Deleted
•
Post by Deleted on Oct 8, 2016 23:35:21 GMT
@ivy - Oktober 2053 - Hjemme hos Ivy - OutfitJoshua havde efterårsferie, hvilket slet ikke var dårligt, når man var 14 år, så var man altså ved at være godt skole træt. Josh var i hver fald. Han havde dog ikke lige været forberedt på, at han ikke skulle være hjemme i ferien, men hos en af Realyns veninder. Han var ærligt talt ikke særligt begejstret for beslutningen, men han kunne på den anden side også godt forstå, at Realyn ikke helt stolede nok på, at han ikke ville kunne finde på at invitere lidt for venner og veninder, hvis han havde fået lov til, at blive alene hjemme. Heldigvis var Realyn muggler, så hun havde en mobil og det samme havde hun sørget for, at Joshua havde, nu kunne han bare håbe på, at der var forbindelse i Ivy og Jacks hus. Det kunne godt være, at Josh kun var 14 år, men han var bestemt ikke langsom til noget som helst. Han fulgte nok meget godt efter sine biologiske forældre, men hvordan kunne han andet? Også taget Realyn i betrækning. Han havde nok bare et meget afslappet forhold til livet. Han sukkede lidt for sig selv, før han bukkede sig ned for at tage sine sko af, og vendte så fronten mod Ivy, "Hvor skal jeg smide min taske?" spurgte han roligt, han var heldigvis ikke genert anlagt. Han tog jakken og halstørklædet af, hvorefter han rettede lidt på det halvlange mørke hår under cap'en, som han dog ret hurtigt satte tilbage på hovedet igen. Håret havde han uden tvivl fra Tyler af. Han var nok egentlig en ret god blanding mellem Tyler og Frigg.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2016 19:17:33 GMT
Jack og Ivys hus var ikke vildt stort, men det var da fint til to voksne, to børn og to hunde. De kunne også godt klemme en ekstra ind, så længe det kun var en uges tid eller to - ellers blev det simpelthen for crowdet. Ivy var fine venner med Realyn så hun kunne da sagtens finde plads til hendes dreng imens hun var på ferie. Det skulle da være det mindste! Ivy havde hentet Joshua og fulgt ham hjem til huset. På grund af Ivys familie havde de en del beskyttelsesbesværgelser omkring huset. Just in case. De var jo kommet på surprisevisit et par gange, og ingen af gangene var det endt godt. De gik meget op i slægt og var svært begejstrede for mørk magi - nogle fodspors om Ivy og nogle andre af hendes søskende ikke havde fulgt.
"Vi har et gæsteværelse," sagde hun og stillede selv skoene i entreen. "Lige oppe ad trappen og så er det anden dør på højre hånd." forklarede hun. Jack måtte være ude med både unger og hunde, for der var ikke rigtig andre hjemme end dem. "Vil du have en kop te?" spurgte hun. Det var trods alt en anelse køligt udenfor så måske han kunne tænke sig lidt at varme sig på. Hun ville i hvert fald gerne, så hun gik over og satte kedlen over.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2016 19:14:24 GMT
Joshua vendte roligt blikket mod Ivy, hvortil han nikkede lidt til hendes forklare af, hvor gæsteværelset var. Det var da altid noget, at han ville kunne isolere sig et sted, hvis det hele blev for nedern. Han var trods alt teenager, så det der med, at tilbringe ferien, så langt fra sine venner og så oveni købet hos en kvinde han kun havde mødt ganske få gange. Han satte retningen mod trappen, for at gå op med sin taske, men stoppede et par trin oppe, da Ivy spurgte om han ville have en kop te, "Ehm.. Yeah, hvorfor ik.." svarede han roligt og tog et skridt mere op af trappen, "Jeg går lige op med min taske, så kommer jeg," informerede han og tog de sidste trappetrin i nogle hurtige skridt. Han talte dørene og gik så ind der hvor han var blevet guidet hen. Han lod kort blikket gilde rundt, før han stillede sin taske, og gik tilbage ned af trappen igen. Han gik mod det han regnede med var køkkenet. "Hvor er din søn og din mand?" spurgte han med en afslappet attitude.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 21, 2016 16:41:10 GMT
Ivy ville da gerne lære drengen at kende, især når nu han skulle bo der et par dage. Hun fandt teen frem mens vandet kogte. Hun var fuldt forstående overfor at Joshuas ynglingsaktivitet nok ikke ville være at hænge ud med hende og ungerne, selvom både Milo og Lily sikkert ville elske ham. Milo ville elske at have en "stor dreng" i huset, og Lily var lidt genert, men generelt kunne hun godt lidt andre mennesker. Ivy ville da selvfølgelig også gerne lære sin venindes barn at kende.
