Deleted
•
Post by Deleted on Jun 27, 2015 19:22:40 GMT
Tyler sukkede dybt, han følte han havde fået en kniv direkte i hjertet og han vidste slet ikke hvordan han skulle håndterer det, det gjorde simpelthen for ondt: "Okay" sagde han kortfattet og prøvede ikke at vise hvor meget han bare havde lyst til at finde denne mand og banke ham. En ting var ihvertfald sikkert, hvis han ikke behandlede Isabella pænt, så skulle Tyler nok fortælle ham en ting eller to, for hun betød alt for ham. "Nej.. Det er fint nok" sagde han i et smil og nikkede roligt for at skjule sin irritation: "Så længe han behandler dig pænt, så er jeg glad" sagde han i en rolig stemme og kiggede igen ned i mod den lille dreng, var det ikke Sebastian han hed?
Som hun snakkede ignorerede Tyler hende et øjeblik, inden at han gav den lille dreng flasken: "Jeg tror han undre sig over hvilken abe der holder ham" sagde han som en joke, men hans stemme var dog ganske alvorlig. Tyler skulle ikke være far, men når han sad med den lille dreng fik han alle de samme følelser som han havde fået med Milo dengang han var en lille dreng. Forskellen var bare at Ivy ikke ville have Tyler, hvor at med Isabella var det Tyler der bakkede væk, fordi han virkeligt ikke ønskede at det hele skulle gå galt igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 27, 2015 19:23:01 GMT
Tyler sukkede dybt, han følte han havde fået en kniv direkte i hjertet og han vidste slet ikke hvordan han skulle håndterer det, det gjorde simpelthen for ondt: "Okay" sagde han kortfattet og prøvede ikke at vise hvor meget han bare havde lyst til at finde denne mand og banke ham. En ting var ihvertfald sikkert, hvis han ikke behandlede Isabella pænt, så skulle Tyler nok fortælle ham en ting eller to, for hun betød alt for ham. "Nej.. Det er fint nok" sagde han i et smil og nikkede roligt for at skjule sin irritation: "Så længe han behandler dig pænt, så er jeg glad" sagde han i en rolig stemme og kiggede igen ned i mod den lille dreng, var det ikke Sebastian han hed?
Som hun snakkede ignorerede Tyler hende et øjeblik, inden at han gav den lille dreng flasken: "Jeg tror han undre sig over hvilken abe der holder ham" sagde han som en joke, men hans stemme var dog ganske alvorlig. Tyler skulle ikke være far, men når han sad med den lille dreng fik han alle de samme følelser som han havde fået med Milo dengang han var en lille dreng. Forskellen var bare at Ivy ikke ville have Tyler, hvor at med Isabella var det Tyler der bakkede væk, fordi han virkeligt ikke ønskede at det hele skulle gå galt igen..
|
|
|
Isabella Collins
•
Magiker
Fødselsdag: 01.01.2031
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Status: Willieslægt
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Darcel Lavoie
Oprindelse: England
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Florish Og Blotts
Stilling: Ejer
Fritidsjob: Chefredaktør for MSN & Forfatter
|
Post by Isabella Collins on Jun 29, 2015 9:57:48 GMT
Isabella så på Tyler med et stille smil, "Det gør han," svarede hun, "eller det gør han i hvert fald det meste af tiden" det sidste var nok mere en stille mumlen end egentlig noget som Tyler skulle svare på. Isabella var blevet virkelig glad for Lucas, men hun var en smule bange for, at Lucas kun ville hende fordi hun var willie, men det kunne hun jo ikke vide.
Isabella kom med et kort grin, "Så det tror du?" grinte hun, og vendte blikket fra Tyler, til Sebastian, med et kærligt smil på læberne, før hun vendte blikket mod Samantha som nærmest var mere sovende end hun rent faktisk spiste. "Jeg går lige ind og putter hende," informerede hun, og tog flasken fra Samantha og gav hende en sut i stedet for. Den lille pige var gået ud som et lys. Isabella rejste sig og gik ind på børneværelset, hvor hun puttede den lille pige, gav hende et blidt kys på den lille kind, og gik så tilbage ind i stuen og satte sig ved siden af Tyler og Sebastian igen. "Jeg er så småt begyndt, at planlægge deres barnedåb.. Vil du og din familie med?" spurgte hun og så usikkert på ham. Hun havde godt tænkt på at sende ham en ugle og spørger, men hun havde ikke rigtigt villet gøre det, Tyler havde jo sagt han ikke ville have noget at gøre med børnene, men nu hvor han var her, så ville hun alligevel lige spørger.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 29, 2015 21:35:11 GMT
Tyler lyttede til hendes ord, han havde allerede lyst til at slå ham, uden overhovedet at kende ham: "Det meste af tiden? Og hvad skal det så betyde?" spurgte han i en irriteret stemme og hævedet det ene øjnbryn, uden at ane hvad han skulle sige, han ville ikke at hun skulle være sammen med en der behandlede hende dårligt. "Du har et ansvar overfor dine børn jo.. Du skal ikke lade dig behandle dårligt" snærrede han og kiggede på hende, han ville ikke at noget dårligt endte med at ske hende, og skulle den dreng ende med at gøre hende ondt, så skulle han skam nok få med Lucas at bestille.
