Deleted
•
Post by Deleted on Aug 18, 2016 22:46:21 GMT
Kl. 15.50 Foran skolen Victoria sad på en bænk foran skolen med udsigt til quidditchbanen. Hun var lige blevet smidt ud af Magiens Historie af den klaphat til Professor Roden, som samtidigt var muggler. Ikke engang mugglerfødt, nej nej... Muggler! Victoria var ikke fuldblods fanatiker, men det betød ikke at det ikke gjorde lidt ondt at blive smidt ud af en der ikke engang kunne udøve magi selv, om hans liv så afhang af det. Det var uretfærdigt at hun skulle smides ud, for hun havde bare sagt sin mening. Det var muligt at hun havde været lidt hård i munden, men hvis professor Roden ikke kunne klare en debat, så skulle han ikke være professor overhovedet. Hun sad og rystede let på hovedet og kiggede ud over landskabet imens hun irriterede sig gevaldigt over denne helt uretfærdige situation. Det var sent på eftermiddagen og mange af eleverne var allerede ude at nyde solen. Det var også nu de skulle gøre det, for der gik ikke mange uger før efteråret for alvor bankede på døren. Victoria nød nu også solen nu hvor hun alligevel var ude, men hun var stadig fornærmet og det ville hun nok også være til næste lektion med den starut. Det var sket før at en professor havde været efter hende, fordi hun godt kunne være lidt strid, men hun så det altså ikke som et stort problem. Hun vidste hvad hun ville og hun sagde sin mening om folk så ville have den eller ej.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 26, 2016 9:24:13 GMT
Lucka sneg sig udenfor med samme afslappede holdning som han altid bar. Han havde pjækket fra sidste time - Magiens Historie - da han ikke orkede at høre på Professor Roden denne eftermiddag. I luckas øjne havde manden intet at gøre på en magisk skole, han var jo muggler! Hvordan havde han i det hele taget fået lov til at undervise her? Havde han knaldet sig til tops eller havde rektoren bare tabt forstanden? Begge dele var vel en mulighed. En ting var at han var blevet ansat af skolens tidligere rektor, men at han tilmed fik lov til at beholde jobbet, det var jo forkasteligt. I det samme fik han øje på et genkendeligt ansigt ved en af bænkene. Han lyste op i et mindre dog stadigvæk arrogant smil. Victoria Hale. De gik på samme årgang og samme kollegium så han kendte hende godt. Ikke personligt, men sådan af navn og den slags som man nu automatisk vidste om sine medkollegianer. Han besluttede sig hurtigt for at gå over og snakke med hende, måske hun pjækkede ligesom ham, så kunne de jo ligeså godt pjække sammen. "Hale." Hilste han som han dumpede sig selv ned på bænken hun sad på lige ved siden af hende. "Hvorfor er du ikke til time?" Han kastede det ene ben over det andet og lænede sig afslappet tilbage som han lod blikket hvile på hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 26, 2016 20:20:59 GMT
Victoria sad med armene over kors og irriterede sig stadigvæk over at en muggler havde smidt hende ud af timen. Det gav slet ikke mening og det var ikke rimeligt. Professor Roden havde kun tilladelse til at være der fordi han havde en eller anden bror som var en stor og kendt auror med tydelige alkohol problemer. Det havde Victoria dog aldrig sagt foran professor Roden, for hun vidste at det ville give hende større problemer end en udvisning fra en time. Victoria ville gerne gøre Hogwarts færdig og ikke smides ud af skolen et år før hun var færdig på grund af en muggler.
