Deleted
•
Post by Deleted on May 29, 2016 7:58:02 GMT
@joey Kl. 15.30
Det var hen på eftermiddagen og Mitch fandt sig selv ude foran Joey's lejlighed hvor han et langt øjeblik overvejede om han burde gå indenfor. Han havde det en smule dårligt over det her, han havde aldrig spurgt Joey om penge og desuden så var et jo fuldkommen absurt. At købe Alice fri fra Joey var både dumt og egoistisk. For hvad så når hun var fri? Så kunne hun rejse ud i verden og lagde ham sidde alene, fattig og uden en tøs. Ikke at han ville have et forhold, sådan var han ikke, men han håbede da alligevel at Alice ville blive i nærheden, de havde jo haft nogen ret fede samtaler. Alligevel tog Mitch sig sammen og gik ind af døren i Joey's lejlighed, han havde aldrig været typen der bankede på, men nu kendte de to jo også hinanden ret så godt: "Hey hotshot, Mitch er i huset" sagde han i en flabet stemme og smed jakken ude i gangen. "Ligger du og knalder eller er der fri bane?" spurgte han i et kækt smil, ikke at det ville gøre ham noget at føre en samtale imens, men han var ret sikker på at Joey ikke ville finde situationen særlig behagelig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 29, 2016 11:24:36 GMT
Joey var oppe i soveværelset da han hørte Mitchs stemme. Alene i soveværelset. Han var ved at ligge noget rent sengetøj på dynerne. Det var meningen Audrey skulle komme forbi senere og han håbede da at hun ville blive og sove på trods af hans flop sidste gang. Endelig havde de været i seng sammen og så havde han ødelagt det hele, det var så typisk ham. Måske han bare skulle indse at han nok aldrig ville vinde priser for at være god i sengen. Hvis ikke han sagde navnet forkert kom han for hurtigt. Sikke en stud han var.
Han blev trukket ud af sine egne tanker ved Mitch følgende sætning og kunne ikke lade være med at himle med øjnene. Det var så til gengæld typisk for Mitch at have den slags tanker om ham. Ikke særlig passende når man tænkte på at Joey og Audreys samlejeliv nærmest ikke var eksisterende. De havde jo ikke været sammen siden sidst og det havde kun været deres 2. gang. "Jeg er heroppe. Alene." Kaldte han tilbage og rystede dynebetrækket ud over dynen, inden det gik op for ham at med Mitchs perverse tankegang havde han sikker kun gjort det værre for sig selv. Heldigvis var han fuldt påklædt så det ville forhåbentlig slå de tanker i stykker for Mitch. Han gav sig i kast med at lægge pudebetræk på som han ventede at Mitch skulle komme op til ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 30, 2016 15:45:48 GMT
Mitch havde det underligt med at tale med Joey om de her ting, ikke fordi at de kunne da godt tale om truntebørn, men det var på et liiiidt mere overfladisk niveau, nu var Mitch jo ikke kendt for at være den helt store romantikker, og det følte han sig bestemt heller ikke som. "Pff hvorfor har du ikke pige besøg? Har i allerede slået op igen?" spurgte Mitch og begyndte at gå op af trappen til hans soveværelse, han kunne ikke forså at Joey var så genert om de ting, alle ville tøser ville have ham og alligevel så hyggede han sig ikke med nogen.
"Hey Buddy, hvordan står det til?" spurgte Mitch og lænede sig op af dørkarmen som han kiggede i mod Joey, det her var jo slet ikke så dumt endda og egentligt havde Mitch bare brug for at mobbe Joey lidt indne det ville gå udover ham selv om lidt. "Giver du en øl?" spurgte han, Mitch kom jo oftest bare forbi, så han ville helst ikke at det blev alt for mistænktsomt, især fordi at det her ikke var noget Mitch havde regnet med han nogensinde skulle spørge Joey om, han tjente jo selv en del penge.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 3, 2016 9:59:04 GMT
Joey himlede med øjnene skønt han godt vidst at Mitch ikke kunne se det derfra hvor han var, "nej Mitch, vi har ikke slået op! Hun er på arbejde, desuden bor vi jo ikke sammen," kommenterede han og bemærkede først bagefter at han faktisk løs en smule bitter. Han elskede Audrey, og han ville elske at flytte sammen med hende, han havde ikke spurgt hende endnu, men det havde han planer om at gøre til hendes afslutning til næste måned. Han hadede at de ikke kunne vågne op sammen, også selvom Audrey ikke lod til at have travlt med at flytte sammen, i bund og grund kunne Joey nok bare godt lide tanken om at have en at komme hjem til. Det gjorde ham nok også en smule ængstelig at der igen var gået noget tid siden de havde været sammen seksuelt. Han vidste godt at han selv havde været udenom det efter sidst hvor han ikke kunne holde sig tilbage. Men det blev jo ikke bedre af at de slet ikke havde samleje.