"Okay" sagde Tyler og kiggede ned i mod den lille dreng, han kunne ikke andet end se: "Neej det er okay, jeg tror det er bedst jeg ikke er i deres liv" sagde han og flyttede slet ikke blikket fra den lille dreng, det var som om at han ikke helt mente ordene, men han kunne bare ikke, han havde jo allerede været en dårlig far overfor Milo. "Men sig til hvis du har brug for hjælp til noget" sagde han i et roligt smil og tog sutteflasken fra den lille dreng efterhånden som den var tom.
|
|
|
Isabella Collins
•
Magiker
|
Post by Isabella Collins on Jul 4, 2015 22:12:35 GMT
Bella stivende et kort øjeblik, hun havde egentlig ikke troet, at Tyler havde hørt hendes mumlen. Hun trak derfor kort på skulderne og rystede lidt på hovedet, "Ikke noget. Han er sød ved mig" rettede hun, selvom det nok ikke lød heeelt så oprigtigt som hun gerne ville have det skulle. Hun vendte blikket i mod ham, "Det ved jeg da godt, han har ikke behandlet mig dårligt som sådan, det er bare.." hun viftede en smule med den ene hånd, "Ikke noget.." sagde hun så, det var virkelig akavet at snakke med Tyler om sådanne noget her, og hun mærkede den irriterende rødme snige sig ind på hende, som så mange gange før.
Hun sendte ham et lille smil, selvom han nok ikke så det, fordi han blik var rettet mod den lille dreng. "Som sagt vil jeg ikke tvinge dig til noget, men hvis du en dag ombestemmer dig, så skal du vide min dør altid vil være åben for dig, og selv hvis du dagen før deres barnedåb fortryder, så vil du være mere end velkommen" sagde hun roligt, hun ville ønske han ville være bare en lille del af deres liv, men hun ønskede ikke at presse ham eller tvinge ham. "Tak, det er virkelig sødt af dig. Jeg regner med at spørger Isadora om hun vil være gudmor til den ene, så hvis du har en idé til, hvem der kan være gudmor eller gudfar til den anden, så sig endelig til" sagde hun i et stille grin, hun vidste ikke om det ville være noget for hendes søster, men hun følte virkelig, at de to havde fået bygget et rigtigt godt søskende forhold op.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 7, 2015 20:23:43 GMT
Tyler følte jo virkeligt noget for Isabella, men han havde svært ved at placerer det og desuden var Tyler blevet hårdt såret hver eneste gang han havde forsøgt at følge sine følelser. Han ville ikke denne gang, både med Scarlett og Ivy var det gået galt, og han ønskede ikke at fejle igen med Isabella. "Du må fortælle mig hvis der er noget Isabella, du skal ikke være sammen med en som ikke behandler dig godt" sagde han i en bestemt stemme, han ville at hun havde det godt, var glad og var sammen med en der forgudede hende. Tyler ville virkeligt ønske at han var den mand, men han vidste også at det ville ende galt og for en gangs skyld ønskede han virkeligt at tage tingene i opløbet.
"Det skal jeg nok... Men jeg vil ikke blande mig i din nye familie" sagde han og tog flasken fra drengen som han var færdig og han kiggede så i mod Isabella, han følte sig virkelig bitter lige nu, men han ønskede egentligt ikke at være det. Han ville utroligt gerne være sammen med en pige og holde på hende, og gerne Isabella, mne ikke igen. På den anden side gjorde det også ondt på ham at tænke på at han skulle være det 3. hjul nu hvor Isabella havde fået sig en kæreste og Tyler vidste at ligegyldigt hvem denne fyr var, så ville Tyler komme til at hade ham.
|
|
|
Isabella Collins
•
Magiker
|
Post by Isabella Collins on Jul 11, 2015 21:41:27 GMT
"Tyler.." Sagde hun stille og vendte blikket ned mod gulvet. Det var ikke lige frem sådan noget her, hun havde lyst til at snakke med ham om. "Han behandler mig godt, det er ikke det.." Sagde hun stadig stille, hun holdt virkelig meget af Tyler, men han ville ikke deres børn, og derfor følte hun heller ikke at han ville hende. De var en del af hende, kunne folk ikke acceptere de var der, så ville hun ikke have noget med dem at gøre.
