Deleted
•
Post by Deleted on May 29, 2016 7:47:27 GMT
@nathaniel Kl. 16.00
Freya havde været inde på sit arbejde for at se at alt stadig gik som det skulle, og havde på vejen hjem lige været en tur forbi sin læge. Nu havde hende og Nate jo to børn sammen, Violett og Primrose, og Freya havde en ret god idé om hvordan det nu liiige var det føltes når man var gravid. Ganske rigtigt var hun da også gravid igen, og hun var ikke helt sikker på om hun var glad eller nervøs for at fortælle Nate det. Hun gik roligt ind af døren hjemme og kiggede sig omkring: "Hey, så er jeg her igen" sagde hun i et smil. Med tre børn var der jo rigeligt at se til, heldigvis var Alaric ved at være så stor at man kunne have nogenlunde samtaler med ham og bede ham om at rydde op efter sig selv, og Violett var da også begyndt at tale lidt, imens Primrose stadig var lille. "Har i hygget jer?" spurgte hun og satte sin taske ude i gangen, som hun begyndte at tage sko og jakke af for at gå ind i mod stuen hvor hun gik ud fra at Nate sad, hun måtte jo også hellere få lavet mad på et tidspunkt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 29, 2016 10:49:55 GMT
Nate sad i sofaen og var engentlig igang med at læse en bog, men var faldet i søvn og sad nu med nakken mod ryglænet, den åbne bog i skødet og savl på kinden. Primerose kravlede rundt på gulvet og Violett legede vidst med Alaric. Eller nok nærmere den anden vej rundt. Den unge dreng var faktisk utrolig kærlig overfor sine mindre søstre. Nate og Freya havde stadigvæk ikke fortalt ham at han var adopteret, det var nok mere på grund af Nate end Freya, for hun havde jo bragt op et par gange om de måske ikke skulle til at fortælle ham det, men Nate havde slået det hen hver gang. Han brød sig ikke om tanken om at Ric måske ville ende med at føle sig udenfor.
Som døren blev åbnet rettede Nate sig op med et spjæt som havde han gjort noget han ikke måtte. Han skyndte sig at fange bogen der var gledet ned på gulvet under spjættet og forgav hurtigt at læse den uden i første omgang at bemærke savlen på kinden. Han var faktisk virkelig træt for tiden, det at være far til tre, have et fuldtidsjob OG et ret aktivt samlejeliv hang ikke altid lige godt sammen med nattesøvn. "Ja.." Hans stemme lød også som en der lige var vågnet, han rømmede sig hurtigt, "ja! Vi har hygget os meget," han kiggeden ned på gulvet og først nu gik det op for ham at Primerose ikke lå hvor han havde efterladt hende, på det bløde gulvtæppe foran. Hvor i alverden var hun kravlet hen? For at undgå at Freya skulle få mistanke om at han ikke havde holdt øje med deres datter rejste han sig for at gå hende i møde, og scannede lidt hurtigt gulvet i håb om at få øje på datteren. "Hvordan har din dag været skat?" Spurgte han uskyldigt og kyssede kort hendes læber.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 30, 2016 15:56:19 GMT
Som han kom i mod hende, smilede hun og gav ham et kys: "Har de været søde? Tak fordi du tog dem" sagde hun roligt, det var jo primært hende der tog børnene fordi at han havde et arbejde, men af og til fik hun lokket ham til selv at se efter dem, hun var jo glad for at bruge tid sammen med sine venner engang imellem og det var ikke altid lige nemt med børn. "Jeg har købt to par nye bukser til Alaric, jeg syntes han trængte" sagde hun, der var ingen tvivl om at Alaric var dreng med stort D, han havde altid huller på knæerne og mudder i hovedet når han fik mulighed for det.
"Hvad med Primrose? Har hun fået sovet?" spurgte hun i et smil og kyssede ham kort igen, som hun kiggede rundt i stuen i håb om at få øje på pigen. Freya var sikker på at der var en mening med det faktum at hun skulle have mange børn. Desuden mente hun da også at hende og Nate var helt perfekt forældre, og hun havde aldrig været lykkeligere, og aldrig sovet mindre, end hun havde gjort efter de havde fået alle de børn, og alligevel havde de det fantastisk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2016 21:01:46 GMT
Nate det stadigvæk havde ørerne og blikket på stilke for at finde ud af hvor den yngste af døtrene var kravlet hen, smilede bare til hende og nikkede så, "ja de har været søde og nemme," forsikrede han. Det var nu også sandt. De var gode til at lege med hinanden og hjælpe til derhjemme så godt som de nu kunne i deres unge aldre. Selvfølgelig var det svært at få "alenetid" med så mange børn i hjemmet, der var kun natten, men den blev i den grad også indkasseret til "byggerier". Nate smilede lidt for sig selv, egentlig kunne han godt tænke sig en aften hvor de måske tog ud og spiste og plejede deres forhold. Ikke at der var noget galt, Nate havde aldrig været lykkeligere end han var her med sine børn og sin fantastiske kone. Det kunne måske bare være rart at have et par dage hvor de ikke tog i børneland eller i en forlystelsespark, men måske i stedet tog i biffen og ud og spise.
