Deleted
•
Post by Deleted on Feb 12, 2017 17:42:58 GMT
@robin Februar 2054 Efter Valentinballet Outfit
Blake var ligesom alle de andre på Hogwarts kommet tilbage fra USA igen efter deres lille tur til Ilvermonry og triwizard tournement. Blake savnede for at være ærlig allerede USA da han trods alt kom derfra og det var også meget bedre før han var kommet ud af sit lille fine skab og alle nu vidste at han var homoseksuel. Han skulle ligge øre til en masse hver dag da det var gået op for folk hvorfor han altid holdte fysisk afstand fra fyrerne på skolen. Folk havde bare lagt noget andet i det end Blake faktisk følte at det var og derfor havde han ikke lyst til at være på skolen. Det var nok ikke lige det smarteste når han var vejleder, men det var bare til stormen havde lagt sig. Det eneste gode i alt det her var sådan set at Skyler ikke havde forladt hans side som han havde været bange for hun ville da hun trods alt havde været hans ven fordi hun havde en klemme på ham. Blake havde brugt ekstra tid på at rydde op efter sig selv da han havde haft eliksir i dagens sidste time da der trods alt ikke var flere der skulle have eliksir den dag. På den måde slap han også for at gå sammen med andre for det var ikke lige det han havde lyst til den dag. Han bevægede sig mest af alt langs væggene, men da han havde gjort det noget tid og det virkede mest af alt som om der ikke engang var nogle Slytherin elever i krypten åndede han en smule op og begav sig ind i sin egen verden hvor han følte alt var trygt mens han søgte efter vejen ud af krypten og op til Ravenclaw kollegiet. Han lagde trods alt mest af alt mærke til det negative i at være sprunget ud af skabet end at der faktisk var fyrer der var begyndt at se efter ham da han ikke brød sig om at være til sit eget køn.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 12, 2017 18:49:06 GMT
Robin var ganske glad for Hogwarts, og han var ganske glad for sit kollegie. I starten havde han prøvet at skjule at han havde en søster på Hufflepuff, men efter noget tid havde han valgt at leve med det faktum at folk kendte til hende. Han var ret beskyttende overfor Celina, han brød sig ikke om når Slytherin drengene mobbede hende, heller ikke selvom han godt selv kunne finde på et smide en kommentar eller to efter de typer. Robin kiggede i mod uret, måske han burde komme videre i teksten. Han gik rolgit forbi Ravenclaw kollegiet, der var fuldkommen stille på gangene og Robin vidste det måske var smartest bare at komme opo og få sovet lidt, han var ikke super til at sove om natten.
Som ha så en person komme gående, hævede Robin kort blikket, ikke sikker på at han havde set ham før - det var da en vejleder var det ikke. "Nå har i styr på det hele?" spurgte Robin i en lettere arrogant tone, han hadede vejleder, alle de skide regel ryttere der gjorde alt hvad de kunne for ikke at besvime i deres egen arroganve,åh han kunne brække sig over det nogengange, de var simpelthen så skide kedelige.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 12, 2017 19:48:50 GMT
Blake fik et ordenligt chok og bed sig hårdt i læben for ligesom at forsøge at få styr på sig selv. Han måtte da også bøje sig ned for at samle sine ting op da han havde tabt et par af sine papirer da fyren pludselig havde snakket til ham. ”Ja skulle vi andet?” spurgte han ganske stille og sendte ham et ganske let smil mens han fik sine papirer op igen. Blake var lige nu bare glad for at han ikke var genkendt som fyren der havde inviteret Luke Lynch på en dans for det var som om alle bare vidste det eftersom det havde været til valentinsfesten på Ilvermorny. Mere eller mindre alle vidste at han var homo nu og det var ikke lige rart. Faktisk var det som om tingene var holdt op med at være sjove. Han rettede sig op igen da han havde fået samlet sine papirer op og regnede med at han kunne få lov til at være i fred nu. Han var trods alt ikke på vagt lige nu og selvom det ikke betød han ikke skulle tage ansvar så betød det ofte at han kunne slappe lidt mere af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2017 20:57:21 GMT
Robin kiggede frem for sig, som han bevægede sig i mod SLytherin's opholdsstue i krypten. Han var stadig træt selvom han havde sovet, han var nok lidt en doven teenager på nogen punkter og var ikke altid helt med på den værste når de andre var det, ikke lige for tiden ihvertfald. "Man ved jo aldrig... Du ser da ikke ud til at have helt styr på det" sagde han og kiggede ned i mod det der lå på gulvet, dte var da ikke super tjekket. Måske Robin bare var lidt provokerende, men han var ikke super glade for vejledere generelt.