Som Mitch trådte ind i rummet lod Joey tanken ligge og rystede dynebetrækket på plads hvorefter han gik i gang med puden. "Jo stille og roligt," sagde han en smule henkastet og overvejede et kort sekund om han måske skulle spørge Mitch hvad han skulle gøre, ikke at han på noget tidspunk så meget som overvejede at forlade Audrey, han havde bare brug for en chance til at vise hende at samleje var en rar og naturlig del af forholdet. På den anden side var han ikke sikker på at Mitch var den rette at spørge til råds omkring kærlighed. Han nikkede og lod puden falde ned i senge, "ja klart," sagde han og passerede forbi vennen og nedenunder hvor Mitch lige var kommet fra. Han fangede et par øl i køleskabet og åbenede dem for derefter at stikke Mitch den ene. "Hva så? Noget nyt under solen?" Spurgte han nysgerrigt ind.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 8, 2016 13:19:20 GMT
Mitch smilede til hende: "Nå nej nej, men derfor kan du jo godt svinge hende lidt rundt på lagnerne" sagde Mitch i et skævt smil og kiggede i mod Joey. Det var et mirakel at de to havde været venner i så mange år, mest fordi at Mitch jo ikke altid var den sødeste i forhold til Joey. Joey var så afslappet og MItch forstod overhovedet ikke hvordan han kunne være så jomfruelig omkring alle de fans: "Sig mig Joey, er du aldrig rigtig liderlig?" spurgte Mitch i et skævt smil, ja okay måske lidt flabet, men nu havde han jo aldrig pakket tingene ind.
"Nææh ikke det vilde, jeg nyder livet du ved" sagde Mitch i et smil: "Skal du ikke snart have lavet et album mere? Det er da snart et par år siden vi var ude at have det sjovt sidst" sagde Mitch og lavede en sjofel hentydning med sit ansigt. "Komme ud og se verden" sagde Mitch, måske en smule mindre dramatisk end sidste gang, men alligevel, det ville da slet ikke være så dumt at komme ud og se på noget hunkøn, godt nok havde han Alice, men altså det var jo ikke ligefrem noget seriøst.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2016 11:14:02 GMT
"Det gør jeg da også....altså nogengang..." han skyndte sig at kigge i den anden retning så Mitch ikke skulle se på ham at han løj. Det var nu ikke fordi at Joey som sådan ikke ville snakke om samleje, men det var da ret ydmygende når han ikke fik noget af det. Ikke sådan rigtigt i hvert fald de to gange han og Audrey havde været sammen talte da dårligt nok. Alligevel fik hans spørgsmål en rødmen til at sprede sig på hans kinder, hvor var det dog typisk Mitch at være så ligefrem, "Jo selvfølgelig, men derfor kan jeg stadigvæk godt holde mig til min kæreste," informerede han med et lille smil. Smilet dalede dog en smule, han havde brug for at dele sine frustartioner med nogen og lige nu var Mitch den eneste i rummet. "Jeg...dummede mig sidst så ærligt sker der ikke så meget i den dur." Et mildt suk undslap hans læber som han placerede øllene foran dem på stuebordet.
Han lo kort, "gør du ikke altid det? Vælter dig i kvinder og bruger alt for mange penge på ligegyldige ting?" Han smilede bredt og tog en tår af øllen. Mitch havde aldrig været i underskud så vidt Joey var bekendt med så han havde vel nok penge at rode rundt i. "Men jo, altså jeg arbejder på et par nye sange," forklarede han og smilede på ny. Kortvarrigt overvejede han at sige at Audrey havde været inspirationen til nogen af dem, bare for at nyde godt af det kvalmende udtryk Mitch helt sikkert ville komme med hvis han gjorde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 15, 2016 7:14:38 GMT
"Det vil jeg gerne høre mere om" sagde Mitch i et smil der nok var mere creepy end venskabeligt, bare fordi han syntes det var hyggeligt at høre om andres samleje liv, især Joey's, mest fordi at Mitch ikke helt stolede på at han havde noget, han havde jo aldrig set beviser på det. "Bliver det ikke bare lidt kedeligt i længden? Det samme og det samme, og det samme?" spurgte Mitch i en rolig stemme og lod en hånd vise en cirkel for ligesom at forklarer hvad han mente med at tingene gik igen, Mitch var da glad for at han havde sine valg: "Dummede dig, hvorfor?" spurgte Mitch en smule skeptisk.
