Luke Lynch
•
Magiker
Fødselsdag: 28.05.2037
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Celia Conner
Oprindelse: Wales
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: EB Music
Stilling: Medarbejder
|
Post by Luke Lynch on Nov 27, 2016 13:36:59 GMT
@tristan1 og @frej - September 2053 - Omkring kl 19.
Luke sad sammen med Tristan og Frej, selvom de to andre drenge var to af hans bedste venner, så kedede han sig faktisk lige nu. "Seriøst, det her er mere nedern end botanik timerne.." mumlede han, og rettede sig lidt op i den sofa han sad i. Han havde aldrig været særlig god til det der med, at skulle sidde stille og stirre ud i luften. "Skal vi ikke finde på et eller andet?" spurgte han og så lidt på den ene til den anden, mens han rejste sig op og begyndte, at gå lidt rundt i lokalet. Det var nogle år siden de havde fundet fornødenhedsrummet, på en af deres natterend. Luke elskede at være 16 år og være på Hogwarts, han elskede når der skete noget, og at hænge ud med sine venner.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 28, 2016 12:20:44 GMT
Tristan sat med blikket rettet mod de store vinduer i rummet. Regnen slog hårdt imod hvilket gjorde at det var en smule svært at foretage sig noget udenfor medmindre man havde tænkt sig at blive gennemblødt. De havde siddet herinde den sidste times tid uden helt at være i stand til at finde ud af hvad de skulle foretage sig. Luke var en virkelig nær ven til Tristan også selvom man måske skulle tro at den hårde overflade og lidt for selvglade attitude ville blive for meget for den unge troldmand, men af en eller anden årsag havde de fundet hinanden og var blevet fantastiske venner. Måske det var deres trang til at udfordre hinanden konstant som havde startet det hele.
Han rettede blikket mod sin ven og trak på skuldrene, "altså det kunne være værre.." han tænkte sig kort om, "je ved ikke lige hvordan lige nu, men jeg vender tilbage når jeg finder ud af det." Et drenget smil legede på hans læber. "Glimrenede ide Luke, nogle forslag?" Det var jo derfor de var havnet i denne kedsommelige situation til at starte med, fordi de ikke anede hvad de skulle foretage sig, "uh jeg har en ide! Lad os klæde Frej ud som en pige og lade ham gå gennem skolegården?" Jokede han og klappede morende Frej et par gange på ryggen. Skønt de tre venner var fra forskellige kollegier så fungerede venskabet mellem dem virkelig godt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 2, 2016 20:40:07 GMT
Frej sad i en af sofaerne, med fødderne oppe og hænderne foldet i nakken som støtte til sit hoved. Han strakte sig lidt, da de to andre begyndte at snakke om, at de kedede sig. Han følte sig egentlig ikke udenfor i venskabet, selvom han nok et eller andet sted, godt vidste, at det venskab Tristan og Luke havde, var der ingen som kunne komme i mellem. Men Frej følte nu, at han var en del af venskabet, bare på et lidt andet plan, hvilket også var helt okay med ham. "Det ved jeg! Vi kunne ligne dig," sagde han drillende og blinkede kækt til Tristan. Han elskede at bruge tid sammen med sine venner, men hvilken teenage dreng gjorde ikke det? Han vendte blikket mod Luke, da Tristan sendte ansvaret for, at finde på noget over på Luke. Det skulle nok ende galt. Det gjorde det af en eller anden årsag altid. Han sendte et meget sigende blik i Tristans retning, "Ej, fandme ikke igen, og slet ikke i regnvejr," grinte han morende, og mærkede klappende på ryggen. Ikke fordi han havde haft gjort det før, men bare fordi det lige lød godt. Han måtte nok indrømme, at han havde en eller anden indre frygt for, at hvis de to andre drenge, vidste hvem Frejs biologiske forældre var, så ville de nok ikke snakke med ham. Hvilket var grunden til, at han aldrig havde fortalt det til nogen. Når folk spurgte, svarede han altid bare, at han ikke vidste hvem de var og at det havde været en lukket adoption. Han havde det jo også godt hos sine adoptivforældre, han elskede dem, og de var søde ved ham, de behandlede ham, som var han deres egen, selvom han altid havde vidst, at det ikke var tilfældet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 10, 2016 20:30:41 GMT
Frejs kække ord fik Tristan til at fange hjørnet af en pude og tyre den mod den yngre Slytherinelev med et lige så stort grin på læben som det Frej besad. "Hold da kæft," lo han varmt. Selvom Frej var et år yngre end de andre to så var de alligevel en stor del af deres venskab, han var altid med på den værste som de to andre. Tristan rystede lidt på hovedet og fugtede læberne med tungespidsen. "Vi kunne altid se hvem der tør svømme længst ud i søen." Svarede han med et skuldertræk. "Uh eller vi kan se hvem der tør snige sig tættest på Slagpoplen." Hans smil voksede sig lidt større.