Nate blev trukket lidt ud af tankestrømmen da Freya fortalte at hun havde købt bukser til Alaric. Han så interesseret på hende,"dem vil jeg da gerne se," sagde han ærligt. Han elskede at være far samt alt det der hørte til, han ville gerne indrømme at det at være på shopping ikke var det store hit hos ham, men han ville da gerne se hvad hun havde købt. Han gengældte kysser og smilede frem til hun spurgte om Rose havde sovet. Han havde jo sovet selv så han vidste det ærlig talt ikke helt. "Øhm..." svarede han en smule tøvende idet der lød et mindre rabalder fra køkkenet, -så det var der hun gemte sig!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2016 19:15:20 GMT
"Det var godt..." sagde hun i et smil, nu havde børnene jo også fået verdens bedste far, så der var jo ikke noget at sige til at de var så gode af temprement, selvom de godt kunne være temprement. Hun var bare lykkelig over at hun havde Nate i sit liv. "De er også rigtigt fint" sagde hun og trak et par army grønne bukser op fra posen, hun kunne slet ikke forstå at Alaric var blevet så stor, det var helt utroligt og hun burde snart få sorteret en smule ud i hans klædeskab, tiden gik alt for hurtigt når de var små.
"Har i lavet mad?" spurgte hun og gik i mod køkkenet som hun hørte lyde derude fra: "Forresten så har jeg en nyhed, kan vi ikke lige sætte os ind i stuen?" spurgte hun i et smil og skiftede retning. Hun var ikke sikker på hvordan Nate ville tage det, men han var jo en fantastisk far og hvorfor skulle han ikke kunne lide det faktum at de havde et barn mere? Hun elskede jo selv de tre de havde, og en ekstra fra eller til var vel knap nok at bemærke, måske var det også sundt nok med et lige antal børn.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 28, 2016 9:55:19 GMT
Nate kiggede på bukserne Freya viste ham og smilede, ”hvor er de fede!” Sagde han ærligt og smilede opmuntrende inden han gik rundt om kogeøgen og fandt Penrose. Tydeligvis havde hun været i de fleste af af skabene for der lå ret mange ting på gulvet. ”Nej jeg har ikke, men det ser ud til at Rose har.” Sagde han med et skævt smil. Han samlede datteren op og gnubbede sin næse lidt mod hendes inden han vendte sig mod Freya der lod til at være på vej mod sofagrupperne.
”Jo det kan vi da godt,” svarede han med et undrende smil og gik hen til hende. Han satte sig ved siden af hende med sin datter på skødet. ”Hva' da?” Spurgte han undrende. Hun gjorde ham virkelig nysgerrig for hun lignede ikke en der skulle til at fortælle noget skidt, nærmere tvært imod. Han satte Primerose ned på gulvet og vendte derefter sin fulde opmærksomhed mod Freya. ”Skal jeg lave noget kaffe eller te?” Spurgte han og smilede til hende. Det kunne jo godt være at det var sådan en nyhed der var hyggeligst at dele over en kop et eller andet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 7, 2016 12:46:10 GMT
"Ja jeg tænkte han trængte til noget nyt" sagde hun i et smil, det var jo ikke fordi at Nate og Freya væltede sig i penge, men de havde nok til dagen og vejen, og det var nok til at de ikke skulle gå og bekymre sig. Desuden havde Freya altid været typen der sparrede af natur. "Ja hun er lidt en mundfuld" sagde hun i et smil, hun elskede deres tre ungerne, de to unge piger og søde Alaric. De var skønne og Freya glædede sig da også til at fortælle Nate at de skulle have en mere, det var slet ikke så skidt.