Da hun pludselig hørte en stemme, kiggede hun op og så Lucka Kingsley fra sin årgang. Hun sukkede en smule, da hun altid havde set ham som ret arrogant. Men på den anden side, så var hun selv ret arrogant, så måske hans selskab ikke ville blive det værste. "Kingsley." Sagde hun med et nik og betragtede ham fra top til tå. "Ja det kan du jo passende spørge vores kære professor Roden om. han synes åbenbart at det var vigtigere for mig at sidde og glo på en dum blå himmel end at lære noget." Sagde hun med sarkasme i stemmen, for kære var bestemt ikke et ord hun kunne bruge og så mene det på samme tid. Ikke når det gjaldt ham. "Hvor er du ikke til time?" Spurgte hun. Hun havde ærlig talt ikke lagt mærke til om han havde været der, men det gik hun ikke ud fra, da han ikke vidste at hun var blevet sendt ud.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 1, 2016 13:41:51 GMT
Han rettede sig en smule op under hendes elevatorblik, han vidste godt at han var en flot fyr uanset hvad andre så måtte mene om det, et lidt selvfedt smil spredte sig på hans læber, "hva så? Ser du noget lækkert?" Han blinkede fornøjet. "Det skal du sgu ikke tage så tungt, Roden er bare en hat, jeg mener helt ærligt, han er muggler, hvem fanden giver en muggler ret til at undervise på en magisk skole." Han rystede på hovedet, det var virkelig dybt godnat, det var han jo ikke autoriseret til, i hvert fald ikke i Luckas øjne. Han smilede igen lidt for sig selv, "han er sikkert bare træt af liver fordi han ikke får noget af kæresten derhjemme og så skal det gå ud over os." Naturligvis anede han intet om hvorvidt den teori holdt vand eller ej, men når man var irriteret på en person var det jo i bund og grund også ligegyldigt hvad sandheden var så længe at det lød hårdt. "Jeg gad ikke," indrømmede han blankt. Han lagde aldrig rigtigt skjul på tingene, det var jo en del lettere bare at sige det som det var, så måtte han jo bare tage ansvar for det senere, sådan var livet. "Skal vi ikke smutte?" Spurgte han lidt pludseligt og så på hende inden han rejste sig fra bænken igen, "jeg kunne virkelig godt spise et eller andet lækkert fra Kandisbaronen," et udfordrende blik blev sendt i hendes retning.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 2, 2016 21:41:29 GMT
Victoria fnøs, da han spurgte om hun så noget lækkert, da hun gav ham elevatorblikket. Han troede vidst lidt for meget om sig selv. Desværre havde han noget at have det i. Flot det var han, men det var også det eneste sådan rigtig positive hun havde tænkt om ham indtil videre. Hun havde ikke et problem med ham som sådan, men han udsendte ikke den mest positive vipe. Det gjorde hende dog ikke noget, for hun var selv lidt svær at være sammen med, da hun sagde sin mening, om folk så ville have den eller ej. "Tjaa. Du er da ikke helt forfærdelig at kigge på." Sagde hun med et skuldertræk og fortsatte med at kigge på ham. Hun var ærlig, men han skulle ikke begynde at tro noget. Hun rystede på hovedet og kiggede ud over området igen. "Jeg fatter heller ingenting af hvorfor den padde er blevet lærer her. Kunne han ikke være blevet lærer et andet sted? Der var mere passende for hans slags? Jeg mener, helt ærligt. Vi andre skal tage en lang uddannelse for overhovedet at komme i betragtning som lærer her på stedet og han valser bare ind med sit halvlange flotte hår og vupti, så har han et job." Hun slog ud med armene og irriterede sig grænseløst over situationen. Hun grinede en smule over de ting han sagde og gav ham ret.
