Deleted
•
Post by Deleted on Jun 21, 2015 21:27:57 GMT
@saoirse
Det var hen på eftermiddagen, og Judas havde slået sig ned på De Tre Koste efter en lang nat og en endnu længere morgen! Judas var egentligt en ganske god mand, men han var uden tvivl også en mand der ikke kendte til kærlighed og som ikke havde vist interesse for den, nok især fordi at hans arbejde var så farligt at han godt vidste det ikke ville være klogt for ham at falde for nogen, det ville alligevel ende galt. For nu havde han fået fat i Nicole, hun var sikker ved Leo og Judas ville fejre det hele med en kop kaffe, inden han hjem og tage verdens længste lur, han følte sig så træt han næsten kunne falde i søvn over bordet hvis han gav sig selv lov. Han sad i en lort læderjakke og let pjusket hår, der viste at han ikke havde sovet i over et døgn. Han var en mand der altid havde utroligt mange ting at se til, og han var altid på jagt efter nye mennesker han kunne få med i sin lille bande. Nogne folk genkendte ham, og vidste udemærket godt hvem han var, og andre kunne gå forbi ham uden at vide at der overhoved fandtes en mafia i storbritannien. Judas havde dog været leder af den en del år, så lige på de punkter var der ingen forskel.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 22, 2015 12:35:08 GMT
Saoirse var endelig nået frem til de tre kost, hun havde gået det meste af dagen uden for. Kappens hætte var trukket godt over, man kunne sige at Saoirse var en ganske speciel pige. Godt nok var hun lige fyldt tyve, hun havde endda holdt sin fødselsdag alene den smule familie hun havde tilbage var næsten væk. Men hun havde en grund til at trække hætten så langt op, det specielle hun kunne var nemlig at ændre sit udseende når som helst hun ville. Hvilket var ret genialt hvis hun var på flugt og havde behov for at skjule sig. Men i dag var det en ganske almindelig dag, hun fik åbnet døren ind til de tre koste som der allerede var halv fyldt eller sådan.
Hvis man kastede et blik på Saoirse, ville man sikkert se hende som en af de der fattige magiker. Men nej hun kunne bare godt lide at gå i muggler genbruds tøj. Et smil gled frem på hendes læber, da hun tængte på den varme læske drik kaldes Ingefærøl. Det var evigheder siden hun havde fået sådan en at drikke, hun bevægede sig lettere elegant op mod baren hvor hun bestilte en Ingefærøl. Hun fik ingefærøllen og fik den betalt mens hun vendte ansigtet og kroppen ud mod dem som sad rundt omkring. Der var nogle som sad alene, nogle havde nogen at hygge med. Mens Saoirse selv var ganske alene, en skrige pink hårtot var faldet ud fra hætten. Saoirse kunne lige så godt, droppe med at få den tilbage ind i hætten, hun lod hætten falde og med det samme kunne man se hendes pinke pjuskede hår. Der var allerede nogle som gloede, men det var hun vant til. Hendes skole tid på Hogwarts, havde været flest blikke på en dag for dag efter dag havde hun til og med en ny frisure og en ny hårfarve.
Men det man nemt ville lægge mærke til, var den øjenfarve hun havde valgt, den var specielt og noget man mest ville sige at en vampyr havde. Hun havde nemlig valgt røde øjne den dag i dag, men det var en af hendes mest ofte brugte farver.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 22, 2015 19:04:32 GMT
Judas kiggede roligt op som endnu en kvinde kom ind på baren, nej hende kunne man bestemt ikke undgå at ligge mærke til, men Judas blev nu alligevel siddende. Han opsøgte meget sjældent folk, ganske enkelt fordi han havde så mange mennesker omkring sig og han var ikke typen der nogensinde tiggede nogen om at være med i hans lille bande. Judas havde omkring hundrede mennesker under sig og han elskede alt hvad de havde gang i, dog skulle man ikke være dødsgardist hvis man skulle være i nærheden af ham, ikke hvis man ville slippe væk levende ihvertfald.
