Deleted
•
Post by Deleted on Feb 19, 2017 16:28:51 GMT
”Tænk det havde jeg næsten ikke opdaget det ikke var” sagde han ganske ironisk til at det ikke var Hogwarts. Havde det været Hogwarts havde hans lillebror trods alt været der og han ville helst ikke se på ham hvis han skulle være ærlig. Liam sagde ham slet ingenting. Han havde slået hånden af sin lillebror for mange år siden. ”Så du siger din mand giver dig nok kys og kærtegn?” sagde han med et drillende glimt i øjet og var ligeglad med den hårde tone. Det rørte ham virkelig ikke. Han havde nu svært ved at tro på at en som Gus fik nok derhjemme siden han var så negativ. Han rystede ganske let på hovedet da han ikke havde tænkt sig bare sådan lige at slippe det. ”Du bør også stole på hvad jeg siger for jeg tager ikke stoffer når jeg er på skolen. Sådan er jeg altså ikke” sagde han med et ganske let suk og rystede let på hovedet da han virkelig ikke var sådan. ”Jeg har det fint. Jeg er en Fitzgerald. Jeg kan ikke se hvorfor jeg ikke skulle have det godt derhjemme” sagde han med et lille let nik mens han smilede varmt. Han gad så heller ik at sige til nogen hvis han ik havde det godt. At han så havde det var noget andet.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 19, 2017 18:31:58 GMT
Gus så på ham og rynkede sine bryn, han brød sig slet ikke om den tone og ironiske tilgang, Gus havde sagt det på grund af rygterne i avisen, som på mange måder havde fået ham op på dubberne. Hans øjne faldt på fyren overfor "Hvad der sker i mit hjem, vedkommer ikke dig og det ved du også godt" Han vippede let med foden, og følte sig en smule utilfreds. "Jeg sagde jo også lige at jeg stoler på dit ord, i denne omgang. Men når der er sådanne rygter så er jeg desværre nød til at skride ind og gøre noget ved det. Det er det der forventes af lig" Forklarede han roligt og gled en hånd igennem sit hår inden han noterede det sidste ned " Det er jeg glad for at hører, og du skal også bare komme til mig hvis der skulle være det mindste som du gerne vil snakke om" Han sendte fyren et smil, inden han rejste sig op og lukkede mappen inden han gik over og lagde den tilbage i skuffen " Er du ellers tilfreds med skolen?" Spurgte han stille og så på fyren ovre fra skabet af.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 23, 2017 23:03:26 GMT
Jace vidste godt han var arrogant, men faktum var at han godt kunne li det selv. Det indrømmede han gerne og han kunne ikke se hvorfor han skulle stoppe med det blot fordi Gus havde en eller anden tilgang til det som ikke var over ens med hans egen. ”Det gør jeg bestemt, men kunne det tænkes at jeg var glad for grænser?” spurgte han med et flabet smil over sine læber. ”Jeg troede ikke en rektor behøvede tage sig af den slags rygter. Ved du ikke at rygter ofte basere på løgne?” spurgte han ganske roligt og lagde godt mærke til at Gus begyndte at skrive noget ned. Han vidse derfor han skulle til at passe på. Det huede ham slet ikke. Han fik højere karakter og han gad ikke til nogen form for eftersidning. Han rystede ganske let på hovedet da han ikke havde tænkt sig at komme til nogen hvis der var noget galt. Ikke andre end Collin i hvert fald. Det var direkte svagt at komme til en rektor på den der måde og det gjorde han sig ikke i. ”Ja udmærket tak” sagde han med et venligt smil og kunne ikke se hvorfor han skulle gå mere i dybden med det. Han ville ærlig talt bare gerne væk derfra hvis Gus havde så meget imod at han lagde an på ham så han kunne gå med hovedet højt.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 25, 2017 11:57:10 GMT
