Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 13:03:43 GMT
Realyn så på ham med et ganske roligt blik, "Nej, mit job er min krop, præcis ligesom du er nødt til, at passe dit job, er jeg nødt til, at passe mit," svarede hun roligt og ærligt. "Men du skal selvfølgelig ikke være bekymret for, at blive smittet med noget, jeg har ikke samleje med kunder uden de får kondom på og jeg kysser ikke på munden," forsikrede hun. Det var egentlig ikke fordi hun havde noget imod, at kysse på munden, men igen, var det en smittevej, og hun ønskede ikke at få herpes eller andre sygdomme, som smittede gennem samleje eller mund. Desuden var der forskel på, om hun var med en kunde eller med en submassiv.
Hun vidste godt hun var en dyr kvinde, men hun vidste også godt, at hun var det værd, desuden kunne hun jo ikke leve af kun 120 galloner tre gange om ugen. "Hvis du ønsker mig helt for dig selv, kan vi selvfølgelig godt finde en løsning, men det vil kræve et sort tillæg," sagde hun, fuldstændig ligeglad med, at det var ulovligt at betale sorte penge. Eller sort og sort. Lige i hendes tilfælde betød det nok mere, at det var penge, som gik udenom Judas næse. Det var jo ikke fordi hun selv fik de 120 hun tjente i timen, Judas var jo mere eller mindre hendes skattefar, som tog sin andel.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 15:40:19 GMT
"Så det du siger er at du bruger kondom med dine kunder, og derfor må jeg ikke have samleje med andre?" sagde han i en undrende mine, hvis de også brugte beskyttelse så var der jo ingen fare anyway, og han gad ikke at bindes hvis hun ikke var, ikke at han havde planer om at være sammen med nogen, det var en princip sag. Kys var desuden for kærlighed, hvilket ikke var noget han gad, så at hun havde den grænse passede ham så ganske udemærket.
"Jeg er ikke bekymret for pengene, så sig frem... Men 120 galloner i timen plus tillæg? Du må vre sindsyg" sagde han i en rolig stemme. "Du kan få 1000 galloner i måneden, fast" foreslog han som et bud, det var jo trods alt en del og han ville da selv mene at hun sagtens kunne leve godt for det, ikke at han kendte hendes leve standarder naturligvis. "Men jeg tror jeg vil slutte samtalen, så ses vi?" sagde han og rakte hånden frem mod hende, som ønskede han at hun skulle bekræfte de havde en aftale. Han ville bare lige sikre sig alt var som det skulle være, tingene skulle ikke gå hen og blive falske, nu hvor de havde en aftale på plads.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 18, 2016 12:05:39 GMT
"Ja," svarede hun ganske roligt og kort. Det var da præcis det hun lige havde sagt. "Jeg passer mit arbejde, ligesom du passer dit," sagde hun, det var der jo ingen forskel på. Hun kunne jo ikke leve af ingenting, eller kun de penge hun ville få af Shane. Det måtte da være ganske åbenlyst. Hun rynkede mildt på panden, "Jeg er muggler, jeg snakker ikke galloner, jeg snakker pund," svarede hun og ignorere for nu, at han kaldte hende sindssyg, for ja, det ville hun da nok være, hvis det var galloner, men lige på det punkt, skulle hun nok bare have været lidt mere tydelig.
Hun så dog en smule overrasket på ham, da han foreslog 1000 galloner om måneder. "1000 galloner om måneder?" spurgte hun, det var jo nærmest mere end hun var vant til på tre måneder. Et smil spredte sig på hendes læber, "Betrak det som en aftale, Mr. Clayton," sagde hun og rakte hånden frem mod ham. Et håndtryk var nok den bedste måde at afslutte en god forretningsaftale. Hun nikkede lidt og trykkede hans hånd. "Det gør vi, det var en fornøjelse at møde dig, og jeg ser frem til vores fremtidige samarbejde," sagde hun roligt, som var det en hver anden form for ansættelses samtale de lige havde haft.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 18, 2016 20:36:06 GMT
Shane kiggede på hende i et roligt blik: "Det er jeg klar over" sagde han i en rolig stemme: "120 pund i timen, er da også en ganske flot timeløn" sagde han, det var da næsten mere end han fik, ikke at det blev regnet i timer, men alligevel. "Fint..." sagde han og trykkede også hendes hånd, nå jamen så havde han da en aftale i hus hvor han ikke skulle bekymre sig om noget, ikke at han havde tænkt sig at mødes med hende hver dag anyway, det var bare rart at hun stod til rådighed når han havde brug for det.
"I lige måde, vi ses jo om ikke så længe" sagde han i en rolig stemme og smilede diskret til hende, han var ikke en mand der smilede ofte, men det kom dog over ham fra tid til anden. han venstre rundt på hælene. "God aften Ms. Morgenstern" sagde han i en rolig stemme og åbnede døren for at gå ud af den. Det her skulle han nok ende med at blive ganske tilfreds med, også selvom han var nervøs for at medierne ville ende med at få lugtet lunten, så ville han nok vær ret færdig.
//Out
|
|