Deleted
•
Post by Deleted on Aug 24, 2016 16:00:52 GMT
@flora August 2053
Det var fredag aften og Marc var ret så sikker på at han ville være alene hjemme hele weekenden. Han havde en god idé om at Mike ville være hos Seth og Ashton hele weekenden selvom han nu ikke lige fremme havde snor i sin storebror som han egentlig selv mente at han burde det en gang i mellem. Især når det kom til at han havde været Flora utro. Nok var det ikke Marc der var blevet udsat for utroskab, men det ændrede ikke på at han var blevet sindsygt rasende på Mike for at have været hende utro. Nu havde Mike gjort et stort nummer ud af at Marc ikke måtte være sin kæreste utro og så var han det selv overfor sin. Den form for dobbelt morales gad han ikke. Han havde dog tilgivet ham for det og nu var de venner igen. Han havde dog ikke tænkt sig at plage Flora med det, men havde bare tænkt sig at de skulle have en hyggelig aften da de trods alt var venner og han havde lyst til at drikke med nogen der ikke var Mike. Marc vidste også godt han var fjollet at have to forskellige slags sko på, men ikke desto mindre var det altså det han havde gjort da han ikke havde kunne bestemme sig. Han vidste også godt mange ville betegne det som tøse farver, men da han ikke mente at den slags fandtes havde han købt dem alligevel. Han havde sat en masse at drikke frem på bordet da han vidste at Flora snart ville være på trapperne da de trods alt havde en aftale og det var ikke fordi det var synderligt sent om aften da klokken trods alt var 19. Marc havde nu tænkt sig at bruge tid på at forsikre hende om at Mike ikke var hjemme en gang til selvom han allerede havde gjort det da han havde inviteret hende og at de ikke skulle snakke om hans bror, men Marc var bare typen der godt kunne lide at please folk og derfor ville han bare være sikker på de var på samme bølge længde hvad Mike angik. Outfit
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 24, 2016 18:32:23 GMT
OutfitFlora var på vej hjem til Marc. Hun var meget tøvende med at tage derhjem, for det var første gang hun skulle være der, efter hun havde slået op med Charles, hvilket efterhånden var et stykke tid siden. Hun var nervøs for, at hun faldt over et eller andet i lejligeden, der ville minde hende om Charles, hvilket hun på ingen måde havde lyst til. Hun havde for nylig sagt til ham, at der ikke var en chance for, at hun ville have ham tilbage, hvilket havde såret ham dybt, og det havde også taget hårdt på hende. Siden da havde hun drukket tættere og oftere end hun plejede, så det var en kærkommen invitation, da Marc spurgte, om hun ville komme over. Hun havde heller ikke set ham længe og savnede ham faktisk, så hun glædede sig til at se ham. Da hun nåede frem, ringede hun på og ventede på at blive lukket ind. Samtidig håbede hun på, at Charles ikke lige pludselig dukkede op, for hun var ikke sikker på, at hun kunne holde til det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 27, 2016 19:05:25 GMT
Marc buzzed hende ind da han hørte dørtelefonen sagde noget og var ret så sikker på det var hende. Det var også derfor han ikke havde sagt noget i dørtelefonen. Det fandt han ganske unødvendigt selvom han sikkert burde at tjekke før han bare lukkede hende ind, men det var bare ikke sådan Marc var. Da han var sikker på hun ca. ville være i døren gik han hen til den for at åbne den og stilte sig parat til at give hende den største krammer han kunne give hende. En af de der længere kram hvor man rokkede lidt fra side til side et stykke tid for at vise hende hvor meget han stadig holdte af hende. Han havde jo også været sur på Charles for at være hende utro. Ikke bare fordi han havde sagt så mange gange til Marc at det ikke var noget man gjorde, men også bare fordi hun var en veninde af bandet så det gjorde det hele meget sværere hvis man spurgte Marc. Han piftede hende let da han fik øje på hende. Nok var han homo, men han kunne bestemt godt se det smukke i kvinder alligevel. "Sikke dog en smuk kvinde der kom til min dør og bare rolig. Vi er altså helt alene hjemme" sagde han med et smil og håbede ikke at det sidste ville hylde hende alt for meget ud af den. Han ville bare være sikker på at hun altså vidste de var alene. Han vidste jo godt hvad hun havde sagt til Charles.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 27, 2016 23:22:26 GMT
