Deleted
•
Post by Deleted on Dec 21, 2016 21:53:19 GMT
Tatiannas lejlighed Omkring kl. 14 December 2053
Den sorte BMW stoppede foran huset hvor en af de nye dansere boede. Hun anede ikke at hun faktisk var en af de "heldige vindere" der skulle danse for ham, den eneste der var klar over det var hendes mor som Joey og filmcrewet havde aftalt med at de skulle komme ind imens Tatianna sad på sit værelse og så overraske hende på den måde. Han glædede sig faktisk helt vildt for det var altid super fedt at komme ud til sine fans især hvis de blev helt mundlamme fordi deres hjerne ikke ville accepterer hvad deres øjne fortalte dem. Åh det var altid sjovt! Efter at have taget et par take hvor han steg ud af sin bil gik de op til hoveddøren og bankede forsigtigt på. Dagens crew bestod af Joey selv - naturligvis - et par kameramænd, en lydman, et par runners der kunne gå til hånde med diverse ting, samt en producer og en instruktør så man kunne vel sige at det var et ret stort foretagende for så "lidt." De blev stilsomt lukket ind og de sneg sig ovenpå hvor folk stillede sig i position som Joey bankede roligt på døren imens Tatiannas begejstrede mor holdt begge hænder op for munden i et forsøg på at tilbageholde sin begejstring.
|
|
|
Tatianna Mary Maximorff
•
Muggler
Fødselsdag: 20.12.2032
Blodstatus: Muggler
Magisk niveau: Ingen magi
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Gift
Med: Patrick Mason
Oprindelse: Jamaica
Bosat: England, Whitshire
Skole: Anden skole
Kollegium: Andet
Arbejdsplads: DM Auto
Stilling: Mekanikerlærling
Fritidsjob: YouTuber, Danser & Sangskriver
|
Post by Tatianna Mary Maximorff on Dec 25, 2016 17:58:37 GMT
Tatianna sad på sit værelse med webkameraet på sin computer tændt, da hun var i gang med, at optage til sin næste youtube video som handlede om sjovt slik fra andre lande. Det betød selvfølgelig, at hun havde været på slik shopping sidste gang hun havde været på ferie med et par veninder i Tyskland. Alt slikket lå omkring hende og hendes computer på skrivebordet. "Dette her skulle efter tyskernes mening være det bedste slik i hele deres land.. saure Äpfel? Tror jeg nok det udtales," sagde hun med et grin og åbnede posen, "Nåh, men lad os smage på det," sagde hun og kom et stykke i munden, hvorefter hun skar en grimmasse, "Yeah.. Meget surt," sagde hun, og vendte blikket mod døren da det bankede på den. Hun så stadig ret sjov ud i hovedet, men valgte ikke at pause sit webkamera, da hun jo altid kunne klippe i det senere. "Kom ind," sagde hun og gik stærkt ud fra, at det bare var hendes mor, som sikkert bare ville indformere om, at hendes far stadig havde det godt. Hun hadede når hendes far var i krig, og Jerimiah samtidig ikke var til at få fat i, når han var på sine missioner, selvom hun godt vidste, at han ringede og skrev ligeså tit han kunne. Hun havde mere eller mindre glemt alt om den video hun havde sendt ind til Joey McSeeleys optagelse af nye dansere, da hun et sted blot havde gjort det for sjov, da hun virkelig ikke regnede med, at blive udtaget til noget som helst. Hun så lidt mistænktsom på døren, da den ikke gik op. Hun rejste sig derfor fra sin stol og gik hen og åbnede døren, "Er der mad eller hva..." hun tav fuldstændig, men hendes mund forblev åben og hendes øjne kunne nærmest være poppet ud af hendes hoved. Hun trådte et par skridt tilbage med begge hænder for sin næse og mund, mens hun rystede på hovedet. "Oh my.. Du.. Joey.. McSeeley.." fik hun sagt i en lidt for høj og lys tone end normalt, som hun så skiftevis på Joey, hendes mor og ikke mindst kameramanden og de andre som stod på den anden side af hendes dør. Hun førte sine hænder op foran hele sit ansigt, som et hvin forlod hende. Hun var kæmpe fan af Joey, hun syntes han var fantastisk og ikke mindst virkelig lækker. Hun kunne slet ikke tro sine egne øjne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 25, 2016 23:52:57 GMT
Joey hørte godt at det blev sagt kom ind, men han valgte alligevel at blive stående på den anden side, det var lidt sjovere hvis hun selv kom hen og åbnede døren. Det varede da heller ikke længe før der kunne høres fodtrin på den anden side hvorefter håndtaget blev presset ned og døren gik op. Nu var det ikke nyt for Joey at folk - teenagepiger især) reagerede ret voldsomt på når de så ham. Han fastholdt sit venlige smil på læben som hun snakkede..eller rettere stammede. "Hejsa! Og du er Tatianna Maximorff," fulgte han den omvendte præsentation, "Ved du hvorfor jeg er her i dag?" Spurgte han hende i en venlig tone.