Robin blev dog stående et øjeblik: "Ravenclaw, ikke?" sagde han i en rolig stemme, det var kun lige præcist bedre end Hufflepuff, men på niveau med Gryffindor. Robin var nok en ret stor kollegie racist, han mente bestemt at Slytherin var både det reneste og det bedste, men det ville han nok have ment ligegyldigt hvilket kollegie han måtte vær elandet på. Desuden var han jo fuldblod, og det havde han en ganske god potien stolthed i.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2017 9:02:53 GMT
”Hvad der sker lige nu er ikke ensbetydende med at jeg slet ikke har styr på noget” sagde han stille og rystede ganske let på hovedet af ham. Han var ikke typen der tog den slags så tungt. Det var langt bedre end når folk drillede ham med at han var homoseksuel og han var en wierdo for selvom han lidt uheldigt var kommet ud af skabet så holdte han stadig fysisk afstand til folk af sit eget køn. Så det her var virkelig til at overleve hvis man spurgte Blake. Han nikkede ganske let til om han ikke var fra Ravenclaw. ”Jeg går ud fra du er Slytherin siden du er på vej modsatte vej af mig” sagde han med et venligt smil da han ikke var typen der sådan lige lod sig slå ud af noget som helst. Blake selv var også fuldblod og faktisk den eneste i hans familie der IKKE var på Slytherin. Det var ikke sådan når ens intellekt vejede mere end så meget andet i hans hoved. "Du er måske en af den slags Slytherin der er så stolt at vi andre ikke er noget værd?" spurgte han ganske roligt siden at Robin gik sådan op i det med hvilket kollegium han gik på og hvis han fik et flabet svar så var han selv skyld i det. Intet han ville trække point fra.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2017 20:32:21 GMT
Robin kiggede på ham i et roligt blik, Blake var ikke en af de grimmeste drenge fra Ravenclaw, men altså.. Robin havde mest med tøser at gøre lige nu: "Nu er du ikke ved at tude eller noget vel?" spurgte han i en hård stemme. Måske var dte fordi Robin ikke havde kontakt til sin far at han var så sur af natur, og lukket. Både Celina og hans mor Emily var jo glade og kærlige mennesker, der begge var ganske blide.Måske var det også bare fordi at Robin var den eneste mand hjemme i huset, så tog han måske den rolle lidt for alvorligt.
"Ja..." sagde han, okay Blake kendte ham ikke, ikke at Robin kendte Blake som sådan, men han vidste godt at han var vejleder: "Det har ikke noget at gøre med at jeg er en Slytherin, det har bare noget at gøre med at jeg er en idiot af natur" sagde han i et grin. Robin var ikke en person der tog itngene så tungt og han havde ikke noget i mod at tale grimt om sig selv. Måske var det fordi han var så arrogant som han var, men han tog ikke tingene så tungt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2017 21:19:38 GMT
"Så fordi jeg er homo så er jeg mere følsom?" spurgte han med hævet øjenbryn. Alle vidste alligevel han var til sit eget køn så hvorfor skulle han skjule det mere? Det virkede dumt at prøve på at bortforklare noget som alle fra de 4 magiske skoler vidste virkede også bare helt igennem dumt hvis man spurgte ham. Det havde Luke jo ligesom sørget for. Blake gik op i rygter så det var ikke fordi han gik op i hvem folk var. Det var derfor han havde Skyler. Hun vidste den slags. Gjorde han bestemt ikke. "Du ved godt min bedste veninde er skolens dronning Skyler Brown ikke sandt?" spurgte han med et let smil over sine læber blot for at føle sig bare en smule værd. Blake tog ofte ting personligt, men ikke når det kom til det her. "Og hvorfor bruge så meget energi på at være en idiot når man så selv indrømmer det?" spurgte han stille med et let smil og bed sig en anelse i læben da det bare virkede ganske underligt
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2017 20:14:43 GMT
Robin kiggede i mod den unge fyr, han havde kun været sammen med piger og kysset med en enkelt dreng. Robin vidste ikke som sådan om han var til drenge, og han brugte egentligt heller ikke så meget tid på at tænke på den slags, han ville hellere bare nyde livet som det var. "Er homoer ikke mere følsomme?" sagde Robin og spillede nok lidt med musklerne, det var jo altid nemmere lige at presse andre folk lidt ned, frem for at hæve sig selv, det var meget nemmere og man var jo ikke en slytherin for ingenting.
