Deleted
•
Post by Deleted on Nov 13, 2016 21:33:02 GMT
”Se det ville jeg slet ikke forstå” sagde han med et ganske let hævet øjenbryn da han faktisk ikke kunne forstå det. Tobias virkede ellers som en sød og dejlig fyr. En der kunne beskytte folk hvis de havde behov for det og Blake kunne ærlig talt godt li den type fyrer. ”Så må du jo skifte ud af det” sagde han med et ganske let grin da han selv var en del mere van til det lange hår der ofte fulgte med. Han bemærkede ikke rigtigt hans rødmen, men det var også en virkelig dårlig belysning derinde. ”Ellers må du tage med mig hjem og hente det hvis du er så nysgerrig” drillende han ganske let da han trods alt langt fra mente det. Han mærkede armene rundt om sit liv og lagde sit hoved på hans brystkasse. ”Men jeg er også en pige lige nu så det er ikke det samme” sagde han stille og prikkede ham let i brystkassen for at understrege at han burde kalde ham pige lige nu da han trods alt var i drag. Han havde intet imod stilheden da han nød at danse med ham lige nu. Han kiggede op og rystede let på hovedet da han langt fra synes han var godt til det her.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 8, 2016 12:58:06 GMT
Tobias smilede lidt til ham, og bed sig synligt i underlæben "Jeg er ikke så god til at holde på de fyrer der faktisk kan lide mig" hviskede han og betagtede ham, da han lagde hovedet imod hans brystkasse, Han var en sød fyr og han duftede fantastisk, det havde Tobias bemærket at han altid gjorde. Og han kunne godt mærke at det genere ham lidt at fyren var hans elev. Han sukkede lidt og lukkede sine øjne, og lod dem danse lidt uden ord, dog ikke længe før han trak sig lidt væk " Jeg ved da godt hvad han har skrevet til dig fjolle" han rystede på hovedet og strøg fyren let over håret, han betragtede ham lidt med et smil, inden han bukkede sig lidt frem "Selv om du ligner en pige nu, vil du stadig være en fyr for mig, den kønneste jeg har på mit hold" hviskede han helt tæt på fyrens øre. Han bed sig i læben og tvang sig selv til ikke at forsøge på at kysse ham, han lukkede sine øjne " Skal vi ikke gå op og få en drink? bare inden jeg tager hjem" han ventede ikke på svar for han trak sig lidt væk, og gik op imod baren. Det andet blev for tæt og han kunne mærke at hans krop ikke kunne håndtere det, ikke nu hvor han havde drukket.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 8, 2016 15:29:14 GMT
"Er det så fordi du ikke kan li dem tilbage eller?" spurgte han med et ganske let hævet øjenbryn da han ikke helt forstod hvorfor man ikke kunne holde på de fyrer man godt kunne lide. Den eneste grund til han ikke kunne holde på dem var fordi de kun var feriekærester og selvom han havde kunne li nogle af dem dybere end det så var han begrænset af at han var bange for folk på skolen fandt ud af det. Frej som også gik på skolen åbenbart var en af dem han havde været ekstra glad for, men fordi han ikke ville have andre skulle finde ud af hvad han svingede til. Blake vidste slet ikke hvordan Tobias havde det med ham og så længe de ikke var på skolen ville han ærlig talt være ligeglad med hvordan han handlede. Han vidste godt Tobias var hans professor, men de havde fået et virkelig godt bånd og han følte måske også lidt de var venner nu. Så han glemte lidt han burde holde distance, men han havde aldrig været typen der rykkede på noget som helst først og så var han i øvrigt heller ikke vild med nogen lige nu. Blake åbnede munden og skulle til at sige noget inden han lukkede den igen og bed sig selv ganske let i læben inden han mærkede Tobias' strøg over sin kind. Han fangede Tobias' øjne selvom han begyndte at rødme ved hans ord, men han flyttede ikke sit hoved. Han rystede ganske let på hovedet, men holdte ellers nogenlunde kontakt til Tobias i mens. "Hjem? Skal du allerede hjem?" spurgte han stille og tog fat i hans hånd for at ikke blive væk fra ham inden han gik mod baren. "Jeg vil vide hvad Bodin har skrevet, men jeg tør ikke åbne brevet selv" sagde han stille uden at sige at han måske let forsøgte at få Tobias til at tage med hjem og hente det da han ikke helt tænkte over hvad han sagde da han havde drukket.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 9, 2016 13:11:22 GMT