Gus øjne gled op og hvilede på fyren lidt tid før han skilte sine læber, og svarede ham " Jeg kan jo ikke forbyde dig at gøre det, jeg kan kun fortælle at det ikke vil have sin virkning" Selv om det var løgn og latin, for han fandt faktisk fyren ret sød og attraktiv. Men han ville ikke bryde sin facade, det ville ikke være godt. Han gled en hånd på igennem sit hår imens han vippede med foden så lidt mere af hans strømpe og det bare ben blev mere synligt " Jeg tager mig ikke af rygter på den måde ned, men det kommer helt an på kilden. Og bare rolig du er ikke den eneste elev der bliver spurgt." han rakte ud efter koppen, og tog en lille tår imens hans øjne var på fyren. Han mindede lidt om Dexter, da Dexter var yngre og mindre alvorlig og kedelig. Han satte koppen inden han rejste sig, lagde mappen væk i skuffen. Til svaret nikkede han og gik hen for at sætte sig igen "Og er du tilfreds med lærerstablen på skolen?" spurgte han og så ind i fyrens øjne med et lille smil.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 20, 2017 16:51:45 GMT
”Det var ærgerligt. Det er jo ikke sjovt at lege med folks grænser hvis det ikke er har virkning. Så du siger at hvis jeg smed min skjorte så ville du intet gøre?” spurgte han med et udfordrende glimt i øjet og løsnede den øverste knap blot for at se hans reaktion. Han vidste godt at han skulle holde op med at lege med folks grænser, men det var bare så pokkers sjovt at han ikke kunne lade være hvis han skulle være ærlig. Han havde så tænkt at være stille hvis han rent faktisk gav efter. Det ville jo også gå udover ham selv i sidste ende. ”Det er jeg da glad for” sagde han med et ganske let ryst på hovedet da han virkelig synes det var noget pjat. Han vidste blot at han skulle gå mere stille med sine døre, men han var afhængig af ritalin til at kunne få bedre karakterer. Han var usikker på at han kunne få noget godt hvis han ikke gjorde det selvom han et sted godt vidste at det var løgn for han var trods alt ret så klog. Han tog en tår mere af sin te der heldigvis snart var tom. Enten fik han hvad han ville have inden hans kop var omme eller også havde han bestemt tænkt sig at gå. ”Nej jeg savner noget kønnere at se på. Det er ikke fordi Aaron er min type” sagde han med et drillende glimt i øjet selvom han godt vidste det ikke kom sagen ved.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2017 10:59:07 GMT
I et kort øjeblik flakkede Gus øjne en smule, da knappen gik op og han fik lidt mere at se af fyren. Selv Gus kunne se og fornemme at dette var en flot fyr, og igen så mindede han og Dexter på mange måder, selv om Dexter havde været ældre den dag de faldt for hinanden. Han lagde sine ben over kors da han endelig sad ned igen " Det er vidst godt nok at du ikke pludselig lægger an på din professor, det kunne sætte skolen i et meget dårligt lys" forklarede han og vippede lidt med foden så den blanke sko skinnede lidt i solens lys. Hans øjne gled kort ned over fyren, der sad og gjorde sig lidt til for ham, og selv om Gus ikke ville indrømme det, og nogensinde sige det højt. Så nød han faktisk lidt den opmærksomhed han pludselig fik, fra en så ung og flot fyr.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 1, 2017 18:24:42 GMT
"Det er ikke fordi jeg har tænkt mig at ligge an på min professor. Jeg ville bare ønske jeg havde noget bedre at se på. Det er vel ikke for meget at forlange på det her universitet?" spurgte han ganske roligt og sendte ham et ganske let smil inden han åbnede en knap mere af sin skjorte. Han havde så tænkt sig at stoppe der. Det var ligesom om at en professor bare ikke var helt ligeså sjov at ligge an på som sin rektor om så han ville få noget ud af det. Det var slet ikke det som det handlede om. Han var helt sikker på at han ikke ville i sidste ende alligevel. Så det var ikke fordi han mistede noget på det, men han var heller ikke glad for tanken om at han skulle miste ansigt i hvert fald. Han ville helst have det han pegede på og det var jo ikke fordi Gus havde direkte afvist ham endnu.
|
|