"Hold da op, jeg bruger da penge på mange fornuftige ting" sagde han i et smil og satte sig tungt ned i sofaen, det var bare langt mere håndgribeligt lige nu, hvis han rent faktisk havde haft flere penge imellem hænderne. "Godt, for jeg har snart brug for noget mere profit" sagde Mitch i en ærlig stemme, ikke at han havde lyst til at bringe Alice på banen lige nu, men det var da fint lige at få forklaret at han rent faktisk var ved at mangle penge, nu tjente han jo ikke lige så meget som Joey.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 28, 2016 11:14:47 GMT
Han betragtede sin ven med et lidt foruroligende blik. ”Du er seriøst skræmmende sommetider.” Sagde han monotont og rystede let på hovedet. Han var ikke helt sikker på hvad Mitch følte at han ville få ud af den samtale, og han ville nok ærlig talt helst heller ikke vide det. Han tænkte lidt og tog en tår af sin øl, ”næh...eller altså nu har jeg jo kun været sammen med Is, som tydeligvis var mere af din overbevisning,” han sendte Mitch et sigende blik. Isadora havde jo åbenbart kedet sig ved kun at være sammen med Joey og derfor havde hun hygget med Lucas, men det var også ligemeget nu, ”hvad Audrey og jeg har er specielt.” Han kunne ikke finde andre udtryk for det. ”Jeg elsker hende virkelig, der er ikke det jeg ikke ville gøre for hende...” han tøvede. Han burde ikke fortælle Mitch om deres samlejeliv, alle alarmklokker ringede og alligevel kunne han ikke stoppe sig selv. ”Men....vi har bare ikke rigtigt samleje...” han forsøgte at skjule sine ord bag en stor tår af øllen alt imens han forsøgte at undgå øjenkontakt.
Han sukkede og kiggede desperat på vennen. ”Well...i havde ikke været sammen siden vi fandt sammen igen...hun ville vente du ved..” Han bed sig i læben, ”så var vi endelig sammen her i sidste uge og...well lad os bare sige at det var godt for mig, men mindre godt for hende...” Endnu en stor slurk blev taget fra flasken. Det var simpelthen så pinligt. Han kom dog på andre tanker da Mitch snakkede om profit, en undrende rynke formede sig på hans pande og han rømmede sig, ”mangler du penge?” Spurgte han direkte og sukkede så, ”hvad har du roddet dig ud i?” Joey vidste godt at Mitch kunne være lidt til den vilde side sommetider og det skulle da ikke undre ham om han havde lavet noget lort for sig selv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 6, 2016 20:15:13 GMT
"Hvorfor? Fordi jeg er glad for samleje eller fordi jeg får mere end dig?" spurgte Mitch i et smil, han elskede at stikke lidt til Joey, det var jo blevet en del af hvordan deres venskab var, og han kunne ikke andet end smile efter en hel dag sammen med Joey, han var fandeme bare en ven for livet. "Altså nu var Isadora jo også en lidt anden type end hende den lille jomfru du render rundt med nu" sagde hun i et smil: ”Eller jomfru er hun jo nok ikke mere" sagde han i et grin og blinkede til ham, det var lidt for sjovt. Han kunne ikke lade være med at smile: "Har i ikke haft samleje? What?" sagde Mitch inden Joey nåede at tale ud.
"Hvad mener du med det? Joey? Aner du ikke engang hvordan man gør en kvinde glad? Du skuffer mig..." sagde Mitch i et grin og rystede lidt på hovedet. "Altså en smule... Jeg kan altid godt bruge penge" sagde han roligt, og håbede lidt at de snart ville komme videre i teksten, så han ikke behøvede at fortælle alt fo rmeget om hvorfor han manglede penge, hvis nu Joey bare lavede en ny tourné snart så ville dte hele være ganske fint.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 8, 2016 7:47:10 GMT
Joey himlede svagt med øjnene af ham. Han var ikke flov over at snakke om samleje - med sin partner vel og mærket. At snakke om det med Mitch var en smule grænseoverskridende. Han stod lidt og samlede modet til at forsætte samtalen som Mitch snakkede igen. "Ja det kan man vidst roligt sige." Indrømmede han med en grimasse. Deres samlejeliv havde i hvert fald været yderst velfungerende. Hendes åbenbart en del mere end hans. "Jo vi har haft samleje..et par gange." Det var næsten endnu værre at sige det højt. Han havde bare så svært ved at finde ud af om han skulle presse hende lidt eller bare lade hende gøre det i sit eget tempo - der var næsten stillestående. Han hadede sig selv for at tænke sådan for han elskede virkelig Audrey højere end han havde elsket nogen anden og det var derfor han var så desperat efter at løse deres "lille problem".