Victoria sendte ham et lille smil. Hun pjækkede aldrig, men hun forstod godt hvorfor han ikke havde lyst til at komme til den lektion. "Smutte? Jeg vil sige at det er muligt at de vil se underligt på os og mistænke os at pjække, hvis vi kommer i skoleuniform." Hun kiggede ned ad sig selv. Hun havde ikke været nede at skifte endnu og hun var ikke sikker på at hun havde lyst til at rende rundt i Hogsmeade med skoleuniform, for så flatterende var den altså heller ikke. "Må jeg skifte først? Fordi...Euw." Sagde hun og trak lidt i sin skjorte.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 15, 2016 20:22:24 GMT
”Nej jeg er faktisk lidt en hottie.” hans stemme var lige så arrogant som hans fremtoning, der herskede ingen tvivl om at han var ret sikker på at han var Merlins gave til det magiske samfund. ”Men altså, du er nu også sådan, okay.” Nu drillede han bare skønt hans ansigt var udtryksløst. Faktisk anså han hende som værende temmelig foxy med det lange røde hår og det flammende blik. Hun var en ret fascinerende pige og han ville da kun være glad for at komme lidt tættere ind på livet af hende i mere end én forstand. Muligvis overdrev han lidt i hans nikken for at bekræfte hendes ord. ”Netop, sådan en amatørnisse! Kommer bare her og tror han ved en hel masse om os, men i virkeligheden er han sikkert bare mega nedern over ikke at kunne være som os og det her er den eneste måde han kan få sin hævn!” Lucka så frem for sig med et dystert blik. Han var slet ikke fan af Samuel Roden. Nu var det hans tur til at sende hende et vuderende blik. ”Hvad er der med kvinder og tøjskift.” Sukkede han dramatisk og himlede kort med øjnene. På den anden side havde hun tænkt sig at skifte så gad han da ikke komme i skoleuniform. ”Okay fint, kan du være klar på 10 minutter, eller skal du bruge en time på badeværelset som alle andre kvindfolk?” Han orkede ikke at vente for længe, desuden skulle det jo helst være imens alle professorerne var optaget af at undervise.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2016 23:23:24 GMT
Victoria hævede sine øjenbryn en smule, da han talte om sig selv som en hottie. Den dreng havde vidst lidt for meget selvtillid, men okay han var ret flot. Hun ville dog aldrig synke så lavt og have noget som helst med ham. Hun ville få spat hvis hun skulle være i hans selskab for længe ad gangen. han var simpelthen alt for arrogant. Okay det var hun også, men det gik ikke med to så store egoer på et sted. Hun var nok heller ikke så slem som hun gav udtryk for, men det kom meget an på hvem hun var sammen med og nu havde professor Roden lige gjort hende pissed, så det gjorde det ikke bedre. Hun valgte at lade vær med at kommentere hans irriterende kommentar om at hun var okay. Hun vidste udmærket godt, at hun var mere end okay og hvis han ikke kunne se det, så var han måske blind.
Hun nikkede og kom til at smile over hans brug af ord. "Det må være sådan det hænger sammen. Jeg hader at en som ham har så meget magt over os." Hun fnøs og lagde armene over kors. Hun sukkede dybt, da Lucka blev flabet omkring kvinder. "Hør. Jeg behøver ikke stå foran spejlet i så lang tid. Jeg er squ smuk nok uden, så vi ses bare her om 10 min, okay?" Sagde hun og kastede med sit hår, så hun var ved at ramme ham i hovedet. Hun skyndte sig ind for at skifte tøj.
// Time
Victoria kom tilbage kort tid efter. Der var ikke så langt ned i krypten. Hun havde taget tøj på, som passede til den varme der var den dag, men også tøj som hendes lærere tit havde sagt hun ikke skulle have på. Hendes top var alt for vovet til en skole og hendes hæle var for høje. Hun var dog ligeglad nu, for nu ville hun være trodsig. Desuden var det varmt, så de kunne ikke forvente at hun havde så meget tøj på. Nok kunne man se noget af hendes mave og hendes barm burde nok være lukket mere til, men så måtte de give hendes eftersidning.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 16, 2016 15:16:48 GMT
Der var ingen tvivl om at Lucka følte sig hævet over andre, han lagde ikke skjul på det og det betød ikke noget for ham hvad folk mente om den fremtoning. Sådan havde han altid været faktisk en komplet modsætning til hans ældre bror der var god og blid som sagen var lang. Han havde dog fortalt Lucka at han havde været som ham i sine skoleår, men noget havde ændret ham han snakkede bare aldrig om hvad det var. ”Lige nøjagtig!” svarede han med bekræftende nik. Det var jo helt til grin. Et vejende blik gled op og ned af hende hvorefter han nikkede i enighed endnu engang. Hun så faktisk ganske godt ud så han var godt tilfreds med ikke at skulle vente på hende alt for længe. ”Så ses vi bare der.” Vinkede han hende af. Han havde ikke selv noget han skulle nå inden de drog afsted då han kunne bare vente her så længe.