Hun smilede venligt til Joshua, da han kom ned fra trappen. "De har sikkert taget Lily og hundene på legepladsen nede i parken. Så kan de alle sammen få brændt noget krudt af." sagde hun med et lille grin. Det kunne godt være lidt anstrengende med to aktive unger og to lige så aktive hunde - især når de alle sammen fik gejlet hinanden op. Det var nu oftest meget hyggeligt, og heldigvis havde deres lille hus en lille have, de også kunne få bruge til at få løbet krudtet af sig. Hun fik lavet dem et kop te og sat den på sofabordet. "Sådan der!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 22, 2016 16:01:37 GMT
Joshua vidste godt, at han havde søskende rundt omkring i verden, men den eneste han havde mødt var Alaric, som var Friggs anden søn. Det var dog ikke noget han tænkte over i sin hverdag. Faktisk prøvede han slet ikke at tænke over sine biologiske forældre, selvom det var lidt svært, eftersom Realyn og Tyler var søskende.
Han hævede lidt overrasket det ene øjenbryn, "Har du to børn?" spurgte han, dog med et roligt smil på læberne. Han prøvede at være venlig, han ville helst ikke risikere, at blive smidt ud eller noget. "Men cool, jeg har altid godt kunne tænke mig en hund," sagde han i et venligt smil, før han satte sig i sofaen. "Tak," sagde han, men lod koppen stå lidt for nu, den var trods alt lige lavet, og han gik ikke ligefrem efter, at få brændt en tunge. Han sukkede lidt med blikket mod sine hænder. "Hvor gamle er dine børn?" spurgte han så, bare for at holde samtalen lidt i gang, men han vidste ikke rigtigt, hvad han skulle sige til en voksen kvinde, som oveni købet var Realyns veninde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 30, 2016 18:23:39 GMT
Ivy nikkede, da han spurgte til hendes børn. "Ja, vi har også Lily," sagde hun. Tænk at hendes lille guldklump var blevet tre. Hun havde været gravid én gang mere mellem Milo og Lily, men det barn havde hun mistet. Forvandlingerne havde simpelthen været for hårde ved kroppen. "Det er godt, for vi har to af slagsen," tilføjede Ivy med et lille grin. Hun forventede skam ikke at han skulle til at gå ture med dem eller noget, men det var da dejligt hvis han kunne lide hunde og gad lege lidt med dem, så de fik brændt lidt krudt af.
"Milo er otte og Lily er tre," fortalte hun, med et lille smil. "Du er 14, ikke? Milo kommer helt sikkert til at synes, du er vildt spændende. Han er ret pjattet med 'store børn', som han kalder dem." Hun smilede skævt, da hun sagde det. Hun kunne godt huske, at hun da ikke ville kaldes et barn, da hun var 14, men han var jo altså heller ikke voksen endnu. Hun vidste heller ikke helt hvad hun ellers skulle sige til en 14-årig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 3, 2016 14:06:23 GMT
Joshua havde lovet Realyn, at opføre sig ordenligt, mens han var hos Ivy, så det havde han da også tænkt sig at gøre. Også fordi han trods alt ikke ville ødelægge Realyns ferie og det ville være ret synd for hende, hvis hun pludselig ville blive ringet hjem for at hente ham. Han nikkede lidt til hendes svar om Lily. Han havde egentlig haft en plan om, at isolere sig fuldstændig mens han var her, men nu hvor han faktisk var her, så havde han trods alt, fået en rimelig god opdragelse. "Fedt, hvad hedder de?" spurgte han med et smil på læberne. For at være helt ærlig, så fangede hundene nok lidt mere hans interesse, end børnene gjorde, men sådan var det nok for de fleste teenager.
"Waw, så var du da ret ung, da du fik Milo," sagde han, ikke at han vidste præcis hvor gammel Ivy var nu, men han gættede sig til, at hun var omkring Realyns alder, eftersom de var veninder. Realyn var jo alt for ung til, at være Joshuas biologiske mor, det var hun så heller ikke. Han nikkede lidt, "Jo, det blev jeg i sidste uge," svarede han roligt, han følte nu ikke den helt store forskel på, at være 13 og 14 år, men det kunne jo være det kom, når han lige havde vendt sig til det. Han grinte let, "Jeg er altså ikke så god til børn, altså jeg ved godt jeg ikke er voksen selv endnu, men ja.. Det lægger nok lidt i generne," sagde han og trak lidt på skulderne, med et roligt smil på læberne. Ikke fordi Realyn klarede det jo fint nok. Men hverken Tyler eller Frigg var særlig gode til børn. Han vidste faktisk ikke engang, om Ivy vidste, at Joshua var adopteret?
|
|
|