"Nej det er fint lige nu" sagde hun i et smil, hun hvade ikke lyst til noget lige nu: "Jeg har været ved lægen idag... Og ja... Jeg er gravid igen" sagde hun i et smil og håbede lidt at han ville bare halvt så glad for det som hun var. Nu havde hun jo altid selv drømt om mange børn, og altså fire var vel fint, så håbede hun bare det blev en dreng så de havde to drenge og to piger, det ville jo blive en perfekt lille familie. Hun var dog ikke ret langt henne og det eneste de vidste var at hun var gravid.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 8, 2016 12:47:22 GMT
Nate smielde til hende og nikkede så, "han har også næsten hul på alle bukserne," et smil var at finde på hans læber som han så på hende. Hun var virkelig fantastisk og han elskede hende så ubeskrivelig højt. Selvom de ikke var rige så var de lykkelige. Nej de havde ikke råd til de dyreste ting til ungerne og ja familieture bestod oftest i noget der ikke kostede for meget såsom en tur i skoven, men de havde det godt, havde tøj på kroppen og mad på bordet. Det var i hvert fald ikke noget Nate ville klage over.
Han nikkede til hendes ord og så så bare lidt afventende på hende. Han havde ikke rigtigt nogen ide om hvor dette førte hen, men han var ikke så bekymret, de var ret gode til at snakke om tingene sammen. "Til lægen?" Han rynkede brynene lidt og skulle til at spørge ind da hun lod bomben falde. Nate sad lidt paralyseret og stirrede på hende, måske de skulle overveje at begynde at bruge beskyttelse. "Igen? Wauw, den havde jeg ikke set komme." Han smilede lidt og rystede på hovedet. Det var lidt meget at tage ind. Nate elskede sine børn og det fungerede også rigtig godt, men han savnede også at have lidt mere tid sammen med Freya hvor de kunne lave noget sammen uden børn. Alligevel var han da på sin vis glad, de andre børn var jo fantastiske og han havde altid gerne ville have en stor familie, måske bare med lidt mere mellemrum imellem dem. "Jamen...jeg ved slet ikke hvad jeg ska sige," han rejste sig og los armene falde omkring hende som han lænede sig ind og kyssede hende. "Jeg anede slet ikke at du havde det på fornemmelsen, hvor langt er du henne?" Helt automatisk lod han hånden glide ned og hvile mod hendes mave. "Hvad sagde han ellers? Kender du kønnet?" Naturligvis ville han gerne have været med inde over det, men det var på den anden side også en lidt spændende overraskelse.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 22, 2016 17:55:55 GMT
"han er en dreng med stort D" sagde Freya i en kærlig stemme og smilede i mod Nate. Ja Alaric havde virkeligt krudt i røven, men med den biologiske familie han havde, var det vel ikke rigtigt noget som nogen var overraskede over. Hun håbede bare han ville vokse op og blive mere fornuftig. "NEj I know det er måske lidt pludseligt men altså... Ja jeg ved ikke med dig, men jeg har altid gerne ville have mange børn" sagde hun i et smil og kiggede i hans retning, altså ikke at hun havde planer om mange flere, men en mere ville da ikke gøre nogen skade.
"Omkring 9 uger tror hun..." sagde hun i et smil og rystede så på hovedet over hans næste spørgsmål. "Jeg ved ikke så meget endnu faktisk, jeg skal derned igen i morgen... Vil du med?" spurgte hun og lod en hånd ligge sig ovenpå hans. Hun havde aldrig været så lykkelig sammen med nogen som hun var med Nate, så det virkede bare naturligt at få børn med ham. "Det er lige før vi snart burde flytte i noget større" sagde hun i et grin, selvom der jo var rigeligt plads i den store lager lejlighed, så havde de jo også en god håndfuld børn efterhånden, og nu ville nummer 4 så også komme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 25, 2016 17:46:31 GMT
Nate kunne ikke andet end at le af hendes ord for hun havde virkelig ret. Han var en dreng med stort D. Skønt han var god og blid så kunne han i den grad også give dem dårlige nerver sommetider, men sådan var det vel med alle forældre. Han elskede dog den lille spradebasse så det var noget man vendte sig til. Han blev tavs og så lidt frem for sig. Selvfølgelig var han glad, eller størstedelen af ham var glad, men en lille del af ham var også lidt i panik. Han syntes virkelig at de havde en del ved hånde for tiden. Mange børn gjorde også at deres tid alene var kort. Når de snakkede sammen omhandlede det ofte planlægning af deres og børnenes liv. Han elskede at det var sådan, men han var bare ikke helt sikker på om der ville blive ved med at være plads til at tilføje flere børn til deres hektiske hverdag.
