Deleted
•
Post by Deleted on Sept 12, 2016 15:42:28 GMT
@realyn Kl. 23.30 Bordellet, May Flower.
Klokken var halv tolv og Shane var på vej ned af Diagonalstrædet. Han havde haft en lang dag på arbejdet, alt for mange møder og for mange mennesker der skulle have tingene at vide på en utrolig hård måde. Hvor var han dog bare pisse træt af mennesker nogengange, de fattede ingenting og de idioter der arbejdede på ministeriet kunne ikke tænke selv. Derudover var ham og Carmine igang med at finde Flynn søstrende, men det var ikke så nemt som det burde. Shane var ikke bleg for at dræbe, men han var på samme tid ikke interesseret i at ødelægge sit rygte og den stilling han havde opnået ved ministeriet. Han kunne bruge den stilling, hvis Carmine engang kom i problemer.
Shane havde et sort jakkesæt på, det var ikke så koldt at man behøvede have jakke på, men heller ej så varmt at man kunne rende helt uden. Han drejede ned af gyden og kiggede sig kort over skulderen, han var en mand der altid havde haft et rygte for at være ganske arrogant, og eftersom tid var penge, så gad han ikke sidde på en eller anden bar og snakke med en tøs. Hvis han skulle være ærlig havde han en helt særlig smag i det modsatte køn, efter at have været sammen med hans forlovede havde han fået smag for det lidt mere pikante, og han trådte derfor indenfor på bordellet, hvor han havde bestilt tid til at møde Realyn.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 12, 2016 20:08:05 GMT
Realyn havde på det sidste ikke haft nogle kunder. Det var det gode ved, at være medejer, hun kunne smide kunderne videre til de andre tøser. Efter alt det med Neal havde hun lovet sig selv, at det var slut med følelser, hun gad det ikke mere, det var anden gang hun havde prøvet, at få sig et bare nogenlunde normalt forhold, og hun magtede ikke at starte forefra igen. Hun ville bare have sig en ny submassiv, så hun ville kunne begynde, at få en normal hverdag igen. Hun kunne da også godt mærke på sit temperament og humør, at det var ved, at være længe siden hun havde haft brugt sit rum, og sidste gang havde været med Matthew, hvilket ikke ligefrem var gået som planlagt.
Hun havde dog på trods af alt dette, sagt ja til, at møde Shane, for selvom hun var helt almindelig muggler, så vidste hun jo godt, hvem han var, hun fulgte trods alt med i magikernes verden også. Hun stod et øjeblik foran spejlet på sit såkaldte kontor, rettede lidt på sit tøj, selvom det ikke var meget hun havde på, før hun svang en silkemorgenkåbe omkring sig, men lod den stå åben. Hun forlod sit 'kontor' og gik mod indgangshallen. "Godaften, Hr. Minister," hilste hun roligt og rakte hånden frem mod ham, med et imødekommende smil. "Mit navn er Realyn, De ønskede at se mig? Følg med," sagde hun forsat i den rolige tone, selvom hun godt vidste det egentlig var ret risikabelt at bruge sit rigtige navn, og gik tilbage den vej hun var kommet fra, mod sit 'kontor'.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 12, 2016 20:22:12 GMT
Shane var ikke en mand der talte meget, han havde ikke så meget at sige og han hadede smalltalk, ihvertfald udadtil. Han havde en hård attitude og var sjældent interesseret i at snakke dybere med folk, end når han bad dem om at gøre noget. Han var da heller ikke bleg for at fyre folk og havde fyret en del assistenter på ministeiret, de var bare så uduelige alle sammen og kunne ikke finde ud af at udfører et ordenligt stykke arbejde, hvilket fik ham til at gå amok, ikke at han viste det, hans temprement blev altid inde i kroppen på ham.
