Deleted
•
Post by Deleted on Jun 16, 2016 18:45:11 GMT
@stephanie Kl. 21.30 En bar i Skotland
Elliott havde haft en del at se til på det sidste, med en lille dreng i sit liv som han nu var alene op, og et arbejde han skulle passe - så var der en masse ting at gøre. Den lille dreng var omkring en måned nu, Elliott havde navnegivet ham Timothy, nu havde Kaya jo ikke rigtigt været omkring til at gøre noget som helst. Denne aften havde Elliott dog fået sine forældre til at tage den lille dreng, Elliott havde været alene med ham lige siden to dage efter fødslen, selvom hans forældre havde stået standby og var utrolgit hjælpsomme, hvilket han satte pris på.
Denne aften var Elliott taget i byen, ikke fordi at han havde tænkt sig at drikke sig helt vild fuld, men bare for at komme lidt ud, det var ved at være syv måneder siden at ham og Kaya havde sagt endeligt farvel, og Elliott havde ikke rigtigt haft kontakt til andre piger. Elliott sukkede let som han satte sig ned og tog en tår af sin øl, han ville ikke drikke sig fuld, han ahvde bare brug for at komme ud og se noget andet end sit eget hjem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 16, 2016 19:01:40 GMT
Stephanie var egentligt ikke den store gå-i-byen-typen, stod det til hende så boede hun på teateret, som hendes onkler ejede, selvom Jackson ikke var meget omkring, så var Delcan, han var nærmest mere ned storebror for hende end en onkel. Hun var alligevel ret glad for, at hun var taget afsted, hun elskede at være social, selvom hun godt kunne være lidt genert indtil man ligesom lærte hende lidt at kende. Hun var dog blevet bedre med årene, da hun var lille havde hun været virkelig genert, nu stod hun da gerne på teaterscenen og optrådte sammen med de andre, men det var også noget helt andet i hendes hoved, der var jo forskel på, om man vidste præcist hvad man skulle sige og gøre ifølge et manuskript eller om man skulle slappe af og være sig selv.
Som hun trådte ind på baren lod hun en hånd glide igennem det lange blonde hår, som hang løst ned af hendes ryg. Der var virkelig mange mennesker, hvilket fik et lille smil frem på hendes røde læber, som hun dog bed lidt i, det ville blive en meget lang aften hvis hun skulle stå op hele aften. Hun fik møvet sig op til baren og bestilt en drink, før hun fik øje på et bord som var ledigt. Eller det troede hun i hvert fald det var, lige indtil hun selvfølgelig havde sat sig, og det først da gik op for hende, da der sad en ved bordet, "Oh, undskyld, har jeg taget nogens plads?" spurgte hun, og gjorde sig klar til, at rejse sig igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 17, 2016 15:56:09 GMT
Elliott var glad for sin søn, Tim var fantastisk, sød, elskeværdig og Elliott syntes da selv han gjorde et ret godt stykke arbejde. Han havde da også tænkt på Kaya en del gange siden, han savnede hende, men han havde ikke haft lyst til at opsøge hende. Hun drak sig sikkert allerede fuld og knaldede med alle mulige fyrer. Elliott prøvede bare at leve sit liv videre, lige nu tænkte han ikke så meget på kvinder, han tænkte mere på sin søn og på at få en hverdag til at fungerer. Heldigvis så havde han barsel i tre måneder endnu, men han havde alligevel været på arbejdet et par gange, bare for at han ikke faldt hel i søvn.
Hans forælde havde hjulpet ham utroligt meget, hvilket han var meget taknemmelig for. Denne aften havde han en mørkeblå skjorte på og et par lys cowboy bukser, han havde bare brug for at slappe lidt af. "Nej nej slet ikke" sagde han i et smil og kiggede i mod hende: "Jeg slapper bare lige af, jeg har ingen med" sagde han, Elliott havde altid været meget social, men han havde været overraskende alene på det sidste og det havde han nok også følt han havde brug for efter alt det med Kaya.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 17, 2016 23:47:15 GMT
Stephanies læber gled op i et smil, som han smilede til hende, "Er det ikke lidt svært at slappe af, med så mange mennesker omkring sig?" spurgte hun i et roligt grin, uden helt at være sikker på, om han overhovedet var interesseret i at snakke med hende, men han kunne jo altid bare sige han ikke ville snakke med hende. Hun tog roligt en lille tår af sin drink, som hun lod blikket glide lidt rundt i baren, før hun vendte blikket tilbage på ham, "Jeg hedder forresten Stephanie," sagde hun med et venligt smil på læberne, og rakte ham hånden. Hun håbede ikke at hun virkede for påtrængende, hvis han nu gerne ville sidde selv og slappe af.
