Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2017 19:23:20 GMT
Han var så forvirret lige nu. Selvfølgelig forstod han godt at hun var sur over han ikke havde sagt det, men at hun hidsede sig sådan op forstod han slet ikke. HAn havde jo ikke engang gengældt kysset, han var jo heller ikke blevet sur på hende da hun havde været sammen med Lucad FRIVILLIGT vel og mærke. Det kunne godt være at hun havde troet at det var ham, men det ændrede ikke på at de havde været sammen. "Det hele?" Han så uforstående ud, "det hele hvad? Hun kom op til mig, kyssede mig, jeg afviste hende og hun gik, end of storty, men mange tak fordi at du sætter pris på at have en tro kæreste!" Sagde han og mærkede at han begyndte at blive irriteret.
Selvfølgelig ville han ikke have at de gik fra hinanden, men hvorfor ville hun ikke engang tale med ham om det? Måske lige høre hans side af sagen. "Hvad?!" Han mærkede en klump i maven vokse sig større og større for hvert sekund der gik. "Slår du op med mig over et kys jeg ikke engang var en del af?!" Han var chokeret og vred, men han råbte ikke han var alt for paf over hele situationen, hvor hedt et kys troede hun lige det havde været? Han havde jo også sagt at han havde afvist hende - flere gange nu. Det syntes han da godt at Audrey kunne vise lidt taknemmelighed over! Havde en fyr lagt op til hende og han havde hørt hun havde afvist ham ville han da ikke blive sur på hende, men derimod på ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 11, 2017 20:23:40 GMT
Audrey kiggede i mod Joey, hun var så rasende, ked af det og havde ondt helt ind i maven. Hun anede slet ikke hvordan hun skulle håndterer det her... "Joey! HOLD OP med at opfører dig som om jeg er idiot, ser jeg dum ud?" spurgte hun og skar en grimasse for at gøre grin med hele situationen. Hun kunne mærke hun var så hidsig at blodet havde forladt både hænder og fødder, go de rystede begge to: "Det var jo ikke bare et kys Joey! Kate har fortalt det hele... Hvordan fanden kunne du være mig utro? Dig der altid er så skide hellig..." sagde hun i en hidsig tone, imens tårene begyndte at springe ud af hendes øjne.
Hun kunne ikke styre sig selv, hun havd elyst til at råbe, skrige, slå ham... Gøre alt muligt som hun ikke før havde følt, ihvertfald ikke siden dengang hun havde fået at vide han blot havde taget hende som en del af et væddemål. "Hver gang jeg tror tingene går godt og at du er ægte, så er du skide falsk Joey, derfor slår jeg op. jeg gider ikke mere" sagde hun i en hård stemme og rystede på hovedet, imens hun fik de sidste ting proppet ned i sin taske, det her skulle godt nok være slut!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2017 18:26:03 GMT
Han forstod slet slet ikke at hun var så sur og skuffet for selvom han burde have fortalt hende det var det jo ikke hans skyld, det var ikke ham der begyndte og han havde bestemt ikke været med på den! De blå øjne hvilede forvirret på hende i nogle lange sekunder. "Nej selvfølgelig ikke, men jeg tror ikke jeg er helt med." Hun opførte sig som om at han havde haft en længere affære med Kate og ikke bare et kys som han ikke var med på. "Hvad?" Han blev bleg og stirrede bare på hende i nogle meget lange sekunder. "Audrey jeg aner ikke hvad Kate har fortalt dig, men jeg har ikke været sig utro, det kunne jeg da aldrig finde på!" Han kunne mærke hvor ondt det gjorde indeni at hun troede sådan noget om ham. Efter alt det de havde været igennem.