Det føltes lidt som en evighed at gå op ad trappen til Marc's - og Chares' - lejlighed, mest af alt fordi hun vidste, at når hun nåede derop, ville det være første gang hun havde været der i meget lang tid. Første gang hun nogensinde havde været der, uden hun på nogen måde var involveret i Charles. Hun vidste også, at der i den lejlighed var et rum, hvor Charles var helt privat og sig selv, og hvor alting duftede af ham. En duft hun for noget tid siden havde brugt lang tid på, at få ud af sin lejlighed og sine lagener. Hun mindedes hvordan hun nærmest manisk, gang på gang, vaskede sine lagener og sit dyne- og hovedpudebetræk, og hvordan hun endda havde røget tjald og et par almindelige cigaretter i alle rum i hendes lejlighed, fordi hun var overbevist om, at det var den eneste måde hun kunne slippe af med hans duft på. Og nu var alt hun skulle gøre bare åbne en dør, og så var den der igen. Men hun holdt meget af Marc, ja faktisk var han en af de få venner hun virkelig elskede, så hun ville holde det hele ud, for at se ham. Og det var på en måde også en test for hende selv, for at se, om hun kunne holde det ud. Endelig nåede hun op til hvor han stod i døren og hun kastede sig nærmest i armene på ham. Hun var taknemmelig for, at han holdt fast i hende længe og nægtede at give slip først, for hun skulle lige have styr på sig selv, og blinke de tårer væk, som havde formet sig i hendes øjne og truede med at trille ned ad hendes kinder. Heldigvis var der ikke et spor af dem tilbage, da de slap hinanden. Hun grinede, da han piftede. "Du ved jeg ville være din, hvis du var til piger," sagde hun, men de vidste begge to det var for sjov. Han havde jo forsøgt at kysse hende engang, før hun og han selv vidste at han var til drenge, og allerede dengang havde det føltes forkert, fordi hun havde mødt Charles. "Det glæder mig, at vi er alene," sagde hun bare i et muntert tonefald, som om det slet ikke ville røre hende, om så Charles lå og slængede sig på sofaen. Hun var ikke typen der talte om sine følelser, selv ikke til en af hendes meget tætte venner. Hun stillede skoene i gangen og tøffede direkte ind i stuen for at smide sig i sofaen, som om hun havde været der meget indenfor det sidste stykke tid. Selvom hun virkelig ikke havde været der længe.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 3, 2016 19:22:19 GMT
“Tænk det tror jeg ikke lige at min kæreste ville bryde sig om at tænke på” sagde han med et ganske let grin og havde sådan mere eller mindre glemt det faktum at han nogensinde havde kysset hende fordi det ligesom var Mikes dame. For han kunne sagtens huske de to andre piger som han havde kysset. Eller det ville sige. Han havde aldrig kysset Lorelai, men han havde været virkelig glad for hende. “Selvfølgelig er vi det. Jeg er da godt klar over at du ikke vil se ham” sagde han med et nik og et bredt smil over sine læber. Han håbede bare at Mike ikke ville komme hjem. Han lod hende stille sine sko og gik efter hende indenfor. Hun vidste trods alt godt hvor stuen var. Han havde sat en masse drikkelse op. “Og i aften skal vi snakke om fyrer siger jeg dig. Nok har jeg en kæreste, men jeg må godt have en bucketlist” sagde han med en mild latter da han faktisk heller ikke havde lyst til at tvære hans lykke ud i hovedet på hende og begyndte at hælde det første glas alkohol op. Han selv var ganske lykkelig i sit forhold selvom han ikke havde været virkelig intim med sin kæreste andet end en gang og de havde været sammen 4 mdr. Han havde virkelig været bange for det, men det var også noget andet for han var homo og han var sikker på han ikke ville bryde sig om at styre noget som helst.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 6, 2016 21:41:23 GMT
