Deleted
•
Post by Deleted on Dec 19, 2016 23:21:39 GMT
@frigg - Night In Heaven - December 2053 - Omkring klokken 14. Lawson havde det egentlig ret godt for tiden, han kunne dog godt mærke, at han savnede Frigg. Det var underligt, for selvom han i en alder af 41 selvfølgelig havde været forelsket før, så havde det aldrig været på samme måde som det var med Frigg. Han havde aldrig troet på, at der var noget som hed 'den eneste ene', og det troede han sådan set stadig ikke på, men han var sikker på, at der var noget over Frigg, som han ikke kunne bort forklare. Heller ikke selvom hun var willieslægt. Han gik fløjtende ned af trapperne fra sin lejlighed, som førte ned til et af baglokalerne i stripklubben. Døren låste han op og låste selvfølgelig igen efter sig, da han trods alt ikke ønskede fremmede ind i sin lejlighed. Han forsatte sin fløjten som han gik mod baren. Klubben var lukket, så der var ingen gæster og danserne var jo taget hjem for længst. Han fandt en klud frem og gav sig med det samme til, at tørre et par glas af, som en af bartenderne havde glemt at sætte på plads. Nogen gange måtte han nok ærligt indrømme, at han var en smule bange for om han mon var en for sød chef, hvis dette altså var en mulighed. Det bed ham i hvert fald ofte selv i halen, i form af overarbejde eller ekstra arbejde dagen efter. Han svang sin tryllestav mod anlægget og få sekunder efter begyndte musikken at spille ud, af højtalerne. Outfit
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 21, 2016 20:47:02 GMT
Det var lidt besværligt det hele, især efter den epiosde hvor hun var løbet ind i Trescott. Men i bund og grund var hun jo bare glad for Lawson og hun var egentligt også ganske glad for at de så småt havde fundet ud af det hele, altså sådan nogenlunde ihvertfald. Frigg gik lige nu og gjorde dte sidste rent, hun var helt smadret og havde brug for at komme op og sove, hun havde været vågen det meste af natten og hjulpet det hun kunne på klubben, og nu havde hun så brugt de sidste fire timer på at gøre klar til den næste aften.
Det var et skønt miljø og Frigg drak ikke så meget mere som hun havde gjort i fortiden, og dog havde hun ikke helt styr på endnu. Hun var ikke sikkerpå at hun generelt kunne gå ædru, men det gik da bedre for hende. Lige nu havde hun bare drukket to øl, for hende var det ingenting og man kunne heller ikke mærke på hende at hun var fuld. Generelt havde hun bare fået meget mere styr på sig selv, hvilket hun faktisk var ret stolt af. Måske dte betød hun også kunne begynde at besøge Freya igen. Frigg fik et chok som musikken pludseligt spilede, og ventede sig om for at se hvor dte kom fra.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 27, 2016 15:19:00 GMT
Lawson havde slet ikke set, at Frigg stadig var der, han fik derfor nok et ligeså stort chok over ikke at være alene, som hun havde fået, hvorefter han grinte let, "Oh undskyld smukke, jeg troede jeg var alene," sagde han og skruede ned for musikken, før han gik over mod hende. Han smilede varmt til hende. Han var virkelig begyndt at holde af hende, nok også lidt mere end hvad godt var. Han tog huen af, som afslørede hans morgenhår, og kom den i sin ene baglomme. "Hvordan går det ellers?" spurgte han og rodede lidt i sit hår, for at få det til, at sidde bare sådan nogenlunde.
"Jeg tænkte faktisk jeg ville skrive til dig i aften, men nu hvor jeg har dig, så er der noget jeg har tænkt på," sagde han med et lidt lusket smil på læberne. Han var glad for hende som medarbejder, også selvom hun mest bare gjorde rent efter lukke tid. Klubben gik rigtigt godt for tiden, og han ville gerne belønne alle sine ansatte, da det trods alt ikke ville være muligt uden dem. Han tog hendes hånd og gik mod baren, hvor han hældte en alkoholfri øl op til dem hver, og rakte den ene til hende, efter at have sluppet hendes hånd igen. Han tog en tår af sin øl, bare lige for at trække spændingen en smule ud. På rigtigt mange punkter skulle man nok ikke tro, at han var en voksen mand på 41, han elskede at holde sig ung af sind, hvilket nok også var en af årsagerne til, at han også selv stadig strippede fra tid til anden. Men han holdt sig så i god form, så han var veltrænet, især sin alder taget i betrækning.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 27, 2016 20:13:35 GMT
Hun smilede let som hun fik øje på Lawson. Frigg vidste udemærket godt at hun nok ikke var det nemmeste menneske at være i nærheden af, men hun gjorde dog sit bedste for altid at gøre hvad hun kunne, hun ville gerne være en nogenlunde ordenlig kvinde efterhånden, hun havde lavet så meget lort og måske var det på tide at prøve at rette op på det. "Det går fint nok... Lidt op og ned lige nu" sagde hun i et suk og smilede i mod ham, udadtil havde Frigg det jo fint, men hun havde mange dæmoner at slås med i sit hoved. Hun led sikkert af både angst, depression og borderline hvis man kiggede efter, men det var ikke ngoet der nogensinde var blevet undersøgt.