Det var egentlig ikke fordi hun havde nogen som helst planer om, at drikke sig fuld eller noget, hun vidste bare, at hun havde bedst af at se noget andet end teateret 24-7, og det var jo altid sjovt, at se hvad for nogle typer man stødte på, nogengange kunne man jo være heldig og falde i snak med en sød fyr, selvom hun faktisk ikke rigtigt havde haft nogen kæreste før. Hun var egentlig ret moden af sin alder, men nu havde hun så også været en del igennem, selvom hun ikke huskede det som det rigtigt var sket, så var i falske minder i hendes hoved ligeså virkelige for hende, som alle de rigtige minder hun havde tilbage og dem hun havde fået sig gennem tiden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 18, 2016 17:05:29 GMT
Elliott var glad for at han var kommet ud, især fordi at han stolede fuldt ud på at hans forældre passede godt på Tim. Elliott havde fået fortalt af sin mor at hans storebror hed Timothy og Elliott havde valgt at give drengen navnet, eftersom han ikke regnede med nogensinde at se sin bror. "Nej slet ikke, det er hyggeligt... Desuden er det jo rart at være lidt social" sagde han i et smil, han elskede at have folk at snakke med og han nød den opmærksomhed han kunne få når han bare sad og talte med fremmede om dagen og vejen, han søte jo ikke rigtigt noget.
"Hyggeligt at møde dig, jeg hedder Elliott" sagde han i et smil, han var ikke typen der sådan gik op i at score og den salgs, han havde jo ikke været sammen med ret mange i sit liv, og desuden så havde Kaya stadig en stor plads i hans hjerte, som man ikke bare kunne fylde. "Jeg tror bare jeg ja... Bruger tiden på at få tankerne væk fra hverdagen. Hvad med dig, hvorfor er du ude?" spurgte han i et smil og kiggede i mod hende, hun virkede da meget sød og som ganske god underholdning.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 18, 2016 17:42:33 GMT
Stephanie smilede stort ved hans ord, "Ja, det er det, helt bestemt," medgav hun, hun var ikke typen som kunne finde på, bare at tage i byen for at score, men hun elskede at tage ud og møde nye mennesker og snakke om alt og intet. Det var jo det bedste ved at møde folk man ikke kendte, de kunne dømme en, men uden man behøvede at være bange for, at man ville støde på dem igen. Hun elskede at høre folks livshistorier, nogen havde jo været i gennem virkelig mange ting, mens andre kun lige var begyndt at udfolde sig og finde ud af hvem de var og alt det der. Selv vidste Stephanie godt, at teateret var hendes kald, selvom hun bedst kunne lide at koste rundt med andre end selv at stå på scenen, men det var nok fordi hun havde set Delcan og Jackson gøre det så mange gange, selvom Jackson var som forsvundet for tiden, og hun ikke havde set ham på teateret i mange år efterhånden.
"Tak, i lige måde," sagde hun og sendte et smil retur. Måske dette her ville ende med at blive en ganske hyggelig aften alligevel, selvom hun havde haft sine tvivl da Delcan havde sagt, han syntes hun skulle tage ud og nyde sin ungdom lidt, så var hun nu glad for at hun havde gjort det. "Arh, stressende hverdag måske?" spurgte hun nysgerrigt, han kunne jo altid sige det ikke kom hende ved, selvom det nok så ville blive lidt akavet. "Jeg bor hos min onkel, jeg tror han var træt af mig og alle mine tøsefilm, så han syntes jeg skulle komme lidt ud," sagde hun i et grin, på trods af at hun rent faktisk var magiker, så kendte hun ikke til det magiske samfund, det var blandt andet nogle af de minder som de havde fjernet fra hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 21, 2016 10:33:06 GMT
Elliott smilede i hendes retning, altså ja hun så da sød ud, men Elliott havde ingen planer om noget med kvinder. Han havde nok at se til med Tim og sine forældre, han skulle jo også snart starte fuld tid på arbejdet igen, også var der endnu mere at se til. Han smilede roligt og nikkede så: "Afslapning når det er bedst" sagde han og løftede sit glas i en skål inden han tog den op til læberne for at drikke, det var simpelthen skønt bare at være alene og nyde livet, han havde da heller ikke tænkt alt for meget på Kaya, han havde jo trods alt haft Timothy at tage sig af.