Tobias så på fyren og bed dig i læben ved spørgsmålet, han vidste ikke helt hvad man svarede til det. Han så tænksom ud inden han trak på sine skuldre "Jeg øhh, jeg tror måske jeg holder for meget af dem, og så bliver jeg lidt øhm ivrig og presser på for at få mig en familie" han rømmede sig og så lidt til siden, da det var sandheden at han altid forsøgte på at få mere og mere, Hans fingre flettede sig kort ind i fyrens da han tak ham med op imod baren " Ja hjem, jeg vil gerne i mit normale tøj" han rødmede lidt " og det ser ikke ud til at min veninde har brug for mig mere nu" Han så på fyren med et lille smil og overvejede at spørge om han ville med, men han vidste godt at han så måske ikke kunne holde sig fra at kysse ham. og det ville ikke skabe noget godt for dem, ikke nu var han sikker på. Han satte sig igen " Jeg vil gerne åbne det sammen med dig" forsikrede han og bed sig i underlæben " Men bør vi ikke vente til du ikke har drukket?" spurgte han let drillende og med et glimt i øjet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 9, 2016 17:54:17 GMT
"Oh" sagde han stille og nikkede ganske let forståeligt til hans ord. Det kunne han jo også godt selv se det var lidt et problem hvis man var sådan. Det var så ikke fordi han selv havde prøvet det, men nu var han også 17 år og som sagt havde langt de fleste af hans kærester været nogle han kun havde set i en ferie. Det var ikke engang fordi han havde været kærester med folk i en sommerferie og så fundet sammen med dem igen til jul heller. Blake lagde godt mærke til Tobias flettede deres fingre sammen, men lagde intet idet da de trods alt var i byen. Han nikkede let forstående til det med at Tobias gerne ville skifte sit tøj. Det var jo ikke fordi han ikke kunne forstå det. Især når Tobias ikke var drag som ham selv. Nu havde Blake så heller ikke en idé om at Tobias faktisk havde lyst til at kysse ham. Han var beruset og var ikke altid lige god til at opfange signaler. "Så fuld er jeg da heller ikke" sagde han med et ganske let grin og nikkede let for sig selv. Han kunne ikke se noget problem i det, men nu tænkte han så heller ikke på mulige konsekvenser. "Og hvis du er bange for jeg er for fuld så må du jo lade være med at give mig mere at drikke" sagde han med et ganske let drillende glimt i øjet og nikkede let for sig selv. Han var ikke mere fuld end han godt vidste han spurgte sin professor om han ville med hjem og hente brevet, men nu synes Blake så også det lød ganske uskyldigt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 17, 2016 20:51:28 GMT
Tobias smilede til fyren og betragtede ham lidt, imens han bed sig i læben. Han slap ham stille og satte sig "Hvad med at vi tager en lidste drink, og så tager vi sammen hjem til mig hvor jeg kan skifte? og så kan vi tage hjem til dig og kigge på brevet? " spurgte han stille og gned sig selv lidt på låret. Han vidste ikke hvad det var, men jan ville gerne tilbringe mere tid sammen med fyren. Ikke fordi det var noget nyt, men han vidste bare ikke hvorfor lige nu, for det var ikke hans plan at de skulle lave noget. men det var mere det hyggelige i at være sammen, og kunne snakke om skolen og deres historie, da de jo begge havde oplevet noget de kunne fortælle om. Han bed sig i underlæben og gled en hånd igennem sit hår "Er du på skolen i julen? eller skal du hjem?" spurgte han. måske lidt dumt, men han var ikke så god til at finde på nye ting at snakke om når han var fuld.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 17, 2016 21:08:08 GMT
Han nikkede ganske let da det var fint med ham at gøre sådan. Han havde det trods alt selv ganske fint med at skulle forsat være i pigetøj. Også fordi så var det ikke helt så slemt at blive set sammen med en anden fyr. Så lignede det jo ikke længe noget homo noget. Blake havde nu heller ikke planlagt at de skulle noget som helst specielt udover at snakke. Han følte sig enormt tryg ved Tobias og følte han kunne betro sig til ham. Det var enormt rart. ”Jeg skal nok desværre hjem. Ikke at jeg har lyst, men ellers bliver mor trist” sagde han med en ganske let skæv grimasse da han faktisk heller ville være på skolen. Han tog en tår af sin drink og sendte Tobias et varmt smil. ”Du er måske en af dem der skal passe dem der er der i ferien?” spurgte han ganske nysgerrigt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 17, 2016 21:16:17 GMT