Som minutterne passerede sad han bare let tilbagelænet på bænken og afventede hun skulle komme tilbage. I nogle korte sekunder overvejede han muligheden om hun måske havde brændt ham af og ikke ville dukke op, de kunne jo meget vel være, men han valgte alligevel at blive siddende lidt endnu og lade tvivlen komme hende til gode. Da hun dukkede op lod han hurtigt – men ikke særlig diskret – blikket glide over hendes skikkelse. ”Jamen dog, du havde da ikke behøvet at gøre dig så lækker for mig,” sagde han med et slesk smil og rejste sig. ”Skal vi?” han gjorde en håndbevægelse mod muren der omgav skolen i det fjerne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 27, 2016 19:23:08 GMT
Da Victoria kom tilbage, lade hun mærke til hvordan Lucka kiggede på hende. Han prøvede jo slet ikke på at være diskret. Hun havde nu intet imod at han kiggede på hende. Opmærksomhed var en ting hun elskede, så hvis man godt kunne lide hvad man så, så skulle man endelig bare kigge. Hun hævede et øjenbryn til hans kommentar og slog håret om bag på ryggen. "Nu skal du ikke komme for godt igang." Sagde hun med en løftet pegefinger, men et udtryk der sagde at hun var ligeglad med hvad han troede. Hun begyndte at gå mod Hogsmeade og var glad for at de havde taget den beslutning. Hun kunne ikke fordrage når folk skulle bestemme over hende, så det at være lidt trodsig, var en fantastisk følelse. Selskabet vidste hun ikke helt hvad hun skulle synes om, men det var nu bare en gang sådan det var. "Nå.. Nu hvor vi bare går her, kan vi ligeså godt tale sammen. Hvad har du tænkt dig at lave når vi er færdige her?" Måske spørgsmålet var lidt underligt, når man tænkte på at de aldrig havde talt sammen og begge var ret arrogante, men et eller andet skulle hun sige. Tavsheden var ved at gå hende på nerverne. Hun havde heller ikke noget imod at skulle lære folk at kende. Selv hvis det var en som Lucka.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 9, 2016 22:20:04 GMT
Et fjoget grin trådte frem på hans læber. "Jeg aner ikke hvad du snakker om," sagde han i et grin der gjorde opmærksom på det absolut modsatte. Han havde altid været typen der snakkede lige ud af posen og han var egentlig lidt ligeglad med hvem han ramte når han snakkede. Kunne de ikke klare mosten måtte de jo gå. Han satte i rask gang efter hende som de bevægede sig væk fra skolen område. Den slags bekymrede han sig ikke om. Kom han i problemer måtte han jo bare snakke sig ud af dem igen som han plejede at gøre.
Hun var nu ret sjov at være sammen med måtte han erkende. Ikke at hun gjorde noget som sådan, men hendens attitude var bare ret fed. Han kunne godt lide at hun ikke lod til at være total vild med ham for det var han nok blevet lidt for vandt til, sommetider gik det sjove lidt af på den måde. Spørgsmålet fik ham til at tænke sig lidt om. Det var jo sådan set realistisk nok at spørge ind til, det var hans sidste år på skolen så han burde jo nok allerede nu have en ide om hvilken retning hans liv skulle gå, men sandheden var at han ikke helt havde skænket det så mange tanker som han måske burde have gjort. "Jeg tænker nok noget inde for ministeriet." Begyndte han lidt eftertænksomt. Han gad i hvert fald ikke være auror, men et eller andet højtstående ville passe ham fint. Minister for en eller anden afdeling, skønt det selvfølgelig lige krævede at man kravlede op af rangstigen. "Hvad med dig?" Måske han kunne lade sig inspirerer.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 18, 2016 20:37:47 GMT
Victoria fnøs ad ham og gik videre. Hun vidste godt hun var et skår, men han behøvede vel ikke savle over hende? Det var måske lidt ækelt, og en lille smule smigrende, men mest det første. Indtil videre var han hyggelig nok at være sammen med. Det havde hun slet ikke troet, for arrogant, det var han. Det var nok derfor de klingede som de gjorde, for det var hun også selv.