Hun trak kort på smilebåndet. "Jeg skal nok selv klare det så, men nu ved du tilbudet er der, jeg skal nok sende dig en ugle, når jeg har en dato og tid" sagde hun og vendte blikke mod den lille dreng som lå i Tylers arme, "Men I klær nu hinanden meget godt" sagde hun og vendte blikket mod Tyler igen, med et roligt smil på læberne. "Vil du sidde lidt med ham? Ellers kan du bare lægge ham ind i hans seng, så skal jeg nok tænde maskinen" sagde hun. Et sted nød hun synet af Ryler med Sebastian i armene, men på den anden side, så ville hun også gerne snakke lidt med ham, mens babyerne sov. Var det forkert? Altså hun ville jo bare snakke, så det var vel okay... Var det ik?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 13, 2015 10:15:07 GMT
"Hvad er det så? Hallo det er da også mine børn, jeg har vel også vide hvem du ser" sagde han i en alvorlig stemme og pegede bestemt ned i jorden, måske en smule fjollet men han kunne ikke lide at hun ikke ville fortælle ham noget, han havde vel ret til at vide hvem det var hans børn rendte rundt med. "Ja det er fint, om ikke andet så kan jeg også bare tage... Min date med" sagde han en smule tøvende og alligevel ganske alvorligt, hvor var det dog irriterende at det irriterede ham så meget at hun havde en date.
"Nej det er okay, bare lig ham til at sove... Det skal de vel også når de har spist, agtigt" sagde han. Tyler vidste ikke noget som helst om børn, men han havde da en meget god idé om at de skulle sove når at de havde spist, en smule havde han da lært i dent id han havde været sammen med Ivy som havde haft lille Milo. Tyler havde virkeligt forelsket sig i drengen og havde da også været der det første år af hans liv, men var endt med at forlade dem begge fordi hun fik en kæreste, og som altid kogte Tyler's temprement nogengange en smule over.
|
|
|
Isabella Collins
•
Magiker
|
Post by Isabella Collins on Jul 13, 2015 11:48:31 GMT
Isabella så meget overrasket på Tyler, det var første gang hun hørte ham, omtale tvillingerne som sine børn også. Han havde jo hele tiden sagt, at de var hendes. "Tyler rolig nu," sagde hun stille, og vendte blikket mod gulvet. Det var jo en privat sag mellem hendes og Lucas. Hun havde jo heller aldrig snakket med nogen om, hvad hendes og Tyler havde lavet. For det meste af tiden, så havde hun benægtet at have været sammen med Tyler, hvis nogen havde spurgt, men det var mest for hans skyld, hun havde jo været mindreårig da de to første gang havde været i seng sammen. "O-okay.. Er du sikker på der ikke er nogen i din familie som også vil med?" spurgte hun roligt og så på ham med et stille smil.
Hun nikkede lidt, rejste sig fra sofaen, og bøjede sig lidt fremover, for at få roligt fat omkring den lille dreng, som hun bar ind til hans seng, og fik tændt for maskinen, som begyndte at bippe i takt med drengens hjerterytme. Hun satte sig tilbage ind i stue, i sofaen ved siden af Tyler. "Vil du have mere kaffe?" spurgte hun roligt, og håbede lidt, at han havde glemt, at hun ikke rigtigt havde svaret på hans ord før. Hun havde ikke lyst til, at snakke med Tyler om hendes og Lucas' forhold.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 13, 2015 15:58:08 GMT
Han rystede på hovedet, nej han havde ikke nogen fra hans familie han ville have med: "Jeg vil gerne have min... Kæreste med" sagde han næsten trodsigt, han skulle da nok kunne finde en eller anden pige han kunne få til at være hans kæreste, det plejede jo ikke at være et problem. "Men jeg må nok hellere gå" sagde han og kunne mærke hvordan at han var vred og skuffet på samme tid. Ikke fordi han havde jo haft chancen med Isabella og han havde ikke grebet den, men han havde ikke lyst til at indrømme overfor hende at han havde fortrudt, også fordi at børnene jo stadig var et problem.
"Ellers tak... Det har været hyggeligt" sagde han og gav roligt sønnen til hende, inden han roligt begyndte at gå, han ville bare gerne væk. "Hav det godt" sagde han blot og gik så ud af døren, han havde brug for luft. Hun havde fundet sig en fyr? Han håbede ellers at hun bare... Ja ville være single forevigt, det kunne han langt bedre håndterer.
//Out
|
|
|