"Mr. Clayton" sagde han i en kold tone, han havde ikke lyst til at blive sat i forbindelse med ministeriet sådan et sted her, Han var glad for at være minister, også selvom han havde stor respekt for Alecander Moore som minister, så ønskede Shane som så mange andre at overtage hans stilling. "Ja" sagde han og nikkede kort som han gik efter hende, han brød sig ikke om de her steder, de virkede altid så snuskede. Men på den anden side havde han ikke så meget andet valg hvis han ikke gad sidde på en bar og glo på some girl han skulle købe drinks. Og det var alngt fra hans stil, så hellere dette her. Business var trods alt et sprog han talte.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2016 18:13:39 GMT
Realyn hævede begge øjenbryn en lille smule, overrasket over måden han ønskede, at blive tiltalt på, men slog det så blot lidt hen igen, "Min fejl, Mr. Clayton," sagde hun roligt, som hun forsatte ind mod 'kontoret'. Hun satte et 'vil ikke forstyres'-skilt på døren, før hun lukkede den. Hun låste dog aldrig døren, det var lidt hendes sikkerhed i og med, at var i magikernes verden, og hun skulle have en mulighed for, at komme væk, hvis nogen gik over hendes grænser. Hun gjorde en gestus med hånden mod en stol på den ene side af et bord og satte sig selv på modsatte side. "Hvad kan jeg gøre for Dem?" spurgte hun roligt som arbejdede hun i en hård hvidevare butik, og skulle finde ud af om det var et nyt køleskab eller en ny vaskemaskine, han havde behov for.
Hun lænede sig tilbage i stolen, hvilket fik hendes kåbe til, at glide lidt ned fra hendes ben, så det meste af hendes lår blev blottet under glasbordet mellem dem. "Jeg antager der er en grund til, at det lige netop er mig, De ønskede at snakke med?" spurgte hun halvt og vippede lidt med foden. Realyn var skam ikke billig, hun skulle jo både betale en andel til Judas og selv kunne leve, og så havde hun jo også Joshua som skulle forsørges og have nye skole ting og tøj. Men hvis det var fordi Shane ønskede at være hendes submassiv, så var det jo en helt anden snak. Det var nok lidt det, som Realyn lige nu prøvede, at finde ud af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2016 18:57:02 GMT
Shane var en mand af få ord, men når han sagde noget så skulle man ikke være itvivl om at han mente det, i nogen lange sekunder betragtede han hende blot. Ingen tvivl om at Realyn var en meget smuk kvinde, hvilket jo var en bonus når man betalte så mange penge som han gjorde. Shane kiggede på hende, ikke bare hendes ansigt men også hendes krop. Nu var det jo trods alt en vare han betalte for, også var der vel ikke noget galt i lige at tjekke dne lidt ud, inden man gik all in. Dog var han som udgangspunkt ganske tilfreds med det han så.
"Jeg er blot interesseret i at blive distraheret fra min ellers så travle hverdag, bare komme lidt væk fra stillingen som minister" sagde han i en rolig stemme, og nikkede et par gange som han kiggede sig omkring i rummet. "Jeg gøre de er Dominant?" spurgte han, og regnede med at hun slev kunne ligge to og to sammen, han gad ikke stå og have en helt lang samtale om alle formalierne. ”Hvd er din pris?" spurgte han i stedet i en lukket og afventende stemme. Det var vel en af de vigtigste ting lige at have styr på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 26, 2016 13:55:58 GMT
Realyn havde kun en gang i sit liv været forelsket og kun en gang i sit liv været i et fast forhold i en længere periode. Men det var ikke noget hun ville tilbage til. Hun havde det fint som single også fordi hun havde de behov for, at bestemme som hun nu engang havde. Hun tog sig dog ikke af, at han kiggede på hendes krop. Det lå i jobbet, at blive kigget på, på daglig basis. Desuden var hun ikke den mindste smule blufærdig, det kunne man jo ikke rigtigt tillade sig i hendes fag, så hvis han ville kigge så skulle han da endelig ikke holde sig tilbage for hendes skyld. Hun vidste jo godt, at det trods alt, ikke var små beløb, de skulle til at snakke om.