Hun var ikke specielt bekymret for om hun kom i problemer. Det var sket før og skete det igen, skulle det nok gå. Hendes far var en ret vigtig person i det magiske samfund, så de ville nok ikke smide hende ud. Måske han blev lidt sur på hende, men det gik jo altid over igen. Det kunne være hun skulle skrive til sin far, at professor Roden havde smidt hende ud? Det kunne måske være det ikke ville ske igen. Dog ville hun nok ikke gøre noget alvorligt ved det. Inderst inde vidste hun jo godt at hun respekterede professor Roden nok til at lade vær. Da Lucka sagde hvad han overvejede at arbejde med nikkede hun. Det kom egentligt ikke bag på hende, at han var så ambitiøs. Hun overvejede lidt selv hvad hun skulle svare. "Jeg tror jeg vil arbejde hos Night in Heaven. Ikke som bartender." Sagde hun og sendte ham et smil som om alt var helt naturligt ved det hun lige havde sagt. Det var selvfølgelig ikke rigtigt, men derfor kunne hun jo godt joke med det og lade ham tro det. Sandheden var jo at hun nok skulle være advokat, ligesom hendes far var. Hun var ikke sikker på, at det var det hun ville, men det var nok sådan det blev.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 20, 2016 22:40:17 GMT
Han gloede på hende med åben mund da hun sagde at hun ville arbejde på Night in Heaven, "som stripper?" Han var målløs og det skete ellers ikke så tit, men den havde han virkelig ikke set komme, hun virkede da langt mere, kunne man sige fornuftig end det? Et lidt for snedigt smil gled herefter over hans læber, "ikke fordi, jeg skulle da gerne komme som fast kunde," han blinkede kækt til hende og tilføjede så, "og hvis du mangler en til at bedømme dit talent så siger du bare til," han hævede brynene for han skulle da hellere end gerne stille sig til rådighed.
Lucka var typen som der ret ofte fik hvad han pegede på og han var temmelig respekteret (eller hadet) blandt de fleste på skolen, så han var ikke så vandt til at folk lavede sjov med ham. Ikke at han ikke kunne tage en joke, så længe den altså kom fra de rette mennesker, for der var helt klart også nogen der ikke skulle lægge sig ud med ham medmindre de ønskede at resten af den tid han gik på skolen skulle være et helvede for dem. "Nå Rødtop, lad os smutte ind på De Tre Koste, så giver jeg en ingefærøl." Sagde han henkastet og forsvandt ind i menneskemængden på den halvfyldte krostue. Han gik ud fra at hun var lige i hælene på ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 21, 2016 22:51:06 GMT
Victoria håbede han ville reagere ret voldsomt og måske blive en smule bleg. Heldigvis for hende var hans reaktion priceless. Det var tydeligt, at han ikke havde set en komme og hun nød det i fulde drag. Det gjorde hende ikke engang noget at han sagde at ville komme som fast kunde og endda hjælpe hende med at finde ud af om hun havde talent for det. "Ja det ville du kunne lide hva?" Sagde hun og skød brystet en smule frem. Hun havde en flot krop og det vidste hun udmærket godt selv. Hun begyndte så at grine og rystede på hovedet. "Jeg skal squ da ikke arbejde som stripper. Jeg ville være god til det, ja, men det er ikke lige der jeg overvejer at gå hen." Hun smilede til ham og trak så på skuldrene. Stripper var bestemt ikke noget for hende. Hun var klog nok til at få sig en høj uddannelse og lave noget mere vigtigt med sit liv, ed at tage sit tøj af for penge. "Jeg tror jeg skal være advokat." Sagde hun, men hendes øjne strålede ikke nær så meget som de havde gjort før. Det var ikke et job hun ønskede sig ret meget, men hun respekterede sin far og han havde denne drøm for hende. Hun var ikke helt klar over hvad hun gerne selv ville, men jobbet som advokat, virkede ikke som noget for hende.