Han sendte Mitch et giftigt blik, "hør det var længe siden og jeg...jeg prøvede." Mumlede han bittert. Som om det ikke havde været nederlag nok i sig selv, nu skulle Mitch og træde i det, "anyway, jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre herfra. Hun vil ikke snakke om det og hun undgår det hver gang jeg prøver at lægge op til noget, men på så en diskret måde at jeg ikke kan finde ud af om hun gør det med vilje fordi hun ikke gider, eller om jeg bare læser det forkert og at hun bare ikke har fanget hentydningen." Han skar en ny grimasse i frustration. "Jeg elsker hende virklig, jeg kan bare ikke finde ud af hvad jeg skal gøre." Indrømmede han og sendte vennen et lidt hjælpeløst blik. Da samtalen blev drejet ind på pengene smilede han igen. "Ja det kunne jeg forstille mig. Altså er det fordi du står og mangler dem lige nu?" Spurgte han afslappet. Han var ikke bange for at låne Mitch penge. For det første havde han nok af dem og for det andet så ville han jo gerne hjælpe.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2016 21:24:02 GMT
"Et par gange?" sagde Mitch og kunne mærke hans hjerte næsten gik i stå ved tanken, what the damn: "Undskyld mig men hvor længe har i lige datet efterhånden?" spurgte han i en kritisk stemme. Audrey og Joey havde da kendt hinanden i hundrede år efterhånden, også havde de været i seng sammen et par gange? Sig mig havde han fuldkommen tabt sutten: "Ehm... Du er godt klar over at det er unormalt ikke?" spurgte Mitch, han anede jo ikke hvad Joey's forhold var til den slags, ikke ned til de mindste detaljer ihvertfald, men han havde en god fornemmelse af at Isadora nok havde været lidt mere vild end Audrey var.
"Overfald hende Joey, vær nu lidt en mand også bare tag fat i hende, det vil hun sikkert elske istedet for at du altid er så høflig" sagde Mitch, tøser elskede når man ville have dem og overraskede dem, det måtte Joey til at gøre noget mere. "Gør nu som jeg siger JOey, nogen ting ved jeg faktisk noget om" sagde han, og kvinder var nok det han vidste ment om: "Ja det gør jeg faktisk" sagde han i en rolig stemme: "Altså det er ikke så voldsom et beløb" sagde han i en cool stemme, nu skulle han jo ikke gøre samtalen alt for spændende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 5, 2016 9:59:51 GMT
Joey slog lidt nedtrykt blikket ned, han kunne godt høre hvordan det lød. Det var jo komplet dumt og det var heller ikke normalt, men han anede ikke hvad han skulle gøre ved det. Han elskede Audrey og han kunne slet ikke bære tanken om ikke at være sammen med hende. Det virkede faktisk på en eller anden måde endnu mere skræmmende end dengang han mistede Isadora. Han rømmede sig lidt, "jeg ved godt at det lyder mærkeligt i dine ører...og nok også i de fleste andres, men vi elsker hinanden, vi har jo været igennem mange ting." Forsøgte han at forsvarer det lidt, men måtte til sidst opgive facaden og sukkede opgivende, "okay fint, det gør mig vanvittig, men jeg har ikke lyst til at miste hende." Sagde han så og skar en grimasse.
Han rettede et lidt tvivlsomt blik mod Mitch. "Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har lidt svært ved at se for mig at Audrey skulle kunne lide det.." mumlede han. Måske Mitch havde ret, det kunne han ikke helt gennemskue, men han havde det bare skidt med at skulle fortælle hende at det betød så meget for ham. På den anden side så havde han vel snart ikke rigtigt andet valg. "Hver gang jeg prøver at bringe det på banen snakker hun udenom." Fortalte han uden at være blevet spurgt. "Tror du virkelig at hun ville kunne lide jeg slog mere igennem?" De blå øjne blev rettet mod Mitch. Joey lod hovedet falde let på skrå, "hvor meget drejer det sig om?" Spurgte han direkte, ikke at beløbbet betød noget videre - Joey havde jo penge nok - men derfor var det jo rart at vide så han havde noget at forholde sig til.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 5, 2016 13:52:16 GMT
"Mærkeligt? Joey... Det er jo fuldkommen unormalt! Er det fordi du ikke kan få den op at stå eller hvad?" spurgte Mitch uden overhovedet at tænke på hvad der var passeligt at spørge folk om, nu havde ham og Joey jo trods alt også kendt hinanden i en del år, så det kunne vel ikke rigtigt overraske nogen. "Og du tror at have samleje med hende får dig til at miste hende? Hvor skod er du lige?" spurgte han undrende, at have samleje med kvinder var det eneste der kunne få Mitch' tøser til at blive, men nu var han jo heller ikke helt så påpasselig på det område som Joey var.
