Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2017 21:49:30 GMT
London's gader Kl. 14.40
Hvis Nick selv skulle sige det, så var han en ganske klog og intellektuel fyr. Han var ikke sikker på at hans nære venner var enige med ham, men altså; A mans gotta eat. Det måtte efterhånden være hans motto. Denne her dag var dog alligevel ikke helt endt som han havde tænkt sig at den skulle. Det var lidt en indviklet historie, men i korte træk var Nicholas endt med at stjæle en sjælden vase fra en antikforhandler i byen, da en af hans gamlepartnere havde stødt på ham da han stod nede i butikken klar til at give action, og den eneste måde NIcholas kunne få hende til at holde kæft var ved at give... hende lidt action. En gammel kending, Darla kaldte de hende. Hun var fuldkommen syg i potten og Nick havde altid fortrudt de gange han var endt sammen med hende i byen. Hun var klingende og på ingen mulig måde til at slippe af med når man først havde set i hendes retning. Nick var kommet med en indviklet historie om et møde med en kæreste og nogen forældre, og var nu på vej igennem London's gader i en rask trav, stadig med tøj der ikke sad super godt, imens han forsøgte at binde sit slips i sin blanding af løb og gang. Han kiggede bagud flere gange for at sikre sig hun ikke halede ind på ham, men han kunne hele tiden høre hende kalde på ham. Som han kom et stykke ned af gaden og fik øje på en blond kvinde, greb han fat omkring hendes skulder i en blid gestus: "Hej skat!" sagde han til den fremmede kvinde og kyssede hendes kind, lige præcist som Darla kom op bag ham: "Nick hold nu op, vi ved jo godt begge to du ikke har nogen..." startede hun, og stirrede så stift på kvinden han havde taget omkring.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 20, 2017 12:19:21 GMT
Agnes kiggede på sit ur for 7 gang på to minutter, og konstaterede at hun stadig var sent på den. Hun småløb ned langs gaden med sit blonde hår hængende vildt og frit omkring hende. Der kom nogle lidt aggressive gloser på svensk ganske vidst, så de fleste registrerede det ikke rigtigt. Hun forsøgte at være det hele.. en dygtig auror, en god mor, en god hustru og de fleste beundrede hende for hendes overskud, men det var faktisk primært skuespil. Lige nu åd samvittigheden nærmest op fordi hun havde glemt sin datters vinterarrangement i børnehaven, og hun var allerede 10 minutter forsinket. Det var Lawrence der havde mindet hende om det, men de talte aldrig om at han skulle tage afsted i stedet for. Hun var allerede småforpustet, og det begyndte at gå op for hende at hun også havde forvildet sig. London var enorm i forhold til hvor hun kom fra, det var nemt at dreje ned af en forkert gade.
Hun sagtnede farten lidt og stoppede op midt på en befærdet gade, forvirret og forpustet. Måske hun lige kunne få pusten tilbage før hun forsøgte at skabe sig et overblik. irriterende nok kunne hun ikke engang bruge magi eftersom hun var i den ikke magiske del af byen. Der gik et lille forskrækket støn over hendes læber da et par stærke hænder pludselig greb hende om skulderen og kyssede hendes kind. "Ehm jeg tror ikke.." startede hun og trak sig lidt tilbage. Wow. Okay så lækker som han var måtte han godt tage fejl af hende, men hun forstod alligevel ikke rigtigt, før den skingre stemme bagved ham, afslørede hvad der egentlig skete. Agnes tvang et upåvirket smil frem og lagde en hånd på hans mave. Det virkede som en god undskyldning for lige at kunne mærke hvad der foregik inden under den skjorte. "Hej skat. Jeg stod lige og undrede mig over hvor du var henne, vi er allerede for sent på den," sagde hun og så hen på kvinden. Hendes smil forsvandt øjeblikkeligt. "Hvem er du?" spurgte hun med en fjendtlig panderynken.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 22, 2017 19:02:41 GMT
Nick var en mand der gjorde alt for lige at snog sig omkring virkeligheden. Måske han nogengange levede lidt oppe i skyerne, men for det første måtte man jo bruge sit udseende imens man kunne, og for det andet så havde han bare altid været god til at manipulerer og tale udenom. Nick smilede til Darla som hun kom tættere på og tog fat om den fremmede kvindes hofter og trak hende ind til sig: "Det er... En veninde fra folkeskolen.. Darla det er min kæreste... Ja.... Janice..." fik han fremskammet og smilede falsk og stort som Darla stoppede op og så meget undrende ud.
