Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2017 19:18:33 GMT
"Du er altid hjerteligt velkommen" smilede han og bed sig i læben. Han havde overvejet om han skulle have skiftet foran fyren, men han vidste også at det ville være forkert og at de sikkert ville få en masse ballade hvis det kom frem. Han smilede og rystede på hovedet "Jeg er da ikke fjollet, jeg siger bare sandheden" hviskede han, og så let ned på fyrens hænder på hans brystkasse, og hans hjerte bankede let, da han skubbede sig let frem imod ham og kyssede ham lige ved siden af munden " Det var ikke bare druk og dans, det var en aften sammen med dig" hviskede han stille og gled sin hånd stille op af fyrens ryg "Skulle vi se på det brev? eller vil du hellere stå her" drillede han kærligt og så ind i drengens øjne med et kælent glimt i øjet. da dette faktisk var ret hyggeligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2017 20:45:20 GMT
"Det er jeg da glad for" sagde han med et varmt smil da han trods alt gerne ville se det på et tidspunkt. Det ville være hyggeligt. Det var han i hvert fald ganske sikker på at det ville blive og det ville han ikke ligge skjul på. Blake ville så på ingen måde ligge noget i at Tobias skiftede foran ham og de var jo hjemme hos ham. Han ville derimod bare blive noget så pinligt berørt for der var jo en grund til at han normalt holdte fysisk afstand fra fyrer. "Det er også fjollet" sagde han med et ganske let grin og mærkede hans kys ved mundvigen. Han ville på ingen måde have noget imod at få et rigtigt kys i stedet for og alene tanken fik ham til at blusse op i kinderne. Nu var Blake også bare helt vildt genert og han følte sig ofte ensom så det ville bestemt være rart med et kys. Lige nu var det slet ikke i hans tanker at Tobias faktisk var hans professor. Om Tobias så kunne leve med lidt at have små udnyttet en fuld elev var så straks noget andet. "Hold op med at sige sådan noget" sagde han forlegen og daskede ham blidt i brystkassen inden han nikkede let og lod sig hive ud af hans arme og tog fat i hans hånd for at trække ham mod hans værelse. Hans værelse var meget atypisk for en teenage dreng. Det var virkelig rent og hans skrivebord var virkelig godt organiseret. Blake værelse
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2017 20:56:28 GMT
Tobias havde en ufattelig lyst til at skubbe Blake blidt op af væggen og på ingen måde holde sig tilbage lige nu, og det var helt sikkert fordi han var fuld at han var ligeglad med hvad der kunne ske hvis han gjorde, men alligevel sagde hans fornuft nej, og derfor var kysset ikke blevet til mere selv om han gerne ville, han sukkede svagt da de ikke længere stod tæt og gik med ham ind på værelset hvor han så sig omkring i rummet "Du bor da lækkert herinde" smilede han og satte sig i sengen, og lagde sig ned for at se lidt op i loftet imens han ventede, hans tøj skilte lidt på midten og afslørrede lidt af hans mave. Han sukkede og lukkede sine øjne "Og en dejlig blød seng du har" lo han lidt med et grin.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2017 22:02:24 GMT
"Ved det, men ikke super meget tilsvarende min alder" sagde han med et ganske let grin da han virkelig havde det rent hos sig. Han kunne slet ikke fordrage når der ikke var rent. Det skulle være så klinisk som muligt. Han vidste også godt han på ingen måde var normal teenage dreng og det havde han det faktisk fint med når det var den slags. Han brugte heller ikke mange sekunder på at finde brevet da det stod forrest på skrivebordet. " Så skulle du prøve at sove i den" sagde han med et smil mens han tog fat i brevet. Blake lagde virkelig intet i det og tænkte slet ikke over det kunne misforstås. Han sætte sig ved siden af Tobias med brevet og åbnede det forsigtigt. Han træk det stille op af konvolutten for at ligge konvolutten ved siden af sig inden han tog fat i Tobias' hånd for at læse brevet. Da han havde læst det til ende var han tæt på at hvine, men valgte i stedet for at dæmpe sig selv ved at slå sine arme om Tobias som stadig lå ned da han havde bedt ham om det. Blake forsøgte at ramme hans kind, men da han var fuld kom han kort til at ramme hans mund inden han fjernede sig hurtigt. Han blev æske rød i kinderne og glemte helt at hvine af glæde over sit brev. "Undskyld" hviskede han stille uden at tænke på at slippe hans hånd
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2017 22:37:15 GMT