Tobias sendte ham et smil, og bestilte to drinks til dem, så de kunne komme videre i systemet. Han så lidt ud på de andre gæster bare for at se hvordan de dansede og skabte sig. det var hyggeligt på sin egen måde. Bartenderen kom med deres drinks, og Tobias løstede sit glas for at skåle til ham "Skål" han lyttede imens han drak og smilede "Det foratår jeg godt, det er jo normalt" smilede han sødt og nikkede så "Ja jeg har vagt hvert år, holder ikke jul med nogen" han trak på sine skuldre og smilede lidt til ham " Er det så hele familien i samles eller hvordan gør i?" spurgte han og betragtede ham imens han drak lidt ag glasset. Han bed sig i læben og satte glasset fra sig på baren, imens han så på fyren for at få det hele med. da musikken jo var ret høj, så man skulle koncentrere sig en del.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 17, 2016 21:39:27 GMT
Blake skålede let med Tobias og kunne virkelig godt mærke alkoholen. Nu var han så heller ikke så specielt stor at det gjorde noget. ”Hvad er normal? At tage hjem til jul?” spurgte han og lagde hovedet en anelse på skrå. ”Holder du slet ikke jul med nogen? Ej. Det er da synd. Det er lige før jeg får lyst til at blive kun for at fejre jul med dig” sagde han med et ganske let nik og vidste godt hans mor ville blive skuffet, men det var synd for Tobias og så slap han for at snakke med sin morfar for ham gad han ikke lige nu. ”Ja, men vi er ikke så mange” sagde han med et smil og tog en stor tår til af sin drink kun fordi nu ville han gerne væk fra musikken da han heller ville snakke. At han så godt kunne mærke alkoholen fordi han havde drukket det så hurtigt var så en anden sag. Han stilte det tomme glas på bordet og kunne godt mærke hans balanceevne ikke var så god lige nu. ”Skal vi gå?” spurgte han med et smil og et svagt grin.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 17, 2016 21:49:34 GMT
Tobias smilede lidt og rystede på hovedet " Det er et valg jeg selv har taget, så det skal du ikke have ondt af. Julen er bare ikke lige min tid. Men det er hyggeligt nok når man ikke er så mange" smilede han stille og betragtede ham lidt imens han drak det sidste " der er gang i dig i dag" drillede han hjerteligt, og drak selv ud da Blake så ud til at være klar. Han gled ned fra stolen, og lagde en hånd på fyrens knæ med et smil " Lad os gå" han smilede og så ind i hans øjne med et glimt i øjet. Han tog fyrens hånd, og gik med faste skridt imod udgangen, hvor han afleverede en billet og fik sin kappe udleveret. Han tog den på og så på Blake " har du selv overtøj med?" spurgte han og bed sig i underlæben.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 17, 2016 22:48:46 GMT
”Men det er da stadig synd for dig. Jeg synes ikke nogen skal være alene til jul og jeg gider altså ikke rigtig min morfar så det ville være fint for mig at blive på skolen for dig” sagde han med et ganske let nik da han godt kunne finde på at gøre det. Han synes virkelig at det var synd for Tobias hvis han skulle sidde helt alene til jul. Det var der ikke nogen mennesker der skulle. ”Det var måske heller ikke helt så smart at drikke det så hurtigt” sagde han med et ganske let grin da han virkelig godt kunne mærke at han ikke gik helt så sikkert på sine ben som han plejede at gøre. Han mærkede godt hans hånd på sit knæ, men lagde intet i det. Han nikkede let og hoppede slev ned fra sin stol af. Han var glad for Tobias tog hans hånd for han var virkelig usikker på sine ben, men han havde også stilletter på så det gjorde det ikke lige fremme bedre. Han nikkede let og fik sin frakke udleveret. Han tog igen fat i hans hånd og lod Tobias føre an. Han holdte godt fast i hans hånd da han virkelig havde en dårlig balance lige nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2017 14:34:38 GMT