Han gik ud fra at hun nok havde en ide om det eftersom hun jo selv havde sendt ham videoen. Hun var en utrolig dygtig danser selv i hendes unge alder, men mange gange var det jo også dem der blev de dygtigste, dem der øvede sig fra de var helt små. "Hvor er det bare fedt at møde dig." Snakkede han videre og rakte hånden frem mod hende i en lidt mere normalt præsentation. Det var en hård branche hun skulle til at bevæge sig ind i, men Joey var temmelig sikker på at hun nok skulle klare det rigtig fint.
|
|
|
Tatianna Mary Maximorff
•
Muggler
|
Post by Tatianna Mary Maximorff on Dec 27, 2016 17:29:41 GMT
Tatianna kunne slet ikke finde ord lige nu. Hendes store nøddebrune øjne kunne slet ikke sætte det hun så sammen med hvad hendes hjerne mente hun så. Hun måtte da også bide sig hårdt i læben, da han sagde hendes navn. Det var jo for vildt det her! Joey McSeeley, vidste hvem hun var?! Hun nikkede ivrigt, "Mmh," lød det fra hende, da hun ikke lige kunne finde ordet 'ja' i sit ordforråd. Da han spørgsmål lød spærrede hun øjnene helt op, som hun kom i tanke om den video hun havde sendt ind til ham, hvortil et gips lød fra hende, "Neeej! Virkelig? Mener De det?" alt i hende skreg, men hun prøvedet alt hvad hun overhovedet kunne, at holde hovedet koldt, hvilket ikke gik særligt godt for hende, hvis hun selv skulle sige det.
Hun havde på ingen måder regnet med, at vinde eller at han så meget som overhovedet ville have set det hun havde sendt ind. Meget rystende trykkede hun forsigtigt hans hånd som han rakte den frem mod hende, som var hun bange for, at han ville gå i stykker, hvis hun trykkede for hårdt, eller om han mon var et hologram. "I.. I lige måde, Mr. McSeeley," fik hun frem strammet med et stort smil på sine læber. Hun vendte blikket mod sin mor, som næsten græd af glæde og stolthed, "Hvor længe har du vidst det?" spurgte hun sin mor og grinte let. Hun kunne slet ikke fatte det her. Hun var helt sikker på, at hun drømte. Hun havde endda glemt at om hendes webkamera som stadig filmede. Hun vendte blikket tilbage på Joey, "Oh my God, jeg kan slet ikke forstå det," sagde hun i et stort smil. Det var så uvirkeligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 28, 2016 14:03:25 GMT
Han lod blikket glide rundt på værelset, han kunne se hendes webcam stadigvæk optog, det ville hun sikkert kunne sidde og grine af det næste lange stykke tid. Han smilede venligt til hende og nikkede så, "ja virkelig," sagde han i et venligt grin. "Jeg glæder mig til at arbejde sammen med dig." Han smilede stort. "Den første turne er i slutningen af Januar," fortalte han hende glædeligt. Hvor han dog elskede at kunne glæde folk på denne måde, det var noget af det fedeste ved at være kendt. Hun tog det virkelig pænt, men nu var der jo også en god chance for at hun var ved at dø en lille smule indeni. "Jeg ved godt at det er lidt last minute med træning og sådan noget, men tror du at du vil kunne være klar dertil?" Hun skulle jo træne hårdt sammen med de andre dansere og ham selvfølgelig.