Judas hævede kort sit glas i en skål i mod kvinden der netop var kommet ind, som de i ganske korte sekunder havde øjnkontakt, og han smilede så forsigtigt til hende, han havde det altid godt i nyt selskab, men han afslørede sjældent sig selv hvis folk ikke allerede vidste hvem han var, det sagde jo meget om hvilket miljø de kom i. Judas havde jo også brødre der ikke var helt fine, udover Adrian naturligvis, han var jo nærmest godheden selv og nu havde han den snothvalp til en dødsgardist omkring sig, og Judas vidste han var nødt til at slå hende ihjel, også selvom det ville gå udover hans egen bror.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 22, 2015 20:04:18 GMT
En mand havde hævet sit glas hen mod hende, måske et tegn på at hun gerne måtte sidde hos ham. Hun vidste ikke helt, hun betragtede ham kort inden hun tog en tår af sin ingefærøl. Efter tåren bevægede hun sig roligt hen mod ham, han sad alene hvilket var okay efter hendes mening. "Goddag" kom det fra hende, dog stod hun op hun havde altid syntes det var uhøflig at sætte sig ned hvis ikke man var blevet spurgt om det. Det havde hendes mor, opdraget hende til. "Synes du at pink passer til min hårfarve? Det synes jeg ikke rigtig nej" hun lod ham ikke en gang svare, før hun ændrede farve. Denne gang blev håret kort, stadig pjusket. Farven, eller farverne var sorthåret og med blonde spidser.
"Undskyld alt det jeg snakker om, og jeg må vel hellere præsentere mit navn hvis jeg ikke gjorde det ville min mor vende og dreje sig i sin grav" kom det fra hende. "Mit navn er Saoirse Gillian Emily Roselyn Secilia MacAlastair. Men bare kald mig for Saoirse" kom det muntert fra Saoirse mens hun rakte høfligt hånden frem mod ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 22, 2015 20:47:10 GMT
Judas kiggede roligt i mod kvinden der kom hen i mod ham, og hans hoved hævede sig automatisk en smule i takt med at hans blik faldt på hende: "Jeg må indrømme jeg nok ikke er den rette at spørge" sagde Judas med en rolig og næsten arrogant stemme. Han gik ikke så mege top i sådan nogen ting, og han var faktisk ret ligeglad med hvad hårfarve hun rendte rundt med, han kendte hende jo alligevel ikke, og for nu syntes han egentligt blot det var en smule fjollet. Generelt så irriterede både animagus og methaphormagus ham, nok mest fordi at han selv gerne ville kunne forvandle sig til et dyr og stikke af, og når man nu engang ville have noget fra andre, var det jo nemmere bare at hade dem der havde det, indtil man nu engang selv fik det.
"Jamen hej... Og du er måske altid typen der snakker meget?" spurgte Judas næstne irriteret, ingen tvivl om at han var en meget speciel type der ofte tog tingene meget specielt, og han var ikke særlig venlig, ikke hvis man ikke var kommet over på hans liste over mennesker han brød sig om ihvertfald. "Men velkommen til mit bord..." sagde han en smule tørt og tog en tår mere af sin drink, han havde bare brug for at slappe af lige nu og tænke klart, inden han skulle hjem og sove.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 22, 2015 21:03:57 GMT
"Sådan er det nu med jer mænd, men ja det er nok noget man burde spørger en kvinde om" kom det fra hende. Hvis hun ikke tog fejl så han irriteret ud, men det måtte han om. Hun hævede kort sine øjenbryn, da han spurgte hende om hun var typen som snakkede meget. "Nej jeg er ikke typen der snakker meget, jeg er snarer typen som sidder for mig selv i en mørk krog" kom det ganske roligt fra hende. Og det hun sagde var sandt. "Tak, tror jeg nok" sagde hun hvor efter hun satte sig ned. Men hvis han ikke ville have hun sad ved, hans bord kunne han bare sende et andet sted hen. "Jeg fik aldrig fat i dit navn" kom det fra hende, mens hun betragtede ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 23, 2015 21:27:35 GMT
Judas kom med et lille tørt grin, om ikke andet fordi at han bare var glad for at have lidt selskab, han hadede at sidde alene, især fordi at man altid endte med at have dårlig smag i munden hvis man ikke fik sagt et eller andet klogt. Noget selskab var jo uden tvivl bedre end andet, men selskab var jo trods alt selskab. "Jeg må sige jeg ikke har den store forstand på forvandling eller hårdfarve" sagde han i et smil, Judas var da ganske god til besværgelser, men han var også utrolig god til mugglerting og især våben som mange magikere jo ikke vidste noget som helst om, ikke engang hans egne brødre havde helt styr på hvad Judas egentligt rendte rundt og lavede.
"Det lyder godt nok kedeligt...?" sagde han roligt og tog en tår mere af sin øl, Judas sad ikke altid i en mørk krog, han kunne faktisk godt være ganske sjov, men han var ikke typen der ønskede at tiltrække sig den store opmærksomhed i det daglige, og ville han endeligt have den en dag så skulle han nok få den. "Så hvad bringer dig herned? Smalltalk og nye mennesker?" spurgte han og håbede inderligt hun havde noget originalt at byde på.
|
|
|