Deleted
•
Post by Deleted on May 19, 2016 16:17:55 GMT
@elliotte
Kære Elliotte, Jeg undskylder på forhånd for mit brevs korte længde.
Det var hyggeligt at møde dig. Jeg håber du også syntes det var hyggeligt at møde mig. Min mor taler stadig meget pænt om dig efter at have mødt dig, hvilket jeg ville tage som et kompliment. Hvis jeg må tale ærligt, er du ikke lige så slem som jeg havde forestillet mig, og dine heste var søde. Dem glæder jeg mig til at se igen.
Mange hilsner, din kommende brud (Nellie Blomquist)
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 19, 2016 16:24:15 GMT
Kære Nellie, jeg er glad for at du skrev. Mine forældre skriver også dagligt til mig med store, og positive, ord om dig og din familie. Jeg må indrømme at jeg var meget bekymret for mødet og hele aftalen generelt-Man ved jo ikke hvad sverige er for et sted. Haha. Men din afslutning på brevet "kommende brud" lyder så forfærdeligt skræmmende alligevel-Selvom du virker som en vidunderlig person, og jeg er da glad for at du ikke synes jeg var så slem som du havde regnet med-Men må jeg dog spørger hvordan du havde forestille mig? Med skæv hat, spisende snegle og kaste rundt med flutes? Ja..det er ikke det jeg gør mig meget i, men jeg tror også hestene vil glæde sig til at møde dig. Er du også færdig her til sommer med skolen? Jeg tror min mor er i fuldgang med at planlægge sommerbrylluppet.
De venligste hilsner, Elliotte Chagnon
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 19, 2016 16:32:40 GMT
Kære Elliotte,
Det lyder skræmmende for mig også. Det var lige før jeg ikke havde lyst til at skrive det, men også kun lige før. Det er ikke ligefrem noget vi kan, eller skal, løbe fra. Jeg forestillede mig at du havde et tyndt overskæg også, oveni de ting du skriver. Jeg er glad for at du ikke har nogen af tingene. Jeg er ikke sikker på hvor vild jeg ville være med sneglene. Jeg afslutter her til sommer, ja. Det kommer til at glæde mine forældre at brylluppet kan blive snart. Men før det, altså før vi skal sige ja og alt det, så bør vi lære hinanden at kende. Gør vi ikke? Vi skal trods alt tilbringe resten af livet sammen.
Mange hilsner, Nellie Blomquist
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 19, 2016 16:39:16 GMT
Kære Nellie.
Du har fuldkommen ret, og vi burde vel også snart være vant til tanken. Det er vel snart 5 år siden, at de planlagde vores forhold-Uden at lyde bitter selvfølgelig, for som tidligere skrevet, er du jo ikke den mindste smule forfærdelig. Et lille ord med på vejen som lige poppede ind i mit hoved: Det er vel de skræmmende ting, der har de bedste slutninger, så jeg vil glæde mig til at være sammen med dig længe. Glæder du sig til brylluppet? For jo. jeg synes vi bør kende hinanden, og dermed skal vi også stoppe med at skrive om vores forældre, for dem er jeg trætte af.
Hilsen Elliotte Chagnon
PS. Snegle smager forfærdeligt.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 19, 2016 16:47:21 GMT
Kære Elliotte,
Det undre mig at jeg ikke har mødt dig noget før, og du må undskylde at det har taget mig så længe at skrive. Jeg skulle lige vænne mig til at du var en vaske ægte person. Du virker heller ikke forfærdelig. Jeg er glad for at du ikke er blond – det gør det meget lettere at håndtere. Jeg kan godt lide den positive måde du tænker på. Det kan være at vi kommer til at få det helt godt sammen, vi to. Jeg glædede mig ikke meget da jeg var elleve, men jeg må indrømme at jeg glæder mig nu. Min kjole kommer til at blive overdådig, og efter det vil mine forældre aldrig igen forstyrre mig. Gør du?
Hvad spiser I i Frankrig, hvis ikke I spiser snegle?
Mange hilsner, Nellie Blomquist
|
|