Kameramanden slukkede for kameraet nu hvor de havde hvad de skulle bruge. "Nu ved jeg ikke hvordan dine planer ser ud her fra næste uge, men hvad siger du til at komme forbi her så vi kan få øvet nogen af danserutinerne." Han rakte hende et kort hvor adressen til træningslokalerne stod. "Du må selvfølgelig godt tage din mor eller en veninde med hvis du har det bedst med det." Det var jo en stor ting og han forstod godt hvis hun var nervøs for at skulle stå helt på egne ben i denne branche. Naturligvis var hun snart professionel, men Joey havde også haft sin mor med de første par gange han havde været ude på sets til musikvideoer og den slags. "Du kan bare kalde mig Joey," rettede han hende afslappet. Han var vandt til at være på fornavn med sit crew. Det gjorde det hele lidt sjovere de var jo alle venner. Joey lo igen og fulgte Tatiannas blik til hendes mor. Hun havde vidst det et par uger, for det var der Joey havde set videoen og han havde været helt sikker i sin sag om at han ville have hende på holdet. Han ville stadigvæk gerne have et par ekstra dansere på holdet, men de kunne sagtens klare sig.
|
|
|
Tatianna Mary Maximorff
•
Muggler
|
Post by Tatianna Mary Maximorff on Jan 1, 2017 20:47:14 GMT
Skønt Tatianna var 21 år gammel, bar hendes værelse præg af, at hun stadig var ung og boede hjemme. Men så længe hun ikke havde et rigtigt job så at sige, ud over det hun lavede på youtube og hendes blog, hvilket jo ikke var rigtige jobs. Hun kunne slet ikke fatte at dette her rent faktisk skete. Hun slog begge hænder op foran sin mund og næse, da han bekræftede det var virkeligt, "Neeej," sagde hun begejstret og med en del overraskelse i stemmen. Hun prøvede meget ihærdigt, at holde sin begejstring nede, men det var ikke ligefrem hver dag, at hun fik besøg af en verdens kendt sanger, som oveni købet ville have hende til, at danse for sig. "Oh my God, hvor er det vildt! Jeg glæder mig helt vildt til, at arbejde for dig," sagde hun stadig begejstret og med julelys i øjnene. "Til januar? Waw, det er lige om lidt," sagde hun og klappede lidt i sine hænder, mens hun måtte bide sig i læben, for ikke at komme med et lille hvin. Det her var uden tvivl det vildeste hun i sit liv havde oplevet, selv ikke den dag hun rundede 500.00 følger på sin youtube-kanal, kunne slå dette her. Hun nikkede ivrigt, "Jeg lover jeg ikke vil skuffe dig," sagde hun med et stort smil på sine læber. Om hun så skulle leve af energidrik og kaffe, og ikke sove den næste månedes tid, så ville hun gøre det.