[i)"Du er simpelthen for meget"[/i] kommenterede hun i en sur stemme og vendte rundt på hælene for at gå igen: "Det var også hyggeligt at se dig" sagde han i en halv råben efter hende som hun gik igennem menneskemængden, og Nick grinede så kort, som han slap pigen han stod ved siden af. "Sorry" sagde han da han sikrede sig at Darla var langt væk, han måtte virkeligt lære ikke at drikke så meget når han endeligt gik i byen, det kunne på alle måder kun ende galt, han var ikke typen der normalt drak sig helt i hegnet, men altså engang imellem tog alkohollen det bedste i ham.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2017 10:46:53 GMT
Agnes sendte et lidt skeptisk blik mod hans hånd da den havde lagt sig lige lovligt langt nede på hoften, men hun ville nødig ødelægge hans skuespil, det var ret tydeligt at han meget gerne ville væk fra den kvinde.. Darla. Hun smilede overbevisende og lagde hovedet på hans skulder, selvom hun havde lyst til at slå ham for ikke at komme op med et lidt mere indbydende navn end Janice. "Det er hyggeligt at møde dig Darla," sagde hun høfligt, og klappede let den fremmede på brystet. Først da kvinden gik i sin arrigskab, rettede hun sig op og skubbede hans hånd væk fra sin hofte med et morende smil. "Janice? virkelig? Var det, det bedste du kunne gøre?" spurgte hun en smule strengt selvom hendes mimik afslørede at hun egentlig mere morede sig over hele situationen. Så meget at hun for et kort øjeblik havde glemt hvor travlt hun egentlig havde, og at hun også var faret vild.
"Det er okay.. men fortæl mig lige om det er dig eller hende der er røvhullet?" hun løftede øjenbrynene og så meget sigende på ham. En mand af hans udseende, det burde sige lidt det hele, på den anden side lignede han på nogle punkter Lawrence og af hvad hun vidste, så var han da loyal nok. "Anyway, nu hvor jeg har hjulpet dig, kan du måske hjælpe mig? Jeg leder efter Crafton Street, jeg var på vej til min datters børnehave, men jeg kan ikke rigtigt finde rundt endnu," indrømmede hun og sukkede tungt. Hun havde ikke lyst til at fortælle Lawrence at hun ikke rigtigt var faldet til i London, hun ville bare så gerne være sammen med ham, at hun helst ikke ville skuffe ham.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 15, 2017 10:40:36 GMT
Nick smilede til hende, blond hår, smukke øjne, fin krop - ihvertfald efter hvad han kunne se udenpå tøjet, tjoh hun var da slet ikke så dårlig at se på. Det vigigste for Nick da nu engang hans såkaldte arbejde også at kigge lidt på en smuk kvinde engang imellem, hvilket nok også var derfor han smilede skævt til hende. "Hvad? Janice er da yndigt..." sagde han i et charmerende grin: "Det lyder lidt som en halvsur ældre dame, der skælder sine børnebørn ud fordi de lamer, men som ung var hun lækker og en vildkat i sengen" sagde han i et smil og lod sit blik glide over hendes ansigt.
"En blanding" sagde han roligt: "Hun er.. En god og lidt for... klæbrig bekendt" sagde han i et smil, det var nok sådan han bedst kunne beskrive det: "Arh ja naturligvis... Denne her vej" sagde han og pegede og begyndt at gå, som forventede han at det var fint for hende at han gik med. Han kunne da godt hjælpe hende, desuden så havde han intet bedre at tage sig til og så længe hende trunten ikke kom løbende efter ham i igen så han måtte flygte, så havde han faktisk ikke nogen planer for dagen.
|
|