Flora grinede ad hans svar. "Årh, tror du ikke han ville være med på en trekant?" spurgte hun og forsøgte at lyde seriøs, men hun kunne ikke. I stedet kom hun til at grine igen og rystede på hovedet. Det var jo kun for sjov. Selvom hun faktisk havde været sammen med en del siden Charles, i et desperat forsøg på at glemme alt om ham, hvilket havde vist sig at være noget nær umuligt. Men hun arbejdede stadig ihærdigt på det. Hun klappede begejstret i hænderne, da hun så alt alkoholen på sofabordet og hun udså sig straks, hvad hun kunne tænke sig. Længe havde hun været mester i at drikke og skrue gode drinks sammen, faktisk siden hun var ung på Hogwarts, men indenfor det sidste stykke tid, var hun blevet langt bedre. Hun lavede drinks som aldrig før og kunne få dem til nærmest ikke at smage af alkohol, selvom hun foretrak at putte overvældende meget alkohol i, i forhold til hvad hun burde. "Lad os ikke snakke om det," sagde hun og viftede med hånden, selvom det føltes underligt i hendes brystkasse, bare ved, at Marc sagde 'ham'. Det var faktisk forfærdeligt. Hun lænede sig frem og begyndte at mixe en drink til sig selv i sit glas, hvorefter hun rørte rundt ved at svinge glasset i små cirkler, og hun tog en tår. Hun grinede lidt igen da han sagde, at de skulle snakke om fyre. "Er der nogen specielle fyre du vil snakke om? Uh, måske en du har set som ville være god for mig at hive med hjem," sagde hun og hævede et øjenbryn, mens hun lænede sig tilbage i sofaen, drinken i den ene hånd. Godt nok tog hun aldrig fyre med hjem, men tog hjem til dem, for hendes hjem var meget privat for hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 18, 2016 19:27:19 GMT
Marc tabte nærmest helt kæben og stod med åben mund. Han var godt klar over at det var en joke, men han havde nu stadig ikke lige regnet med den slags fra hendes side af hvis han skulle være helt ærlig. Der var noget over hende der gjorde at han måske lidt så hende som en helt igennem uskyldig pige selvom han jo godt vidste at hun næppe var det og slet ikke når hun havde været kærester med hans bror. Efter lidt tid huskede han da også at lukke munden, men mest fordi han følte den var blevet tør. Han nikkede ganske let da han godt havde forstået at de ikke skulle snakke om hans bror og det ville han faktisk heller ikke hvis han skulle være ærlig. Det ville være underligt og da især når han lidt gerne ville have de begge kom videre på samme tid hvor han gerne ville have de skulle stoppe deres pjat og bare se og blive kærester igen. Så svært var det heller ikke hvis man spurgte ham, men det var heller ikke ham der havde en kæreste der havde været utro så egentlig kunne han ikke sætte sig hundred procent ind i hvordan det var. Han nikkede ganske let da han kort havde mistet tråden og skulle tilbage på sporet. ”Ja! Jeg mødte for nogle dage siden denne her fyr. Ham tror jeg er lige noget for dig” sagde han med et bredt smil over sine læber og vidste hende et billede på sin mobil af en mørkhåret fyr. Det var ikke samme stil som Mike og hvis Marc skulle være ærlig så synes han selv at han var død lækker, men fordi han selv var optaget så var det nemmere at kigge for andre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 18, 2016 21:16:14 GMT