Hun kiggede kort mod kameramanden, da han slukkede kameraet, men vendte hurtigt sin opmærksomhed tilbage på Joey. Med en rystende hånd tog hun imod kortet han rakte hende og så så på ham med store øjne, som var fyldt med glæde. "Jeg aflyser alt, jeg er så klar," sagde hun med et stort smil, men nu var det heller ikke fordi hun havde noget arbejde, og hun var nu pænt sikker på, at hendes venner og veninder ville kunne forstå hende. Hun grinte lidt, "Tak, men jeg tror, jeg klare mig bedst selv," indrømmede hun i et ligeså stort smil, hun ville sikkert ende med, at gå godt ondt i kinderne af at smile så meget, men det måtte blive en bekymring til den tid. Hun kendte bare sig selv, godt nok til, at vide, at hun ville være voldsomt nervøs, og det ville ikke gøre det bedre, hvis hun havde en veninde med, som stod og fangirlede over Joey, eller hendes mor som stod og grad af glæde og stolthed på sidelinjen. Så hellere bare klare det selv, så det kun var hende selv hun skulle have fokus på. Hun gemte kort sit ansigt i sine hænder og nikkede så lidt, "Okay," sagde hun i en tone som nok afslørede at hun stadig havde det som om, at alt i hende var ved at eksplodere. Selvom hun måske var nogenlunde til, at skjule hvor stor fan hun faktisk var af Joey, så kunne hun til sidst ikke dy sig mere, "Må jeg kramme dig?" spurgte hun velvidne om, at det sikkert var en meget mærkeligt spørgsmål. Hendes mor inviterede crewet nedenunder igen, til en kop kaffe, men Joey og Tatianna kunne snakke lidt videre inden Joey sikkert også skulle videre. "Jeg kan slet ikke fatte, at du overhovedet har set min video," lød det fra hende, da selv den lille detalje var meget overvældende for hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2017 19:23:35 GMT
Joey kunne ikke andet end at le over hendes begejstring og hendes gå-på-mod, det var præcis sådan noget han havde brug for på sit crew. Dem han havde var i forvejen ildsjæle og optimistiske folk og det havde man bare brug for når man skulle omgås hinanden så meget som de jo ville komme til fremover. "Jamen jeg glæder mig skam også til at få dig på teamet," sagde han varmt. Det skulle helt sikkert nok komme til at fungerer rigtigt godt. "Det er jeg helt sikker på at du heller ikke kommer til." Sagde han morende. Det var selvfølgelig svært at vide på forhånd, men han syntes da selv at han plejede at komme virkelig godt ud af det med sine dansere og andre crewmedlemmer, der var endda mange af dem der havde danset for ham i flere år. Nogen stoppede selvfølgelig fordi de enten søgte nye veje, måske selv blev sangere og nogen stoppede fordi de syntes det var tid til at slå sig lidt ned og få børn og den slags. Som han huskede det havde der kun været en enkelt som var blevet fyret fordi hun havde skabt for mange problemer, men det var da også det eneste.
Han lo igen. "Altså nu må du gerne have et liv ved siden af," jokede han letsidigt. Han nikkede forstående til hende. "Det er også helt fint." Sagde han afslappet. Det var jo bare et tilbud hvis det ville hjælpe hende. "I vil nok blive et par stykker nye," forklarede han, "så du er ikke helt ny alene." Det var forhåbentlig en trøst for han vidste hvor nervøs han selv ville ende med at være hvis det havde været ham. Han var altid nervøs inden han skulle på scenen, bange for at falde eller synge forkert, selv efter at det var blevet så stor en del af hans liv. Det var dog altid værst i starten af en turné så blev han mere og mere sikker hen mod slutningen. Med et bredt smil nikkede han roligt og holdt armene frem så hun kunne kramme ham. Han var vandt til det også selvom det godt kunne være lidt mærkeligt at møde nye mennesker som bare gerne ville kramme en og have taget billeder sammen med en. Han nikkede mod crewet da det gik nedenunder og smilede så igen mod Tatianna. "Jo da, og det var virkelig god." Sagde han opløftet.
** TIME **
Desværre gik tiden hurtigt og han skulle til videre, han gav hende et sidste kram, det havde været hyggeligt at snakke med hende oppe på værelset og få en lidt dybere indsigt i hvem hun var som person. Han samlede folkene inden de igen drog videre. Han glædede sig nu til at se Tatianna den følgende uge.
//out
|
|
|