"Ja lidt... Jeg har en søn på et halvt år jeg tager mig af" sagde han og smilede til hende: "Også skal jeg snart starte arbejde igen" sagde Elliott, han var jo trods alt 22 år nu, så ungt var det jo heller ikke at have en søn. Ham og Kaya havde da også bare dte dummeste forhold, de var to gange gået til og fra hinanden, og Elliott havde accepteret at det var slut nu, de to skulle ikke mere sammen. "Arh.. Det lyder da også fornuftigt, det er godt at komme ud engang imellem" sagde han i en rolig stemme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 24, 2016 16:50:14 GMT
Et mildt grin forlod hendes læber, før hun ligeledes hævede sit glad som skål mod ham. Hun kunne godt mærke, at hun langt fra var vant til at drikke, ikke fordi hun var fuld eller noget, men hun kunne godt mærke varmen i sine kinder. "Et halvt år? Hold da op, hvor gammel er du?" spurgte hun i et venligt smil, ikke fordi hun ville lyde dømmende eller noget, men i hendes hoved, så blev man kærester, forlovet, gift og så fik man børn, men det kunne selvfølgelig også være, at han allerede var gift, måske endda havde mere end et barn.
"Arh, ja det kan jeg godt se, så har du jo en masse at se til," sagde hun i et nyt smil. "Hvad arbejder du som?" tilføjede hun så, og tog en ny tår af sin drink. "Ja, men jeg må nok indrømme, det ikke er så tit jeg drikker eller fester," sagde hun roligt, selvom mange på hendes alder tog i byen hver weekend, så havde hun det bare bedst ved at holde styr på sit liv, og hjælpe sin onkel på teateret.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 24, 2016 20:13:17 GMT
Han smilede til hende, som hun spurgte hvor gammel han var. Elliott havde da fået barn i en ung alder, altså ikke så ung som nogen havde. Elliott havde jo også altid ønsket sig børn og en familie, men han måtte da nok også ærligt indrømme at det ikke var sådan her han havde håbet det ville være. Ham og Kaya skulle have været gift, han havde jo også haft spurgt hende, men det var bare ikke endt sådan, nogengange gik tingene jo bare ikke som man ønskede de skulle: "Jeg er 22" sagde han i et smil og kiggede i mod hende, i et forsøg på at vuderer hende. "Hvad med dig?" spurgte han nysgerrigt, og kunne godt gætte at hun ingen børn havde, så ville hun jo nok have sagt det.
"Tryllestavsmager... Men altså jeg arbejder ikke lige for tiden, jeg skal dog snart starte igen" sagde han i et smil, han havde jo nok at se til lige nu med ham den lille fyr, og han var bare virkeligt glad for at hans forældre var så støttende og gerne ville hjælpe. "Nej heller ikke for mig, jeg har aldrig været den vilde type" sagde han roligt og trak på skuldrende, ja modsat Kaya der jo havde oplevet en del: "Men nogengange er det jo en god måde at møde nye mennesker på" sagde han i et smil og skålede i mod hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 25, 2016 4:42:43 GMT
Stephanie havde altid været typen som holdt sig lidt i baggrunden, hun havde aldrig haft en kæreste eller været i seng med nogen, hun havde dog kysser lidt med en fyr engang, men det var nogle år siden efterhånden, men på den anden side, så havde hun det fint med det. Hun smilede lidt som han svarede og sendte spørgsmålet retur, "Jeg er 19," svarede hun ærligt, hun havde aldrig løjet om sin alder, og hvis han ikke ville snakke mere med hende fordi hun var tre år yngre, så kunne hun jo ikke gøre så meget ved det.