Ingen af de ideer var nok de bedste, det var ret farligt, men når man kedede sig var gode råd dyre. "Eller vi kan altid udfordre hinanden til at gøre virkelig dumme ting." Lo han som var de to andre ideer slet ikke den mindste smule dumme. Han så lidt fra den ene til den anden og lænede sig atter tilbage hvor han sad. "Men altså jeg er åben for forslag." Tilføjede han afslappet. Han elskede virkelig at bruge tid sammen med sine venner. I et kort øjeblik gik tankerne dog til Allison. De var ikke kærester, ikke officielt i hvert fald, faktisk var han ikke helt sikker på hvad de var, men han savnede hende nu alligevel lidt selvom det måske var en anelse fesent. Dog var der ingen der vidste noget om det andre end dem og det var nok også for det bedste.
|
|
|
Luke Lynch
•
Magiker
|
Post by Luke Lynch on Dec 17, 2016 16:27:35 GMT
Luke rystede lidt på hovedet af Frej og Tristan, dog med et morende smil på læberne. Selvom mange så ham som værende en hård og kold ung dreng, så elskede han sjov og ballade, han var altid med på den værste. Han måtte da også slippe et grin, over Frejs kommentar og den efterfølgende pude som fløj i gennem rummet. Et lumsk smil meldte sig på hans læber, "Altså vi ved jo godt, at jeg ville vinde begge dele, men sure, hvorfor ik?" spurgte han og lænede sig tilbage i sofaen. Begge dele lød faktisk ret sjovt, men nu var Luke så også et kæmpe konkurrence menneske, og han kunne simpelthen ikke finde ud af, at sige nej. Det var lidt som om, at han ingen grænser havde.
Et lidt eftertænksomt blik meldte sig i hele Lukes ansigt, som han satte den eftertænksom finger på sin hage. "Du har fat i noget," sagde han og hævede det ene øjenbryn med et skævt smil legende på sine læber, som hans blik gled fra den ene ven til den anden, og tilbage igen. Han rejste sig op, "Jeg syntes vi skal lave en bro-code. Udfordre hinanden, men også selv gøre det vi udfordre til," sagde han og hævede kort begge øjenbryn, som han så på sine venner, allerede med det udforende blik i øjnene. "Hvad siger I drenge?" spurgte han og rakte knyt næve frem mod dem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 20, 2016 19:46:59 GMT
Tristan så på Luke med et opgivende smil. "Du ville i hvert fald vinde den med slagpoblen, jeg går på Gryffindor fordig jeg er modig, ikke fordi jeg er selvmordssøgende." Jokede han og smilede bredt til Luke. Han skulle ikke nyde noget af at komme for tæt på det lidt for hårdtslående træ. Heller ikke på trods af at det var hans egen ide, men nu havde det jo også mest været sagt som en joke. Han så lidt forvirret fra den ene ven til den anden. "Jeg er vidst ikke helt med? Dummere ting? Jeg tror ærlig talt ikke jeg kan komme på dummere ting end det faktisk." Luke måtte da snart vide at han havde meget af det i munden. Eller ikke fordi han ville nok aldrig stå helt tilbage fra en udfordring, men Tristan havde det med at snakke før han tænkte sommetider.
Lidt usikkert på hvor dette bar hen kiggede han mod Frej og så tilbage mod Luke, "hvorfor har jeg en fornemmelse af at det vil få os i problemer." Halvt hviskede han mod Frej uden at gøre synderlig meget for at sørge for at Luke ikke hørte det. Luke havde en dårlig vane med at få dem til at ende i problemer, men nu var Tristan ikke ligefrem mønsterelev selv så han var for det meste med på den værste, han kunne bare godt lide at der var sjov i gaden. Han var nok blevet lidt mere rebelsk her på sin 6. årgang. Ikke at han gjorde noget der sårede folk, den slags gik han ikke ind for, men han var uden tvivl en spasmager der godt kunne lide et godt grin også selvom det betød at gøre sig selv til grin.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 27, 2016 15:33:56 GMT
Frej måtte slippe et morende grin, da han fik grebet puden som Tristan kastede mod ham, "Eller vi kunne kaste som dig," tilføjede han i et grin og kastede puden tilbage mod Tristan. Han var faktisk ret ligeglad med aldersforskellen mellem ham og hans venner, og så længe de også var, så kunne han ærligt talt ikke se noget problem i deres trekløver. Han så lidt usikkert mod Luke og derefter mod Tristan dog med et blik som var lidt mere bebrejdende, "Virkelig? Du skulle bare lige sætte ham igang, skulle du ik?" spurgte han, men begyndte så at grine. Det her kunne kun gå galt. Frej havde aldrig gået ind for gruppepres, men det var jo ikke pres, når man til en hver tid kunne sige fra. "Lad nu vær med, at opmuntre ham, Tristan," sagde Frej og grinte lidt igen, da han var sikker på, at Luke sagtens ville kunne finde på nogle ting som var dummere end det.