Hun blev revet ud af sine tanker, da han sagde han ville give en ingefærøl. Hun fulgte efter ham, men stødte på vejen ind i en mand, som hun ikke havde set stå der. "Undskyld sir." Sagde hun høfligt, som hun havde lært derhjemmefra. "Lucka, vent!" Råbte hun, da han var kommet lidt foran hende.
|
|
|
Ethan Jack McKinnon
•
Plot Karakter
Fødselsdag: 20.10.2014
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: St. Andrews, Skotland
Bosat: St. Andrews og Hogwarts, Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Hogwarts
Stilling: Rektor
C-box navn: Dumle
|
Post by Ethan Jack McKinnon on Dec 21, 2016 22:58:18 GMT
Ethan var taget en tur i Hogsmeade, for at købe lidt småting til hans kontor. Han manglede pergamenter og kaffe. Han havde nu gået uden kaffe i to dage, fordi han havde haft for travlt til at købe noget og det var bestemt ikke noget han ville anbefale for andre. han havde brug for sin kaffe og det var nu. Der var ikke ret mange mennesker dernede, men det var måske fordi eleverne ikke havde fået fri endnu. Det passede ham fint, for så kunne han gå i fred og ro og få købt sine ting uden at støde ind i elever. Det var ikke fordi han ikke kunne lide eleverne, men nogle gange var det bare rart at undvære dem.
Dog viste det sig, at han ikke helt kunne slippe for dem. En ung pige stødte ind i ham og han genkendte hende straks. Hun var 7. års elev og han vidste at de ihvertfald ikke havde fri. "Goddag frøken Hale." Sagde han med armene over kors. Han hørte hvem hun råbte efter og vendte sig om og så Lucka. "Og hr. Kingsley." Han Så lidt dømmende på dem og sendte dem et smil, som mest af alt viste at han var ret tilfreds med sig selv over at have fanget dem. "Det var da pusseløjerligt at møde jer to her. Jeg synes da ellers at huske at Professor Roden underviser lige nu og det var da jer han skulle undervise. Eller tager jeg fejl?" Han fastholdt blikket på dem og smilet var stadig tydeligt. "Mon ikke I to skulle smutte tilbage til Hogwarts? Så kan vi 3 lige mødes senere og tale om hvor beskidt gulvet i køkkenet er og hvad vi kan gøre ved det." Han tog en dyb indånding os så utroligt selvtilfreds ud. Det var han så også.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 22, 2016 16:38:36 GMT
Han så igen op og ned af hende uden at ligge skjul på det. Hun var helt klart en af de lækre piger på skolen og han var ellers normalt ikke til rødhårede, men det var da ingen hemmelighed at han ville elske at se hende smide tøjet for ham. En række billeder løb gennem hans hoved og det var nok ret heldigt at hun ikke kunne se det. "I allerhøjeste grad." Indrømmede han ligeud og smilede igen. Julelysene slukkedes dog hurtigt i hans øjne som hun gjorde opmærksom på at hun naturligvis ikke mente det. Det burde han nok have sagt sig selv, men hans unge teenagehjerne havde bare hørt ordet stripper og så var der ligesom lukket af for al rationel tankegang. "Advokat?" Denne gang blev det sagt med langt mindre imponering i stemmen, selv hans næse blev en smule rynket for lige at understrege at det andet passede ham bedre - som havde han noget at skulle have sagt i den sag. "Nu troede jeg ellers lige at du var sådan en vild-og-fri-kind-of-girl." Han forgav at være en smule skuffet over realiseringen.
Hans jagt på ingefærøllen nåede dog ikke rigtigt at sætte i gang før han hørte en lidt for velkendt stemme. Han vendte sig atter om for at se Professor McKinnon stå næsten lige bag ham. "Professor?" udbrød han en smule overrasket. Typisk! "Vi har time, men Professor Roden gav os lov til at gå fordi vi ser så godt ud at han ikke kan koncentrerer sig om at undervise når vi er til stede." Han flashede sine tænder i et bredt grin. Uanset hvad han sagde vidste han jo godt at de ikke ville kunne tale sig ud af denne her, ikke med denne professor i hvert fald. "Et af hjertet undskyld kan vel ikke gøre det?" Spurgte han lidt forhåbningsfuldt, men sukkede så opgivende som det gik op for ham at det lugtede langt væk af en køkkentjans. "Kom.." Mumlede han henvendt til Victoria. De måtte hellere komme tilbage inden straffen blev forværret.
//out
|
|
|