"Vi har da mange børn," sagde han med et varmt glimt i øjet og kyssede hende blidt. Han kunne ikke få sig selv til at sige til hende at måske ikke var helt afvisende overfor ideen om at stoppe nu imens legen var god, det var jo heller ikke fordi han ikke ville have flere børn, han ville bare være sikker på at de begge var indstillet på det - hvilket hun lod til at være. "9 uger.." Gentog han og så lidt frem for sig, "Selvfølgelig vil jeg gerne med." Igen lyste han op i et smil. Han lo igen. "Jeg tror vi får svært ved at finde noget der er størrer end dette her medmindre vi flytter i et eller andet stort hus." Sagde han. Lagerlejligheden var jo virkelig stor, men det var nok på sigt ikke det bedste sted for børn. Der var koldt om vinteren og der var jo ikke nogen børnevenlige omgivelser i nærheden eftersom bygningen lå på en øde industrivej.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 3, 2016 17:43:15 GMT
Freya elskede Nate, og det regnede hun da heller ikke med at han var itvivl om. Det var sindsygt at de havde været sammen så længe, de var gift og havde børn. Freya havde aldrig troet at hun skulle føle sig så voksen, men man kunne jo nogengange blive overrasket. "Er du sur?" spurgte hun, ikke fordi at han virkede sådan, men det var da heller ikke fordi at han virkede direkte glad. Freya havde det blandet, men hun glædede sig mest af alt. Hun havde jo altid gerne ville have mange børn. Altså en til gjorde jo ingenting, nu var fire jo også et ganske udemærket tal.
"Ja... I know... Men altså jeg har ikke råd lige nu, jeg arbejder jo ikke så meget... Har faktisk overvejet at tage nogen private kunder ind, nu hvor jeg hele tiden har barsel" sagde hun i et smil. Hun ville ikke have noget i mod at sidde og sy lidt hjemme, hun havde det godt og hun var glad for at sidde og lave tøj. "Jeg har overvejet at sy ens kjoler til tøserne" sagde hun i et smil, hun var virkeligt glad for sit liv, hun havde den perfekte mand og helt perfekte børn. at man så gerne ville sove lidt mere, det var jo som det var.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 11, 2016 9:39:27 GMT
Nate var lidt tom for ord. Det var jo ikke fordi han ikke ville have flere børn, det var bare fordi... – de havde så mange i forvejen. Han rømmede sig lidt og blev draget ud af sine tanker ved hendes ord. Han smilede kærligt til hende og rystede hurtigt på hovedet, ”nej.” En kort pause, ”nej, selvfølgelig er jeg ikke sur smukke.” Sagde han afslappet og slog armene omkring hende. ”Jeg skal nok bare lige vende mig til tanken..altså ikke at det er noget dårligt,” han skulle nok træde lidt varsomt lige nu, ”jeg troede bare ikke at vi skulle have flere børn lige nu og her.” Han smilede iigen og håbede at hun forstod at han ikke sagde det som noget dårligt. ”Nej præcis, min indkomst alene vil nok heller ikke kunne dække det.” Sagde han stille. Det var i hvert fald lidt naivt at tro på når de i forvejen ikke var den mest velhavende familie i landet. Ikke at de var fattige og måtte vende hver en øre, men de havde ikke råd til at gå ud og spise flere gange om måneden i hvert fald.
Han nikkede til hendes ide, ”det var da en god ide skat,” Bifaldt han positivt, han ville ikke have at det skulle lyde som om han var øv over at de skulle have et barn mere, han skulle bare lige fordøje det. Som hun snakkede om at sy til pigerne smilede han endnu større, ”det ville også være virkelig sødt! Har du noget specielt stof i tankerne?” Igen var tøj ikke noget han gik forfærdelig meget op i – sådan var det vel med mænd, men han ville da gerne vise interesse for hendes fag og han var ærligt fascineret over de ting hun kunne sætte sammen. Hun var uden tvivl helt ufattelig dygtig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 12, 2016 16:38:58 GMT
Freya smilede til ham, hun kunne alligevel ikke gøre det uden ham. De to var bare så meget sammen hele tiden at Freya efterhånden slet ikke kunne forestille sig et liv uden ham: "Godt, for jeg tror nemlig det bliver godt" sagde hun og lænede sig frem for at kysse ham. Hun vidste da godt at hun ikke var helt normal og måske lidt op af bakke til tider, men han accepterede hende som hun var, og det var det vigtigste for hende. De skulle nok finde ud af det hele, og en lille ny gjorde slet ikke noget, det ville da kun gøre familien endnu mere skøn.
"Jeg begynder at arbejde, jeg går alligevel og keder mig" sagde hun i et smil, og hun kunne jo trods alt godt sy selvom hun var gravid, hun havde da også lavet noget af tøjet til børnene selv, det var lidt en gave at kunne sidde og hygge lidt med det. "Nej ikke rigtigt... Måske noget silke... Det kunne være fint hvis det matchede lidt, tænker jeg?" sagde hun og lod en hånd hvile afslappet på hans lår, hun kendte ingen mand så skøn og omsorgsfuld som Nate, ligesom hun vidste at hun aldrig ville kunne finde nogen der nåde ham så meget som til sokkeholderne.
|
|
|