Hun nikkede forstående, nogengang følte hun sig lidt som en psykolog for sine kunder, de havde alle sammen nogle fællestræk, og det var helt klart en klassiker, når det kom til de høje stillinger med stress lige fra morgenstunden til sengetid. Et roligt smil meldte sig dog på sine læber, "Ja, det er jeg. Men så snakker vi helt andre forholdregler," svarede hun roligt og lænede sig lidt tilbage i stolen. Nu var det hendes tur til at tjekke ham lidt ud. "Hvis De har et ønske om, at blive min submassiv, så er det gratis, men tænk Dem godt om, før De siger ja," sagde hun og rejste sig, for at gå hen og hente en kopi af hendes standart kontrakt. Hun lagde den på bordet foran ham, "Læs den godt igennem, har De spørgsmål, så skriv til mig, så skal jeg besvare dem så godt som muligt. Hvis De så bliver enig med Dem selv om, at det stadig er et ønske, så finder vi en dato for et nyt møde," forklare hun, som var det aftensmaden de skulle til at finde ud af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 26, 2016 19:25:59 GMT
Shane var en mand af få ord, ikke fordi at han ikke havde mange tanker, men han holde meget af det for sig selv. Han var en stolt og stædig mand, mange mente også med et stort ego, og måske de havde ret. På den anden side var det nok bare fordi han ikke var lige så løs i betrækket som mange andre "Og hvad er dine forholdsregler? Jeg ønsker det hele er så simpelt og så professionelt som muligt" sagde han, han ville ikke have noget ansvar, han ville ikke have noget gæld, han ville intet have. Han ville bare have en afledning fra den dagligdag han levede.
"Jeg har tænkt mig om" sagde han hårdt, hvorfor skulle han tvivle? Lignede han en mand der ikke tog sine beslutninger alvorligt? "Så det du fortæller mig er at jeg er kommet hele vejen hernede for at få en idiotisk kontrakt?" sagde han og tog den ud af hånden på hende, for at trække en kuglepen frem fra sin inderlomme og fandt bagsiden for at underskrive den. "Sådan, tilfreds?" sagde han og rakte den tilbage i mod hende, han havde været submissive før, han var godt klar over hvad han skrev under på, og så længe hun ikke slog ham igen, skulle det hele nok gå.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 2, 2016 20:40:06 GMT
Realyn så lidt på Shane. Hun havde haft et par submassiver i sit liv, men aldrig en mand så højt stillet før, hun havde selv været for Alecander, men det var ved at være mange år siden. Der var også forskel på, selv at være den dominerende og så blive domineret. "Mine forholdsregler lyder på, at ingen af os har andre samlejepartner. Jeg vil se en kopi af Deres journal, så jeg er sikker på, der ingen historie med samlejesygdomme er. Ingen følelser. Ingen magi," informerede hun roligt, det var i hvert fald de ting hun gik mest op i, når hun skulle have en ny submassiv.
"Har De nu også det? Har De været submassiv før?" spurgte hun stadig i en ganske rolig tone. Hun tog sig ikke af, at han snakkede hårdt til hende, ikke lige nu i hvert fald, men han skulle ikke gøre det til en vane, for det var hende som bestemte og længere var den faktisk ikke. Hun skulle lige til, at åbne munden og svare ham, da han rev kontrakten ud af hånden på hende og skrev den under. "Eller De kan være ligeglad og bare skrive under.." sagde hun og rullede lidt med øjnene. Dette her havde ikke gode udsigter, men han virkede i det mindste som om, at han gerne snart ville i gang. "Ja da, men jeg syntes alligevel du skal tage den med hjem og læse i gennem, det er ikke alle som har lyst til det hele," informerede hun roligt. "Alle møder foregår hjemme hos mig, min adresse står bagerst i kontrakten," sagde hun roligt, og rejste sig fra stolen hun sad på. "Ønsker De at starte nu, eller skal vi mødes i morgen aften hjemme hos mig?" spurgte hun så. Hun kunne trods alt godt være sød, så længe de ikke var gået rigtigt igang.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 2, 2016 21:11:44 GMT
"Jeg skal få min assistent til at sende dig de nødvendige oplysninger" sagde han i en rolig stemme, han var ikke en mand der blev genert eller fornærmet, det måtte folk jo nu engang selv styre, han havde ingen problemer med at få tingene ordnet, desuden havde hans assistent jo tavshedspligt. ”Jeg har en tidligere partner ja" sagde han blot, det havde godt nok kun været få gange, men ja han havde erfaring med det. Han kunne godt lide at hun virkede så professionel omkring det, også selvom han måtte sige at dette her sted var lidt for snusket til hans stil. Men nu var han også af en vis standard mente han jo selv.