Tobas smilede og betragtede ham lidt fra sengen, og mærkede hvordan den gav sig let da han satte sig ved ham "Jeg vil da gerne sove i den en dag" drillede han kærligt, og kunne mærke at hans hjerte bankede lidt. han bed sig i læben og ventede på hvordan fyren ville reagere, og han kunne ikke skjule et lille smil da han mærkede hvor glad han blev, og han lod den frie arm glide op omkring ham. Kysset var rart, og han mærkede godt at fyren flygtede lidt fra det så han tog blidt fat i hans hage og så op ham inden han pressede sig op imod ham og kyssede hans bløde læber blidt "Du skal ikke undskylde noget, og tillykke" hviskede han og strøg ham over håret med et smil om sine læber "Du er en sød fyr, ved du godt det" han smilede og lukkede sine øjne da han lagde sig tilbage på sengen, og bare nød at de lige kunne ligge her lidt sammen. han flettede deres fingre og gled den frie hånd ned af hans side.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2017 6:40:30 GMT
"Må du gerne" sagde han med et lille let nik og et smil over sine læber. Ellers havde han jo ikke sagt det. Blake var trods alt ikke altid den hurtigste og mente ærlig talt bare at sove. Han ville dog mene at hans forældre ikke skulle være der da hans mor sikkert ville se en masse som Blake ikke selv mente var der. Nok var han kommet ud af skabet overfor sine forældre, men det var utrolig sjældent han rent faktisk havde fyrer med hjem. Mest af alt fordi de aldrig holdt længere end en ferie. Blake mærkede han tog fat i hans hage og lod sig hive ind i kysset for at gengælde det da han trods alt også selv havde synes det var rart. Det var rart at føle sig mindre ensom og have en sød fyr med hjem selvom Tobias ærlig talt var mere en mand end en fyr. "Jo det siger folk, men jeg tror ikke på det" sagde han stille og bed sig ganske let i læben inden han selv lagde sig ned. Han vendte sig om på siden og lod Tobias flette deres fingre sammen. "Du er faktisk en af de få jeg har haft med hjem" sagde han stille uden helt at vide hvorfor, men nu var han også stadig fuld. Så det var ikke fordi han helt tænkte over alt hvad han sagde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2017 22:48:32 GMT
Tobias smilede sødt og strøg hans hår "Du er altså smukkere som dreng" hviskede han og bed sig i læben, da han i sandhed mente det. Han puttede ham ind til sig da han havde lagt sig til siden "Men jeg er altså glad for at du gider havde din gamle lærer hjemme på besøg, selv om det måske ikke et helt sundt for vores professionelle forhold" han lo en lille smule, og kunne godt mærke at han et eller andet sted havde lyst til at de bare krøb ned under dynen, og kunne ligge og kysse hele natten. De behøvede ikke høre noget frækt, bare kysse og holde om hinanden. men hvis en forældre fandt dem sammen, så ville der nok gå en masse alarmer igang. Han bed sig i kinden og så på ham imens han s fingre nussede hans hofte "Hvad har du lyst til nu" hviskede han stille.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 17, 2017 8:00:16 GMT
”Skal jeg tage det af?” spurgte han og bed sig ganske let i læben da han trods alt stadig havde kjole på. Han havde godt nok taget sin wig af, men ikke hans kjole. Blake nød at ligge så tæt på ham og puttede sig selv indtil ham. ”Men du er jo ikke en gammel professor. Du er ret så ung og der er jo ikke brudt nogle regler udover du har kysset mig” sagde han stille og nikkede ganske let for sig selv. Han kunne ikke se der var noget galt i det her. Han nød at blive nusset på hoften. Det hele var virkelig dejligt lige nu og Blake havde aldrig været ham der havde travlt med noget som helst. ”Jeg synes det er hyggeligt at bare ligge her og du skal ikke være bange for at mine forældre kommer lige med det samme så vi kan godt bare ligge her og nusse” sagde han med et smil og nikkede let for sig selv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 17, 2017 19:58:05 GMT
Tobias så på ham og smilede sødt, han strøg hans side en lille smule "Det ville kun gøre det hele bedre smukke" drillede han stille og betragtede ham lidt ved at dreje hovedet og se på ham "Jeg vil gerne blive lidt, bare jeg ikke bliver fanget i din seng" hviskede han og lod hånden glide op af hans side med en kærlig og meget lagsom bevægelse, han kunne godt lide fyren og nød selskabet, måske lidt mere end han burde gøre det. Han var dog for fuld til noget lige nu, og at ligge i sengen, var det bedste der kunne ske lige nu. Han fugtede sine læber og så på fyren.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 18, 2017 6:39:03 GMT
Han nikkede ganske let til at han gerne måtte skifte og rejste sig derfor op. Han vendte genert ryggen til Tobias for at hive sin kjole af inden han fandt nogle løse bukser og en t-shirt at hoppe i. Han havde ik tænkt over at Tobias stadig kunne se noget af ham da han trods alt stadig var virkelig fuld og da også havde været tæt på at miste sin balance. Han lagde sig ned igen ved siden af Tobias med et smil over sine læber. "Men gør du ikke. Hvis jeg kender mine forældre rigtigt så kommer de først hjem søndag" sagde han ganske roligt da der virkelig nogle gange var en bagside af at være fra en rigmands familie. Nok var han ik den som var blevet svigtet mest, men nogle gange ku han godt mærke at han manglede sin familie. Blake nød at blive nusset på siden og flyttede kun sig selv en smule for at kunne komme under dynen og lagde sig indtil Tobias helt tæt. Han nussede ham blidt på brystkassen og lod sine læber finde hans i et blidt kys.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 18, 2017 14:02:43 GMT