Hun tog en tår af sin drink, men var lige ved at få den galt i halsen, "Tryllestavs.. Mager? Altså en slags tryllekunstner?" spurgte hun en kende forvirret, hun havde aldrig hørt det ord før, men tryllekunstner ville give lidt mere mening, også hvis han snart skulle begynde at arbejde igen, for det var jo sommer nu. Måske han tog rundt med et cirkus? Hun nikkede lidt, "Ja det må man sige, jeg må nok indrømme, at jeg godt kan li at snakke med folk, mange har oplevet så mange spændende ting i deres liv," sagde hun i et smil, før hun ligeledes skålede mod ham og tog så en tår mere af sin drink. Hun skulle nok snart ikke have mere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 25, 2016 19:18:07 GMT
Elliott smilede: "Arh... Hvad med dig, hvad laver du?" spurgte han i en rolig stemme, det var da fint nok at sidde og snakke med hende, ikke fordi at han havde planer om noget. For det første så skulle Elliott ikke have en kæreste lige nu, og for det andet så havde han jo aldrig været typen der sådan lige kastede sig over folk. Ham og Kaya havde jo også kendt hinanden længe før de gjorde noget, desuden havde han kun været i seng med Kaya også sin kæreste i Spanien det halve år han var væk. Men denne gang kunne han ikke tage nogen steder, nu havde han jo Timothy han skullle tage sig af, og det gjorde han så.
"Ehm... Ja... Kinda.. Du ved jge laver ting i træ" sagde han, shit var hun ikke magiker? Ja så nyttede det jo ikke så meget han sad og talte om en helt masse ting, Elliott havde intet i mod mugglere, men han syntes bare at de til tider var lidt for meget. "Ja præcist, og venner kan man jo aldrig få for mange af" sagde Elliott, ja og efter det med KAya havde han nok også holdt sig lidt for sig selv, bare fordi at han havde brug for at trække vejret, og fokuserer på sin søn.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 28, 2016 11:39:43 GMT
Et varmt og venligt smil viste sig på Stephanies læber, "Jeg er resave professor på Brødrene Dempeys Teater," fortalte hun, hun elskede sit arbejde også selvom lønnen ikke altid var den bedste, så ville hun meget hellere have en semi løn og lave noget hun virkelig elskede og brændte for, end at have en eller anden direktør løn og så hade sit arbejde. Hun havde aldrig haft en kæreste, hun havde nok altid været ret tilbageholdende på det punkt, hun havde heller ikke været i seng med nogen endnu, ikke fordi hun var bange eller ikke havde lysten, eller havde nogle specelle tanker om, at det skulle være med den eneste ene, hun ville nok bare gerne have, at det skulle være den rette første gang, hun var faktisk ret afslappet omkring det.
Hans svar gjorde hende blot endnu mere forvirret, "Altså du er tømre?" spurgte hun, dem vidste hun da lavede ting af træ, men det gjorde snedker selvfølgelig også. Hun tog en tår mere af sin drink, hun var nu ikke fuld, men hun kunne godt mærke alkoholen begyndte at påvirke hende. Hun rystede lidt på hovedet med et smil på læberne, "Nej, det kan man i hvert fald ikke," sagde hun venligt, "Hvad hedder din søn?" spurgte hun nysgerrig, hun elskede børn, og en dag ville hun da også gerne selv have to eller tre stykker, men det krævede jo lidt, at hun først fik sig en kæreste som også ville have børn, men nu var hun jo også kun 19 år, så det var ikke fordi hun havde travlt med noget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 5, 2016 20:33:42 GMT
Elliott havde det egentligt fint med at få en lille pause fra det at have en søn, det var svært at være alene far, især fordi at han jo havde regnet med at Kaya ville være der, om ikke andet bare en smule. Sandheden var dog at Timmie nu var snart 6 måneder gammel og Kaya havde ikke vist sig en eneste gang. En ting var at nogen havde besluttet hun ikke var egnet som mor, men Elliott ville da aldrig nægte hendes søn, godt nok kunne han være meget firkantet, og det var han da også blevet overfor hende med årene, men derfor var det jo stadig også hendes søn.
"Ja en slags" sagde han i et smil og kiggede så i mod hende: "Altså... Du laver skuespill?" spurgte han en smule undrende, hed det også professer blandt mugglere? Det havd ehan aldrig hørt nogen kalde det før, men på den anden side så var det jo ikke fordi han begik sig så meget i den verden mere, selvom han var muggler. "Timothy" sagde han i et smil og kiggede i mod hende, altid noget at hun virkede interesseret og ikke skræmt. Elliott vidste jo godt det ikke var alle der mente det var lige fedt at han allerede havde fået sig et barn, men han ville egenltigt ikke have det anderledes.
|
|
|