Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2017 10:42:40 GMT
Hun vente sig imod ham, velvidende at hun ikke var helt fair over for ham. Han havde jo ikke vidst hvordan hun havde haft det med ham, så hvis de var nogen til skyld var det vel lige så meget hendes som hans. Der skulle to til at danse tango, hun kunne også bare have sagt fra. Men med alt det som var sket, havde det været rart at have den tryghed, hun havde følt når hun havde været sammen med ham. En tryghed hun selv havde skabt, da hun havde malet ham i et fuldkommen andet billede, end det han i virkeligheden var. Hun tog en dyb indånding igennem næsen, mens hendes fingre gled igennem det blonde hår. "Selvfølgelig kan du blive her" sagde hun med et lille smil på læben, hendes hånd lagde sig på hans arm og klemte den lidt. "Men hvis du skal blive her og bruge min lejlighed også når jeg ikke er her - så må du love mig en ting." hun løftede et øjebryn og stilled sig lidt tættere på, for at sikre sig at han forstod alvoren i hendes stemme. Der var nogle ting, hun gerne ville have styr på, før hun lod ham overnatte og bruge lejligheden som sin egen, ind til han fik bedre styr på sit liv.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 28, 2017 19:42:44 GMT
Han havde helt bestemt ikke forsæt deres lille flirt eller hvad man skulle kalde det hvis han havde vidst hvad hun havde følt. Ikke bare ud fra hints, men direkte fra hendes egne ord for han havde slet ikke været i tvivl om at han var vild med Keira.
Han kunne ikke lade være med at smile over at han faktisk måtte blive der. Han havde trods alt ikke noget sted at bo som tingene var lige nu. ”Og det er så?” spurte han med et ganske let hævet øjenbryn da han trods alt gerne ville have mulighed for at bruge hendes lejlighed når hun ikke var der. Desuden ville han jo heller ikke tage stoffer eller noget i hendes lejlighed. Det var han jo godt klar over at han nok ikke måtte og han var den som altid havde lavet mad i sin gamle lejlighed så det var ikke fordi han ikke kunne finde ud af at holde en lejlighed.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2017 22:32:29 GMT
"Du prøver får noget hjælp med dit indtag af stoffer." hun lagde armene over kors mens et bryn hævede sig, det var tydeligt at hun mente det. Hvad ville det ikke gøre for hans fremtid, hvis han blev taget i det? "men i det mindste, hold det ude af lejligheden" valgte hun at tilføje til sidst, hun var ikke hans mor eller kæreste, var de overhoved venner? Så et eller andet sted kunne hun jo ikke gå rundt og kræve af ham, hvad han skulle gøre med hans liv. Men i det mindste kunne hun kræve, at han ikke gjorde det så længe han befandt sig under hendes tag. Med de ord, vente hun sig tilbage til hendes madlavning. Hun rørte lidt rundt og kunne efterhånden se, hvordan at risene var ved at være færdige. I mellem tiden, begyndte hun at tage skåle ned fra hyllen, fandt et vandglas til hende selv og skeer. Da det var gjort, slukkede hun for blusset og begyndte at øse op til dem. Hun rakte ham den ene skål, hvor dampen var den varme mad steg op fra den. "Så der mad" sagde hun med en træt stemme, hvor efter hun tog sin egen skål og bestikket. Nu skulle hun bare have noget mad, hvor efter det ville være rart at se nogle dyner. Hun følte sig pludselig virkelig træt.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 13, 2017 18:44:15 GMT
”Men Olive baby jeg har intet problem med mine stoffer” sagde han med et ganske lavt suk da han faktisk ikke følte selv at han havde et problem og det var trods for han et sted godt vidste det var fuldstændig forkert for faktum var at han var begyndt at få sig en lille gæld til The Reaper Crew, men han nægtede bare at det var sådan virkeligheden hæng sammen. Han kunne dog godt se på hende at hun virkelig mente det, men det ændrede ikke på at han synes han havde et problem eller ej. ”Jeg skal nok holde det ude fra din lejlighed” sagde han med et smil og nikkede let for sig selv da det ikke var helt ligeså svært hvis man spurgte ham. Det var en fair betingelse for at han måtte låne den så han havde et sted at bo. Han selv synes de var venner og han have jo også gjort noget ved det hvis han selv synes han kunne se det. Han kunne bare ikke se det. ”Uh du er dejlig” sagde han med et bredt smil over sine læber og sætte sig ned og hældte op til sig selv. Han begyndte da også hurtigt at smage på maden og kunne ligeså stille mærke hvordan det hjælp på hans alkohol indtag. ”Det smager virkelig godt Olive. Du må gi mig opskriften en dag” sagde han med et ganske let nik da han trods alt selv normalt lavede mad. Det var bare ikke så nemt når man intet sted havde at bo. ”Skal du så i seng nu eller vil du se en film som undskyldning for jeg bare sådan bryder ind?” spurgte han stille da det gik op for ham at klokken faktisk var ret så meget. Nu var han så også kun påvirket af sine stoffer så det hjælp en helt del.
|
|