Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 16:52:56 GMT
Til @blake Forgår lige inden Halloween festen.
Lucia stod midt ude på gaden i Hogsmeade. Hun var lige gået fra sine veninder Nellie og Lizzy (De er npc'er), for at gå på toilettet og hun var derefter gået ud på gaden igen. Hendes veninder var væk og det eneste tilbage på gaden var halvfulde drenge og glødende, flyvende græskar. Lucia bed tænderne sammen. Det var halvkoldt at stå i udenfor i kulden. Lucia havde sammensat og syet sit eget kostume. Det var nogle høje, sorte støvler, mørkegrå gamacher, en sort, læder nederdel, en sort blonde bluse og en sort kappe med røde spidser. Hun skulle ligne en vampyr. Hendes læber var blodrøde og der var falske hugtænder i hendes mund. Lucia hadede mange ting, men hun elskede at gøre meget ud af kostumer og tøj, hun selv måtte bestemme. Hendes hage var let løftet og hun begyndte at gå elegant henad gaden. Nogle få metre fra hende stod en dreng, men hun ignorerede ham. Eller det var det hun ville have folk til at tro. I virkeligheden studerede hun ham. Han havde flot hår, og så okay tjekket ud. Da hun nærmede ham trak hun sit ansigt i en vred grimmase. "Flyt dig, jeg skal forbi!" Hvæsede hun og lavede et skulderbump mod ham og gik videre. Lidt væk fra ham drejede hun hovedet for at se sig tilbage. Der var noget over ham..
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 17:17:36 GMT
Det var ikke fordi Blake havde gjort det helt vilde ud af sit kostume på nogen måde. Alt han havde gjort var at hoppe i et par sorte jeans og en sort læderjakke og malet skull candy i sit hoved for at have en smule af Amerika ved sin side. Selvom skull candy mere var Mexico så var det stadig tæt på at være hjemme når han oprindeligt kom fra Florida. Han havde dog boet i landet siden han havde været de 10-11 stykker og det var også derfor han var startet på Hogwarts, men det ændrede ikke på at han stadig havde sit amerikanske accent her og der og ofte sagde ord på amerikansk i stedet for på britisk engelsk. Blake havde været sammen med nogle veninder det meste af dagen når han ikke havde været ude for at møde andre, men det var også fordi han faktisk var ret så udadvendt. Når altså bare det var piger og ikke var fyrer. Blake hævede ganske let det ene øjenbryn da nogen puttede til ham med sin skulder og kunne ikke lade være med at grine ganske svagt. "Er du stor fordi du kan skubbe dig frem?" spurgte han med en ganske let latter inden hun gik forbi ham og han rystede let på hovedet. Han kunne ikke lade være med at kigge efter hende og fandt hende da også ganske køn. Bare fordi han var homo kunne han skam godt finde piger ganske pæne og især fordi han ofte havde et kortere forhold igang for at skjule at han var til sit eget køn. Han ville ikke være nogens gay friend tilbehør. Han overvejede et kort øjeblik at gå efter hende for at sige en ting eller to, men nu var det en pige så i stedet for tog han et par skridt efter hende uden helt at vide hvad det var han ville. Han var ikke typen der hverken slog eller råbte af piger. I hvert fald ikke hvis han kunne undgå det. "You know. Du er udstyret med en mund og kunne sige du skulle forbi" sagde han med et grin da han virkelig ikke var sur på hende, men blot prøvede at finde ud af hvorfor hun havde gjort det på den der måde. Måske var det en test om han var cool nok til hendes selskab.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 18:02:58 GMT
Lucia vendte sig om på hælen helt og kiggede på drengen. Hun så dømmende på ham. Han var godt nok nuttet, men hun syntes han var lidt for kæphøj, da han åbnede munden. "Er du stor nok til at lukke arret eller skal mor komme og hjælpe dig?" Svarede Lucia flabet og gik nogle få skridt fremad. Hun var dronningen her, syntes hun og derfor følte hun sig hævet over drengen. Da han tilføjede den flabede kommentar skulede hun ondt til ham. "Du er også udstyret med nogle ører, og du skulle prøve at bruge dem, da du tydeligvis ikke kan høre en skid." Sagde hun og henviste til sine ord. Hun bed tænderne sammen og smilede ondt. Hun satte armene på kors og gik tæt på drengen. "Du ved godt at du lægger dig ud med en De Reimora, right? Hvis ikke, så burde du skride, fordi, hvis du ikke vidste det, vi har ganske gode relationer til slemme folk." Tilføjede hun spydigt. Hun håbede at hun var ved at overtage.[/b][/b]
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 18:28:50 GMT