"Aha?" spurgte hun en smule fraværende, inden hun så vendte blikket i mod ham, hun var også ganske distret, og var egentligt glad for at hendes arbejde var relativt simpel så hun ikke behøvede tænke alt for meget over hvad hun gik og foretog sig, det var hun alligevel ikke specielt god til. Som han tog hendes hånd, smilede hun blot og gik med op til baren, det var da meget hyggeligt at være sammen med Lawson og han var da udne tvivl også en mand hun var glad for, lidt udover dte sædvanlige.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 28, 2016 15:21:31 GMT
Lawson havde skam fundet ud af, at Frigg ikke altid var lige let at finde ud af, men det var nok også en af de ting ved hende, som tiltrak ham så meget. Hun var et mysterium og han kunne ikke bare lade det lægge. Han ville jo gerne hjælpe hende så godt som han nu kunne. Han rynkede lidt på panden, "Noget du vil snakke om?" spurgte han, da han godt vidste det ikke ville nytte noget, hvis han bare sagde hun skulle fortælle ham alt, han fortalte jo heller ikke hende alt, de var jo kun venner. Med fordele. Selvom han da ikke ville have noget imod, at kunne kalde hende for sin kæreste, men han ville bare helst, at de tog tingene stille og roligt.
Han smilede varmt til hende, "Mh," sagde han blot og rakte hende den ene alkoholde frie øl, og tog selv en tår af den anden han havde hældt op. Det var uden tvivl fordelen ved, at være sin egen chef, han kunne gøre som det passede ham, så længe han selvfølgelig tænkte fornuftigt. "Jeg tænkte på, om du ikke kunne tænke dig, at tjene lidt flere penge?" spurgte han og smilede til hende og satte sig op på en af barstolene, "Min ene bartender har sagt op, så jeg er lidt på røven hver fredag," tilføjede han så, selvfølgelig kunne han selv tage over, men han ville ærligt talt hellere rende rundt og sørger for, at alle gæster havde hvad de skulle bruge, end han ville stå i baren, selvom det gjorde han da også nogle gange. Og bartender jobbet gav trods alt lidt bedre end rengøring, og det kunne hun jo beholde ved siden af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 31, 2016 21:41:39 GMT
Frigg kiggede i mod ham, Lawson havde vundet en stor del af hendes hjerte, også selvom de måske ikke altid var lige gode sammen. De fandt alligevel ud af det some how og hun var glad for den tid de brugte på hinanden, selvom de jo begge to havde travlt med arbejdet. "Nej, det er bare alle de almindelige ting du ved" sagde hun i et smil, det var alkohol og den slags, der var ikke så emgte andet. Hun var bare træt af at tingene altid skulle gå i kage for hende på en eller anden måde, optimalt ville hun jo bare gerne være fri for alt det lort.
"Mig? Bartender...? Tror du.. det er smart?" spurgte hun en smule tøvende, hun ville gerne, umiddelbart var hendes første tanke jo som altid: Hell yeah! Problemet var bare at hun ikke rigtigt kunne se at dte skulle fungerer. Hun var nok bange for nogen grimme tilbagefald, hun var jo ikke engang helt ædru endnu, det der rehab var jo ikke gået helt efter planen efter det med trescott, hun vidste også godt det var dumt, men altså... De var jo gamle venner, det var jo ikke fordi Scott var en tilfældig fyr hun havde fundet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2017 15:13:47 GMT
Til trods for, at Lawson var over 40 år, så havde han stadig en idé om, at han ville arbejde til han blev 70, mindst. Måske han på et eller andet tidspunkt ville lave stripbaren om til en café eller sådan noget, da det nok ville være ret vammelt med en 60+ ejer af en stripklub. Men lige nu kørte det meget godt og han var glad for sit arbejde. Han trak lidt på skulderne, "Bare fordi det er de almindelige ting, så betyder det da ikke, at du ikke vil snakke om det," sagde han roligt med et varmt smil på læberne. Ingen tvivl om, at han stadig var utrolig glad for Frigg og ikke kun fordi hun var willieslægt og dermed havde en ren fysisk tiltrækning, men også hendes personlighed. Han elskede at hun kunne give ham modspil.
Han nikkede lidt, "Ja, hvorfor skulle det ikke være det? Jeg stoler på dig," sagde han og smilede til hende. Han vidste godt hun havde et problem med alkohol, og det måske ville være at friste skæbnen, men han var samtidig også i den overbevisning, at hvor der var vilje, var der vej. Han havde jo selv været i det, og selvom man sagde, at en gammel alkoholiker ikke kunne drikke så meget som en øl, så klarede han det fint. Han drak sig aldrig fuld, men nu havde han heller ikke været så langt ude som hun var. Han havde nok drukket hver dag i mange år, men langt de fleste af dagene, så havde det måske kun været en enkel øl eller to, hvor andre dage havde han drukket en halv eller hel vodka for sig selv, alt efter hvor langt nede han havde været og hvor dårlig en dag han havde haft.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2017 20:05:45 GMT
Frigg var glad for at Lawson var blevet en del af hendes liv, også selvom hun måske ikke altid havde været lige god til at sætte pris på ham. Men hun håbede alligevel han vidste at hun var meget glad for ham og faktisk godt ivlle gøre noget for at få deres venskab eller hvad nu end det var, til at fungerer. "Det er fint nok, jeg har ikke... Altså nej det er fint nok" sagde hun i et roligt smil, hun havde ikke brug for at snakke om det, hun havde brug for at drikke sig mega stiv til hun ikke kunne huske sit eget navn, og problemet var at hun godt vidste det ville være en meget dårlig idé.
"Fordi at du snakker med en alkoholiker Lawson... Jeg kommer til at ligge bag baren og brække mig af druk" sagde hun i et smil, hun var slet ikke sikker på hun var stærk nok til at være bag baren på den måde. Ikke fordi det håbede hun da, hun havd ebrug for at vide hun var kommet videre i livet, også selvom det på igen måde var nemt for hende. Måske hun bare burde holde sig til rengøring og ikke være i nærheden af alkohol.
|
|
|