fået nye spor i sagen.. Er det noget du kender til? Rygterne siger hun gemmer sig blandt.. Mugglere" sagde han og kiggede afventende på hende. Han vidste ikke at Dacoda var dødsgaridst men han vidste jo godt at Harper var det, det var jo trods alt grunden til at han ville have fat i hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 11, 2015 22:04:28 GMT
Hun trak kort på skulderne, "virkelig? Hvad tror du afslørede dig? Gorillaen som mig ud af sengen på det her tid af døgnet, eller din ugle som vækkede mig i går?" Svarede hun med det stadig flabet smil på læberne. Der var noget over Judas og hans magt hun virkelig godt kunne lide, men de to som kærester? Nej det havde de fundet ud af ikke fungerede.
Som han bad hende sætte sig, satte hun sig over skrævs på ham, fint jeg sidder, snak" sagde hun, og begyndte at kysse hans hals med små kys. Uanset hvad, så var han jo et godt knald. Hun stoppede dog alle sine kys af hans hals da han hentes til Harper. "Jeg ved ikke hvor hun er, det har jeg sagt" sagde hun stædigt, "ha! Harper i mugglernes verden? Som om..." Svarede hun dog alligevel, det var nok det sidste sted hun kunne forestille sig Harper opholde sig. "Men vi kunne jo have det lidt sjovt før vi snakke, det kunne jo være det ville genopfriske min hukommelse lidt" sagde hun med en flirtende undertone. Shit, hvis han virkelig var på sporet af Harper, så måtte hun advare sin søster, men hvordan? Hun vidste jo virkelig ikke hvor den tøs var henne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 12, 2015 11:52:03 GMT
Judas kiggede på hende med et hårdt blik: "Test mig ikke..." sagde han i en dyb stemme der fortalte at hun ikke skulle være flabet. Judas var på mange punkter magtliderlig og det skjulte han sjældent. "Sæt dig.. Og hold op med at spille smart" sagde han hårdt, Judas mente at folk skulle holdes i kort snor, især tøser som Dacoda og Mallorie der altid prøvede at være kække og flabede. Judas var ikke interesseret i kæk eller flabet, han ville bare at folk opførte sig pænt og gjorde som der blev sagt, intet mere og intet mindre.
"Nej.... Ellers tak, jeg har ikke brug for nogen flirtende undertoner i dag" afviste han. Judas var en mand der var glad for kvinder og for samleje, men han gik mere op i sin forretning end noget andet og han lod sig kun meget sjældent lokke: "Jeg har sendt alle efter hende... Jeg har hørt at den idiot til min bror skulle være hendes beskytter, finder i hende... Så dræb hende og send ham til mig" sagde han hårdt. Judas vidste ikke om han kunne slå sin egen bror ihjel, men han kunne ihvertfald godt forklarer ham en ting eller to, og ellers kunne han jo altid få andre til at dræbe ham. Hvordan nogen ville hjælpe dødsgardister forstod han ikke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 13, 2015 18:41:51 GMT
Dacoda himlede let med øjnene, "Du er da også bare så kedelig.." mumlede hun, og rykkede sig fra ham igen, for i stedet at hoppe op på hans skrivebord og satte sig der med benene spredt nok til, at hun kunne placere sine hænder på bordet mellem dem. Hun sukkede tungt og opgivende, det var øjeblikke som disse, at hun huskede præcist hvorfor det ikke var gået i mellem de to. Dacoda elskede at slå sig løs og gøre hvad der passede hende, men det var Judas alt for kontrolfreak til. "Jeg lytter" svarede hun kort for hovedet.
Man kunne altid se på Dacoda når hun begyndte at kede sig, hun gav sig til at studere sine negle, hvilket hun også gjorde nu. "Fint, kan vi så ikke bare få det her overstået, så jeg kan komme hjem til mit knald fra i går, han er sgu alligevel også bedre i sengen end dig.." svarede hun, nok mest i håb om at trikke et eller andet konkurrencegen i Judas. "Well, hvis du allerede har sendt alle ud efter hende, hvad skal du så med mig?" spurgte hun, og hoppede ned fra bordet, og gjorde tegn til hun gerne ville gå igen, hun skulle afsted og finde Kaya, så hun kunne advare Harper, for hun vidste godt, at hvis hun selv tog ud for at finde Harper, så ville Judas sikkert have en eller anden til at følge efter hende, hvilket bare ville bringe Harper i endnu mere i fare.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 13, 2015 21:59:51 GMT
Judas kiggede bare på hende og sendte et lille skævt smil, uden helt at vide hvordan han skulle fortsætte samtalen. Judas var ikke en mand man skulle teste eller skubbe til. "Vi skal have fat i Harper... Det er vigtigt denne her gang, og Adrian med... Du skal sætte det højere end alt andet du foretager dig" sagde hun i et smil. Hun var virkeligt en sød pige og Judas havde da også haft det ganske sjov tmed hend dengang de havde været sammen, hun var bare for ung og useriøs, og han havde brug for en kvinde der kunne mande sig op til ham.