"Trust me Joey, jeg ved altså en ting eller to om tøser" sagde han i et grin, han havde ikke tænkt sig at lade Joey tabe den tøs på gulvet når han nu havde pladret sådan om hende i evigheder. "Prøv det nu bare Joey, hvad er det værste der kan ske?" spurgte han hypotetisk, det var en win-win og Mitch vidste da at kvinder elskede det hvis man bare lige gjorde det rigtigt. "Bare sådan en... Du ved... Hundred... Tusinde?" sagde Mitch i et afslappet smil og håbede lidt at Joey bare ville sige ja og ikke spørge indtil det, om ikke andet måtte han jo bare sige han var ved at købe en ny lejlighed.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 9, 2016 22:05:06 GMT
Mitch direkte spørgsmål fik Joey øjne til at lyne. Han åbnede munden og skulle til at komme med en voldsomt spydig kommentar, men lukkede så munden igen som han lige genvandt sin fatning. En dyb indånding og han åbnede atter munden, ”Jo Mitch, jeg kan godt få den op og stå.” Sagde han i et køligt toneleje. Uanset hvad ville det nok altid være noget der kunne ramme en fyr ret hårdt. Okay nu kunne han næsten ikke holde trangen til at give Mitch en over nakken, tilbage. Han sendte ham et giftigt blik, ”selvfølgelig tror jeg ikke at jeg mister hende hvis jeg har samleje med hende, jeg ville bare ønske at det ikke var sådan et tabu.” Forsøgte han at forklare i så rolig en tone han kunne, skønt han var temmelig irriteret lige nu.
Joey sendte ham et lidt tvivlsomt blik. Han var langt fra overbevist om det ville være den rigtige vej frem med Audrey, havde det været Isadora var han ikke i tvivl, men de havde jo også været naturligt aktive på det punkt. Endnu et tvivlsomt blik, ”hvad med at hun synes jeg er en eller anden pervert og dropper mig?” Det ville da være det værste, men naturligvis tænkte Mitch ikke i de baner, han var jo ligeglad med hvad kvinderne syntes om ham. Joey tog den ene øl han havde hentet til dem, i hånden og tog en slurk – som han var ved at få galt i halsen da Mitch kom med det fulde beløb. ”Hundredtusind? Hundredtusind?!” Joey øjne var spærret hel op i et kort sekund troede han faktisk at vennen tog pis på ham, ”seriøst? Hvad i alverden har du rodet dig ud i Mitch? Hvad skal du brige hunredetusind til?” Hvis han skulle låne ham pengene ville Joey da som det mindste vide hvad de gik til.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 11, 2016 21:03:19 GMT
Mitch kiggede roligt i mod Joey. "Godt, så hvad med at få den op at stå lidt oftere, så du kan gøre hende glad?" sagde Mitch, han vidste da godt at samleje måske ikke var ALT i et forhold, men altså det var da tæt på var det ikke? Der var jo mange ting der handlede om samleje i et forhold og altså... Mitch havde da ikke noget i mod at svinge hans tøser lidt rundt. "Hvorfor er det et tabu?" spurgte Mitch og følte sig bare helt utroligt forvirret. Han anede slet ikke hvad han skulle sige lige nu, det var da en smule akavet at snakke om den slags for Joey, det vidste Mitch jo godt, men han kunne ikke lade være med at stikke lidt til ham, han kunne jo også godt tåle det.
"Det gør hun ikke, hold nu op med at være sådan en good guy" sagde han i et smil og trak på skuldrende, Joey skulle bare lære at slå sig lidt løs, det ville pigerne da helt sikkert elske. "Ja hundrede... Og det rager ikke rigtigt dig, har du pengene eller ej?" spurgte Mitch, han havde ikke tænkt sig bare at sidde og udleverer Alice og alt muligt andet. Det her var meget vigtigt for ham, han ville bare gerne have det her ud af verden. Og helst uden at Joey begyndte at håne ham alt for meget.
|
|
|