"Jeg er ikke interesseret i at læse den, jeg er en voksen mand, jeg kan tage mine egne beslutninger...." sagde han: "Jeg har kun et krav, intet blod" sagde han i en hård stemme, alt andet var han åben overfor, der var jo en grund til han var her, og det var at han ikke ville bestemme. "Hvornår har De bedst tid?" spurgte han i en rolig stemme. Shane skulle bare sørge for at der var plads i hans kalender, så var resten egentligt ligegyldigt, om ikke andet kunne han altid få sin assistent til at aflyse et møde eller to, han havde jo trods alt også et privatliv at passe engang imellem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2016 12:46:36 GMT
Realyn nikkede roligt med blikket hvilende på ham, mens hun studrede sit nye kommende legetøj, det var altid spændende at få en ny submassiv, det var som juleaften for Realyn, en pakke hun ikke kunne vente med at åbne, så hun kunne se, hvad hun havde at arbejde med. "Godt, så går jeg ikke ud fra, at travhedepligten er noget vi behøver, at gennemgå, den gælder selvfølgelig begge veje," sagde hun. Der var altid både fordele og ulemper ved, at mændene havde erfaring indenfor dette her. Personligt elskede Realyn at bygge det hele op fra bunden, men hun kunne nu også godt lide, at kunne gå lige til sagen, og bare det at han vidste nogenlunde, hvad han gik ind til, så var chancen for, at han blev hængende i længere tid, nemlig også større.
Hun klikkede lidt med tungen og rystede på hovedet, mens hun rejste sig, "Ikke længere, dine beslutninger er mine nu," sagde hun i takt med hendes toneleje blev langt mere dominerende. Hun satte hænderne mod bordet mellem dem, og lænede sig en smule frem og bladrede lidt i kontrakten, til hun fandt afsnittet om blod, brændmærker og andre varrige ar og pegede, "Som sagt, ville det være en god idé at læse kontrakten før du skriver under," sagde hun, det burde en mand fra ministeriet da vide. "Tirsdage, torsdage og hver anden lørdag," svarede hun roligt, hun havde det bedst med, at det var faste dage, desuden burde det jo ikke gå ud over hans arbejde eftersom det var om aftenen, selvom han selvfølgelig godt kunne være træt dagen efter.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2016 18:53:45 GMT
"Jeg arbejder til dagligt på ministeriet, jeg har ret godt styr på tavshedspligt" sagde han i en rolig stemme, Shane vidste nok godt han var arrogant, det var egentligt ikke fordi han som sådan ville være det, nok mere bare fordi det var en del af den han var. Han var altid en smule fraværende. "I visse henseender" sagde han og lagde armene over kors, det var trods alt kun en aftale her han var interesseret i, altså når de var sammen, for i ministeriet kunne han jo ikke ligefrem lade hende tage nogen beslutninger, det var trods alt hans.
"Det er fint... Du skal dog vide at jeg tilt ider er nødt til at aflyse, egj har en del af at til i ministeriet" sagde han i en rolig stemme, han anede ikke hvad han skulle sige, han var egentligt bare glad for han havde fået en aftale på plads. "Så hvor og hvornår ses vi næste gang?" spurgte han, og tog et lommeur op af lommen for at se hvad klokkenv ar. Han var ikke sikker på hvad han skulle sige til det hele, men lige nu var han sikker på at det skulle starte godt, hun var pæn og sikkert også ganske dominerende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 7, 2016 21:30:40 GMT
Realyn nikkede roligt, "Det regnede jeg skam også med," sagde hun, da hun virkelig ikke havde regnet med, at det var noget hun skulle til, at belærer en voksen mand, som oven i købet var så højt stillet som han nu engang var. hun måtte nok også indrømme, at det gjorde hende en smule nervøs, også fordi hun kun var muggler, men det vidste hun godt, ikke ville kunne fungere, hvis hun ikke slap af med sin nervøsitet med det samme. "Hver eneste sekund, du er sammen med mig," sagde hun, selvfølgelig hverken kunne eller skulle hun gå ind og bestemme noget som helst, som havde med hans arbejde at gøre. Det var hans arbejde og det som hun anså som værende hans privat liv, en del af hans liv som hun på ingen måder ville være en del af.