Judas kiggede i mod hende som den næste kommentar faldt. Han rejste sig lyn hurtigt op og gik hen og tog fat omkring hendes hals, og tvang hende op af væggen imens han havde et solidt greb omkring hendes hals: "Andet du ville sige?" spurgte han og kiggede på hende med et hårdt blik, han var ikke en mand man skulle forsøge at skubbe til grænsen. "Kom igang! OG stop med at stille spørgsmål" sagde han og pressede hårdere i mod hendes hals ingen han slap hende. Judas var ikke en mand man skulle prøve at skubbe til grænsen. Han var hård og brutal, og han var bestemt ikke bange for at slå ihjel.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 13, 2015 22:26:36 GMT
Hans skæve smil, havde hun uden tvivl savnet, hun ville nok have et blødt punkt for Judas altid, men hun havde ikke følelser for ham mere som hun havde haft dengang. Og hun ville aldrig indgå et forhold med ham igen. "Jeg ved ikke hvor hun er, men jeg skal nok gøre hvad jeg kan.." svarede hun og trak lidt på skulderne, hun havde skam også tænkt sig at gøre hvad hun kunne, men bestemt ikke til Judas fordel. Hun ville aldrig kunne gå mod sin egen søster på den måde.
Dacoda nåede ikke at reagere på nogen som helst tænkelig måde, før hun mærkede Judas hånd mod sin hals, og snart også væggen mod sin ryg, og et meget overrakset gips forlod hendes læber, og af ren refleks greb hun fat om hans håndled med begge sine hænder, og så på ham, med et næsten panisk blik. "Du har.. smukke øjne.." sagde hun stille mellem nogle små gips efter vejret. Som han slap hende igen, slap hun også ham, og tog sig med det samme til halsen, og hostede, mens hun hev efter vejret. Havde de stadig været kærester, havde hun nok fundet det frækt, men hun vidste jo også godt, at det var direkte dumt at prikke til en mand som Judas, så vigtigt var hun jo nok heller ikke for ham, at han ville tøve med at slå hende ihjel. Hun sagde ikke mere, men afventede ham blot, mens hun stadig gned sin hals en smule med den ene hånd.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2015 14:03:40 GMT
Judas var ikke en fyr man skulle teste, han blev hurtigt meget hidsig når folk ikke opførte sig pænt, og man kunne jo godt sige at Dacoda ikke altid havde det med at opfører sig pænt: "Du skal ikke prøve at redde den skat, du skal bare opfører dig pænt" sagde han og blinkede til hende, inden han tryggede hårdere fat omkring hendes hals og slap hende så. Han kiggede på hende og mærkede hvordan at han blev irriteret på hende over at hun kiggede sådan på ham, hun var bare en af de tøser der nogengange havde brug for at blive sat en smule på plads.
"Skrid Dacoda, gå ud og pas dit arbejde og kom tilbage til mig når du enten har listen fra Nicole eller når du har Harper... Jeg vil have hende død" sagde han blot. Judas havde lovet en dusør til den af hans medlemmer der kunne fange Harper, han var ligeglad med om hun var i live eller ej. Han var ude efter hende og det ville nok aldrig ændre sig, dødsgardister hørte ikke til på denne jord, slet ikke fordi at Judas jo var opdraget i en familie hvor hans far altid havde været efter dødsgardister og det var gået i arv til Judas. Han var opvokset til at dræbe dem go han kunne ikke forestille sig nogensinde at gøre noget andet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 16, 2015 8:29:59 GMT
Dacoda mærkede hvordan det begyndte at plette for hendes øjne, fordi hendes hjerne ingen ilt fik, og det gjorde det bestemt ikke bedre, da Judas strammede sit greb omkring hende hals, hvilket fik hende til at gips endnu en gang. Hendes svar bestod blot af et nik. Havde han ikke stået sådan med hendes liv i sine hænder, havde hun sikkert bare fyret noget nyt flabet af, men hun vidste godt, at selvom hun ikke selv var bleg for at slå ihjel, så var Judas det langt fra heller ikke. Desuden vidste hun også godt, at selvom hun var god til magi, så var Judas bedre, og han var ikke en mand hun havde lyst til, at møde i en duel.
Hendes hals blevet rød, efter Judas hånd omkring den. "Idiot.." gipsede hun lavt, og vendte så blikket mod ham, "Vi skal snart bruge et nyt læs" informerede hun, stadig hivende efter vejret. Hun smed en bunke muggler penge på bordet, og nogle galloner ved siden af, "Det for den her måned" sagde hun, og vendte sig mod døren, uden at svare på mere omkring Harper. Hun stoppede dog brat op da han nævnte Nicole, "Vil du nu også ha jeg skal snakke med den kost?" spurgte hun opgivende og skeptisk. Nicole-sagen havde Dacoda slet ikke været indblandet i, skulle hun virkelig til det nu?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 16, 2015 14:12:57 GMT
Judas var ikke ligefrem en mand der havde en specielt stor tålmodighed og han var ikke typen der kunne lide hvis folk ikke behandlede ham med respekt, og når Judas mente respekt så mente han jo naturligvis at de skulle behandle ham som den konge han nu engang mente han var. Som hun kaldte ham en idiot fyrrede han hurtigt en lussing over hendes ene kind: "Du skal ikke kalde mig en idiot, Dacoda... Du har fået mange chancer, og jeg kan tage alt fra dig ved at knipse" sagde han i en alvorlig stemme og knipsede så for at vise hvad han mente. "Nej jeg vil have du tjekker op på at alt er i orden" sade han alvorligt.
Judas gik tilbage og satte sig på sin stol og pegede så i mod døren som en hentydning til at han gerne ville have hun gik: "Jeg har ikke tid til at spilde min tid, vær sød at gå" sagde han alvorligt og afventede hende. Han var træt af dette her og han ønskede ikke at lave mere ballade end højest nødvendigt. Han var glad for at hun var en del af teamet, men nogengange så manglede hun virkeligt en smule opdragelse.
//Out
|
|
|