"Jeg behøver ikke hjælp fra min mor lille skat. Jeg er 17. Jeg er snart færdig på skolen" sagde han med et ganske let glimt i øjet da han var stor nok til selv at tage ansvar for hvad han sagde og hvad han gjorde. Blake synes nu ikke at nogen var dronningen, men han kunne godt fornemme hun havde den vibe over sig. "Jeg lytter skam, men der var ingen grund til at skubbe før du ligesom havde gjort opmærksom på dig selv. Måske havde jeg bare ikke lige mine øjne på dig. Kunne det tænkes?" spurgte han med et ganske let grin selvom det var sandt. Han havde bare ikke set hende. Han havde trods alt stået i sine egne tanker. Han var dog ligeglad med hendes såkaldte onde smil da det virkelig ikke gik ham på. "Du ved godt du ligger dig ud med en Jackson ikke sandt? Min fætter var dødsgardist så lad være med at undervurdere en Ravenclaw. Du er ikke dronningen af Saba" sagde han med et selvsikkert smil over sine læber. At hans onkel så rent faktisk aldrig rigtig havde fået mærket og var blevet en del af det grundet hans daværende mand betød ikke at Jackson ikke var en familie der bl.a. bestod af dødsgardister. Blakes fætter Noah havde skam været tilhænger af det. Lige indtil han altså var blevet forelsket og gift med en eller anden muggler fyr. "Så hvad med at vi starter forfra og nyder det er halloween i stedet for?" spurgte han med et lidt mere smil over sine læber da han virkelig ikke tog sig af hendes bitchy attitude.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 17, 2016 17:14:46 GMT
"Amen, hvorfor er dit hoved så ikke klistret fast til en bog, hva'?" Sagde Lucia og løftede øjenbrynet. Han var faktisk meget underlig. Kunne han ikke bestemme sig for hvem han ville være? "Slap af, tøs. Det ikk' min skyld du ikke kan se mit renblodsglimt, geez.." Sagde hun himlede med øjnene og trådte to skridt tilbage. Det var ikke hendes skyld at han ikke havde øjne til at se. Hun syntes at han var begyndt at tippe lidt på hendes ædle trone. "Ha." Startede Lucia ud med et hånligt tonefald i stemmen. "Dødsgardist? Du er vel nok ældgammel, hva'. Hvem har hørt til dødsgardister siden det attende århundrede? Jeg vil nærmest sige at den er helt uddødt." Sagde hun spydigt og smilede hånligt. Hun studerede ham fra top til tå. Lucia kunne ikke lide hans kostume, det var for enkelt og.. Bvadr! Hun skulede til ham og holdt sit blik på hans øjne. Da han havde talt trak Lucia på skuldrene. "Fint nok.. Sagde hun koldt og fortsatte: "Jeg er Lucia Adelaide De Reimora. Sikke et grimt kostume, du har."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 17, 2016 17:22:23 GMT
"Nok fordi jeg ikke behøver det for at være klog skal du se" sagde han med et ganske let glimt i øjet og nikkede ganske let. "Du kan så tydeligvis heller ikke se min så på det punkt er du ikke en s**d bedre selv frøken" sagde han med et ganske let grin da det trods alt var sandt. Blake var ligesom selv fuldblods. "Så du ved ikke de har fået en ny ung leder eller?" spurgte han med et ganske let hævet øjenbryn da han var ganske sikker på at en fyr på 25 bestemt ikke var en særlig rar ting at støde ind i som leder for Dødsgarden. Slet ikke med de nyeste rygter om at han delte det med en ligeså modbydelig tøs ved navn Dacoda. Han var bestemt sikker på at nyt og frisk blod kunne gøre underværker for sådan en gruppe som dem hvis man ville. "Blake Jackson" præsenterede han sig selv og sagde intet til sit kostume for han vidste godt selv det var enkelt. Han gad bare ikke gøre noget ud af det når han ikke var hjemme i Florida hvor det var endnu større end i sølle UK.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 19, 2016 13:37:38 GMT
"Naturtalent eller kække bemærkninger, det giver jeg ikke en skid for, men til gengæld passer jeg mine studier." Sagde hun strengt. Uddannelse var ikke en ting at lave sjov med, syntes hun. Den kunne afgøre hele ens liv, om man ville have det eller ej. "Det er jeg faktisk, men der er lidt pletter på dit, desværre, så man kan ikke rigtig gøre for det." Sagde hun flabet og hentydede til halvblods og mugglerfødte. Hun syntes hun havde set ham på skolen, på et tidspunkt, med en halvblods. Og de var altså bare dumme. "Jo, men jeg ser dem ikke som en trussel - endnu. Og indtil da, vil jeg kalde dem uddøde." Sagde hun beskedent og kiggede på drengen som om han ikke kendte til logik. Hun havde ikke hørt noget om at de havde gjort noget, så indtil da var hun ret ligeglad. "Blake Jackson. Ganske normalt, men jeg har vist engang høre nogle tale om Jackson." Sagde Lucia og satte hånden under hagen og lod som om at hun tænkte. Lidt tid senere kiggede hun på ham. "Medmindre du rent faktisk vil tale med mig, går jeg nu. Toodleloo.." Sagde hun og drejede om på hælen og gik hen ad gaden.
|
|
|