Tobais ville ikke, men han kunne ikke stoppe sig selv ikke nu, så hans øjne følgede fyren der rejste sig, og han bed sig i læben da han så hvordan kjolen lagsomt afslørrede mere og mere at fyrens krop, og han havde en utrolig lyst til at rejse sig og stille sig tæt op af ham, og bare mærke den bløde hud. Han holdt sig dog tilbage, og smilede da han kom tilbage, og hans fingre endnu engang gled på fyrens side "Hvor er min generte elev blevet af" drillede han, inden han mærkede sine læber blive fanget endnu en gang. Han sukkede og gled sin hånd op under den læse bluse, for at kærtegne hans nøgne varme ryg. Han sukkede lidt og betragtede ham "Meget smukkere som dreng" hviskede han og fangede hans læber endnu en gang.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 18, 2017 19:37:19 GMT
Blake tænkte faktisk ikke over om Tobias ville følge ham med blikket og hovedsagen var faktisk lidt at han ikke så hans mave for han var ikke specielt stolt af den spinkle mave han havde sig og så alligevel gjorde det alt meget nemmere i forhold til at være drag hvis han skulle være ærlig. Blake ville så ikke have noget imod at mærke Tobias tæt på sig bare han stadig ikke pillede og det bare var for at putte og nusse da han helst ikke ville have en idé om at Tobias havde udnyttet ham i mens han var fuld. ”Han er her stadig, men er mindre genert når jeg ikke er på skolen. Har jeg også sagt til dig” sagde han stille i en nærmest hvisken inden han havde kysset ham. Han var stadig virkelig genert. Det var jo derfor han havde pakket sig så meget ind. Han mærkede hånden under sin blusse og kunne ikke lade være med af rent instinkt at gispe lavt. Blakes kinder blussede op. ”Se jeg sagde jo stadig var genert” sagde han med et lille let nik og lod sine læber fange af hans. Blake var ikke så god til at tage komplimenter til sig. "Jeg tror vi skal sove nu Tobias" hviskede han stille og lagde sine arme om ham ganske blidt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 18, 2017 20:21:02 GMT
Tobias kunne godt lide det som han så, han havde intet imod den en slank krop. Han lagde sine arme om ham og nød at lille og kysse lidt med ham "Du er nu sød når du er her sammen med mig" hviskede han og kyssede hans læber endnu en gang. Han lod sine fingre glide op i hans hår imens den anden kærtegnede hans ryg. " Du er sød, så det gør ikke noget " hviskede han og så ind i hans smukke øjne med et lille sødt smil, inden han nikkede " Så må du hellere lægge sig til at sove" hviskede han imens han han stille kærtegnede hans ryg og side under blusen, så fyren kunne slappe af. Han vidste at han selv ville vågne tidligt og sikkert forlade huset, så der ikke kunne opstå et eller andet problem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 19, 2017 9:03:07 GMT
Blake ejede i hvert fald ikke så meget en større muskel i kroppen da han virkelig var tynd. Det var især tydeligt for ham nu hvor en af quidditch spillerne fra Gryffindor var blevet noget mere bred skulderet selvom han var 2 år yngre end Blake selv. Han mærkede hans arme rundt om sig og kunne ikke lade være med at smile let for sig selv fordi Tobias holdte sådan om ham. ”Kun fordi jeg er tryg ved dig” sagde han en anelse bestemt dog stadig med en ganske sød undertone. Blake var også fuld, men han stolede også fuldt ud på Tobias. Det var også derfor hans krop slappede mere af end den normalt gjorde når han var i skole og selv hvis den ikke gjorde så var han mere ligeglad med det når det var nær en han stolede på. Han gengældte hans kys igen. ”Jeg er så sød du skal sige det to gange?” spurgte han ganske drillende da han ikke kunne lade være. Han nikkede let til at han skulle sove og lukkede sine øjne i og nød virkelig at Tobias nussede hans side og ryg under trøjen. ”Jeg kan godt tage den af” sagde han stille og åbnede sine øjne en smule igen da det trods alt blot var en overkrop og han regnede med at Tobias ikke lod sig friste.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 19, 2017 14:24:41 GMT
Tobias smilede sødt og strøg sin hånd op langs fyrens rygrab op imellem hans skuldreblade og nelt ned til kanten af hans bukser " Jeg er glad for du er tryg" hviskede han kærligt og smilede lidt. Han kunne godt mærke at alkoholen gjorde ham træt om lidt fjern, men han mente det han sagde og smilede derfor lidt til hans ord "Det kan jo ikke siges nok" hviskede han og bed sig i underlæben, inden han nikkede til at han godt måtte tage den af. Han trak stille armen til sig, for at åbne knapperne i sin egen skjorte, bare så han ikke fik det for varmt i løbet af natten, det ville være akavet hvis han lå og badede i sved sammen med en så sød fyr.
|
|
|