Hun lænede sig roligt tilbage i stolen og lod sine fingre spidser støde mod hinanden foran sig, mens hendes blik hvilede på ham og hun lyttede til hans ord. "Well, aflysning går selvfølgelig ikke uset hen, Mr. Clayton," informerede hun roligt, hun kunne jo ligeså godt være ærlig. Selvfølgelig var hans arbejde vigtigere, men aflysning ville betyde straf. "Hjemme hos mig på torsdag klokken 21," svarede hun kort og præcist. Hun glædede sig altid, når hun fik en ny submassiv, det var jo altid ret spændende, at se, hvad der gemte sig under tøjet og ikke mindst det at finde deres grænser, skubbe til dem og sætte nye grænser.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 11, 2016 17:34:01 GMT
Shane kiggede på hende med et roligt blik, han var en mand af få ord når han ikke var sammen med venner, og han så bestemt det her som udelukkende business relateret: "Fint, men du er nødt til at være fleksibel, for jeg har et job der kræver min opmærksomhed" sagde han i en rolig stemme. Det her skulle være en distrahering fra hans travle liv, hvor han slap af og ikke skulle tænke. Han besteme over så mange mennesker hver eneste dag, og nogengange havde han brug for at han ikke skulle styre det hele. Det ville han slet ikke kunne holde til.
"Det er jeg klar over" sagde han som et diskret smil sneg sig frem på hans læber, han var ret sikker på at han nok skulle ende med at blive ganske tilfreds med denne her aftale, og han håbede da at du ville blive det samme. "Er vi bundet til hinanden?" spurgte han roligt, han vidste ikke hvordan hendes regler var: "Jamen det er fint" sagde han og nikkede, det måtte han lige huske på: "Betaling?" spurgte han, han satte pris på at hun var så kort og præcis, han havde brug for en kvinde der ville business og intet andet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2016 12:34:45 GMT
Realyn sukkede lidt, hvis han nu bare havde gidet, at læse den pokkers kontrakt, så ville han jo kunne få alle sine spørgsmål eller bekymringer eller hvad det var, besvaret deri. "Jeg blander mig ikke i dit privatliv og det samme gør du heller ikke i mit. Mit eneste krav til dit privatliv er, at du ikke har andre samlejepartner end mig, af sundhedsmæssige årsager," forklarede hun, selvom det også var præcis det han kunne have læst i kontrakten. Hun var ikke interesseret i, at få samlejesygdomme, det ville kunne smadre hele hendes karriere og økonomi. Selvfølgelig ville det heller ikke være i orden, hvis han dukkede beruset, bagstiv eller på anden måde påvirket op, hjemme hos hende. Så kunne det godt være hun bare ville sige stop, og tak for denne gang.
"Godt," sagde hun roligt og bed sig lidt i læben. Hun kunne godt mærke, at hun faktisk var lidt nervøs for, at skulle have en mand så højt stillet, som submassiv. Men på den anden side, så ville hun ikke give ham særbehandling af den grund. Hvad ville han alligevel gøre? Sagsøge hende? Det ville nok blive lidt svært, uden hele verden fandt ud af, hvad han var til. Hun tippede hovedet lidt til den ene side, "Hvordan bundet, tænker du?" spurgte hun med en mild rynken på panden. "Jeg har en timeløn på 120 per påbegyndt time, men det er op til dig, om du ønsker, at betale fra gang til gang, eller per måned," svarede hun. For Realyn var dette her intet andet end forretning og nydelse, mere lå der ikke i det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 8:38:36 GMT
Shane kiggede på hende med et alvorligt blik: "Jeg er også ligeglad med dit privat liv, og det fint, hvis de krav gælder mig, går jeg ud fra de også gælder for dig" sagde han, det kunne jo ikke passe han skulle beskytte hende for sygdomme men ikke den anden vej. Tilgengæld vidste han jo godt at han kom til at betale hende godt, Shane var ikke en fattig mand, og han var en mand der pegede på ngoet og fik det. Alt kunne købes for penge, det havde han erfaret med årene, og ting han ikke kunne få for penge, det ville han alligevel ikke have.
"Fint..." sagde han blot, 120 galloner? Det var da alligevel riiimeligt dyrt, men på den anden side så sagde hun 'i timen' og nu vidste han jo ikke helt hvor mange timer hun havde tænkt sig at det her varede. Han havde erfaring, men kun fra en enkelt anden som han da også havde været glad for. Desværre så var hun stoppet i branchen og Shane havde gået et stykke tid uden at se nogen, hvilket egentligt også havde fungeret okay for ham i en periode, men nu havde han brug for at få sin hjerne andre steder hen igen.
|
|
|