Tobias lo en lille smule og så ind i fyrens øjne med et kækt lille smil "Jeg er jo ikke alene, der er jo andre elever og lærere på skolen i julen også, så du skal ikke tænke på mig. Selv om jeg ville nyde dit selskab" hviskede han nærmest men uden at der var tvivl om om Blake havde hørt det hele. Han rystede på hovedet " Nej det var ikke smart, ikke hvis du bliver alt for fuld" drillede han. Han tog ham med udenfor, og slap stille hans hånd for at lægge armen rundt om fyren i det de sammen gik ned af gaden. Han smilede og så på drengen " Skal vi tage hjem til dig og læse brevet først? " spurgte han og hav hans krop et lille klem, mest for at Blake skulle vide at han havde fat i ham, og dermed kunne de jo ikke rigtigt falde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2017 16:07:47 GMT
”Men stadig. Jeg tror nu jeg bliver på skolen og holder dig med selskab. Jeg er sikker på at min mor godt kan forstå det” sagde han med et lille let grin fordi han synes det var sjovt han havde fået den idé, men han hørte ikke den sidste del med at han ville nyde hans selskab. Det var ikke fordi han havde hvisket, men fordi han havde været fokuseret på hvad hans mor mon faktisk ville sige til det. ”Gør jeg, men så er det jo godt jeg har dig til at passe på mig og ikke en eller anden klam fyr der bare vil i bukserne på mig” sagde han med et forsat grin mest af alt fordi han var så fuld og bare i godt humør. Han følte sig tryg når han var sammen med Tobias og elskede at nogen passede på ham. Det var trods alt det han havde brug for. Han lod sig tage med udenfor og puttede sig indtil ham da det var dejligt og det gjorde at han ikke bare lige ville falde. ”Jeg troede du sagde du ville hjem og skifte først, men kan vi godt. Der er ikke langt” forklarede han med et smil og regnede med de bare skulle finde brevet og så ville Tobias gå igen. Han var trods alt sikker på at hans forældre var hjemme. Han vidste ham vejen og låste sig selv ind. Han beholdte sine sko på da han ville være sikker på at kunne få hentet brevet hurtigt og vise det til Tobias som han havde ladet stå udenfor. ”Jeg tror faktisk jeg er alene” hviskede han af skør vane og vinkede Tobias indenfor så de kunne få det brev læst.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2017 17:35:41 GMT
Tobais rødmede lidt, og var lidt glad for at han skulle nyde fyrens selskab i julen, og han bed sig lidt i læben da han fik en lidt fræk tanke, men han skubbede det væk igen. Han nussede hans ryg stille og så lidt over på ham "Jeg skifter da bare hjemme ved dig, hvis det er okay? eller du vil måske gerne med hjem og se min leglighed?" drillede han og gav ham et lille kærligt klem. Han var nu en sød fyr, han blev stående udenfor og ventede til der blev sagt at han skulle komme med inde, så han pustede ud og gik ind i gangen.Her så han sig lidt omkring, inden han trak sin tryllestav fra inderlommen og rettede den imod sig selv, og forvandlede håret til det normale og derefter tøjet så han så normal ud igen. Han stak staven væk igen, og tog blidt fat i fyrens hofte og trak ham ind til sig "Jeg er glad for at jeg mødte dig i aften" hviskede han med et glimt i øjet
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2017 19:03:28 GMT
"Må du gerne, men altså hvis mine forældre er hjemme så tror jeg ik de bliver så super glade for at have så meget ældre venner" sagde han med et ganske let grin uden det var fordi han havde nogle bagtanker med det, men mere bare det faktum at de ville mene at Tobias havde nogle bagtanker med at ville med Blake med hjem. "Jeg kan altid se din lejlighed et andet sted" sagde han med et varmt smil over sine læber og nikkede let for sig selv. Han var sikker på at deres venskab trods alt ikke bare sådan lige ville stoppe med det samme så han var sikker på der ville blive en anden gang. Han lod ham skifte og var glad for at han ville gøre det med magi for han ville seriøst blive forlegen hvis han gjorde det på anden vis. Han lod sig hive indtil ham og bed sig ganske let i læben. "Nu er du bare virkelig fjollet Tobias" sagde han med et ganske let grin og et par fint rød kulørte kinder. Han lagde sine hænder på hans brystkasse og rystede let på hovedet. "Jeg mener.. Der var jo ikke noget specielt. Det var jo bare lidt druk og dans" sagde han med et ganske let grin og nikkede ganske let for sig selv.
|
|
|