"Og hvad har din bedste veninde med mig at gøre?" spurgte han arrogant og kiggede igen på Blake, han var da ligeglad. Nå ja Skyler var lækker ligesom så mange andre kvinder, og Robin var da ikke bleg for at kigge lidt i den retning trods alt. "Skal vi stå her og snakke hele dagen tænker du?" sagde Robin i en rolig stemme, han va rnok lidt et røvhul, men altså sådan var det jo engang imellem. På den anden side var han også ganske social go det var svært nogengange at balancerer de to ting.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 19, 2017 17:38:37 GMT
Robin kiggede i mod den unge fyr, han havde kun været sammen med piger og kysset Han rystede på hovedet og sukkede ganske lavt. ”Ha ha hvor er du sjov” sagde han ironisk og mente det var bedre at vælge den vej end at vælge at give ham minus point selvom han faktisk burde det. Han havde nu tænkt sig at gøre det hvis han skulle blive ved med at være så flabet at høre på. Blake havde jo ikke gjort noget andet galt end at være på det forkerte sted, på det forkerte tidspunkt og man skulle tale pænt. Det var slet ikke så svært som mange mente at det var. Blake havde så ingen muskler at spille med, men han var ganske klog. ”At så er det ikke kun dig som er nogen. Du burde virkelig lære at snakke pænt til andre” sagde han med et varmt smil da han ikke mente noget ondt med det, men han burde snakke pænt. Det var bare et faktum. Han snakkede trods alt ikke særlig pænt til ham. Han rystede ganske let på hovedet. ”Nej ikke hvis du ikke vil. Timerne er trods alt slut og du har intet galt gjort” sagde han roligt og bed sig ganske let i læben. En del af ham ville ikke have noget imod hvis Robin ville bruge mere tid med ham, men han forstod også godt hvis han ikke ville.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 27, 2017 20:01:59 GMT
Robin kiggede i mod den unge Ravenclaw dreng, det var jo ikke fordi at Robin som sådan mente han var bedre end alle andre, men han var egentligt ganske glad for sin hårde attitude og han havde ingen planer om at ligge den på hylden for andre end sin lillesøser. hun kunne godt bruge lidt mere selvtillid trods alt. "Hvorfor?" spurgte han flabet, skulle den lille unge nu stå og lære ham hvordan han skulle snakke til andre? Denne her samtale var godt nok allerede en smule op af bakke, og uden fortrydelse rullede Robin med øjnene, han vidste godt at han måske var lidt over kanten nogengange.
"Åh fedt nok, får jeg så en guldstjerne istedet for? Har du ikke et sted du skal være? nogen lektier du skal lave? Ellers kan du lave mine" sagde Robin i et grin, han havde klart en fordom om at Ravenclaw elever var nogen mega nørder. Selv hadede Robin skolen og han var heller ikke specielt god i skolen, han var mere typen der sådan gjorde præcist det han skulle og absolut ikke mere. Han havde det bare fint med at få dårlige karakterer, han havde alligevel ikke nogen vilde fremtidsplaner eller noget i den stil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 8, 2017 20:44:27 GMT
"Fordi jeg er vejleder skal du se. Jeg kan sagtens trække point fra dig, men jeg har på fornemmelsen at det ikke nytter noget" sagde han med et lille let ryst på hovedet da han bare ikke virkede som typen der gik op i hvorvidt han fik minus point eller ej. Det ændrede bare ikke på at han skulle snakke pænt. Det var jo ikke fordi Blake havde gjort ham noget og det der med at man opførte sig på en bestemt måde grundet sit kollegium havde han altid synes var noget pjat. "Jeg uddeler ikke guldstjerner og slet ikke til nogen som tydeligt finder sig selv bedre end andre" sagde han med et ganske let suk og et let skævt smil over sine læber. "Jeg laver ikke andres lektier. Jeg hjælper dig da gerne, men jeg laver ik andres lektier" forklarede han ganske roligt og rystede atter let på hovedet
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 3, 2017 19:30:22 GMT
"Så træk point fra mig, tror du jeg er bange for dig?" sagde Robin i en provokerende stemme, han var ikke altid den klogeste og egentligt så prøvede han altid at spille ganske kold, det var nok bare nemmere end at lade som om man rent faktisk gav en damn for andre mennesker. Robin lagde armene over kors som forventede han at der kom et eller andet konstruktivt fra ham. HAn kunn kun lide Slytherin elevr, så ligegyldig hvor fornuftig Blake end måtte være, så gad Robin knapt nok snakke med ham, det var kun hans Hufflepuff søster han gad snakke med. "Jeg skal ikke have hjælp, men du må gerne lave mine lektier" sagde Robin og grinede, hvis han gratis kunne få andre til at lave hans lektier, så ville det da bestemt ikek gøre ham noget, nogengange var dte så lattelrigt hvad de Ravenclaw elever ville gøre for gode arakterer. Det her var helt mærkelgit, men på den anden side hvis Robin kunne få noget ud af det, så ville han da med glæde udnytte det.
|
|
|