Samtidig kunne han mærke raseriet over Kate stige, havde hun stået og løjet Audrey op i ansigtet bare for at skabe splid? Så var hun da en større idiot end Joey havde anset hende for at være. Han kunne mærke at hendes ord gjorde ondt. "Jeg er sguda ikke falsk! Jeg elsker dig! Tror du virkelig at jeg kunne finde på at være sammen med Kate bag din ryg?!" Han kunne mærke at han blev vred fordi han var så såret over hun ikke stolede på ham. "Skaf mig en sandhedseliksir og jeg skulle med glæde drikke den lige på stedet og min historie ville ikke ændre sig!" Sagde han stædigt, "Jeg mødte Kate udenfor til din graduering, hun kyssede mig og jeg stoppede hende hvorefter hun gik, that's it, men tak for tilliden!" Han lod armene falde over kors. Kate skulle aldrig nogensinde komme ind for hans døre igen det var helt sikkert.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 13, 2017 21:24:48 GMT
Audrey var bare skuffet, ked af det og vred. Egentligt kunne hun ikke helt få en eneste fornuftig tanke ind i sit hoved, det hele virkede bare så forvirrende og som et stort tankemylder. Det her havde hun nu alligevel aldrig troet hun skulle opleve. "Joey! Stop.. Kate har fortalt mig at i har været sammen og hun har ingen grund til at lyve!" sagde hun, Joey havde da fin grund til at lyve - at han vel ville holde på hende, undgå at hun skulle gå til medierne eller hvad hans motivation nu skulle være for at hun skulle holde det hemmeligt. "Nej Joey, det har jeg da ikke lyst til at tro om dig, men nu har jeg jo ligesom set det er hvad der sker... Du indrømmer endda i kyssede! Det er fandeme ikke i orden JoeY!" sagde hun og svang sin taske over skulderen, hvorfor gjorde han det her i mod hende? [∫]"Stop, jeg gider ikke høre på dine løgne... "[/b] sagde hun og gik ud for at tage jakke på, hun skulle bare væk herfra lige nu: "Jeg havde aldrig nogensinde troet du ville kunne såre mig så dybt" sagde hun og mærkede stadig smerten i sit bryst, hun havde det helt igennemf orfærdeligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 14, 2017 19:42:37 GMT
Hvor blev han vred og frustreret over at hun ikke ville tro ham. Han havde da aldrig givet hende grund til ikke at tro på ham....altså udover det med grunden til de fandt sammen dengang. Okay han kunne godt se at hans ord måske ikke stod i særlig høj værdig lige på det punkt, men på den anden side så troede han da ligesom at de var kommet sig over alt det. "Jeg fatter simpelthen ikke at du tror sådan noget om mig." Sagde han vredt til hende. "Hvorfor skulle jeg være sammen med Kate?" Havde han været til den slags så ville han nok have rigelig grund, Kate var jo trods alt en smuk kvinde, men jo bedre Joey lærte hende at kende jo mere forfærdelig synes han at hun var. Tænk at lyve om den slags overfor Audrey, var hun virkelig så opsat på at splitte dem op.
"Jeg var ikke engang en del af kysset Audrey! Hvordan kan du bare gå ud fra at hun fortæller sandheden? Hun kyssede mig! Kunne det måske tænkes at hun sagde vi havde været sammen i håb om at hun kunne komme imellem os?!" Hvor var det dog frustrerende at hun ikke stolede på ham, især når han fortalte sandheden. Han kunne mærke en kæmpe knude i maven som hun svingede tasken over skulderen. "Så du stoler simpelthen så lidt på mig? Fedt at vide! Jeg har endda lige sagt at jeg er villig til at tage en sandhedseliksir for at bevise jeg har ret! Faktisk skal jeg med glæde forsøge at få fat i en lige med det samme hvis det skulle være, men jeg vil aldrig nogensinde se Kate i mit hjem igen. Hun skal holde sig helt væk fra mig! Og hvis hun sagde sandheden hvorfor turde hun så ikke sige det med mig i rummet? Kunne det være fordi hun ikke havde nogen beviser?!" Han lagde rasende armene over kors. "Desuden er du ikke den eneste der bliver såret lige nu Audrey og når du finder ud af at jeg fortæller dig sandheden kan du jo spørge dig selv hvem der bliver dybest lige nu." Tænk at hun ikke stolede på ham, han havde aldrig før været så skuffet lige bortset fra dengang med Lucas og Isadora.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 14, 2017 21:37:30 GMT
Audrey kunne mærke hvor ked af det hun var over hele situationen, og at han nu endda ville stå og lyve for hende på den måde var noget hun alligevel ikke havde forventet, og da slet ikke af ham som altid gik op i at være så sød og ærlig. "Ja fordi at du er en mand, og i er åbenbart alle sammen nogen idioter!" sagde hun, hvorfor skulle de stå og diskuterer om det her, hvorfor kunne han ikke bare sige undskyld, indrømme det også ellers bare skride ud af hendes liv? Det ville gøre ondt at gå fra ham, men det her gjorde da mindst lige så ondt.
"Kate ville aldrig komme imellem os Joey, hun er min bedste veninde.. I det mindste har hun nosserne til at indrømme det overfor mig" påpegede hun, hun orkede slet ikke at stå og snakke om det her lige nu, hun havde bare brug for fred i sit hoved. "Jeg vil ikke snakke om det... Farvel Joey... Lad mig være" sagde hun, hun havde brug for at være alene med sine tanker lige nu, hun kunne alligevle ikke tænke fornuftigt eller rationelt fordi at følelserne kom i vejen i hendes krop, hun havde brug for fred.
|
|
|