Flora var blevet mere ligeglad med sit liv, efter bruddet med Charles. Før det havde hun ikke ligefrem holdt sig i skindet, men nu festede hun og havde flere one night stands end nogensinde før. Selvom det var en midlertidig effekt, hjalp det hende stadig og hun ville nogle gange ønske, at hun kunne være fuld konstant, så hun ikke skulle føle den konstante, nagende smerte. Hun var dog mester til at skjule det. Og planen var også at blive så fuld her til aften med Marc, at hun ikke ville kunne huske noget som helst, dagen efter. Hun hævede et øjenbryn, da han bare måbede ad hendes joke, hvorefter hun rullede med øjnene. "Tag det roligt, Marc, det var kun for sjov," forsikrede hun ham og sendte ham et beroligende smil. Hun vendte tilbage til sin drink og tog endnu en tår af den, hvilket gjorde, at hun allerede havde færdiggjort halvdelen. Hun begyndte at tænke, at de måske skulle tage shots. "Oh wow, lad mig se!" udbrød hun og stillede sin drink fra sig, hvorefter hun klappede hænderne sammen og lænede sig hen mod Marc for at kigge med. Fyren på billedet så faktisk ikke dårlig ud, men hun havde været ikke bare svær, men decideret umulig at imponere, siden Charles. Det ville hun dog aldrig indrømme overfor nogen. "Ser godt ud. Han er vel over 18?" spurgte hun og så på ham med et hævet øjenbryn. Godt nok var hun sammen med et hav af forskellige mennesker, både fyre og kvinder, men de skulle stadig være over 18, alt andet ville være forkert.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 16, 2016 14:58:43 GMT
”Det ved jeg godt det var, men jeg kan godt li tanken om du ikke har samleje” sagde han med et lille let bestemt nik da han virkelig ikke synes det var sjovt. Mest af alt fordi han virkelig nogle gange så hende som en jomfru. Det kom sig nok af han selv lige havde mistet sin egen jomfruhed til sin kæreste og derfor stadig var meget ubekvemt med det med at tanke og snakke om samleje. Marc tog også en tår af sin drink og havde intet imod at det bare var de to som var fulde sammen. Det var faktisk ret så hyggeligt hvis han selv skulle sige det. Han nikkede ganske let til at hun skulle have lov til at se det. Han forstod godt at hun ikke var helt så nem at imponere. Hun havde jo været kæreste med hans bror og hvis Marc selv skulle sige det så var han helt igennem fantastisk. ”Selvfølgelig er han er over 18. Jeg ser ikke på fyre under 18” sagde han med et ganske let grin da det var sandt. Hans egen kæreste var også ældre end ham selv. Han ville aldrig forsøge at få Flora til at være sammen med en under 18.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 21, 2016 22:10:30 GMT
Flora kunne ikke lade være med at grine og lagde en hånd op foran munden, mens hun spærrede øjnene op. Dog fjernede hun hurtigt hånden fra munden igen. "Er du seriøs?" spurgte hun og studerede hans ansigt, for at finde ud af, om han lavede sjov eller ej. Hun kunne ikke rigtig finde ud af det, men hun var en anelse bange for, at han rent faktisk var seriøs. Det var virkelig underligt for hende, for han var jo på hendes alder og derfor måtte han da være helt indforstået med, at selvfølgelig havde hun samleje. Hun kunne nok ikke fungere uden lige for tiden, fordi det hjalp hende med at glemme hendes smerte, og det var alt hun levede for pt. "Jeg må desværre skuffe dig, jeg har massere af samleje. Og lige nu forsøger du at hooke mig op med en fyr. Jeg har ikke tænkt mig bare at sidde og holde ham i hånden," sagde hun og pegede på telefonen i hans hånd, hvorefter hun grinede igen. Hun færdiggjorde sin drink i den næste tår hun tog og gik straks i gang med at lave en ny. Det kunne ikke gå for hurtigt, hendes ædruhed irriterede hende, og hun skulle ikke være foruden en drink i længere tid, end det tog at lave en ny. "Har du noget så vi kan tage shots senere?" spurgte hun, uden egentlig at ville ændre emne, men hun ville jo gerne vide det, siden shots altid var fantastiske, når man gerne ville være fuld. "Fantastisk!" sagde hun og kastede endnu et blik på billedet af fyren. Hun var solgt. Der skulle heller ikke meget til, fyrens personlighed var hun ligeglad med, endda hans navn, for det ville hun alligevel glemme med det samme. "Skal vi ikke sætte musik på?" spurgte hun med et smil til ham, før hun tog en tår af sin nye drink.
|
|
|