Han trak lidt på skulderne, da Tristan så skiftevis på Frej selv og Luke. "Fordi du giver Luke 'gode' ideer?" hviskede han tilbage, med et par fingre i luften, for at understrege at det ikke ligefrem var gode ideer. Han kiggede lidt tøvende mod Lukes knynæve, som han tydeligvis ville have Frej og Tristan til, at gå med på hvad end for nogle ideer der summede rundt i det hoved. "Er I helt væk eller hvad?" spurgte han en smule opgivende, og så mod Luke og derefter Tristan, før han sukkede opgivende, "Whatever.. Vi har ikke andet sjov end det vi selv finder på, right? Jeg er game," sagde han så og lod sin knytnæve mod Lukes, dog så der stadig var plads til Tristans også, "Hvad siger du, Hr. Jeg-Går-På-Gryffindor-Så-Jeg-Er-Modig?" spurgte han med et drillende tone.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 30, 2016 23:46:05 GMT
Tristan kunne nu ret godt lide lyde af det. Måske de havde brug for at der skete et eller andet sjovt på den måde. Noget hvor de kunne afprøve nogen ting for sjov og uden det gik ud over andre end dem selv naturligvis. Han smilede, Gary og hans mor ville nok ikke synes at det var den fedeste ide, men han havde en eller anden ide om at hans far kunne finde på at komme med gode ideer til dem, bare fordi at det lidt var det indtryk han havde givet af at han selv var dengang han gik på skolen. Oh well man levde jo kun én gang. "Men måske han har fat i noget," sagde han så henvendt til Frej, "en gruppe hvor vi udfordre hinanden til forskellige ting! Det kunne jo være alt, nøgenbadning i søen eller leve en dag som hinanden ved hjælp af polyjuice." Han rettede sig op på sin plads, de grønne øjne havde fået et faretruende skær. Det var måske ikke helt dumt.
Tristan så på de andres knyttede næver og grinede så til Frej, "jeg kan da ikke stå tilbage for en udfordring," jokede han og slog din næve mod de andres. "Uh vi burde organiserer gruppen, sørger for der kan komme flere medlemmer som naturligvis skal indviges!" Han smielde djævelsk, "jeg kan mærke det bliver stort dette her!" Han var faktisk langt mere begejstret over foretagnet end han først lige havde regnet med, det var bare som om at han var gået lidt i selvsving nu.
|
|
|
Luke Lynch
•
Magiker
|
Post by Luke Lynch on Jan 5, 2017 14:36:03 GMT
Et smørret smil meldte sig på Lukes læber, "Der kan du bare høre Frej, jeg har fat i noget," sagde han og kunne mærke ivrigheden melde sig i hans krop, det her skulle nok blive stort. Han nikkede og grinte af Tristans foreslag til udfordringer, "Jeg er så game! Nøgenbadning i søen som indvielse," foreslog han med et stort smil på læberne. Det her skulle nok blive stort, om de så kun ville være de tre, så ville det også være fint med Luke, men jo flere jo sjovere. Luke klappede lidt begejstret i hænderne, det her var nok den bedste idé til dags dato. En kedelig eftermiddag, var nu blevet en hel del mere spændende. Han grinte derfor morene, da Tristan også lagde sin knytnæve mod hans egen og Frejs. "Bros, det her bliver så stort," sagde han og nikkede med et skævt smil på læberne.
Han fjernede sin hånd fra de andres igen og skævede lidt mod uret. "Vi må hellere se, at gå storsalen.." sagde han i et lille suk, nu var det lige så sjovt, men han ville gerne have aftensmad og det fik man jo ikke, hvis man ikke nåede aftenmaden i storsalen. Han rejste sig derfor fra stolen, og så så på de andre, "Kommer I?" spurgte han og strakte sig lidt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 22, 2017 0:08:06 GMT
Tristan lo kort af hele ideen her. Det skulle helt sikkert nok blive interessant og de ville helt sikkert også komme til at fortryde dette her titusinder gange, men for pokker, man levede jo kun én gang og Tristan ville i hvert fald ikke spilde sin tid på Hogwarts med bare at sidde med hænderne i skødet, nej der skulle ske noget så han havde noget at fortælle når han en skønne dag fik sine egne børn, ligesom hans far fortalte ham alle de balladestreger han havde lavet i skoletiden. Ikke at Tristan turde indrømme det overfor sin mor, men han så faktisk ret meget op til sin far og man kunne vel sige at Trescott havde en lidt dårlig indflydelse på ham. Nu var det jo heller ikke fordi at Tristan kunne finde på at gøre noget der ville såre andre, det skulle slet ikke være ideen med denne gruppe, det skulle bare være sjov og ballede for dem selv og dem der kunne tænke sig at være med.
"Det her kommer til at bringe os i problemer, men jeg er på." Lo han og nikkede så inden han også rejste sig for at følge Luke. Han havde ret, det var ved at være tid til aftensmad. "Hogwarts beware the Hogsquad is here." Jokede han og lo. Ikke at han så nogen fornøjelse i at skulle nøgenbade i søen, men på den anden side, når det var sammen med sine tætte venner så skulle det måske nok blive sjovt alligevel til trods for kulden. Han forlod fornødenheds rummet med sine venner og glædede sig næsten bare til at komme i gang, nu skulle der nok komme gang i gaden som man sagde.
// out
|
|
|